Oei, haarscherpe analyse. Tenminste, dat zal je nu wel zo voelen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef justme1234 het volgende:
Wat jij wil kerel! jij gaat op achterbakse manier iemand de grond in zitten trappen. Hetzelfde als iemand van achter neerprikken. Niet rechtstreeks maar op een laffe manier. Maar goed dat het geen WW2 meer is, anders was je zeker weten een land verrader geweest.
Och lieverd, het staat binnen vijf minuten weer op zijn plek. Ze hebben hier wel vakker gastjes zoals jij, die beginnen te huilen en schelden als ze met hun eigen fouten geconfronteerd worden. Speciaal voor dat soort figuren bewaren ze de OPquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef justme1234 het volgende:
zo heb alles even verwijderd, nu blij?
als een verhaal of een bepaalde gedachte gang hier kwijt wil bij "relatie&psychologie" kan het niet eens want je word gelijk voor schut gezet of in de zeik genomen wat een stakkers he. Echt, dacht dat forum fok nog enig sinds veel kon met onderwerpen maar merk het al ......
Nou ja, als je veel van die topics van huilies leest, hebben vrouwen mannen toch altijd al bij hun ballen en hebben mannen helemaal niets te vertellen. Vrouwen zijn toch echt de bron van alle kwaad enzoquote:
Dat.quote:Op zondag 21 december 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Het draait allemaal om seks. Als mannen niet zo desperate op zoek waren naar seks, dan zouden ze zelf de macht hebben.. Opgelost, slotje.
Alsof je daar per definitie trots op moet zijnquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, als je veel van die topics van huilies leest, hebben vrouwen mannen toch altijd al bij hun ballen en hebben mannen helemaal niets te vertellen. Vrouwen zijn toch echt de bron van alle kwaad enzo
Moeilijk praten Feesten / Discothekenquote:alleen ik wist het al van tevoren toen ik met haar wou gaan praten dat een normaal gesprek er niet in zou zitten..... :S
Ergens last van hebben ( Paranoide Gedrag .... )quote:Ik verpest ook leuke momenten
Misschien kun je een moment voor jezelf nemen, en even fysoliferen over de impact van je eigen gedrag op de reacties die je krijgt.quote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef justme1234 het volgende:
[..]
idd beter hou je je stink bek dicht. of straks gaan je mede inet vriendjes je weer helpen natuurlijk
Ja leg de schuld van je emotionele problemen lekker bij mensen die natuurlijk gedrag tentoonspreiden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef diginoob het volgende:
En waarom toch altijd die behoefte aan 'sjans'?
Een van de redenen dat ik niet uitga, die sfeer van kijken en bekijken staat me niet aan, oppervlakkig gehannes, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |