Alsof een vrijgezel nooit lekker thuis wil zitten? Het zijn goedbetaalde profs en ze hebben echt tijd genoeg voor hun gezin.quote:Op vrijdag 12 december 2008 05:27 schreef Superfast het volgende:
Hoorde op tv iemand zeggen dat Verbeek na de smadelijke uit-nederlaag tegen Depor Verbeek meteen wilde doorrijden naar een trainingskamp in Arnhem .
Verbeek is zelf vrijgezel en kinderloos maar reken er op dat dit bij de groep 30tiggers die wél een gezin hebben thuiszitten en hebben verteld dat ze donderdag avond gewoon thuis zouden komen dit niet op prijs hebben gesteld.
quote:‘Vier Feyenoordspelers steunen Verbeek’
AMSTERDAM – In een onderling gesprek heeft de selectie van Feyenoord zich uitgesproken over het vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek. Veertien spelers bleken niet meer te geloven in de aanpak van Verbeek, vier spelers steunen de geplaagde coach.
Volgens het AD blijven alleen de jongelingen Fer, Tiendalli, Wijnaldum en Biseswar achter hun coach staan.
Verbeek zelf lijkt niet onder de indruk van de groeiende druk op zijn schouders. In een reactie op de uitkomst van het spelersbijeenkomst zegt hij in het AD: ,,Ik zie geen enkele reden iemand uit de selectie te zetten.’’
Kritisch
De trainer sprak zelf ook ‘constructief’ met zijn spelers. ‘’Daarbij zijn de spelers ook heel kritisch naar zichzelf geweest. Het belangrijkste is dat we open zijn geweest naar elkaar, de onvrede die er was is hardop uitgesproken. En zo hoort het ook. Met de punten die zijn aangedragen, kunnen we als technische staf vooruit. We luisteren echt wel naar wat er leeft.’’
Zaterdagavond treft Feyenoord koploper AZ. Of Kevin Hofland meespeelt tegen de Alkmaarders is nog onduidelijk. De verdediger heeft, net als veel teamgenoten, last van zijn hamstring, zo meldt De Telegraaf.
Ieder nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:
In normale omstandigheden was hij allang de deur gewezen maar met het geldtekort wat Feyenoord heeft niet. Toch een hele aparte situatie is zo aan het ontstaan.
Inderdaad, en volgens vi.nl zegt Van Bronckhorst dat er geen kloof is tussen de spelers en de trainer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:16 schreef Erasmusch het volgende:
Geloof er geen zak van. Maandag bestond het pro-Verbeek kamp nog uit Makaay, Van Bronckhorst en Hofland
een nederlaag tegen AZ ligt nauurlijk wel in de lijn der verwachting. Daar wordt je niet door ontslagen lijkt me.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef thaduck het volgende:
Mijn voorspelling is niet uitgekomen, helaas. Maar hij gaat het echt niet redden. Dit weekend worden ze opgerold door AZ, dat kan niet missen eigenlijk.
Nee, dat hebben ze niet..quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof een vrijgezel nooit lekker thuis wil zitten? Het zijn goedbetaalde profs en ze hebben echt tijd genoeg voor hun gezin.
Van Bronckhorst heeft vanmiddag een pc gehouden, hij ontkent.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:51 schreef Rikkert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het echt zo is als het gebracht wordt. Dan zou o.a. van Bronckhorst ineens overgestapt zijn en nu tegen Verbeek zijn. Bovendien, hoe kan het dat er maar 18 man gestemd hebben? Wie waren degene die niet gestemd hebben en waarom hebben ze niet gestemd?
In de media wordt het ook gebracht alsof er een stemming gehouden is met de vraag of Verbeek moet blijven, maar ik geloof niet dat er over zo'n onderwerp een stemming in de kleedkamer wordt gehouden. Zoiets bepaalt het bestuur en niet de spelers.
Oke, dat heb ik gemist. Hopelijk valt het een beetje mee (voor zover het nog mee kan vallen).quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Bronckhorst heeft vanmiddag een pc gehouden, hij ontkent.
quote:Van Bronckhorst: Vertrouwenscrisis? Allemaal onzin!
vrijdag 12 december 2008 15:45
Tijdens de wekelijkse persconferentie heeft de geplaagde trainer van Feyenoord, Gertjan Verbeek, een verrassende steunbetuiging van zijn aanvoerder Giovanni van Bronckhorst gekregen.
Van Bronckhorst (l): De spelersgroep staat achter Verbeek (r)
Het rechterrijtje
Feyenoord presteert dramatisch in de eredivisie. Afgelopen weekend verloren de Rotterdammers thuis met 1-3 van De Graafschap.
De club staat in het gehate rechterrijtje op de elfde plaats. Zaterdag speelt Feyenoord in De Kuip tegen koploper AZ.
Onaangekondigd liep Van Bronckhorst de perszaal binnen om een einde te maken aan de vele speculaties over een vertrouwenscrisis tussen coach Verbeek en een groot deel van de spelersgroep: ‘Dat is allemaal onzin.’
Lucht klaren
De aanvoerder zei zich geroepen te voelen om namens de ‘voltallige spelersgroep’ de lucht te klaren. ‘De verhalen die de afgelopen week zijn gepubliceerd veroorzaken een negatieve stemming in de groep. Wij herkennen ons er totaal niet in.’
De Feyenoord-selectie zou afgelopen maandag een stemming hebben gehouden over Verbeek waarbij slechts vier spelers – de jonge voetballers Leroy Fer, Diego Biseswar, Georginio Wijnaldum en Dwight Tiendalli – het voor hun trainer opnamen.
De spelers zouden zijn trainingen te zwaar vinden. Ook zouden de oudere spelers het niet met de jongere spelers kunnen vinden.
Volwassen mannen
‘Absoluut niet waar,’ aldus Van Bronckhorst. ‘We hebben niet gestemd. We hebben gesproken over dingen die veranderd moeten worden. Daarmee zijn we naar de directie en de trainer gestapt. Meer niet.’
Verbeek toonde zich verrast door de steunbetuiging, die volgens hem absoluut niet in scene was gezet. ‘Een prima initiatief,’ zei hij. ‘Wat er aan onvrede leefde, hebben we als volwassen mannen uitgesproken.’
Eerder deze week kreeg de trainer ook al steun van directeur Eric Gudde die verzekerde dat Verbeek niet zal worden ontslagen.
Als dit waar is zie ik liever die 14 lapzwansen vertrekken dan Verbeek. Eindelijk een trainer die de Feyenoord strijd en mentaliteit weer kan brengen en dan wordt hij er juist op afgerekend. Liever 1 strijdvaardige trainer dan 14 volgevreten vedettes, gefrustreerde bankzitters en meelopers.quote:
Dit vind ik wel heel makkelijk. Als Feyenoord wel wist te presteren met zijn type trainingen, dan was het natuurlijk weer geweldig wat Verbeek doet. Het ligt niet aan Verbeek, het ligt aan de (oudere) spelersgroep en het moet ook meezitten. Feyenoord heeft zat wedstrijden gespeeld waar het beter was, maar toch verloor (Sparta bijvoorbeeld).quote:
nee dat niet, maar zo werkt het in voetbal.quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk niet dat dat ook maar iets oplost.
dit seizoen niet voor fey lijkt mequote:
Boeiend.quote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse stond tweede toen ie werd ontslagen bij Ajax
Betaal jij voor Feyenoord?quote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Crane het volgende:
In de winterstop of Verbeek eruit, of een aantal spelers. Niet allebei laten zitten in elk geval.
Vind ik wel als contrastquote:
Dat is dan ook de enige reden dat ie er nog zit.quote:
Sja, andere tijd, andere club, andere situatie, andere financiële situatie. Leuk voor het contrast maar totaal niet relevant.quote:
Vind het wel relevant.quote:Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, andere tijd, andere club, andere situatie, andere financiële situatie. Leuk voor het contrast maar totaal niet relevant.
Feyenoord en niet Feijenoord ei.quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het wel relevant.
Als je als topclub bij de winterstop op de dertiende plaats staat lijkt me het logisch dat de trainer eruit vliegt.
Dat Adriaanse destijds werd ontslagen sloeg nergens op.
Net zoals het nergens opslaat dat ze Verbeek handhaven.
Feijenoord profileert zich zo niet meer als topclub.
Ik schrijf het zoals het hoort.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef Superfast het volgende:
Daarnaast loop je constant negatieve jankberichten te posten over Feyenoord je weet niet eens hoe je het schrijft stumper.
En dat is dan wel weer te prijzenquote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verbeek die het veld inloopt en Tiendalli een draai om zijn oren geeft.![]()
Reglementair had die gewoon naar de tribune gestuurd moeten worden , verder goede actie van Verbeek.quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer te prijzen
krities over Feijenoord ,quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrijf het zoals het hoort.
Ik ben verder de eerste die Feijenoord feliciteert als ze iets goeds doen.
Zie mijn felicitatie topic na de winst in de UEFA cup
Ik post alleen wat menig Feijenoorde supporter denkt.
Ik ben ook krities over Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |