quote:Op zondag 21 december 2008 23:19 schreef owlet het volgende:
. Ze zal vanzelf wel een keer naar haar eigen bed gaan en....
quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kan me dus nergens toe zetten als kleintje er bij is he? Vind dat gevoelsmatig niet kloppen. het is bij mij zo erg dat als wij gezellig aan het doen zijn, en ik hoor een van de kinders dan hoeft het voor mij al niet meer. Ben te veel aan het moederen om op zo`n moment het vriendinnetje uit te hangen. Lastig wel, eigenlijk
een zoon van 5 die Cas heet en die zeer regelmatig bij ons in bed slaapt.quote:
Daar ga je dus niet mee omquote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als je een kleine hebt die graag bij vader en moeder op de kamer slaapt, hoe zorg je er dan voor dat je seksleven blijft bestaan? Of bestaat er tijdelijk even helemaal niets en hebben jullie daar vrede mee.
Of als je kinderen wat groter zijn, en wel eens de slaapkamer binnenwandelen omdat ze dorst hebben/een boze droom hadden of iets dergelijks.. hoe ga je daar mee om?
Ben ik met je eens maar als je kinderen niet in je slaapkamer komen is er , om te beginnen, al geen probleem....quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hoi, discussies over kinderen wel of niet bij je in bed laten slapen mogen in een ander topic
Dat is dus een grote bedreiging voor je seksleven en je privacy sowiezo. Zou ik niet accepterenquote:Op maandag 22 december 2008 00:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het geen probleem dat de kinderen in m`n slaapkamer komen dus daar hoef ik ook geen tips voor.
Buitenlucht, auto, dansvloer, (paren)clubs, toiletten bv in de bios, enz...quote:Dit topic is meer bedoeld om te kijken hoe je het leuk houdt als je in bed weinig mogelijkheden hebt om leuk te doen
Je kunt gewoon niet zo goed opvoedenquote:Op maandag 22 december 2008 00:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
dit topic had zo leuk kunnen worden
quote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet zo goed opvoeden
No offence...
Het was ironisch bedoeldquote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk dat je dat op kunt maken uit die 3 regels tekst
Als je in de slaapkamer ook zo snel opgeeftquote:Op maandag 22 december 2008 00:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
naja sluit dit topic maar, ik krijg het nu toch ook niet meer rechtgebreeën![]()
tuurlijk wel! een ander lekker het zware werk op laten knappenquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Reese het volgende:
[..]
Als je in de slaapkamer ook zo snel opgeeft
En jij denkt dat je altijd moeder moet zijn en voor ze klaar moet staan? Zie ook OP:quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn seksleven heeft niet te lijden onder het gedrag van mijn kinderen, het heeft te lijden onder mijn rol als moeder. Met mijn opvoedkunsten is niks mis hoor
Ze moeten gewoon leren dat je niet op ieder moment voor ze klaar kunt staan. Daar worden ze volgens mij verantwoordelijk en zelfstandig van....quote:Of als je kinderen wat groter zijn, en wel eens de slaapkamer binnenwandelen omdat ze dorst hebben/een boze droom hadden of iets dergelijks.. hoe ga je daar mee om?
Je chargeert. Je kind huilend wegsturen zoals jij beschrijft is onmenselijk. Maar wat TS in haar OP zegt, nl dat ze geen seksleven meer heeft door haar kinderen, is ook onmenselijk. Er is een tussenweg....quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef shmoopy het volgende:
Nou, sorry, maar als mijn kind een nare droom heeft gehad en huilend aan mijn bed staat, dan weet ik wel waar mijn prioriteiten liggen, en dan slaan we even een nachtje over.
"Ja, jammer voor je, hier heb je een knuffel en een aai over je bol, maar mama gaat even verder neuken nu."
Dus je dochter is gewoon de baas....quote:Op maandag 22 december 2008 00:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wel dus. Madam komt 's nachts tussen de 2 en 6 keer voor aandacht en/of voedsel, en dat al bijna 10 maanden lang. Handigste oplossing was dus madam tussen ons in te laten pitten want dan was ze stil. Lag ze in haar eigen bed dan waren we in staat een priester langs te laten komen, zo kan madam krijsen.
Tegenwoordig slaapt ze wel weer in haar eigen bed maar slaakt nog regelmatig een ijselijke gil. Dan vergaat alle lust je verder ook wel hoor!
Dat is natuurlijk een beetje over the top maar in essentie komt het daar toch wel op neer als je ook maar iets van een eigen leven wilt over houden, kindertjes moeten nu eenmaal leren dat ze niet 24/7 alle aandacht kunnen krijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef shmoopy het volgende:
"Ja, jammer voor je, hier heb je een knuffel en een aai over je bol, maar mama gaat even verder neuken nu."
Je moet nu ook niet gaan zitten fok!ken, of nahjah, wel fokken, of iig trainen voor het verder fokken!quote:Op maandag 22 december 2008 00:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
-knip-
Oh die van mij ligt ook te snurken op de bank.. anders zat ik niet te fok!ken natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 00:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
mijn vent ligt met griep op de bank, uitgeteld ziek te zijn. Het werd dus sowieso alweer niets deze week
quote:Op maandag 22 december 2008 00:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee ik zie dat niet als dat zij de baas is. Ik eb ook geen probleem met dat gedrag (lastig te begrijpen zeker) maar wil graag weten hoe andere vaders en moeders dat oplossen. Meer niet. Je hoeft mij niet te gaan vertellen hoe ik mijn kinderen op behoor te voeden volgens jou.
Oplossen is waarschijnlijk het verkeerde woord. Tips van ervaringsdeskundigen, klinkt dat al beter?quote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik begrijp er idd helemaal niets vanJij doet het goed, want je voedt je kinderen goed op, en en daar hoef ik mij verder niet mee te bemoeien? Wat is dan je probleem? Want je vraagt toch ergens een oplossing voor... ?
Succes verder
Ik heb genoeg eigen leven mét kinderen die altijd, altijd op mij kunnen rekenen, daar ben ik namelijk moeder voor.quote:Op maandag 22 december 2008 00:54 schreef robber57 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje over the top maar in essentie komt het daar toch wel op neer als je ook maar iets van een eigen leven wilt over houden, kindertjes moeten nu eenmaal leren dat ze niet 24/7 alle aandacht kunnen krijgen.
quote:Of je daarna nog uberhaupt zin hebt in aardbeien met slagroom prakken is natuurlijk lastig, ikzelf ben na zo'n moment meestal niet meer op mijn best...
onze broedmachine is gesloten, we zijn aan het aftrainen van het fokkenquote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee anders lag je te fokken
Nou ja ik zie het morgen allemaal wel weer, nu eerst te bed. Alleen
QFT. Hiermee was eig alles al gezegd.quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef robber57 het volgende:
[..]
Of niet.... (want waarom zou ze dat doen?, kinderen nemen de ruimte die je ze geeft an als ze die ruimte eenmaal gewend zijn geven ze die niet meer zonder slag of stoot op)
Het is mijn bescheiden mening dat kinderen in hun eigen bed horen te slapen, wellicht een beetje ouderwets idee en hardvochtig maar opvoeden is consequent zijn en niet altijd even populaire dingen doen.
Als je het eenmaal toestaat zul je een hell-of-yob hebben omdat ooit weer om te keren, de makkelijke weg is toegeven....
Het heeft mij en mijn vriendin heel wat avondjes narigheid gekost om het weer terug te draaien wat mijn vriendin in een moment van zwakte toestond(hij was ziek en ozo zielig).
Slaap problemen bij kinderen los je op door vooral niet toe te geven en consequent te blijven ook al is dat ozo vermoeiend, het zal zichzelf terug verdienen in de lange termijn en dat is vooral waar je aan moet denken bij kinderen opvoeden; de lange termijn....
Ik weet hetquote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef robber57 het volgende:
@DumDaDum :
Snap je het nou?: ze is een meisie, en meisies hebben , net zoals mannen, ook problemen maar willen die niet opgelost zien, ze willen "er over praten".
Snap dat dan , oen
Typischquote:Op maandag 22 december 2008 01:44 schreef Smirre het volgende:
Dat gewauwel van jullie brengt ook echt niets nuttigs voort, heh? Jullie lijken wel wijven met dat gezoek naar "vrouwenlogica".
[..]
Rust is in dit topic het keyword. Door regels, structuur en regelmaat.quote:Minder gezeur
Het nut van regels
Wij geven onze kinderen veel aandacht. Stimuleren hun zelfvertrouwen, benaderen ze op een positieve manier. Dat is goed en moeten we blijven doen. Maar kinderen hebben ook behoefte aan structuur en regels. Natuurlijk weten we allemaal dat regels nodig zijn, maar in de hectiek van alledag is het zo lastig om ze te hándhaven. Maar het voordeel van regels is wel: duidelijkheid. Er hoeft niet telkens opnieuw gekozen of onderhandeld te worden, de zaken liggen vast en er is minder gezeur. Dus, als jij je nu aan de volgende regels houdt, houden de kinderen zich beter aan die van jou. En daarmee maak je het leven mét en voor je kinderen een stuk eenvoudiger.Stel regels en routines duidelijk vast: 'om vijf uur mag de tv aan'. 'Acht uur is bedtijd'. Regelmaat en ordening zorgen voor een gevoel van veiligheid en rust. Wees zoveel mogelijk duidelijk, voorspelbaar en consequent. Overleg niet alles. Over sommige dingen valt niet te discussiëren. Simpelweg omdat ze moeten of omdat je als ouder iets niet wilt. Ook al lijkt het er soms niet op, kinderen willen weten waar ze aan toe zijn. Geef iets oudere kinderen een eigen verantwoordelijkheid en taken. Zo leren ze verantwoordelijkheid te dragen en dat jij niet altijd alles voor ze doet. Leer een kind kiezen. Er zijn veel mogelijkheden, maar niet alles kán. Maak dat duidelijk. Leer een kind wat 'ergens voor kiezen' precies inhoudt. Help hem daarbij. Bijvoorbeeld: nu je huiswerk maken en vanavond tv kijken, óf nu naar een vriendje, vanavond huiswerk en dus geen tv kijken. Schenk zo min aandacht aan negatief gedrag. Kijk niet, vraag niets, geeft niet toe, maak geen scène. Als een kind boos of chagrijnig blijft, doet hij dat maar boven of in zijn eentje in de gang. Als de boosheid over is, kan hij weer terugkomen. Zorg voor rustpunten. Ga zo nu en dan met een kind apart op stap. Geef ieder kind af en toe apart aandacht, momenten waarop je naar je kind kunt luisteren en dingen kunt bespreken.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:38 schreef DumDaDum het volgende:
Rust is in dit topic het keyword. Door regels, structuur en regelmaat.
Hoe de taakverdeling bij jullie thuis geregeld is staat hier los vanquote:Op maandag 22 december 2008 07:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist, en die regelmaat kan inhouden dat je kind nog 3 voedingen per nacht krijgt omdat het nog geen jaar oud is!
Je kan als moeder niet zeggen "joh, loop zelf even naar de keuken en maak daar je eigen fles klaar". En papa zal het zeker niet voor mama doen, want die draait zich liever om en slaapt rustig verder.
Ik word zowaar gewoon pissig om zulke opmerkingen in dit topic
quote:Op maandag 22 december 2008 08:57 schreef Jelief het volgende:
Maar nogmaals dat was de vraag niet! De vraag was hoe je dat regelt en doet om sex te hebben als je een of meer kinderen hebt die op je slaapkamer vertoeven. De vraag was niet hoe je ze uit je slaapkamer krijgt.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Buitenlucht, auto, dansvloer, (paren)clubs, toiletten bv in de bios, enz...
Er zijn zoveel plaatsen met meer privacy dan je eigen slaapkamer
Nou, dat dus! Heeft dat er nou echt puur mee te maken dat wij de melkmachine zijn voor onze kinderen en wij het dus wel horen? Bert hoort Ruben vaak niet eens, ook al staat ie midden in de nacht te krijsen in bedquote:Op maandag 22 december 2008 09:04 schreef Ticootje het volgende:
In mijn ervaring heeft mijn man daar minder moeite mee. Die maakt het liever af dan gewoon te stoppen. Terwijl als ik Jen al hoor dan lukt het gewoon niet meer om me op M. te concentreren.
Ik heb eens meegedaan aan een stripact waarbij de stripper mij Frans verwende.... in een discotheek in Benidorm voor een paar honderd dronken Engelsenquote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef Jelief het volgende:
Leuke opties dumdadum maar denk je nou echt dat iedereen het zo maar overal doet? Misschien zijn wij wel preuts in dat opzicht maar sex is toch echt iets dat we niet in het 'openbaar' doen.
Leuk voor jequote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik heb eens meegedaan aan een stripact waarbij de stripper mij Frans verwende.... in een discotheek in Benidorm voor een paar honderd dronken Engelsen
Volgende dag bij het zwembad heel wat aanspraak gehad
Nou, de mijne krijgt dan gewoon een schop (af en toe, niet elke keer) dat het ook eens zijn beurt is hoor. Ik ben toch echt niet gek.quote:Op maandag 22 december 2008 09:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat dus! Heeft dat er nou echt puur mee te maken dat wij de melkmachine zijn voor onze kinderen en wij het dus wel horen? Bert hoort Ruben vaak niet eens, ook al staat ie midden in de nacht te krijsen in bed
En vanaf hoe oud vind jij ouder? een maand, een half jaar, een jaar? En hoevaak vind jij 's nachts voeden vaker? 1 keer, 2 keer?quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het niet normaal dat je je kinderen in je bed/bij je in de slaapkamer laat slapen. Een pasgeboren baby die veel wordt gevoed bij je op de slaapkamer in een wiegje leggen, ok. Maar als ze ouder worden laat je ze toch niet nog bij je slapen?
Ik vind het vreemd, en niet gek dat er vervolgens gejengel, gedrein en geen tijd en zin voor seks is.
Nou, nou rustig.quote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En vanaf hoe oud vind jij ouder? een maand, een half jaar, een jaar? En hoevaak vind jij 's nachts voeden vaker? 1 keer, 2 keer?
Jennifer is nu ruim 10 maanden, drinkt nog 4x per nacht en slaapt dus naast mij in haar geknutselde bedje. Je denkt toch niet dat ik 4x per nacht mn nest uit ga?!
Ik bedoel het niet aanvallend. Alleen ik word er zo moe van, de discussie dat een kindje op de eigen kamer moet slapen. Het is gewoon geen optie, dan zou ik echt niet meer aan slapen toe komen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, nou rustig.![]()
Dat kan ik dus nog wel begrijpen, maar je ziet en hoort wel eens ouders die hun peuters/kleuters nog bij zich in bed hebben liggen omdat ze anders zo bang zijn en de hele nacht huilen, daar doel ik meer op.
QFT, het is ook gewenning en gebruik maken van de mogelijkheden. Kind snapt dat huilen niet werkt, voila, stilquote:Op maandag 22 december 2008 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Ticootje, en ik zal vast verguisd worden nu, zou het mss ook niet zo kunnen zijn dat Jen wil drinken omdat het kan? Omdat je in de buurt bent? Mss dat ze zich, op haar eigen kamertje, wel 2 van de 4 keer lekker om zou draaien 's nachts...
Net als dat Maneki Saartje nu aan aan het leren is dat ze echt geen borst meer hoeft om 22.00, dat ze blijkbaar best zonder kan...
Maneki, ik heb de OP een klein beetje aangepast, ok zo?
Dat is een andere discussie. Nee ik laat mijn kind niet huilen. Ik vind dat not done. Zeker niet bij een kleintje van nog geen jaar.quote:Op maandag 22 december 2008 10:31 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
QFT, het is ook gewenning en gebruik maken van de mogelijkheden. Kind snapt dat huilen niet werkt, voila, stil
Je leest niet goed, maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 december 2008 02:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Typisch
Een neerbuigende reactie, niet inhoudelijk en met uitsluitend drogredenen (Hoezo gewauwel? Wat nou wijven?). En btw, ik zie het nut van een goede opvoeding wel degelijk in, maar dit terzijde
Kind aan de borst en lepeltje lepeltje?quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef freecell het volgende:
Bij ons is het eigenlijk niet zo'n punt. Leander slaapt wel bij ons op de kamer en wordt ook wel wakker van teveel lawaai, maar niet van een beetje lawaai en ons bed piept niet
Omschakelen vind ik eigenlijk ook niet zo lastig en als Leander piept is het ook wel eens, omdraaien, uitrekken, speen er in en verderAls hij honger heeft is het natuurlijk wat anders
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kind aan de borst en lepeltje lepeltje?
Ik quote mezelf nog maar een keertje. Gewoon omdat ik het kanquote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik zéi toch al dat dit een slechtlopend topic ging worden.
Even voor alle mannen die er verstand van hebben; Dit topic is ontstaan na aanleiding van iemand die vertelde dat er twee kindjes op de slaapkamer lagen en wij ( waaronder de TS) ons afvroegen hoe dat dan ging. Er was nog geen probleem, wij waren gewoon nieuwsgierig.
En minder of anders met sex omgaan hebben we allemaal hier in het topic, of er nou wel of geen kinderen in de slaapkamer slapen. Bij de meeste van ons is er een meloen door een gaatje ter grootte van een walnoot geperst, dus reken maar uit hoeveel tijd het kost voordat "sex" weer casual en "normaal" is net zoals vroegâh.
Dus het gemier over opvoeden en in eigen bedden leggen is eigenlijk nogal ehm, offtopic.
zeg beetje last van PMS ofzo? hihiquote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je zit hier nou eenmaal in een forumonderdeel waar meestal vrouwen reageren. Deal with it of hou je mond![]()
Onzin altijd over vrouwen en hun manier van problemen oplossen![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef moussy het volgende:
Dit is gewoon een seksvrouwenpraattopic
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Doen jullie het ook wel eens op afspraak? Zodat je je erop kan voorbereiden?
Dat is voor het eerste in mijn leven dat ik maar iets wat daarbij in de buurt komt genoemd wordquote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef huuphuup het volgende:
@Freecell, ooooh gij geile stoeipoes!!
Volgens mij denk ik wel héél makkelijk over dit soort dingen als ik dit zo leesquote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef Ticootje het volgende:
kim, dat van die meloen en het gaatje, dat heeft hier ook flink lang geduurt voordat ik uberhaupt er weer aan durfde.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
nee!quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus...quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef moussy het volgende:
[..]dit klinkt wel erg, "ff de agenda's er bij leggen!"
quote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat dus...
(Maar goed, wij proberen ook wel een klein beetje op het juiste moment iets te doen)
En dan kan ik er ook voor zorgen dat de boel een beetje bijgewerkt is, zodat hij niet meteen hoeft te flossen.
Alsof ik de tijd heb om elke dag mijn benen te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef moussy het volgende:
Gewoon de boel altijd bijgewerkt houden, dan kan het ook nog eens spontaan gebeuren
Ik gebruik veet, ik ga veeten, Peet maakt kind klaar, als ik uitgeveet ben komt kind onder de douche, dat werkt hier al jaren goed zoquote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof ik de tijd heb om elke dag mijn benen te doen.
Ik ga wel elke dag onder de douche of in bad, maar dus altijd met een kind. Lijkt me niet lekker als zij tussen de haren zit.
Een beetje wel soms, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo raar.quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
NIet direct voor de slaapkamer, maar juist als je dit soort dingen blijft doen, zal de seks ook minder snel een obstakel worden, lijkt me. Tenminste, als wij niets meer delen behalve het bed, denk ik dat de seks er ook bij in gaat schieten.quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef Lishe het volgende:
no way dat ik in het lege bed van dochter sex kan hebben...!
O en wij koken weleens voor elkaar als de kinderen in bed liggen, wijn erbij, film. Maar dat is meer om het Gesprek dan voor de slaapkamer zegmaar.
vooral die veet razor, 3 minuten en je bent gladquote:Op maandag 22 december 2008 17:59 schreef Ticootje het volgende:
Veet is ook een goede tip, veel sneller dan het mes...
Zie je ervaringen uitwisselen is zo slecht nog niet.
Dat was niet de bedoeling, want nu missen ze die tip van de lingerie ook.....quote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef shmoopy het volgende:
Zo, jullie hebben alle mannen heel vakkundig weggejaagd.
Jullie zijn gewoon schoolpleinmaffia. Allemaalquote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou nog niet dood gezien willen worden, al mutsend aan het schoolhek.quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon schoolpleinmaffia. Allemaal
dan hoefde we het er niet in een topic over te hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon schoolpleinmaffia. Allemaal
Hier is het zo dat mijn man Demi en nika uit bad haalt als we samen in bad hebben gezeten en dan kan ik mezelf gaan verzorgen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof ik de tijd heb om elke dag mijn benen te doen.
Ik ga wel elke dag onder de douche of in bad, maar dus altijd met een kind. Lijkt me niet lekker als zij tussen de haren zit.
Nee ik doe gewoon niet aan 'sluiten is openen'quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef bixister het volgende:
ook te moe om een nieuw secretsantatopic te openen?
welke nog meer danquote:Op maandag 22 december 2008 22:13 schreef sjak het volgende:
Nee dat is duidelijk, het is al het tweede topic vanavond waar ik misgrijp en zie dat jij de laatste was.!
nou dan zeg ik hier dat ik best wist dat je Legioenopmerking uit de bijbel komt!quote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee ik doe gewoon niet aan 'sluiten is openen'
http://forum.fok.nl/topic/1233084quote:
Nee, maar ik vind 'Mijn naam is Legioen..., wij zijn met velen' zo'n mooie horror dreigende ondertoon hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef bixister het volgende:
[..]
nou dan zeg ik hier dat ik best wist dat je Legioenopmerking uit de bijbel komt!maar ja, 'wij zijn met velen' is toch niet zó'n ongebruikelijke uitdrukking daarbuiten?
Nou nee hoor, ik lees (nog) meequote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef shmoopy het volgende:
De tranen springen in mijn broek bij het lezen van zoveel onrechtquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef robber57 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik lees (nog) meemaar ik vrees dat dat niet lang meer zal duren.
![]()
Tipje voor de MOD/Admin: hernoem aub dit forumdeel naar TWK (theewijven en koeien) oid want met "ouders" heeft dit forumdeel toch niet echt veel te maken.
Toegegeven dat niet alle mannen even positief uit de hoek komen met hun reacties (waaronder wellicht ikzelf) maar de gemiddelde toon die door de vrouwen wordt aangeslagen tav het fenomeen "de mannen" is nou ook niet echt uitnodigend voor mannen om deel te nemen aan de discussie en kennelijk word dat ook wel door de vrouwen gewaardeerd onder het motto "dit is ons hoekje-mannen hebben hier nix te zoeken"
Een fenomeen wat ik wel vaker aantref op zogenaamde "ouder-fora" en een beetje terugbladerend in de forum historie ontdekte ik dat dit eigenlijk wel de inslag van dit forum is: een plekje voor vrouwen om gezamelijk te wee-klagen over de meloen die door dat walnootgaatje moest,op de mannen te bitchen en elkaar veren in de reet te steken voor het formaat van de keutel die de kleine er uit geperst heeft.
Erg jammer want ik zie mezelf als een ouder die ook het beste voor zijn kleine jochie wil en in de zoektocht daar naar toe graag tips zou willen horen van andere ouders maar ik vrees dat ik die hier niet zal krijgen anders dan "koop nieuwe lingerie" , duh,
Waar zie jij dat er een "toon wordt aangeslagen?" En wat heeft het beste willen voor je kind te maken met hoe je de sex inricht als er een kind op je kamer slaapt nog?quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef robber57 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik lees (nog) meemaar ik vrees dat dat niet lang meer zal duren.
![]()
Tipje voor de MOD/Admin: hernoem aub dit forumdeel naar TWK (theewijven en koeien) oid want met "ouders" heeft dit forumdeel toch niet echt veel te maken.
Toegegeven dat niet alle mannen even positief uit de hoek komen met hun reacties (waaronder wellicht ikzelf) maar de gemiddelde toon die door de vrouwen wordt aangeslagen tav het fenomeen "de mannen" is nou ook niet echt uitnodigend voor mannen om deel te nemen aan de discussie en kennelijk word dat ook wel door de vrouwen gewaardeerd onder het motto "dit is ons hoekje-mannen hebben hier nix te zoeken"
Een fenomeen wat ik wel vaker aantref op zogenaamde "ouder-fora" en een beetje terugbladerend in de forum historie ontdekte ik dat dit eigenlijk wel de inslag van dit forum is: een plekje voor vrouwen om gezamelijk te wee-klagen over de meloen die door dat walnootgaatje moest,op de mannen te bitchen en elkaar veren in de reet te steken voor het formaat van de keutel die de kleine er uit geperst heeft.
Erg jammer want ik zie mezelf als een ouder die ook het beste voor zijn kleine jochie wil en in de zoektocht daar naar toe graag tips zou willen horen van andere ouders maar ik vrees dat ik die hier niet zal krijgen anders dan "koop nieuwe lingerie" , duh,
Ik heb jou inderdaad nog niet horen klagen over meloenen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh... ik ben best nogal man hoor....
Maar gebruik je Veet?quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Voel jij ook zo veel onrecht?quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Naja hier heeft het echt geholpen hoor, mag jij belachelijk maken maar de vrouwelijke psyche werkt echt anders als die van de manquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef robber57 het volgende:
Lovehandles zijn okee.quote:
Maar heb je dan geen last van het feit dat als je een blik werpt op je slapende kotertje (of gewoon, de wetenschap dat ie vlak naast je ligt) totaal eh..demotiverend werkt, zeg maar? het zou voor mij echt heel raar aanvoelen! (psychisch danquote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef Bass-Miss het volgende:
Maken jullie allemaal zo een kabaal dan?![]()
Hier lukt dat perfect als ons kindje naast ons ligt te snurken...
Nee hoor, ik kijk naar mijn lief dan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen last van het feit dat als je een blik werpt op je slapende kotertje (of gewoon, de wetenschap dat ie vlak naast je ligt) totaal eh..demotiverend werkt, zeg maar? het zou voor mij echt heel raar aanvoelen! (psychisch dan). Dan schiet ik meteen weer in de moederrol en daar komen geen eh..hitsige gevoelens bij aan te pas!
Mja, dat vind ik toch iets anders, gevoelsmatig. Maar dat is mijn gevoel hoor, ik ben gewoon heel puriteins denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk naar mijn lief dan.
Zolang hij diep ligt te slapen heb ik daar geen problemen mee, kan zelfs leuk zijn. Net zoals vroeger stiekem op de bus of in de les aan elkaar zitten prutsen of zo...
Bwa, je moet ook geen harde porno naspelen, gewoon lief en teder onder de lakens kan ook.quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Vivi het volgende:
Ik zou bang zijn om mijn kind een trauma te bezorgen mocht ie stiekem zijn ogen opendoen.
quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bwa, je moet ook geen harde porno naspelen, gewoon lief en teder onder de lakens kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |