zeg beetje last van PMS ofzo? hihiquote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je zit hier nou eenmaal in een forumonderdeel waar meestal vrouwen reageren. Deal with it of hou je mond![]()
Onzin altijd over vrouwen en hun manier van problemen oplossen![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef moussy het volgende:
Dit is gewoon een seksvrouwenpraattopic
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Doen jullie het ook wel eens op afspraak? Zodat je je erop kan voorbereiden?
Dat is voor het eerste in mijn leven dat ik maar iets wat daarbij in de buurt komt genoemd wordquote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef huuphuup het volgende:
@Freecell, ooooh gij geile stoeipoes!!
Volgens mij denk ik wel héél makkelijk over dit soort dingen als ik dit zo leesquote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef Ticootje het volgende:
kim, dat van die meloen en het gaatje, dat heeft hier ook flink lang geduurt voordat ik uberhaupt er weer aan durfde.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
nee!quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus...quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef moussy het volgende:
[..]dit klinkt wel erg, "ff de agenda's er bij leggen!"
quote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat dus...
(Maar goed, wij proberen ook wel een klein beetje op het juiste moment iets te doen)
En dan kan ik er ook voor zorgen dat de boel een beetje bijgewerkt is, zodat hij niet meteen hoeft te flossen.
Alsof ik de tijd heb om elke dag mijn benen te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef moussy het volgende:
Gewoon de boel altijd bijgewerkt houden, dan kan het ook nog eens spontaan gebeuren
Ik gebruik veet, ik ga veeten, Peet maakt kind klaar, als ik uitgeveet ben komt kind onder de douche, dat werkt hier al jaren goed zoquote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof ik de tijd heb om elke dag mijn benen te doen.
Ik ga wel elke dag onder de douche of in bad, maar dus altijd met een kind. Lijkt me niet lekker als zij tussen de haren zit.
Een beetje wel soms, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo raar.quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:
NIet direct voor de slaapkamer, maar juist als je dit soort dingen blijft doen, zal de seks ook minder snel een obstakel worden, lijkt me. Tenminste, als wij niets meer delen behalve het bed, denk ik dat de seks er ook bij in gaat schieten.quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef Lishe het volgende:
no way dat ik in het lege bed van dochter sex kan hebben...!
O en wij koken weleens voor elkaar als de kinderen in bed liggen, wijn erbij, film. Maar dat is meer om het Gesprek dan voor de slaapkamer zegmaar.
vooral die veet razor, 3 minuten en je bent gladquote:Op maandag 22 december 2008 17:59 schreef Ticootje het volgende:
Veet is ook een goede tip, veel sneller dan het mes...
Zie je ervaringen uitwisselen is zo slecht nog niet.
Dat was niet de bedoeling, want nu missen ze die tip van de lingerie ook.....quote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef shmoopy het volgende:
Zo, jullie hebben alle mannen heel vakkundig weggejaagd.
Jullie zijn gewoon schoolpleinmaffia. Allemaalquote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef shmoopy het volgende:
Zo, jullie hebben alle mannen heel vakkundig weggejaagd.
Ik zou nog niet dood gezien willen worden, al mutsend aan het schoolhek.quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon schoolpleinmaffia. Allemaal
dan hoefde we het er niet in een topic over te hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon schoolpleinmaffia. Allemaal
Hier is het zo dat mijn man Demi en nika uit bad haalt als we samen in bad hebben gezeten en dan kan ik mezelf gaan verzorgen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof ik de tijd heb om elke dag mijn benen te doen.
Ik ga wel elke dag onder de douche of in bad, maar dus altijd met een kind. Lijkt me niet lekker als zij tussen de haren zit.
Nee ik doe gewoon niet aan 'sluiten is openen'quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef bixister het volgende:
ook te moe om een nieuw secretsantatopic te openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |