quote:Op zondag 21 december 2008 23:19 schreef owlet het volgende:
. Ze zal vanzelf wel een keer naar haar eigen bed gaan en....
quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kan me dus nergens toe zetten als kleintje er bij is he? Vind dat gevoelsmatig niet kloppen. het is bij mij zo erg dat als wij gezellig aan het doen zijn, en ik hoor een van de kinders dan hoeft het voor mij al niet meer. Ben te veel aan het moederen om op zo`n moment het vriendinnetje uit te hangen. Lastig wel, eigenlijk
een zoon van 5 die Cas heet en die zeer regelmatig bij ons in bed slaapt.quote:
Daar ga je dus niet mee omquote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als je een kleine hebt die graag bij vader en moeder op de kamer slaapt, hoe zorg je er dan voor dat je seksleven blijft bestaan? Of bestaat er tijdelijk even helemaal niets en hebben jullie daar vrede mee.
Of als je kinderen wat groter zijn, en wel eens de slaapkamer binnenwandelen omdat ze dorst hebben/een boze droom hadden of iets dergelijks.. hoe ga je daar mee om?
Ben ik met je eens maar als je kinderen niet in je slaapkamer komen is er , om te beginnen, al geen probleem....quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hoi, discussies over kinderen wel of niet bij je in bed laten slapen mogen in een ander topic
Dat is dus een grote bedreiging voor je seksleven en je privacy sowiezo. Zou ik niet accepterenquote:Op maandag 22 december 2008 00:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het geen probleem dat de kinderen in m`n slaapkamer komen dus daar hoef ik ook geen tips voor.
Buitenlucht, auto, dansvloer, (paren)clubs, toiletten bv in de bios, enz...quote:Dit topic is meer bedoeld om te kijken hoe je het leuk houdt als je in bed weinig mogelijkheden hebt om leuk te doen
Je kunt gewoon niet zo goed opvoedenquote:Op maandag 22 december 2008 00:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
dit topic had zo leuk kunnen worden
quote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet zo goed opvoeden
No offence...
Het was ironisch bedoeldquote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk dat je dat op kunt maken uit die 3 regels tekst
Als je in de slaapkamer ook zo snel opgeeftquote:Op maandag 22 december 2008 00:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
naja sluit dit topic maar, ik krijg het nu toch ook niet meer rechtgebreeën![]()
tuurlijk wel! een ander lekker het zware werk op laten knappenquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Reese het volgende:
[..]
Als je in de slaapkamer ook zo snel opgeeft
En jij denkt dat je altijd moeder moet zijn en voor ze klaar moet staan? Zie ook OP:quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn seksleven heeft niet te lijden onder het gedrag van mijn kinderen, het heeft te lijden onder mijn rol als moeder. Met mijn opvoedkunsten is niks mis hoor
Ze moeten gewoon leren dat je niet op ieder moment voor ze klaar kunt staan. Daar worden ze volgens mij verantwoordelijk en zelfstandig van....quote:Of als je kinderen wat groter zijn, en wel eens de slaapkamer binnenwandelen omdat ze dorst hebben/een boze droom hadden of iets dergelijks.. hoe ga je daar mee om?
Je chargeert. Je kind huilend wegsturen zoals jij beschrijft is onmenselijk. Maar wat TS in haar OP zegt, nl dat ze geen seksleven meer heeft door haar kinderen, is ook onmenselijk. Er is een tussenweg....quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef shmoopy het volgende:
Nou, sorry, maar als mijn kind een nare droom heeft gehad en huilend aan mijn bed staat, dan weet ik wel waar mijn prioriteiten liggen, en dan slaan we even een nachtje over.
"Ja, jammer voor je, hier heb je een knuffel en een aai over je bol, maar mama gaat even verder neuken nu."
Dus je dochter is gewoon de baas....quote:Op maandag 22 december 2008 00:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wel dus. Madam komt 's nachts tussen de 2 en 6 keer voor aandacht en/of voedsel, en dat al bijna 10 maanden lang. Handigste oplossing was dus madam tussen ons in te laten pitten want dan was ze stil. Lag ze in haar eigen bed dan waren we in staat een priester langs te laten komen, zo kan madam krijsen.
Tegenwoordig slaapt ze wel weer in haar eigen bed maar slaakt nog regelmatig een ijselijke gil. Dan vergaat alle lust je verder ook wel hoor!
Dat is natuurlijk een beetje over the top maar in essentie komt het daar toch wel op neer als je ook maar iets van een eigen leven wilt over houden, kindertjes moeten nu eenmaal leren dat ze niet 24/7 alle aandacht kunnen krijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef shmoopy het volgende:
"Ja, jammer voor je, hier heb je een knuffel en een aai over je bol, maar mama gaat even verder neuken nu."
Je moet nu ook niet gaan zitten fok!ken, of nahjah, wel fokken, of iig trainen voor het verder fokken!quote:Op maandag 22 december 2008 00:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
-knip-
Oh die van mij ligt ook te snurken op de bank.. anders zat ik niet te fok!ken natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 00:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
mijn vent ligt met griep op de bank, uitgeteld ziek te zijn. Het werd dus sowieso alweer niets deze week
quote:Op maandag 22 december 2008 00:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee ik zie dat niet als dat zij de baas is. Ik eb ook geen probleem met dat gedrag (lastig te begrijpen zeker) maar wil graag weten hoe andere vaders en moeders dat oplossen. Meer niet. Je hoeft mij niet te gaan vertellen hoe ik mijn kinderen op behoor te voeden volgens jou.
Oplossen is waarschijnlijk het verkeerde woord. Tips van ervaringsdeskundigen, klinkt dat al beter?quote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik begrijp er idd helemaal niets vanJij doet het goed, want je voedt je kinderen goed op, en en daar hoef ik mij verder niet mee te bemoeien? Wat is dan je probleem? Want je vraagt toch ergens een oplossing voor... ?
Succes verder
Ik heb genoeg eigen leven mét kinderen die altijd, altijd op mij kunnen rekenen, daar ben ik namelijk moeder voor.quote:Op maandag 22 december 2008 00:54 schreef robber57 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje over the top maar in essentie komt het daar toch wel op neer als je ook maar iets van een eigen leven wilt over houden, kindertjes moeten nu eenmaal leren dat ze niet 24/7 alle aandacht kunnen krijgen.
quote:Of je daarna nog uberhaupt zin hebt in aardbeien met slagroom prakken is natuurlijk lastig, ikzelf ben na zo'n moment meestal niet meer op mijn best...
onze broedmachine is gesloten, we zijn aan het aftrainen van het fokkenquote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee anders lag je te fokken
Nou ja ik zie het morgen allemaal wel weer, nu eerst te bed. Alleen
QFT. Hiermee was eig alles al gezegd.quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef robber57 het volgende:
[..]
Of niet.... (want waarom zou ze dat doen?, kinderen nemen de ruimte die je ze geeft an als ze die ruimte eenmaal gewend zijn geven ze die niet meer zonder slag of stoot op)
Het is mijn bescheiden mening dat kinderen in hun eigen bed horen te slapen, wellicht een beetje ouderwets idee en hardvochtig maar opvoeden is consequent zijn en niet altijd even populaire dingen doen.
Als je het eenmaal toestaat zul je een hell-of-yob hebben omdat ooit weer om te keren, de makkelijke weg is toegeven....
Het heeft mij en mijn vriendin heel wat avondjes narigheid gekost om het weer terug te draaien wat mijn vriendin in een moment van zwakte toestond(hij was ziek en ozo zielig).
Slaap problemen bij kinderen los je op door vooral niet toe te geven en consequent te blijven ook al is dat ozo vermoeiend, het zal zichzelf terug verdienen in de lange termijn en dat is vooral waar je aan moet denken bij kinderen opvoeden; de lange termijn....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |