Omfg....quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef Biancavia het volgende:
Veel plezier met onderstaande post.
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef Gerbilking het volgende:
[..]
Daft Punk is toch wel een van de ultieme headliners. Ik neem aan dat ze geen piramide kunnen opzetten maar een vette show zou het zeker zijn.
Ik blijf trouwens rumoeren horen over Franz Ferdinand, headliner of gewoon grote act, dus afsluiter van 3FM stage/main stage voor de headliner? In elk geval erg vet, hun eerste album was natuurlijk een klassieker, en hun tweede had een hoop erg fijne tracks. Dat derde album zie ik ook wel zitten als ik zo naar Ulysses en in het bijzonder Turn it On luister.
Trouwens, als Coldplay zou komen zouden ze met de eerste lading aangekondigd zijn toch? Aangezien ze al data hebben voor september... En hoe zit het trouwens met de levende legende die zou komen? Bowie, McCartney, Dylan?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef Biancavia het volgende:
Veel plezier met onderstaande post.
[..]
Ave maria!quote:Ja, dat noemen ze the power of many, één van de pijlers van de democratie. Heel simpel: er zijn er meer van, dus wordt dat de norm. Daar doe je niks aan. Natuurlijk mogen homo's zich als onderscheidende groep profileren, maar persoonlijk denk ik dat het gros van hun uitingen juist avé-rechts werkt. En dat heeft niks met intolerantie te maken.
Wat zij dat doekje dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja wel leuk zeide doekje erin... 2 kristallen glazen.. en een lekkere fles champie
Ik moest keihard lachen.quote:
Volgens mij is hier anders duidelijk sprake van het 'verloedering der Nederlandse taal virus'.quote:En ik heb het navraagt, en het is nog nooit gebeurt dat iemand een infectie heeft opgelopen daar.
Cursesje Nederlands ook goed?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:47 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Wel ik denk dat de TT genoeg zegt: is hier misschien iemand die werkt als gebaren tolk of hier mij wat meer over kan vertellen? Ik ben al enige tijd geinteresseerd in deze manier van communiceren en wil wat meer weten over dit beroep.
Als je niet werkt als gebaren tolk, maar bijvoorbeeld wel een curses gedaan hebt, ben ik ook benieuwd
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:30 schreef tinny het volgende:
ooohhh wat voel ik me belabberd vanaf gistermiddag 16:00u heb ik last van mijn maag/darmen
Op het werk heb ik 3 x gediareed toen ben ik naar huis gegaan en gelijk onder de wol gekropen en heb toevanaf 17:00 tot zojuist (8.oo u) nog 16 x gediareed!!!! en 2 x gekostst...
Ik heb nog nooit zolang en zoveel moeten diareeen en overgeven.
Hij heeft het wel over een computer, maar gek genoeg niet over een laptop...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
En het word een apparaat voor het dragelijke gebruik.
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef Bastoenie het volgende:
De tandarts wou dit een half jaar geleden bij mij ook. Foto's.. schijnbaar een nieuw fenomeen en klein beetje een melkkoe maar ok. De uitleg van mijn tandarts was dat ze zo ook tussen de tanden konden zien of zich daar misschien gaatjes vormen. Dit is met het spiegeltje niet te zien, op de foto kon ik inderdaad 2 plekken zien die donkerder waren. Hij heeft me alles netjes uitgelegd en aan de hand daarvan moest ik terug komen om de gaatjes te laten vullen. Ik stond eerst ook perplexed maar het was wel wat.. Was trouwens wel meteen het hele gebit waar die foto's van maakte.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef rubbereend het volgende:heel karwij dat bed verlspelen naar Zweden
Wel consequent in elk gevalquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef the_jestert het volgende:
CARDRIDGE opruiming :-)
Vond hier nog een doos met allemaal nieuwe Originele HP Cardridges
gemiddelde nieuwprijs is ¤25 p/s
nu ¤15 p/s exc verzendkosten
HP 10 geel (C4842ae (28ml)
HP 10 black (3 x) (C4844ae (69 ml)
HP 10 Cyaan (1x) (C4841ae (28ml)
HP 10 Magenta (2x)(C4843ae (28ml)
HP 49 Tri-color (3x)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef buachaille het volgende:
Mocht je het nieuws van het afgelopen jaar gemist hebben, er zijn pre-elections voor de democratisch partij geweest waarin Hillary Clinton meedeed. Dit hele zaakje lijkt op een slimme constructie waarbij geld gedonateerd is aan Hillary zonder dat de donateurs bekend hoeven te maken wie ze zijn. Dat er zoveel geld uit de arabische wereld is gestort spreekt wat mij betreft ook boekdelen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef B1nulnul het volgende:
Hoi fokkers,
Ik weet niet helemaal zeker of dit topic potentie heeft, maar ik ben op zoek naar echte dramaseries.
Series die eigenlijk vooral heel zielig zijn![]()
Oud of nieuw, engels of nederlands maakt niet uit.
Dus, welke dramaserie vind jij het dramaast?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een questie van iemand met een loopzender naar buiten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |