Als hij ooit een keer ergens voor naar het ziekenhuis zou moeten (blinde darm ontsteking bijv) kan dat nog best wel eens mis gaan ja... Dus ik zou denken ja, zeker een mogelijk gevaar voor zichzelf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef Specularium het volgende:
Is hij een gevaar voor zichzelf of de samenleving?
Nou m'n moeder zegt anders dat ik heust wel humor heb maar dat het een speciale soort is die normale mensen niet zo goed begrijpen. Ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef wallofdolls het volgende:
Aah jongens, waait wel over. Het broertje van n vriend van me is ook zo. Is alleen een beetje vervelend als ie elk meisje wat ie tegenkomt tijdens het uitgaan bijna aanrandt, maar verder zie ik zoiets er wel weer bovenop komen. Het enige verschil is dat hij nog heel veel humor heeft en de heer L. daar nog wel eens van gespeend lijkt.
Maar een arts is toch verplicht om iemand te behandelen?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als hij ooit een keer ergens voor naar het ziekenhuis zou moeten (blinde darm ontsteking bijv) kan dat nog best wel eens mis gaan ja... Dus ik zou denken ja, zeker een mogelijk gevaar voor zichzelf.
als mensen zelf niet willen mogen ze niks doen volgens mijquote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een arts is toch verplicht om iemand te behandelen?
Zodra iemand aantoonbaar een bedreiging voor zichzelf of andere mensen wordt inderdaad ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een arts is toch verplicht om iemand te behandelen?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vraag dit omdat user Lambiekje onderhand z'n koekkoek niet meer terug in z'n klok lijkt te krijgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |