Als ik het me goed herinner was dat 30 Seconds to Mars met Beautiful Lie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Effe een vraagje, weet iemand welk nummer het was op de webcamstream voor die van de Blues Brothers ??![]()
Haha lekker boeiendquote:
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al een suggestie voor het 3FM Serious Request lijf lied van dit jaar?
Ze waren toch al bijna weer terug? Anders denk ik niet dat ze het gaan redden. Ze zijn al sinds maandag onderweg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef rubbereend het volgende:heel karwij dat bed verlspelen naar Zweden
Psychosocial van Slipknot past wel bij de 3FM-DJ's van dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.
Net Boston - Don't look back op radio 2quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
Bwah, kutnummer.
Sowieso een beetje saaie plaatquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.
Fijne plaat is datquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Als ik het me goed herinner was dat 30 Seconds to Mars met Beautiful Lie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |