abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64202812
Vrouwen hebben bepaalde voordelen waar ik weleens over gefysolifeert heb.

Bijvoorbeeld: hoe chagarijnig een vrouw ook is als ze er enigsinds "leuk" uitziet dan zal ze met uitgaan altijd wel sjans krijgen.

Daarin tegen als een normale uitziende man chagarijnig is, het al gelijk afstotend is enis de kans op een flirt bijna nihil.

Stel .. een man zit in een discotheek hele avond aan de bar, beetje downvoelend en is er nog omdat het nu al naar huis gaan nog niet echt een bepaalde keuze voor hem is. De kans dat er een vrouw op hem zal afstappen of enigsinds interesse zal tonen zal zeer klein zijn. Daarin tegen als je het omdraaied dus een normale goeduitziende vrouw aan de bar, hoe je het ook went of keert er altijd wel een man zal zijn die interesse toont.

Daar integen een vrouw heeft ook altijd de touwtjes in handen, als een vrouw sex wil zal het in principe nooit een probleem zijn want er is altijd wel een man die op dat moment wel zin heeft of op de charmes die een vrouw afgeeft waar een man wel op ingaat. Daarin tegen is het voor een man veel moelijker als een vrouw waar hij op dat moment het wel ziet zitten en zin in sex heeft, dat hij het dan het stukken moelijker heeft om het eventueel op een avond voormekaar te krijgen. Voor een vrouw gaat het op dit gebied ook een stuk makkelijker. Zeg niet dat het onmogelijk is voor een man, maar iedereen die weet wat ik bedoel begrijpt het wel.

Zelfde verhaal ging bij mij op toen ik in griekenland op vakantie was voor 15 dagen, vrouwen hadden daar een zware machts positsie echt niet normaal mn mond viel er gewoon van open. Zelfs de minder goed uitziende dames kregen volop sjans en aandacht. En weer hebben de vrouwen de touwtjes in handen. Ze kunnen op elk ogenblik beslissen of ze zin hebben om ergens op in te gaan of niet.

Voorbeeld:

Ikzelf ben best wel een prater en een fleurter, kan soms lekker dom praten en ouwehoeren. Ben niet verlegen en als ik in de moed ben kan ik echt lekker uit me dak gaan.

Heb zelf regelmatig dat als ik gewoon aan het flirten ben of gewoon een gezellig praatje wil maken, het weer in de handen van de vrouw ligt of ze er zin hebben om op dat moment er op in te gaan of niet. En na een leuk gesprek met een vrouw waar het mee klikt ligt het weer in haar handen of ze er wat mee gaat doen of niet. Na een date is het meestal ook weer voor 90% aan de vrouw of ze het misschien meer dan gewoon leuk vond en nog iets verder wil.

Soms kan dit best wel frusterend zijn, als ik me down voel als ik op stap ga en niet echt in de mood ben zeg maar ik er keihard van tevoren van uit kan gaan dat de kans dat ik in sjans krijg echt nihil is en dat daarin tegen hoe chagarijnig een goeduitziende vrouw ook is, ze altijd wel aandacht zal krijgen. Weet van te voren al als ik ergens ben en ik niet echt lekker in me vel zit dat vrouwen dat aanvoelen en gelijk al afstotend is.

Simpele test:

Laat een dame een hele avond aan de bar zitten in een discotheek en een man, kijken wie de meeste keren word aangespreekt weet zeker dat het de vrouw zal zijn.

Wat vinden jullie hiervan?

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 21-12-2008 18:29:12 (OP teruggezet) ]
pi_64202866
Het draait allemaal om seks. Als mannen niet zo desperate op zoek waren naar seks, dan zouden ze zelf de macht hebben. . Opgelost, slotje.
  zondag 21 december 2008 @ 12:00:28 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64202882
De drugsdealer heeft alleen maar macht zolang er junks zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64202951
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef justme1234 het volgende:
Vrouwen hebben bepaalde voordelen waar ik weleens over gefysolifeert heb.

Daar integen een vrouw heeft ook altijd de touwtjes in handen, als een vrouw sex wil zal het in principe nooit een probleem zijn want er is altijd wel een man die op dat moment wel zin heeft of op de charmes die een vrouw afgeeft waar een man wel op ingaat.

Niet iedere vrouw wil zomaar seks met zomaar een man. Stel nou eens dat ze verliefd is/seks wil met iemand die al een relatie heeft/niet verliefd op haar is.
Hoeveel touwtjes heeft ze dan nog in handen?
Niet iedereen vind seks met een of andere vreemde knul uit een bar bevredigend.
pi_64202989
En waarom toch altijd die behoefte aan 'sjans'?
Een van de redenen dat ik niet uitga, die sfeer van kijken en bekijken staat me niet aan, oppervlakkig gehannes, bah.
pi_64202994
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:01 schreef PeoplesFernandez het volgende:
wat een huillie topic

Valt wel mee, het is maar hoe je het bekijkt.

Ik heb zelf nog het voordeel dat ik enig sinds een prater ben en wel beetje goed kan ouwehoeren.

Er zijn er genoeg die terug houdend zijn, stil of verlegen. Voorhun is het bijna onmogelijk om tijdens het uitgaan makkelijk wat rond te krijgen, die moeten hun heil zoeken in dating sites. En een goed uitziende vrouw die afgestudeerd is, zijn best veeleisend in keuze maken kwa mannen. toch?
pi_64203005
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Het draait allemaal om seks. Als mannen niet zo desperate op zoek waren naar seks, dan zouden ze zelf de macht hebben. . Opgelost, slotje.
Hulde, en helemaal waar
pi_64203041
maar hoe is dat nou, om door het leven te gaan als een stevige 'fleurter'
pi_64203076
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:03 schreef diginoob het volgende:

[..]

Niet iedere vrouw wil zomaar seks met zomaar een man. Stel nou eens dat ze verliefd is/seks wil met iemand die al een relatie heeft/niet verliefd op haar is.
Hoeveel touwtjes heeft ze dan nog in handen?
Niet iedereen vind seks met een of andere vreemde knul uit een bar bevredigend.
Nu haal je extreme situatie naar voren wat niet vaak voorkomt he. Het gaat niet zo zeer om dat "o wat is het vervelend dat niet elke boeren pummel zn leuter overal in kan steken"

Het gaat erom dat de vrouw altijd meestal het eind woord heeft of de reactie geeft van of het ok is of niet.
  zondag 21 december 2008 @ 13:03:22 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64204498
Ja zo is het nu eenmaal, deal with it.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_64204528
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:08 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Nu haal je extreme situatie naar voren wat niet vaak voorkomt he. Het gaat niet zo zeer om dat "o wat is het vervelend dat niet elke boeren pummel zn leuter overal in kan steken"

Het gaat erom dat de vrouw altijd meestal het eind woord heeft of de reactie geeft van of het ok is of niet.
Oh, jij denkt dat het overgrote merendeel van de vrouwen seks wel bevredigend genoeg vind met die willekeurige man uit de kroeg?
Je gaf zelf het voorbeeld van de vrouw die altijd de seks kan krijgen. Volgens mij denk je het toch echt verkeerd dat het extreem uitzonderlijk is voor een vrouw niet altijd de bevredigende seks te krijgen met de man die ze wil. En bovendien is het hoop ik maar voor een klein deel vd vrouwelijke bevolking zo dat ze voor seks gewoon maar iemand 'uitkiezen' en daar 100% lol aan beleven.
pi_64204826
Moraal van het verhaal: sommige mannen zijn sukkels.
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 13:17:36 #13
5428 crew  miss_sly
pi_64204966
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:08 schreef justme1234 het volgende:

[..]

En als jij geen zin hebt in seks en een vrouw laat merken dat ze wel zin heeft in seks met jou, dan heb jij de touwtjes gewoon zelf in handen, hoor.

