Niet iedere vrouw wil zomaar seks met zomaar een man. Stel nou eens dat ze verliefd is/seks wil met iemand die al een relatie heeft/niet verliefd op haar is.quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef justme1234 het volgende:
Vrouwen hebben bepaalde voordelen waar ik weleens over gefysolifeert heb.
Daar integen een vrouw heeft ook altijd de touwtjes in handen, als een vrouw sex wil zal het in principe nooit een probleem zijn want er is altijd wel een man die op dat moment wel zin heeft of op de charmes die een vrouw afgeeft waar een man wel op ingaat.
quote:
Hulde, en helemaal waarquote:Op zondag 21 december 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Het draait allemaal om seks. Als mannen niet zo desperate op zoek waren naar seks, dan zouden ze zelf de macht hebben.. Opgelost, slotje.
Nu haal je extreme situatie naar voren wat niet vaak voorkomt he. Het gaat niet zo zeer om dat "o wat is het vervelend dat niet elke boeren pummel zn leuter overal in kan steken"quote:Op zondag 21 december 2008 12:03 schreef diginoob het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw wil zomaar seks met zomaar een man. Stel nou eens dat ze verliefd is/seks wil met iemand die al een relatie heeft/niet verliefd op haar is.
Hoeveel touwtjes heeft ze dan nog in handen?
Niet iedereen vind seks met een of andere vreemde knul uit een bar bevredigend.
Oh, jij denkt dat het overgrote merendeel van de vrouwen seks wel bevredigend genoeg vind met die willekeurige man uit de kroeg?quote:Op zondag 21 december 2008 12:08 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Nu haal je extreme situatie naar voren wat niet vaak voorkomt he. Het gaat niet zo zeer om dat "o wat is het vervelend dat niet elke boeren pummel zn leuter overal in kan steken"
Het gaat erom dat de vrouw altijd meestal het eind woord heeft of de reactie geeft van of het ok is of niet.
En als jij geen zin hebt in seks en een vrouw laat merken dat ze wel zin heeft in seks met jou, dan heb jij de touwtjes gewoon zelf in handen, hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 12:08 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Nu haal je extreme situatie naar voren wat niet vaak voorkomt he. Het gaat niet zo zeer om dat "o wat is het vervelend dat niet elke boeren pummel zn leuter overal in kan steken"
Het gaat erom dat de vrouw altijd meestal het eind woord heeft of de reactie geeft van of het ok is of niet.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:13 schreef MarMar het volgende:
Moraal van het verhaal: sommige mannen zijn sukkels begrijpen de Nederlandse taal niet.
Whahaa, scherp!quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alles is te verklaren uit het feit dat het verwekken van een kind een paar minuten duurt en het dragen, baren en opvoeden ervan jaren.
Dat dus.quote:Op zondag 21 december 2008 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als jij geen zin hebt in seks en een vrouw laat merken dat ze wel zin heeft in seks met jou, dan heb jij de touwtjes gewoon zelf in handen, hoor.
Wat een gezeur weer, en dan ook nog eens in tenenkrommend slecht Nederlands.
Gast, doe even normaal. Als jij in dergelijk belabberd Nederlands een topic denkt te kunnen openen dan moet je er ook tegen kunnen dat je daar op aangesproken wordt.quote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Doe even lollig harrie, ik typ nogal snel en daarmee maak ik soms typfouten. problemen mee? Ga ff iemand anders zn topic zitten vervuilen kk kindje.
Dikke vette kutsmoes!quote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Doe even lollig harrie, ik typ nogal snel en daarmee maak ik soms typfouten. problemen mee? Ga ff iemand anders zn topic zitten vervuilen kk kindje.
Zo..pot verwijt ketel dunkt mequote:Op zondag 21 december 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Het draait allemaal om seks. Als mannen niet zo desperate op zoek waren naar seks, dan zouden ze zelf de macht hebben.. Opgelost, slotje.
Dat dacht ik nou ook!quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dikke vette kutsmoes!
Een eu in plaats van een i is heul geen typfout, dat is gewoon een schrijfgebrek!
Net als dat het helemaal niet zo is dat vrouwen altijd wel een vent kunnen krijgen, maar eigenlijk gewoon zo is dat JIJ nooit scoort en daarom dit topic opent.
Boefuckinghoe!
Oei, haarscherpe analyse. Tenminste, dat zal je nu wel zo voelen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef justme1234 het volgende:
Wat jij wil kerel! jij gaat op achterbakse manier iemand de grond in zitten trappen. Hetzelfde als iemand van achter neerprikken. Niet rechtstreeks maar op een laffe manier. Maar goed dat het geen WW2 meer is, anders was je zeker weten een land verrader geweest.
Och lieverd, het staat binnen vijf minuten weer op zijn plek. Ze hebben hier wel vakker gastjes zoals jij, die beginnen te huilen en schelden als ze met hun eigen fouten geconfronteerd worden. Speciaal voor dat soort figuren bewaren ze de OPquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef justme1234 het volgende:
zo heb alles even verwijderd, nu blij?
als een verhaal of een bepaalde gedachte gang hier kwijt wil bij "relatie&psychologie" kan het niet eens want je word gelijk voor schut gezet of in de zeik genomen wat een stakkers he. Echt, dacht dat forum fok nog enig sinds veel kon met onderwerpen maar merk het al ......
Nou ja, als je veel van die topics van huilies leest, hebben vrouwen mannen toch altijd al bij hun ballen en hebben mannen helemaal niets te vertellen. Vrouwen zijn toch echt de bron van alle kwaad enzoquote:
Dat.quote:Op zondag 21 december 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Alsof je daar per definitie trots op moet zijnquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, als je veel van die topics van huilies leest, hebben vrouwen mannen toch altijd al bij hun ballen en hebben mannen helemaal niets te vertellen. Vrouwen zijn toch echt de bron van alle kwaad enzo
Moeilijk praten Feesten / Discothekenquote:alleen ik wist het al van tevoren toen ik met haar wou gaan praten dat een normaal gesprek er niet in zou zitten..... :S
Ergens last van hebben ( Paranoide Gedrag .... )quote:Ik verpest ook leuke momenten
Misschien kun je een moment voor jezelf nemen, en even fysoliferen over de impact van je eigen gedrag op de reacties die je krijgt.quote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef justme1234 het volgende:
[..]
idd beter hou je je stink bek dicht. of straks gaan je mede inet vriendjes je weer helpen natuurlijk
Ja leg de schuld van je emotionele problemen lekker bij mensen die natuurlijk gedrag tentoonspreiden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef diginoob het volgende:
En waarom toch altijd die behoefte aan 'sjans'?
Een van de redenen dat ik niet uitga, die sfeer van kijken en bekijken staat me niet aan, oppervlakkig gehannes, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |