abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64313364
dit vind ik dus reuze amusant
Hoe geef ik mijn kat een pil
Een korte handleiding in 15 stappen.

1. Pak uw kat op en leg hem in de ronding van uw arm alsof u een baby vasthoudt. Zet uw rechter wijsvinger en duim aan beide zijden van het snoetje van de kat en oefen voorzichtig wat druk uit terwijl u de pil in andere hand gereed houdt. Zodra uw kat het bekje opent gooit u de pil naar binnen en geeft u de kat de gelegenheid om te slikken.
2. Zoek de pil op de vloer en haal de kat achter de bank vandaan. Leg de kat opnieuw in de ronding van uw arm en herhaal het proces.
3. Haal de kat van de slaapkamer en gooi de inmiddels vies en vochtig geworden pil weg.
4. Neem een nieuwe pil uit het doosje, pak de kat weer in uw arm terwijl u beide voorpoten stevig vasthoudt. Duw de kaken van elkaar en duw de pil naar binnen met de rechter wijsvinger. Houdt het bekje tenminste tien tellen dicht.
5. Vis de pil uit het aquarium en haal de kat van de bovenkant van de kast. Roep uw echtgenoot uit de tuin.
6. Kniel op de vloer en dwing uw kat tussen uw knieën, neem de pootjes in een ferme greep. Negeer het lage gebrom. Laat uw partner het kopje stevig vasthouden en dwing met een houten liniaal de bek open. Gooi de pil via de liniaal naar binnen en wrijf de kattenkeel stevig om het slikken te stimuleren.
7. Haal uw kat van de gordijnrail en neem een nieuwe pil uit het doosje. Maak een notitie om een nieuwe liniaal te kopen en de gordijnen te laten repareren. Veeg de kapotte beeldjes en vaasjes aan de kant om later op te ruimen of eventueel te lijmen.
8. Draai uw kat in een grote handdoek en laat uw partner op de kat liggen, zodanig dat net de kattenkop zichtbaar is van onder zijn oksel. Zuig de pil met een rietje op en forceer de bek open. Blaas de pil door het rietje in de kattenkeel.
9. Controleer de bijsluiter om zeker te zijn dat deze pillen onschadelijk zijn voor mensen en neem een biertje om de smaak weg te spoelen. Ontsmet de arm van uw partner en doe er een verband om. Verwijder de bloedvlekken uit de vloerbedekking.
10. Haal uw kat van de schuur van de buurman. Pak een nieuwe pil en neem nog een biertje. Zet uw kat in het keukenkastje zodanig dat het kattenkopje net naar buiten steekt. Forceer de bek open en schiet de pil naar binnen met een elastiekje.
11. Haal de schroevendraaier uit de garage en hang het deurtje van de keukenkast weer terug in zijn scharnieren. Zoek de whiskyfles. Neem een flinke teug en leg een koud whiskykompres op uw wangen om te ontsmetten. Controleer of uw tetanus injectie nog geldig is. Gooi uw gerafelde trui weg en trek een nieuwe aan.
12. Bel de brandweer om de kat uit de boom te halen. Maak uw verontschuldiging bij de buurman die, terwijl hij uw kat ontweek door zijn eigen schutting reed. Neem de laatste pil uit het doosje.
13. Tape de beide voorpoten van het ettertje tezamen helemaal in en bind hem stevig aan de poot van de eettafel. Pak uw zware werkhandschoenen en trek deze aan. Duw de pil naar binnen en een stuk vlees erachteraan. Pak vervolgens een glas water. Houd de kop van het huftertje verticaal en giet het water naar binnen om hem zo te dwingen te slikken.
14. Neem het laatste beetje whisky, vraag uw partner u naar de eerste hulp te rijden. Laat daar uw vingers en onderarm hechten en de restanten van de pil uit uw rechteroog verwijderen. Bel onderweg naar huis de meubelzaak om een nieuwe eettafel te bestellen.
15. Bel het dierenasiel of ze een gemuteerde hellekat willen ophalen en informeer bij de dierenwinkel of ze hamstertjes hebben.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  woensdag 24 december 2008 @ 02:41:45 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64313471
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 24 december 2008 @ 02:42:31 #3
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64313478
Herkenbare shit
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  Boks-Chick woensdag 24 december 2008 @ 02:43:04 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64313488
zo herkenbaar dit
lolwut
pi_64313497
lachen. maar met een simpele stap ben je er ook. wikkel het beest in een handdoek en houdt hem vast zoals in stap 1. drop de pil. even over het adamsappeltje wrijven en het gaat vanzelf slikken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 24 december 2008 @ 02:44:03 #6
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64313507
  woensdag 24 december 2008 @ 04:14:29 #7
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_64314347
quote:
Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
lachen. maar met een simpele stap ben je er ook. wikkel het beest in een handdoek en houdt hem vast zoals in stap 1. drop de pil. even over het adamsappeltje wrijven en het gaat vanzelf slikken.
Kom het hier eens proberen zou ik zeggen
Dunkelheit
pi_64314666
Heel oud, maar nog steeds vermakkelijk. In het engels is ie stukken grappiger
  woensdag 24 december 2008 @ 06:45:41 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314674
Mijn kat is een schatje, zo blijkt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 24 december 2008 @ 07:04:19 #10
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64314706
quote:
Op woensdag 24 december 2008 06:45 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn kat is een schatje, zo blijkt
Hoe heet jouw kat Hara?
  woensdag 24 december 2008 @ 07:08:14 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314708
quote:
Op woensdag 24 december 2008 07:04 schreef Superfast het volgende:

[..]

Hoe heet jouw kat Hara?
Jazz
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 24 december 2008 @ 07:14:52 #12
80089 kres
Komt goed...
pi_64314726
die van mij is dan heel lief. heeft epilepsie en moet iedere dag een pil. Leg hem op zijn rug en hij vindt het welbest
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_64315455
Haha, briljant! Zeer herkenbaar in elk geval. Gelukkig doet die van mij niet zo heel erg moeilijk, maar een paar leuke littekens op mijn hand herinneren me elke dag nog aan dat ene moment dat mijn kat per ongeluk de ruimte kreeg toen ik haar een pil wou geven...
pi_64315480
mijn katten trappen nog in het pilletje door het eten

Ze denken niet na, schrokken alles naar binnen en klaar
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2008 @ 09:14:11 #15
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_64315791
quote:
Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
Dat is stap 8.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_64315808
Hij blijft ontzettend goed, ookal is ie een beetje stoffig ondertussen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 december 2008 @ 09:16:32 #17
22592 crew  Ole
pi_64315833
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:54 schreef Schokbreker het volgende:
mijn katten trappen nog in het pilletje door het eten

Ze denken niet na, schrokken alles naar binnen en klaar
* Ole is jaloers!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 december 2008 @ 09:19:06 #18
22592 crew  Ole
pi_64315874
Hoe haalt een kat een laatste laagje melk uit een hoog glas (echt gebeurd bij mijn katten)

Kat 1): gaat er met zijn snufferd in, en komt niet bij de melk. Na 14 jaar is het hem nog steeds niet gelukt

kat 2) probeert dat ook, hengelt vervolgens met voorpootje de melk uit het glas

kat 3) komt erachter dat hij er niet bijkan, tikt vervolgens het glas om en dringt de melk op
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_64316373

Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_64316661
hahaha
ik kende hem overigens nog niet
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 24 december 2008 @ 10:49:49 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64317791
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:14 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dat is stap 8.
oeps
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 december 2008 @ 10:54:16 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64317931
Hij's leuk, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_64321565
Bij Stroevel is het echt geen probleem. D'r antibioticapilletjes kon ik gewoon tussen d'r brokjes leggen. Werd zo mee naar binnen gehapt. Zelfs toen ze 't pilletje een keer als laatste had laten liggen werd het nog netjes opgelikt
Doortje is een ander verhaal. Die heeft het gelijk door als je haar wil pakken voor iets dat ze niet cool gaat vinden. Dus die maakt dat ze wegkomt. Wat dus als gevolg heeft dat je haar echt tussen je knieën moet klemmen.
D'r ontwormingspil van vorig jaar deden we dus bij de dierenarts. "Wacht maar, ik heb heel lekker voer, dat eten alle katten hier zo op." Yeah, right. Het werd een worsteling, waarbij Doortje door mij klem gehouden werd met twee armen, zodat de dierenarts twee handen over had om het pilletje naar binnen te proppen. Dit jaar was de ontworming een pipetje, dat tussen de nekharen moest. Ze heeft 3 dagen smerig nekhaar gehad, maar 't was een stuk minder geworstel. Al moet je d'r nog steeds goed vasthouden dan.
Kleur buiten de lijntjes.
  woensdag 24 december 2008 @ 14:29:30 #24
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_64325229
Ik heb brave katten. De vlooien- en ontwormpilletjes gaan er prima in met een greep in de nek, bekje open, pilletje erin en over het adamsappeltje wrijven. Geen gebrom, gekras of anderszins kwade kat.

En goddank vreet mijn nierfalende kat haar dagelijkse tabletje gewoon op met een beetje voer. Ze likt het tabletje soms zelfs rechtstreeks van mijn vinger.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')