nee dat niet, maar zo werkt het in voetbal.quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk niet dat dat ook maar iets oplost.
dit seizoen niet voor fey lijkt mequote:
Boeiend.quote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse stond tweede toen ie werd ontslagen bij Ajax
Betaal jij voor Feyenoord?quote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Crane het volgende:
In de winterstop of Verbeek eruit, of een aantal spelers. Niet allebei laten zitten in elk geval.
Vind ik wel als contrastquote:
Dat is dan ook de enige reden dat ie er nog zit.quote:
Sja, andere tijd, andere club, andere situatie, andere financiële situatie. Leuk voor het contrast maar totaal niet relevant.quote:
Vind het wel relevant.quote:Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, andere tijd, andere club, andere situatie, andere financiële situatie. Leuk voor het contrast maar totaal niet relevant.
Feyenoord en niet Feijenoord ei.quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het wel relevant.
Als je als topclub bij de winterstop op de dertiende plaats staat lijkt me het logisch dat de trainer eruit vliegt.
Dat Adriaanse destijds werd ontslagen sloeg nergens op.
Net zoals het nergens opslaat dat ze Verbeek handhaven.
Feijenoord profileert zich zo niet meer als topclub.
Ik schrijf het zoals het hoort.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef Superfast het volgende:
Daarnaast loop je constant negatieve jankberichten te posten over Feyenoord je weet niet eens hoe je het schrijft stumper.
En dat is dan wel weer te prijzenquote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verbeek die het veld inloopt en Tiendalli een draai om zijn oren geeft.![]()
Reglementair had die gewoon naar de tribune gestuurd moeten worden , verder goede actie van Verbeek.quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer te prijzen
krities over Feijenoord ,quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrijf het zoals het hoort.
Ik ben verder de eerste die Feijenoord feliciteert als ze iets goeds doen.
Zie mijn felicitatie topic na de winst in de UEFA cup
Ik post alleen wat menig Feijenoorde supporter denkt.
Ik ben ook krities over Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |