Als ik het me goed herinner was dat 30 Seconds to Mars met Beautiful Lie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Effe een vraagje, weet iemand welk nummer het was op de webcamstream voor die van de Blues Brothers ??![]()
Haha lekker boeiendquote:
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al een suggestie voor het 3FM Serious Request lijf lied van dit jaar?
Ze waren toch al bijna weer terug? Anders denk ik niet dat ze het gaan redden. Ze zijn al sinds maandag onderweg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef rubbereend het volgende:heel karwij dat bed verlspelen naar Zweden
Psychosocial van Slipknot past wel bij de 3FM-DJ's van dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.
Net Boston - Don't look back op radio 2quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
Bwah, kutnummer.
Sowieso een beetje saaie plaatquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.
Fijne plaat is datquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Als ik het me goed herinner was dat 30 Seconds to Mars met Beautiful Lie.
Maar wel in de lijn van Multiply.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Leuke plaat maar niet in lijn met de wombats en chelsea dagger etc
Volgens mij was dat ook later handmatig toegevoegd door m_a_w.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Dandelion het volgende:
Ja, ik zie dat het verhaal over desmiley weer uit de startpost weg is? Teveel weerstand?
Okee danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Net Boston - Don't look back op radio 2
Helemaal eens. Een fantastische plaat en zeker de beste op Day & Age.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg: The Killers - Spaceman, dat gaat het 3FM-Serious Request-lijflied worden. Het voldoet aan alle kenmerken.
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook later handmatig toegevoegd door m_a_w.
Die kerstplaat van The Wombats zou 't dit jaar ook wel 's kunnen worden..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Leuke plaat maar niet in lijn met de wombats en chelsea dagger etc
Mja, inderdaad. Ik tel 't gewoon bij m'n donatie op voor de request.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.
Och ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een geinig idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad. Ik tel 't gewoon bij m'n donatie op voor de request.
Welkom!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ga ook maar eens wat posten hier. Luister toch al dagelijks 3FM, en deze actie is elk jaar weer genieten geblazen
kosten en scheldenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |