Er liep een dame in een galajurk rond. Viel erg uit de toon.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat zou ik beter aan jou kunnen vragen. Champagne and all... ben nog dronken.
wow!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb besloten 1 euro per gesloten SR topic te doneren aan de SR
Probeer deze plugin dan eens: http://www.profm.nl/tl_files/wmpfirefoxplugin.exequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef jakkop het volgende:
Wat pauperig dat de webcamstream niet in firefox werkt hier![]()
Maar het is weer begonnen!
Zou het zelf niet doen. Als het nou Zimbabwaanse Dollars waren....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:09 schreef weirdofm het volgende:
jongens ik heb een probleem: ik wil harstikke graag meedoen, alleen ik heb de komende week geen geld op zak
ik heb wel een 10 gulden munt gevonden uit 1970 van juliana, hij schijnt veel waard te zijn.(is een erfstuk)
opsturen of niet?
op het muntenforum,zeiden ze dat hij redelijk bijzonder wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou het zelf niet doen. Als het nou Zimbabwaanse Dollars waren....
Zet hem op Marktplaats en kijk wat de gek er voor geeft. Dan geef je dat toch aan SR?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef weirdofm het volgende:
[..]
op het muntenforum,zeiden ze dat hij redelijk bijzonder was, ik heb er zelf geen verstand van.
Ik kijk radio gewoon op tv. Ziggo doet ook wel eens iets goeds.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
Kijken jullie nou echt allemaal de webcam? Heb SR nog nooit "gekeken".
Kijk sowieso weinig radio.
Hej tof ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef linebear het volgende:
en ik was dus net op de radiomet het aanvragen van Milow
Vorig jaar wel, nu (nog) niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
Kijken jullie nou echt allemaal de webcam? Heb SR nog nooit "gekeken".
Kijk sowieso weinig radio.
Effe een vraagje, weet iemand welk nummer het was op de webcamstream voor die van de Blues Brothers ??quote:
Brabant hèquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat het in Breda drukker is dan in Den Haag vorig jaar. Maar dat het bijna weekend/vakantie is, kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben.
Misschien niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moeten we niet weer een lijstje bijhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |