Hij had een ban. Mocht-ie niet pas mailen in het nieuwe jaar overigens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is net weer een paar dagen actief, daarvoor een tijd niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vraag dit omdat user Lambiekje onderhand z'n koekkoek niet meer terug in z'n klok lijkt te krijgen...
Hij gelooft in alles wat maar een conspiracy is, of het nou de Illuminati zijn, BigPharma, 9/11, NWO, Philips die expres geen onbreekbare gloeilampen maakt
Aspertaamquote:roep het maar
lach er maar om, met zo'n mensen kun je alleen maar medelijden hebbenquote:
Ik zou ze zelf eens gaan bellen de hulpinstanties met zo een avatar.quote:
Lambiekje is inderdaad best wel zielig eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lach er maar om, met zo'n mensen kun je alleen maar medelijden hebben![]()
volgens mij kun je echt nooit plezier in je leven hebben met zijn denkwijze
Hij staat zijn eigen gemoedsrust in de weg. Telt dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Is hij een gevaar voor zichzelf of de samenleving?
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt. En dan zelf ook de gevolgen daarvan dragen. Dus niet gaan huilen als je 'er alles aan gedaan hebt, maar niets helpt'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
ben je dan moreel verplicht hulpinstanties in te schakelen ?
[knip]
Waar moet je de lijn trekken ?
Wordt een internet community ook tot samenleving gerekend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Ik kan er wel om janken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lach er maar om, met zo'n mensen kun je alleen maar medelijden hebben![]()
volgens mij kun je echt nooit plezier in je leven hebben met zijn denkwijze
definieer 'samenleving'quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Je weet nooit waar iemand die gelooft dat de hele wereld tegen hem samenzweert toe in staat is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Maar die kerel had wel gelijk, die zwarte balkjes kunnen als enorm storend worden ervaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je weet nooit waar iemand die gelooft dat de hele wereld tegen hem samenzweert toe in staat is.
Neem bijvoorbeeld die kerel van de Philips-toren : http://www.rtl.nl/(/actue(...)nd/rembrandtoren.xml
via die balken krijg ik nog dagelijks nuttige informatie doorgespeeld!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die kerel had wel gelijk, die zwarte balkjes kunnen als enorm storend worden ervaren.
Sterker nog, elke keer als die auto zoom functie mijn beeld weer in epileptische-aanval-snelheid heen en weer laat springen sta ik al schuimbekkend met mijn kalafnikov klaar om er een paar te gaan omleggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die kerel had wel gelijk, die zwarte balkjes kunnen als enorm storend worden ervaren.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
via die balken krijg ik nog dagelijks nuttige informatie doorgespeeld!
Maar.... 'ze' kunnen toch ieders adres achterhalen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Kaneel het volgende:
Ten eerste: ze kunnen er niets aan doen.
Ten tweede: wat ga je zeggen? Ik zit op een forum en er lijkt iemand gek te zijn. Kunnen jullie ff kijken?
Dat is waar ook. Hij zat in de verkeerde toren. Dat is me nog het meest bijgeblevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je weet nooit waar iemand die gelooft dat de hele wereld tegen hem samenzweert toe in staat is.
Neem bijvoorbeeld die kerel van de Philips-toren : http://www.rtl.nl/(/actue(...)nd/rembrandtoren.xml
Via je BSN nummer jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar.... 'ze' kunnen toch ieders adres achterhalen?
Krek, je hebt gelijk !quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Kaneel het volgende:
Ten eerste: ze kunnen er niets aan doen.
Ten tweede: wat ga je zeggen? Ik zit op een forum en er lijkt iemand gek te zijn. Kunnen jullie ff kijken?
Ik vraag dit omdat user Lambiekje onderhand z'n koekkoek niet meer terug in z'n klok lijkt te krijgen...
Hij gelooft in alles wat maar een conspiracy is, of het nou de Illuminati zijn, BigPharma, 9/11, NWO, Philips die expres geen onbreekbare gloeilampen maakt, roep het maar
http://forum.fok.nl/user/history/52357
Ik wou dat meer mensen hun eigen gemoedsrust in de weg stonden...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:52 schreef ehqo het volgende:
Hij staat zijn eigen gemoedsrust in de weg. Telt dat?
Gelachen of nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, ik was net zijn vaccinatie topic aan het lezen.
Wow dude. Zijn dit allemaal stellingen die iets dat ik zei weerleggen ofzo? Of wat gebeurt er allemaal?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik wou dat meer mensen hun eigen gemoedsrust in de weg stonden...
Mensen doen andere mensen de vreselijkste dingen aan omdat zij vinden dat ze beter leven dan die ander en dat die andere 'dus' volgens diezelfde regeltjes moeten leven.
Wie zegt dat hun leven echt beter is dan dat van een ander? Wie zegt dat jouw leven echt beter is dan dat van een ander? Dat is toch iets heel persoonlijks? Ligt er maar helemaal aan wat je van je leven verwacht. En iedereen heeft het recht om zijn leven op zijn eigen manier in te vullen.
Overigens vind ik de stelling dat als de meerderheid van de mensen vinden dat iets goed is, dat dus het 'bewijs' is dat het ook werkelijk goed is, echt belachelijk. Dat een meerderheid vindt dat iets goed is, is GEEN bewijs dat het ook werkelijk goed is. De meerderheid van de mensheid heeft een gemiddeld IQ van 100.
Het enige dat bewezen wordt is dat mensen met eenzelfde IQ eenzelfde vermogen tot nadenken heeft. En dat is alleen maar het bevestigen van de definitie van IQ.
Met 6 miljard stuurloze mensen ben je nog steeds stuurloos, als je blindelings doet wat zij willen. Wat dat betreft had Lenin gewoon gelijk. Democratie kan niet werken. Wat goed is voor de één is niet automatisch goed voor de ander.
Ja, ik hou m'n hart vastquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef RijstNatie het volgende:
Het profiel van een schyzofreen oftewel the Unabomber
Ik betwijfel dat het intellect van Lambiekje dat van de Unabomber ook maar benadert. Dat stelt toch al iets gerust.quote:
inspectie van volks gezondheidquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Hoe heette die ene user toch die altijd topics postte over ' misstanden in de psychiatrie' ?
Volgens mij was die ook niet helemaal honderd..
Nee Tinoz was het niet, ook al is die ook niet helemaal coherent..quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
inspectie van volks gezondheid
hoezo niet potentieel interressant ?
Ja, kom opquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Krek, je hebt gelijk !
Opgelost, slotje !
Waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
Hij gelooft in alles wat maar een conspiracy is, of het nou de Illuminati zijn, BigPharma, 9/11, NWO, Philips die expres geen onbreekbare gloeilampen maakt, roep het maar
http://forum.fok.nl/user/history/52357
Waar moet je de lijn trekken ?
Tinoz zit al in 'n gesloten inrichting.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:55 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee Tinoz was het niet, ook al is die ook niet helemaal coherent..
nou ja, dat eerste lijkt me vrij duidelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 09:38 schreef Mardoek50 het volgende:
Mijn mening: Als je echt denkt dat het goed mis is en als je weet dat hij geen professionele hulp heeft en als je ook echt iets kan doen (je kent z'n RL id en weet hoe hij te bereiken is, of beter nog z'n huisarts), zou je een hulpverleningsinstantie/huisarts kunnen vragen wat zij ervan vinden.
Wel, ik ken em niet, dus dat kan ik niet beoordelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nou ja, dat eerste lijkt me vrij duidelijk
Tuurlijk wel, als je even de moeite doet om zijn posthistory te checken en zijn posts te lezen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:42 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Wel, ik ken em niet, dus dat kan ik niet beoordelen.
Ja, maar ik kan op korte termijn zoiets niet beoordelen, nog afgezien ervan dat ik daartoe niet bevoegd ben. Ik zou hem al langere tijd moeten hebben meegemaakt om te weten of het foute boel is. En als ik dat dan zou denken, zou ik waarschijnlijk doen wat ik al eerder postte.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je even de moeite doet om zijn posthistory te checken en zijn posts te lezen.
lambiekje is gewoon een trollkloon van lemmebquote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je even de moeite doet om zijn posthistory te checken en zijn posts te lezen.
dat zou idd ook kunnen, maar ik betwijfel of dat zo lang leuk blijft om te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het zou wel mijn soort van humor zijn om eens een kloon aan te maken die gaat kijken in hoever je het alu hoedjes volk mee kan krijgen in de meest idiote theorien en samnzweringen, for all we know is lambiekje geestelijk kerngezond maar hangt hij of zij gewoon de hansworst uit. Dus alleen mensen die hem ook IRL kennen kunnen iets zinnigs hierover zegen.
Tja, ik zit even z'n laatste topics door te kijken, en de eerste indruk is wel dat ie ze niet allemaal op een rijtje heeft nee. en met dat geblaat over 'Big Pharna' zal hij ook wel geen medicijnen willen slikken. Maar ja, sommige mensen hebben zo'n periode en klimmen er weer grotendeels uit. Als je naar BaajGuardian kijkt, die vondt ik vroeger zo gek als een deur, maar die is de laatste tijd een stuk normaler geworden als je het zo leest. Nog steeds niet helemaal normaal, maar wel een stuk prettiger voor hemzelf en z'n omgeving denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou idd ook kunnen, maar ik betwijfel of dat zo lang leuk blijft om te doen
Ja, maar als iemand echt zware psychische problemen heeft, bestaat het risico dat hij/zij zichzelf of anderen iets aandoet. En dat kun je dan misschien voorkomen. Bovendien kun je het misschien een beetje vergelijken met de situatie wanneer je op straat loopt en je ziet iemand in elkaar zakken. Dan bel je toch ook de ambulance?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tja, ik zit even z'n laatste topics door te kijken, en de eerste indruk is wel dat ie ze niet allemaal op een rijtje heeft nee. en met dat geblaat over 'Big Pharna' zal hij ook wel geen medicijnen willen slikken. Maar ja, sommige mensen hebben zo'n periode en klimmen er weer grotendeels uit. ...
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom moet je ook er ook echt zeker van zijn dat het fout zit. En dat van dat achterhalen van z'n adres via z'n IP adres kun je wel vergeten, want zelfs een psychiater zou dat niet voor elkaar krijgen in deze situatie.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jawel, maar een forum is niet de straat. Dus het is minder duidelijk of iemand echt een probleem heeft, of gewoon de idioot uithangt. Maar stel dat het tijd wordt dat lambiekje hulp krijgt, dan zou je dus via z'n IP adres z'n adres moeten achterhalen etc voordat je wat kan doen.
Ik denk dat dat je tegen gaat vallen..bedenk maar eens een complot dat 'waar zou kunnen zijn' , niet meteen valt te weerleggen en ook nog zo boeiend is dat mensen het er ook echt over gaan hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het zou wel mijn soort van humor zijn om eens een kloon aan te maken die gaat kijken in hoever je het alu hoedjes volk mee kan krijgen in de meest idiote theorien en samnzweringen, for all we know is lambiekje geestelijk kerngezond maar hangt hij of zij gewoon de hansworst uit. Dus alleen mensen die hem ook IRL kennen kunnen iets zinnigs hierover zegen.
Al eens gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb nu helaas geen tijd om die uitdaging op te nemen...ik heb wel een paar designs voor een ufo die ik komend jaar wil gaan bouwen en filmen om te zien hoeveel mensen daarin gaan trappen. Aangezien de meeste ufo's in het donker worden gefotografeerd/gefilmd, moet dat denk ik niet zo moeilijk zijn.
Maar wel leuk. Kunnen we niet een Fok werkgroepje oprichten om een nieuwe versie van die beroemde 'Alian autopsy' video te maken?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:20 schreef Robin__ het volgende:
Wat heeft dat te maken met complot theorieen?
een nep alien filmpje maken is kinderspel.
Hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef MouzurX het volgende:
hier
Als hij ooit een keer ergens voor naar het ziekenhuis zou moeten (blinde darm ontsteking bijv) kan dat nog best wel eens mis gaan ja... Dus ik zou denken ja, zeker een mogelijk gevaar voor zichzelf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Nou m'n moeder zegt anders dat ik heust wel humor heb maar dat het een speciale soort is die normale mensen niet zo goed begrijpen. Ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef wallofdolls het volgende:
Aah jongens, waait wel over. Het broertje van n vriend van me is ook zo. Is alleen een beetje vervelend als ie elk meisje wat ie tegenkomt tijdens het uitgaan bijna aanrandt, maar verder zie ik zoiets er wel weer bovenop komen. Het enige verschil is dat hij nog heel veel humor heeft en de heer L. daar nog wel eens van gespeend lijkt.
Maar een arts is toch verplicht om iemand te behandelen?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als hij ooit een keer ergens voor naar het ziekenhuis zou moeten (blinde darm ontsteking bijv) kan dat nog best wel eens mis gaan ja... Dus ik zou denken ja, zeker een mogelijk gevaar voor zichzelf.
als mensen zelf niet willen mogen ze niks doen volgens mijquote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een arts is toch verplicht om iemand te behandelen?
Zodra iemand aantoonbaar een bedreiging voor zichzelf of andere mensen wordt inderdaad ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een arts is toch verplicht om iemand te behandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |