Hij had een ban. Mocht-ie niet pas mailen in het nieuwe jaar overigens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is net weer een paar dagen actief, daarvoor een tijd niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vraag dit omdat user Lambiekje onderhand z'n koekkoek niet meer terug in z'n klok lijkt te krijgen...
Hij gelooft in alles wat maar een conspiracy is, of het nou de Illuminati zijn, BigPharma, 9/11, NWO, Philips die expres geen onbreekbare gloeilampen maakt
Aspertaamquote:roep het maar
lach er maar om, met zo'n mensen kun je alleen maar medelijden hebbenquote:
Ik zou ze zelf eens gaan bellen de hulpinstanties met zo een avatar.quote:
Lambiekje is inderdaad best wel zielig eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lach er maar om, met zo'n mensen kun je alleen maar medelijden hebben![]()
volgens mij kun je echt nooit plezier in je leven hebben met zijn denkwijze
Hij staat zijn eigen gemoedsrust in de weg. Telt dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Is hij een gevaar voor zichzelf of de samenleving?
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt. En dan zelf ook de gevolgen daarvan dragen. Dus niet gaan huilen als je 'er alles aan gedaan hebt, maar niets helpt'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
ben je dan moreel verplicht hulpinstanties in te schakelen ?
[knip]
Waar moet je de lijn trekken ?
Wordt een internet community ook tot samenleving gerekend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Ik kan er wel om janken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lach er maar om, met zo'n mensen kun je alleen maar medelijden hebben![]()
volgens mij kun je echt nooit plezier in je leven hebben met zijn denkwijze
definieer 'samenleving'quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Je weet nooit waar iemand die gelooft dat de hele wereld tegen hem samenzweert toe in staat is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Maar die kerel had wel gelijk, die zwarte balkjes kunnen als enorm storend worden ervaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je weet nooit waar iemand die gelooft dat de hele wereld tegen hem samenzweert toe in staat is.
Neem bijvoorbeeld die kerel van de Philips-toren : http://www.rtl.nl/(/actue(...)nd/rembrandtoren.xml
via die balken krijg ik nog dagelijks nuttige informatie doorgespeeld!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die kerel had wel gelijk, die zwarte balkjes kunnen als enorm storend worden ervaren.
Sterker nog, elke keer als die auto zoom functie mijn beeld weer in epileptische-aanval-snelheid heen en weer laat springen sta ik al schuimbekkend met mijn kalafnikov klaar om er een paar te gaan omleggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die kerel had wel gelijk, die zwarte balkjes kunnen als enorm storend worden ervaren.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
via die balken krijg ik nog dagelijks nuttige informatie doorgespeeld!
Maar.... 'ze' kunnen toch ieders adres achterhalen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Kaneel het volgende:
Ten eerste: ze kunnen er niets aan doen.
Ten tweede: wat ga je zeggen? Ik zit op een forum en er lijkt iemand gek te zijn. Kunnen jullie ff kijken?
Dat is waar ook. Hij zat in de verkeerde toren. Dat is me nog het meest bijgeblevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je weet nooit waar iemand die gelooft dat de hele wereld tegen hem samenzweert toe in staat is.
Neem bijvoorbeeld die kerel van de Philips-toren : http://www.rtl.nl/(/actue(...)nd/rembrandtoren.xml
Via je BSN nummer jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar.... 'ze' kunnen toch ieders adres achterhalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |