abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 13:35:30 #151
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_63904072
Je kan Lucius, de Cler en Timmer best missen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 05:27:57 #152
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63952107
Hoorde op tv iemand zeggen dat Verbeek na de smadelijke uit-nederlaag tegen Depor Verbeek meteen wilde doorrijden naar een trainingskamp in Arnhem .

Verbeek is zelf vrijgezel en kinderloos maar reken er op dat dit bij de groep 30tiggers die wél een gezin hebben thuiszitten en hebben verteld dat ze donderdag avond gewoon thuis zouden komen dit niet op prijs hebben gesteld.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_63955098
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 05:27 schreef Superfast het volgende:
Hoorde op tv iemand zeggen dat Verbeek na de smadelijke uit-nederlaag tegen Depor Verbeek meteen wilde doorrijden naar een trainingskamp in Arnhem .

Verbeek is zelf vrijgezel en kinderloos maar reken er op dat dit bij de groep 30tiggers die wél een gezin hebben thuiszitten en hebben verteld dat ze donderdag avond gewoon thuis zouden komen dit niet op prijs hebben gesteld.
Alsof een vrijgezel nooit lekker thuis wil zitten? Het zijn goedbetaalde profs en ze hebben echt tijd genoeg voor hun gezin.
pi_63955132
quote:
‘Vier Feyenoordspelers steunen Verbeek’

AMSTERDAM – In een onderling gesprek heeft de selectie van Feyenoord zich uitgesproken over het vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek. Veertien spelers bleken niet meer te geloven in de aanpak van Verbeek, vier spelers steunen de geplaagde coach.
Volgens het AD blijven alleen de jongelingen Fer, Tiendalli, Wijnaldum en Biseswar achter hun coach staan.

Verbeek zelf lijkt niet onder de indruk van de groeiende druk op zijn schouders. In een reactie op de uitkomst van het spelersbijeenkomst zegt hij in het AD: ,,Ik zie geen enkele reden iemand uit de selectie te zetten.’’

Kritisch

De trainer sprak zelf ook ‘constructief’ met zijn spelers. ‘’Daarbij zijn de spelers ook heel kritisch naar zichzelf geweest. Het belangrijkste is dat we open zijn geweest naar elkaar, de onvrede die er was is hardop uitgesproken. En zo hoort het ook. Met de punten die zijn aangedragen, kunnen we als technische staf vooruit. We luisteren echt wel naar wat er leeft.’’

Zaterdagavond treft Feyenoord koploper AZ. Of Kevin Hofland meespeelt tegen de Alkmaarders is nog onduidelijk. De verdediger heeft, net als veel teamgenoten, last van zijn hamstring, zo meldt De Telegraaf.
pi_63955964
Arme Verbeek toch.
pi_63956128
In normale omstandigheden was hij allang de deur gewezen maar met het geldtekort wat Feyenoord heeft niet. Toch een hele aparte situatie is zo aan het ontstaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:18:44 #157
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63956192
Mijn voorspelling is niet uitgekomen, helaas. Maar hij gaat het echt niet redden. Dit weekend worden ze opgerold door AZ, dat kan niet missen eigenlijk.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63958403
Sneu voor Verbeek.
pi_63959454
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:
In normale omstandigheden was hij allang de deur gewezen maar met het geldtekort wat Feyenoord heeft niet. Toch een hele aparte situatie is zo aan het ontstaan.
Ieder nadeel heeft z'n voordeel.

Dezelfde spelers die nu lopen te janken presteerden ook al niet onder van Marwijk. Lag het toen ook aan de trainer?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63964086
Geloof er geen zak van. Maandag bestond het pro-Verbeek kamp nog uit Makaay, Van Bronckhorst en Hofland
pi_63964812
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:16 schreef Erasmusch het volgende:
Geloof er geen zak van. Maandag bestond het pro-Verbeek kamp nog uit Makaay, Van Bronckhorst en Hofland
Inderdaad, en volgens vi.nl zegt Van Bronckhorst dat er geen kloof is tussen de spelers en de trainer.

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)SpelersEnTrainer.htm
pi_63964957
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef thaduck het volgende:
Mijn voorspelling is niet uitgekomen, helaas. Maar hij gaat het echt niet redden. Dit weekend worden ze opgerold door AZ, dat kan niet missen eigenlijk.
een nederlaag tegen AZ ligt nauurlijk wel in de lijn der verwachting. Daar wordt je niet door ontslagen lijkt me.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63965129
Kan me niet voorstellen dat het echt zo is als het gebracht wordt. Dan zou o.a. van Bronckhorst ineens overgestapt zijn en nu tegen Verbeek zijn. Bovendien, hoe kan het dat er maar 18 man gestemd hebben? Wie waren degene die niet gestemd hebben en waarom hebben ze niet gestemd?

In de media wordt het ook gebracht alsof er een stemming gehouden is met de vraag of Verbeek moet blijven, maar ik geloof niet dat er over zo'n onderwerp een stemming in de kleedkamer wordt gehouden. Zoiets bepaalt het bestuur en niet de spelers.
pi_63965218
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof een vrijgezel nooit lekker thuis wil zitten? Het zijn goedbetaalde profs en ze hebben echt tijd genoeg voor hun gezin.
Nee, dat hebben ze niet..

Van Bronckhorst en Makaay zijn naar Nederland terugkomen om van die trainingskampen af te zijn en wat meer tijd met hun gezin door te brengen.
- verwijderd door admin -
pi_63965327
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:51 schreef Rikkert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het echt zo is als het gebracht wordt. Dan zou o.a. van Bronckhorst ineens overgestapt zijn en nu tegen Verbeek zijn. Bovendien, hoe kan het dat er maar 18 man gestemd hebben? Wie waren degene die niet gestemd hebben en waarom hebben ze niet gestemd?

In de media wordt het ook gebracht alsof er een stemming gehouden is met de vraag of Verbeek moet blijven, maar ik geloof niet dat er over zo'n onderwerp een stemming in de kleedkamer wordt gehouden. Zoiets bepaalt het bestuur en niet de spelers.
Van Bronckhorst heeft vanmiddag een pc gehouden, hij ontkent.
pi_63965669
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Bronckhorst heeft vanmiddag een pc gehouden, hij ontkent.
Oke, dat heb ik gemist. Hopelijk valt het een beetje mee (voor zover het nog mee kan vallen).
pi_63966216
quote:
Van Bronckhorst: Vertrouwenscrisis? Allemaal onzin!

vrijdag 12 december 2008 15:45

Tijdens de wekelijkse persconferentie heeft de geplaagde trainer van Feyenoord, Gertjan Verbeek, een verrassende steunbetuiging van zijn aanvoerder Giovanni van Bronckhorst gekregen.

Van Bronckhorst (l): De spelersgroep staat achter Verbeek (r)
Het rechterrijtje
Feyenoord presteert dramatisch in de eredivisie. Afgelopen weekend verloren de Rotterdammers thuis met 1-3 van De Graafschap.

De club staat in het gehate rechterrijtje op de elfde plaats. Zaterdag speelt Feyenoord in De Kuip tegen koploper AZ.
Onaangekondigd liep Van Bronckhorst de perszaal binnen om een einde te maken aan de vele speculaties over een vertrouwenscrisis tussen coach Verbeek en een groot deel van de spelersgroep: ‘Dat is allemaal onzin.’

Lucht klaren
De aanvoerder zei zich geroepen te voelen om namens de ‘voltallige spelersgroep’ de lucht te klaren. ‘De verhalen die de afgelopen week zijn gepubliceerd veroorzaken een negatieve stemming in de groep. Wij herkennen ons er totaal niet in.’

De Feyenoord-selectie zou afgelopen maandag een stemming hebben gehouden over Verbeek waarbij slechts vier spelers – de jonge voetballers Leroy Fer, Diego Biseswar, Georginio Wijnaldum en Dwight Tiendalli – het voor hun trainer opnamen.

De spelers zouden zijn trainingen te zwaar vinden. Ook zouden de oudere spelers het niet met de jongere spelers kunnen vinden.

Volwassen mannen
‘Absoluut niet waar,’ aldus Van Bronckhorst. ‘We hebben niet gestemd. We hebben gesproken over dingen die veranderd moeten worden. Daarmee zijn we naar de directie en de trainer gestapt. Meer niet.’

Verbeek toonde zich verrast door de steunbetuiging, die volgens hem absoluut niet in scene was gezet. ‘Een prima initiatief,’ zei hij. ‘Wat er aan onvrede leefde, hebben we als volwassen mannen uitgesproken.’

Eerder deze week kreeg de trainer ook al steun van directeur Eric Gudde die verzekerde dat Verbeek niet zal worden ontslagen.
pi_63966310
Verbeek brengt jonge goede spelers. Als Feyenoord slim is zorgen ze dat ze zo snel mogelijk van die oude zakken afkomen. Leveren niks op wat geld betreft, presteren niet op het veld en zitten het liefst bij moeder de vrouw thuis....

Boehoe we moeten hard trainen.... dat mag ook wel met een paar ton of meer salaris... Luie varkens...
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:04:28 #169
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_63980573
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Als dit waar is zie ik liever die 14 lapzwansen vertrekken dan Verbeek. Eindelijk een trainer die de Feyenoord strijd en mentaliteit weer kan brengen en dan wordt hij er juist op afgerekend. Liever 1 strijdvaardige trainer dan 14 volgevreten vedettes, gefrustreerde bankzitters en meelopers.

Die persconferentie van Van Bronckhorst... waar rook is, is vuur.
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:55:01 #170
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63980738
Verbeek vs de spelersgroep en dan kiezen mensen hier massaal partij voor Verbeek.

Gio geen clubhart me reet hij had bij elke willekeurige engelse club een veelvoud kunnen verdienen van wat die bij Feyenoord en toch is die terug gekomen naar Rotterdam .
Tomasson heeft een schat aan ervaring en heeft op elk niveau prima gefunctioneerd behalve bij Feyenoord (deels door blessure's)
De Cler een prima linksback die loopt er bij alsof die manisch depressief is en dan Makaay een altijd scorende en beleefde jongen die toch ook duidelijk signalen afgeeft dat hij het niet naar zijn zin heeft.
Die gasten zijn echt wel een verrijking voor Feyenoord maar dan moeten ze wel op de juiste manier gecoacht worden en daar schijnt Verbeek nu net moeite mee te hebben.

Denk je dat ze Verbeek bij Heerenveen zomaar vervangen hebben?

Maar ook Bruins kun je aan zien dat hij het niet naar zijn zin heeft momenteel.

De rotte appels zijn Bahia Greene Timmer Hofland en in mindere mate Lucius die kan soms nog wel bruikbaar zijn.

Hofland heeft naar het schijnt de grootste bek maar presteert constant slecht en hij lijkt me ook iemand die het de jonge gasten "wel ff zal uitleggen" vervolgens levert hij elke week een wanprestatie en die jonge gasten nemen hem niet meer serieus waardoor Hofland nog meer kwaad zal worden en de sfeer en vertrouwen naar een 0 punt dalen.

Verbeek is eigenwijs en dat werkt niet bij jongens die bij Barcelona Bayern, Munchen enz gespeeld hebben.
Als je een heel jong elftal hebt zou Verbeek dit prima kunnen maar hij wil die jongens die alles al hebben meegemaakt nog ff de les gaan lezen en die gasten denken ook Verbeek wie de fuck is Verbeek??

Wat heeft die man nou eigenlijk helemaal gepresteerd??

Het is financieel geen optie maar Feyenoord zou meer hebben aan een trainer type Hiddink of v Marwijk die weet hoe hij met routiniers moet omgaan net als destijds met Cocu.
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:59:41 #171
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63980776
Alles op een rijtje zetten is de gewoon volledige verdediging aan vervanging toe.

Je zal Makaay of v Bronckhorst heten gewend aan een sterke verdediging achter je bij topclubs en een goede wedstrijd spelen en kansen creeeren om vervolgens toch met 2 - 4 door persoonlijke fouten achterin te verliezen.

Eerste keer denk je niet handig maar als dit elke week gebeurt zou ik er ook moe van worden.
pi_63983873
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:36 schreef SCH het volgende:

[..]
Dit vind ik wel heel makkelijk. Als Feyenoord wel wist te presteren met zijn type trainingen, dan was het natuurlijk weer geweldig wat Verbeek doet. Het ligt niet aan Verbeek, het ligt aan de (oudere) spelersgroep en het moet ook meezitten. Feyenoord heeft zat wedstrijden gespeeld waar het beter was, maar toch verloor (Sparta bijvoorbeeld).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64211934
Na NAC is het denk einde oefening voor Verbeek.
  zondag 21 december 2008 @ 16:33:16 #174
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64211992
Als we die wedstrijd verliezen, zal er wel meer sneuvelen dan Verbeek denk ik.

Maarja, we hebben bij voorbaat niet verloren ofzo.. NAC thuis is te doen.
pi_64212001
Denk niet dat dat ook maar iets oplost.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64212007
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
NAC thuis is te doen.
pi_64212018
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk niet dat dat ook maar iets oplost.
nee dat niet, maar zo werkt het in voetbal.
  zondag 21 december 2008 @ 16:48:40 #178
123545 DatMeenJeNiet
pi_64212567
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Niet?
pi_64212591
In de winterstop of Verbeek eruit, of een aantal spelers. Niet allebei laten zitten in elk geval.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64212606
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Niet?
dit seizoen niet voor fey lijkt me
  Trouwste user 2022 zondag 21 december 2008 @ 17:08:22 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_64213258
Adriaanse stond tweede toen ie werd ontslagen bij Ajax

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 21 december 2008 @ 17:09:17 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64213283
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse stond tweede toen ie werd ontslagen bij Ajax

Boeiend.
2000 light years from home
pi_64213330
Been liet net duidelijk merken dat er ook andere clubs interesse in hem hadden voordat hij bijtekende.. Zou Feyenoord daar ook bij zijn?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64213343
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Crane het volgende:
In de winterstop of Verbeek eruit, of een aantal spelers. Niet allebei laten zitten in elk geval.
Betaal jij voor Feyenoord?
  Trouwste user 2022 zondag 21 december 2008 @ 17:13:55 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_64213433
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Boeiend.
Vind ik wel als contrast

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 21 december 2008 @ 17:14:23 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_64213456
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Blawh het volgende:

[..]

Betaal jij voor Feyenoord?
Dat is dan ook de enige reden dat ie er nog zit.

zondag 21 december 2008 @ 17:14:39 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64213465
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vind ik wel als contrast

Sja, andere tijd, andere club, andere situatie, andere financiële situatie. Leuk voor het contrast maar totaal niet relevant.
2000 light years from home
  zondag 21 december 2008 @ 17:16:54 #188
123545 DatMeenJeNiet
pi_64213539
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vind ik wel als contrast

Gevalletje wanbeleid eerder. Hij legde de basis voor de goede periode van Ajax erna.
  Trouwste user 2022 zondag 21 december 2008 @ 17:17:14 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_64213554
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sja, andere tijd, andere club, andere situatie, andere financiële situatie. Leuk voor het contrast maar totaal niet relevant.
Vind het wel relevant.

Als je als topclub bij de winterstop op de dertiende plaats staat lijkt me het logisch dat de trainer eruit vliegt.

Dat Adriaanse destijds werd ontslagen sloeg nergens op.

Net zoals het nergens opslaat dat ze Verbeek handhaven.

Feijenoord profileert zich zo niet meer als topclub.

pi_64226468
Verbeek die het veld inloopt en Tiendalli een draai om zijn oren geeft.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 22 december 2008 @ 00:06:20 #191
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64228950
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vind het wel relevant.

Als je als topclub bij de winterstop op de dertiende plaats staat lijkt me het logisch dat de trainer eruit vliegt.

Dat Adriaanse destijds werd ontslagen sloeg nergens op.

Net zoals het nergens opslaat dat ze Verbeek handhaven.

Feijenoord profileert zich zo niet meer als topclub.

Feyenoord en niet Feijenoord ei.

Dit topic gaat toch over Verbeek wat kan kan mij die zakkenvullende gladjanus van een Adriaanse nou schelen die tekent toch waar hij het meeste salaris krijgt
Nu denk ik Man City of een of andere Russische Cherno-club.

Daarnaast loop je constant negatieve jankberichten te posten over Feyenoord je weet niet eens hoe je het schrijft stumper.
  maandag 22 december 2008 @ 00:29:00 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_64230459
Feijenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64230999
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef Happel het volgende:
Feijenoord.
  Trouwste user 2022 maandag 22 december 2008 @ 18:58:04 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_64253597
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef Superfast het volgende:

Daarnaast loop je constant negatieve jankberichten te posten over Feyenoord je weet niet eens hoe je het schrijft stumper.
Ik schrijf het zoals het hoort.

Ik ben verder de eerste die Feijenoord feliciteert als ze iets goeds doen.

Zie mijn felicitatie topic na de winst in de UEFA cup

Ik post alleen wat menig Feijenoorde supporter denkt.

Ik ben ook krities over Ajax.

maandag 22 december 2008 @ 19:20:21 #195
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64254274
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verbeek die het veld inloopt en Tiendalli een draai om zijn oren geeft.
En dat is dan wel weer te prijzen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 22 december 2008 @ 23:28:16 #196
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64266081
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef thaduck het volgende:

[..]

En dat is dan wel weer te prijzen
Reglementair had die gewoon naar de tribune gestuurd moeten worden , verder goede actie van Verbeek.
pi_64266217
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:
krities

Tong...
pi_64266291
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Tong...
Ik was niet de enige .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64267141
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik was niet de enige .
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:29:02 #200
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64268736
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik schrijf het zoals het hoort.

Ik ben verder de eerste die Feijenoord feliciteert als ze iets goeds doen.

Zie mijn felicitatie topic na de winst in de UEFA cup

Ik post alleen wat menig Feijenoorde supporter denkt.

Ik ben ook krities over Ajax.

krities over Feijenoord ,

Nou nou nu moeten ze zich zorgen gaan maken bij het bestuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')