Wat een gezeur weer, en dan ook nog eens in tenenkrommend slecht Nederlands.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 december 2008 @ 13:17:56 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64204981
Als een vrouw op een man afstapt heeft de man het toch weer in handen of het verder gaat? Of wil je gewoon zeggen dat mannen harstikke easy zijn en altijd overal voor in zijn. En vrouwen gewoon moielijk zijn?
MAar dat wisten we al en staat los van echt macht hebben en die gebruiken.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 21 december 2008 @ 13:19:54 #15
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64205048
Als je het spel kent, en de regels, wat weerhoud je er dan van om de regels van het spel naar je hand te zetten?

Die "machtspositie" waar je over rept is slechts perceptie, MLI geeft nog een nuttige toevoeging, doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 21 december 2008 @ 13:23:45 #16
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_64205177
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:13 schreef MarMar het volgende:
Moraal van het verhaal: sommige mannen zijn sukkels begrijpen de Nederlandse taal niet.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 21 december 2008 @ 13:34:42 #17
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_64205575
Alles is te verklaren uit het feit dat het verwekken van een kind een paar minuten duurt en het dragen, baren en opvoeden ervan jaren.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 21 december 2008 @ 13:35:26 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64205599
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alles is te verklaren uit het feit dat het verwekken van een kind een paar minuten duurt en het dragen, baren en opvoeden ervan jaren.
Whahaa, scherp!

pi_64205736
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En als jij geen zin hebt in seks en een vrouw laat merken dat ze wel zin heeft in seks met jou, dan heb jij de touwtjes gewoon zelf in handen, hoor.

Wat een gezeur weer, en dan ook nog eens in tenenkrommend slecht Nederlands.
Dat dus.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 21 december 2008 @ 13:46:47 #20
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64206011
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Doe even lollig harrie, ik typ nogal snel en daarmee maak ik soms typfouten. problemen mee? Ga ff iemand anders zn topic zitten vervuilen kk kindje.
Gast, doe even normaal. Als jij in dergelijk belabberd Nederlands een topic denkt te kunnen openen dan moet je er ook tegen kunnen dat je daar op aangesproken wordt.

Als je dan wil dat mensen serieus reageren zeg dat dan, in plaats van met termen als "kanker" te gaan strooien. Hiermee bevestig je je eigen gebrek aan niveau alleen maar, waarmee je dus eigenlijk je eigen topic vervuild... What goes around..

pi_64206047
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Doe even lollig harrie, ik typ nogal snel en daarmee maak ik soms typfouten. problemen mee? Ga ff iemand anders zn topic zitten vervuilen kk kindje.
Dikke vette kutsmoes!

Een eu in plaats van een i is heul geen typfout, dat is gewoon een schrijfgebrek!

Net als dat het helemaal niet zo is dat vrouwen altijd wel een vent kunnen krijgen, maar eigenlijk gewoon zo is dat JIJ nooit scoort en daarom dit topic opent.

Boefuckinghoe!
  zondag 21 december 2008 @ 13:48:10 #22
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64206052
quote:
Zo..pot verwijt ketel dunkt me
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_64206083
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dikke vette kutsmoes!

Een eu in plaats van een i is heul geen typfout, dat is gewoon een schrijfgebrek!

Net als dat het helemaal niet zo is dat vrouwen altijd wel een vent kunnen krijgen, maar eigenlijk gewoon zo is dat JIJ nooit scoort en daarom dit topic opent.

Boefuckinghoe!
Dat dacht ik nou ook!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64206236
zo heb alles even verwijderd, nu blij?

als een verhaal of een bepaalde gedachte gang hier kwijt wil bij "relatie&psychologie" kan het niet eens want je word gelijk voor schut gezet of in de zeik genomen wat een stakkers he. Echt dacht dat het forum fok nog enig sinds veel kon met onderwerpen maar merk het al ...... Had dit topic juist HIER aangemaakt vanwege dat duizenden andere forums een diep triest zootje zijn.
  zondag 21 december 2008 @ 13:53:39 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64206301
Tja hier word je nu eenmaal afgestraft als je niet fatsoendelijk nederlands kunt.
Niets van aan trekken of goed nederlands typen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 21 december 2008 @ 13:53:53 #26
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64206311
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef justme1234 het volgende:
Wat jij wil kerel! jij gaat op achterbakse manier iemand de grond in zitten trappen. Hetzelfde als iemand van achter neerprikken. Niet rechtstreeks maar op een laffe manier. Maar goed dat het geen WW2 meer is, anders was je zeker weten een land verrader geweest.
Oei, haarscherpe analyse. Tenminste, dat zal je nu wel zo voelen.
Maar, klapjosti, dit is een forum. Mensen reageren hier op elkaars post.
Oók op schrijfgebreken.

En als je dat niet kunt hebben, dan moet je maar kwijlend in een hoekje jezelf gaan krassen.
Ik ben een eckte rapnegert
  zondag 21 december 2008 @ 13:54:02 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64206323
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef justme1234 het volgende:
zo heb alles even verwijderd, nu blij?

als een verhaal of een bepaalde gedachte gang hier kwijt wil bij "relatie&psychologie" kan het niet eens want je word gelijk voor schut gezet of in de zeik genomen wat een stakkers he. Echt, dacht dat forum fok nog enig sinds veel kon met onderwerpen maar merk het al ......
Och lieverd, het staat binnen vijf minuten weer op zijn plek. Ze hebben hier wel vakker gastjes zoals jij, die beginnen te huilen en schelden als ze met hun eigen fouten geconfronteerd worden. Speciaal voor dat soort figuren bewaren ze de OP

Welkom op FOK! trouwens

pi_64206547
kijk daarom lukt het al niet zo goed, je wordt te snel boos!
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 14:12:34 #29
5428 crew  miss_sly
pi_64207050
Ik kan me niet voorstellen dat TS problemen heeft met vrouwen. Het is echt iemand met een erg hoog niveau van beschaafdheid enzo
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 14:17:30 #30
5428 crew  miss_sly
pi_64207223
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou ja, als je veel van die topics van huilies leest, hebben vrouwen mannen toch altijd al bij hun ballen en hebben mannen helemaal niets te vertellen. Vrouwen zijn toch echt de bron van alle kwaad enzo
pi_64207233
quote:
Dat.
  zondag 21 december 2008 @ 14:18:22 #32
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64207255
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, als je veel van die topics van huilies leest, hebben vrouwen mannen toch altijd al bij hun ballen en hebben mannen helemaal niets te vertellen. Vrouwen zijn toch echt de bron van alle kwaad enzo
Alsof je daar per definitie trots op moet zijn
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 21 december 2008 @ 14:28:55 #33
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64207680
quote:
alleen ik wist het al van tevoren toen ik met haar wou gaan praten dat een normaal gesprek er niet in zou zitten..... :S
Moeilijk praten Feesten / Discotheken
  zondag 21 december 2008 @ 14:31:00 #34
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64207751
quote:
Ik verpest ook leuke momenten
Ergens last van hebben ( Paranoide Gedrag .... )

Goed, en nu ga ik eens doen wat ik al de hele middag van plan ben.
Even wat werk voorbereiden voor morgen
  zondag 21 december 2008 @ 14:50:43 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64208455
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef justme1234 het volgende:

[..]

idd beter hou je je stink bek dicht. of straks gaan je mede inet vriendjes je weer helpen natuurlijk
Misschien kun je een moment voor jezelf nemen, en even fysoliferen over de impact van je eigen gedrag op de reacties die je krijgt.

zondag 21 december 2008 @ 15:44:56 #36
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64210276
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef diginoob het volgende:
En waarom toch altijd die behoefte aan 'sjans'?
Een van de redenen dat ik niet uitga, die sfeer van kijken en bekijken staat me niet aan, oppervlakkig gehannes, bah.
Ja leg de schuld van je emotionele problemen lekker bij mensen die natuurlijk gedrag tentoonspreiden.

LEKKUR STERRUK FRITS
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64216056
Mmja, dit gaat echt nergens over, en ik het terugzetten ook niet waard.
  zondag 21 december 2008 @ 18:36:57 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64216084
oh hoi clumsy
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64216090
Oh wacht .
  zondag 21 december 2008 @ 18:38:19 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64216136

uhmmm ja ... het is inderdaad wel hopeloos eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64216396
Precies, precies. Jij bent weer way nobeler dan ik wel, zo blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')