Zit met een probleem waar ik al jaren last van heb, het gaat erom ergens last van hebben. Iedereen heeft het weleens ik sla er alleen enorm in door en zoerg dat ik gigantisch depressief word.
Als ik ergens last van heb lichamelijk kwaal, de eerste weken denk ik van "ach het gaat wel over" als het dan nog niet over is ga ik op internet zoeken naar de sympthonen, dan kom ik echt de raarste dingen tegen ( logisch ook ) Jaar geleden heb ik 2 a 3 maanden last van mn onderrug gehad, ik dacht dus echt dat ik hernia had ik dacht de hele dag eraan en soms wel dagen lang op internet kijken en zoeken en verhalen lezen van mensen met soort gelijke klachten.
En bleef het daar maar bij, ik kan dan zo depri worden dat ik nergens meer zin in heb, geen zin meer om te koken of te bewegen alles vermijden wat mijn klacht dan op dat moment kan verergeren. En ik reageer het ook af op mn omgeving, chagerijnig zijn, enorm down en dat de hele dag door om gek van te worden !!!! Als het dan na maanden over is ben ik weer helemaal vrolijk en happy en zie ik de wereld weer met een lach op me gezicht. Ik weet dat er iets mis met mij is en dat mijn gedrag op zulke momenten echt niet klopt. Ik draai er helemaal in door, ik heb wel eens met tranen in mn ogen bij mn ouders gestaan van dat ik baal van mezelf. Moet je nagaan ben 24 jr en verkloot mn hele leven op zulke momenten weken gooi ik weg met zulk gedrag. Meeste mensen zullen wel denken "ach stel je niet zo aan"
Komt erop neer ik ga altijd gelijk van het ergste uit.....
Nu na tijden dat ik geen last meer van me rug heb, helemaal kwaaltjes vrij....
Jahoor volgende probleem, last van mn polsen... Ben er al mee naar de fysio geweest, en zei dat ik constant vastzittende polsen had ( stijfe polsen ) Hij zei dat het overbelasting was ..... Ik dacht gelijk dus als RSI weet ik veel wat, dacht ook al aan capital syndroom ..... En ben al weken er onrustig over en weer gigantisch down, voel me ellendig en ben bang dat ook dit weer TIJDEN gaat duren voordat ik eraf ben. Word gewoon helemaal gek. Me werk leid eronder ( als ik iets moet tillen draai ik soms zowat door, ivp met me polsen ) mn omgeving, en kan ook bijna niet meer de vrolijke ik zijn wat ik altijd ben in de vriendengroep. Heb gewoon nergens meer zin in ..... Vermijd alles wat met de pols et maken heeft ( heb echt geen pijn in mn polsen alleen constant een stijf gevoel in beide ). En hele dag met mn polsen draaien ( gemiddeld 30 a 50 keer of ik het stijve gevoel er nog is )
Ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet, mn ouders weten dat ik iemand ben die vaak ergens last van heeft, zelfs mn doktor. Alleen ik voel het wel elke dag.... Het eerste wat ik doe als ik wakker word eraan denken .....
Om gek van te worden, en heb ook niet echt een oplossing voor mezelf voor dit fuckt up gedrag van mezelf.... Ik weet dat het niet klopt en dat ik mezelf moet beheersen maar het lukt me niet. En tot die tijd maar uren lang forums afspeuren, naar de sympthonen wat ik heb .... Ik baal van mezelf .... Mn leventje is goed, alleen dit gedrag verpest mn leven.
Ben altijd gedreven sportman geweest, muay thai was mn passie en fitness alleen door dit durf ik het gewoon niet aan want "stel je voor als" enz... Zit nu 3 maanden al thuis geen sport niks meer, word er echt gestoord van ....
Anyway,,,, Wou het ff kwijt ..... Lucht beetje op.....
[ Bericht 4% gewijzigd door justme1234 op 05-08-2007 18:37:07 ]