en nu koffiequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
ZO.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef DaMook het volgende:
Duurde me te lang voor de topic sluiter een nieuwe opende.
Ja hallo... andere hadden hem al klaar staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef DaMook het volgende:
Ja mij ook, maar ik wou hem niet gaan openen want dan zul je net zien dat er 5 topics staan. Gefeliciteerd met je topic DaMook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef DaMook het volgende:
En ik maar f5en terwijl jij er al vanuit ging dat ik hem zou openenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja hallo... andere hadden hem al klaar staan
Snel moeten bedenken tussen het vorige topic en dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:20 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar ik wou hem niet gaan openen want dan zul je net zien dat er 5 topics staan. Gefeliciteerd met je topic DaMook.
En de TT is oké.
Ik vind dat ie juist heel snel gaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef -Hans- het volgende:
December is inderdaad lang, te lang..
uuhm okayquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie juist heel snel gaat.
Morgen slaris en eindejaars uitkeringquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie juist heel snel gaat.
Moest eigenlijk zit net zo dicht zijn ipv zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:
die topictitel... in een woord: briljant !
moet nog wachten tot maandag , 13de maand + 1malige harmonisatievergoeding.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen slaris en eindejaars uitkering.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef Marc63 het volgende:
Dat is wel de regel, maar als iemand em per sé wil openen vind ik het best. Het moet alleen niet een "wie opent de volgende?"-topic worden ipv het 3FM-topic.
Moet toch lukken beetje afhankelijk van je eisen eraan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ergens een goedkoop tweede flatscreentje vandaan kan trekken
Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moest eigenlijk zit net zo dicht zijn ipv zat.
Commercieël kutnummer, ik word er niet warm of koud vanquote:
Wat wil je eraan uitgeven ? Ik heb er nog 2 te koopquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ergens een goedkoop tweede flatscreentje vandaan kan trekken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef Marc63 het volgende:
Kwam Florent ff vertellen dat die broeken opgetrokken moeten worden?
Ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonder SR , zou het een lange week worden
Ik wordt wel heet van haar hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Commercieël kutnummer, ik word er niet warm of koud van
Geen idee... zolang ik maar de stream er op kan knallen en DVI in heeftquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat wil je eraan uitgeven ? Ik heb er nog 2 te koop.
Iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
deze grafiek gaat straks uit zijn voegen lopen
Aan het eind van SR kan ik er nog wel begrip voor hebben, maar als ze nu al onder aan de kont hangen, dan hangen ze woensdag op de enkels.quote:
DVI in weet ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Geen idee... zolang ik maar de stream er op kan knallen en DVI in heeft
Whehe, is dat van vorige over de gehele dag?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
deze grafiek gaat straks uit zijn voegen lopen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef Sersjee het volgende:
@Marc63: had je FotC S02E01 al gevonden bij de torrentboer?
In de buurt van Eindhoven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
DVI in weet ik niet. Het zijn 2 hp 17" schermen die ik gebruikt op mijn pc voor ik mijn imac had
.
Dan halen we het 100ste topic nooitquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan het maximaal aantal posts in een topic niet ff op 1000 gezet worden ofzo?![]()
Valkenswaardquote:
Ze zijn nu al langer dan vroegerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan het maximaal aantal posts in een topic niet ff op 1000 gezet worden ofzo?![]()
Ja het rode het is het eindtotaal van vorige week vrijdag, het gele wordt ieder uur geupdate.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Whehe, is dat van vorige over de gehele dag?
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom Hans, doe es-smileys gebruiken.
Ja, voor grappen moet je niet echt bij Rabbering zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis de woordgrappen van Ekdom.
Nou, dat is je eerstequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen
In die 3 minuten dat ie bij de mic stond hoorde ik er al een palletquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis de woordgrappen van Ekdom.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In die 3 minuten dat ie bij de mic stond hoorde ik er al een pallet
Donequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Klinkt interesant... stuur maar een PM met je prijs + type nummer van de TFT
Maar wel voor happy hardcorequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, voor grappen moet je niet echt bij Rabbering zijn.
Vreemd, dat hoop ik nu totaal nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar wel voor happy hardcore, hopelijk vragen genoeg mensen dat aan
.
http://www.paulrabbering.nl/angrylog/log/149864/Doormidden%21/quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar wel voor happy hardcore, hopelijk vragen genoeg mensen dat aan
.
Piles telt geen quotes mee in het tellen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij ook dan. Of houdt de teller rekening met quotes?
Ik vond mijn idee om danny 1000 euro te laten sponseren zodra topic 1000 geopend was ook al niet slechtquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef cygnusx het volgende:
Kan niet iemand een sponsor regelen dat voor elke reactie in deze topicreeks er 50 cent of een euro o.i.d. gedoneerd wordt?
Ik dacht iets met poppen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets met schaduw.
Ben alleen bang dat Danny daar niet mee kon levenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond mijn idee om danny 1000 euro te laten sponseren zodra topic 1000 geopend was ook al niet slecht.
Met dit tempo hebben tvp's weinig nutquote:
Tsja iemand moet het hem voorstellenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Danny daar niet mee kon leven
GMTAquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef Marc63 het volgende:
Wat leuk zeg. Niet alleen worden platen aangevraagd, ze worden nu ook aangeboden
Is 't bier op?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanmiddag / vanavond.
Trustenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Geloof niet dat iemand geld geeft voor het gespem hierquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef cygnusx het volgende:
Kan niet iemand een sponsor regelen dat voor elke reactie in deze topicreeks er 50 cent of een euro o.i.d. gedoneerd wordt?
Neuj heb nog wel watquote:
Volgen is sowieso niet genoeg, je moet ook donerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hellow! Alleen twitter volgen is niet genoeg
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hellow! Alleen twitter volgen is niet genoeg
ik ga er zondag zelf even heenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgen is sowieso niet genoeg, je moet ook doneren
Slaap ze !quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga er zondag zelf even heen
Als ze d'r benen spreid welquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ilse mag toch zeker 400 euro per uur opbrengen
Ga jij nou maar lekker dromenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze d'r benen spreid wel, anders maar 300
.
Presteren tijdens de bingo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj heb nog wel wat, maar ik ben wel moe nu
. Moet vanavond ook weer flink presteren tijdens de bingo
.
Postbus 3 in Breda, maar postcode weet ik niet. Staat vast wel op de site. En een SR-zegel zal wel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef weirdofm het volgende:
heeft iemand het postadres? is dat gewoon in hilversum?
hoeveel postzegels moeten erop?
En dat maakt het gewoon harstikke leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef TheArt het volgende:
Ze blijven goede en slechte nummers afwisselen op dit moment
We kunnen (hoe toepasselijk) levensmiddelen pakketen winnenquote:
Komt nu wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker dromen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze d'r benen spreid wel, anders maar 300
.
Dat doen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef TheArt het volgende:
Ze blijven goede en slechte nummers afwisselen op dit moment
4800 tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Postbus 3 in Breda, maar postcode weet ik niet. Staat vast wel op de site. En een SR-zegel zal wel genoeg zijn.
je kan ook zeggen bezorgen in de gleuf van Giel, laat hem nou een riem dragenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef weirdofm het volgende:
heeft iemand het postadres? is dat gewoon in hilversum?
hoeveel postzegels moeten erop? is 0.39 cent voldoende?![]()
![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
We kunnen (hoe toepasselijk) levensmiddelen pakketen winnen![]()
.
Ja daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat dank je wel niet aan de verkeerde kant van het raam
Dit is wel heel erg vroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:49 schreef Marc63 het volgende:
Leuk om Annemieke te zien, maar om nou al om kwart voor met de headlines te beginnen
Ik wilde je nog wel ff gedag zeggen, maar ik werd opgehouden door het afscheidscomité (aka Janne Schra).quote:
Oh, okay. Dan was ik dus niet perse onbeleefd. En... wie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel ff gedag zeggen, maar ik werd opgehouden door het afscheidscomité (aka Janne Schra).
Zangeres Room Eleven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh, okay. Dan was ik dus niet perse onbeleefd. En... wie?
ik heb hier nog wat zwitsers geld liggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
Er worden ook al dollars door de brievenbus gegooid.
Er liep een dame in een galajurk rond. Viel erg uit de toon.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat zou ik beter aan jou kunnen vragen. Champagne and all... ben nog dronken.
wow!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb besloten 1 euro per gesloten SR topic te doneren aan de SR
Probeer deze plugin dan eens: http://www.profm.nl/tl_files/wmpfirefoxplugin.exequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef jakkop het volgende:
Wat pauperig dat de webcamstream niet in firefox werkt hier![]()
Maar het is weer begonnen!
Zou het zelf niet doen. Als het nou Zimbabwaanse Dollars waren....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:09 schreef weirdofm het volgende:
jongens ik heb een probleem: ik wil harstikke graag meedoen, alleen ik heb de komende week geen geld op zak
ik heb wel een 10 gulden munt gevonden uit 1970 van juliana, hij schijnt veel waard te zijn.(is een erfstuk)
opsturen of niet?
op het muntenforum,zeiden ze dat hij redelijk bijzonder wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou het zelf niet doen. Als het nou Zimbabwaanse Dollars waren....
Zet hem op Marktplaats en kijk wat de gek er voor geeft. Dan geef je dat toch aan SR?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef weirdofm het volgende:
[..]
op het muntenforum,zeiden ze dat hij redelijk bijzonder was, ik heb er zelf geen verstand van.
Ik kijk radio gewoon op tv. Ziggo doet ook wel eens iets goeds.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
Kijken jullie nou echt allemaal de webcam? Heb SR nog nooit "gekeken".
Kijk sowieso weinig radio.
Hej tof ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef linebear het volgende:
en ik was dus net op de radiomet het aanvragen van Milow
Vorig jaar wel, nu (nog) niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
Kijken jullie nou echt allemaal de webcam? Heb SR nog nooit "gekeken".
Kijk sowieso weinig radio.
Effe een vraagje, weet iemand welk nummer het was op de webcamstream voor die van de Blues Brothers ??quote:
Brabant hèquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat het in Breda drukker is dan in Den Haag vorig jaar. Maar dat het bijna weekend/vakantie is, kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben.
Misschien niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moeten we niet weer een lijstje bijhouden?
Als ik het me goed herinner was dat 30 Seconds to Mars met Beautiful Lie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Effe een vraagje, weet iemand welk nummer het was op de webcamstream voor die van de Blues Brothers ??![]()
Haha lekker boeiendquote:
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al een suggestie voor het 3FM Serious Request lijf lied van dit jaar?
Ze waren toch al bijna weer terug? Anders denk ik niet dat ze het gaan redden. Ze zijn al sinds maandag onderweg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef rubbereend het volgende:heel karwij dat bed verlspelen naar Zweden
Psychosocial van Slipknot past wel bij de 3FM-DJ's van dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.
Net Boston - Don't look back op radio 2quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
Bwah, kutnummer.
Sowieso een beetje saaie plaatquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Giel de suggestie Ray Lamontagne horen geven. Dat zou erg prettig zijn, tis alleen niet zo'n springplaat.
Fijne plaat is datquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Als ik het me goed herinner was dat 30 Seconds to Mars met Beautiful Lie.
Maar wel in de lijn van Multiply.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Leuke plaat maar niet in lijn met de wombats en chelsea dagger etc
Volgens mij was dat ook later handmatig toegevoegd door m_a_w.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Dandelion het volgende:
Ja, ik zie dat het verhaal over desmiley weer uit de startpost weg is? Teveel weerstand?
Okee danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Net Boston - Don't look back op radio 2
Helemaal eens. Een fantastische plaat en zeker de beste op Day & Age.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg: The Killers - Spaceman, dat gaat het 3FM-Serious Request-lijflied worden. Het voldoet aan alle kenmerken.
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook later handmatig toegevoegd door m_a_w.
Die kerstplaat van The Wombats zou 't dit jaar ook wel 's kunnen worden..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Leuke plaat maar niet in lijn met de wombats en chelsea dagger etc
Mja, inderdaad. Ik tel 't gewoon bij m'n donatie op voor de request.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.
Och ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een geinig idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad. Ik tel 't gewoon bij m'n donatie op voor de request.
Welkom!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ga ook maar eens wat posten hier. Luister toch al dagelijks 3FM, en deze actie is elk jaar weer genieten geblazen
kosten en scheldenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.
Dat mag hoor. Ze mogen gewoon cola drinken. Sterker nog, ze worden gesponsord door Coca Cola.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
Zag ik Giel met een blikje cola in z'n hand ??![]()
Zeker nog z'n laatste blikje
Oh, jawel, maar ik hou 't zelf wel bij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Och ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een geinig idee.
Naast de sapjes van de Cock! drinken ze de hele week cola en water.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
Hopen nu voor langere tijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, Ziggo is eindelijk goed nu
Of mensen gaan extra veel kotsen en schelden omdat ze een bepaald bedrag voor ogen hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kosten en schelden, is meer ook een stimulans om het hier een keer een weekje iets vriendelijker te houden en is een extratje
Hier is het geluid soms ff slecht, maar verder nog geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, Ziggo is eindelijk goed nu
Klopt, maar daar kan ik wel mee leven, maar veel stukken missen door dat informatie zooi van Ziggo is wel irritant.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier is het geluid soms ff slecht, maar verder nog geen problemen gehad.
Behalve dan dat ik het eerst niet kon vinden. Voorgaande jaren was SR te zien op het etalagekanaal van Casema, maar nu is het op het infokanaal.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef TheArt het volgende:
Dat mag hoor. Ze mogen gewoon cola drinken. Sterker nog, ze worden gesponsord door Coca Cola.
Ik dacht dat ze alleen maar water mochten drinken en dat cola en al dat soort dranken uit ten boze wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Marc63 het volgende:
Naast de sapjes van de Cock! drinken ze de hele week cola en water.
't Is ook pas net begonnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat het in Breda drukker is dan in Den Haag vorig jaar. Maar dat het bijna weekend/vakantie is, kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben.
Zet hem op Siska, heerlijk programma in de middag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef jmac het volgende:
De 3FM Serious Request-actie heeft zich in de loop der jaren uitgebreid naar het buitenland. De Belgen hebben zich via Studio Brussel aangesloten bij de eindejaarsactie. Onder de titel ‘Music For Life’ zamelen de jocks van StuBru geld in voor hetzelfde doel. Vrijdagochtend 19 december start gelijktijdig met het Nederlandse Serious Request een Glazen Huis in Gent. De dj’s Tomas de Soete, Siska Schoeters en Sofie Lemaire laten zich zes dagen lang zonder eten opsluiten in het Glazen Huis op het Gentse ‘Zuid’ voor het goede doel.
Nope.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ze alleen maar water mochten drinken en dat cola en al dat soort dranken uit ten boze was![]()
Als we nou ook eens een regel maken dat mensen geld doneren als ze geen hoofdletters en leestekens gebruiken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kosten en schelden, is meer ook een stimulans om het hier een keer een weekje iets vriendelijker te houden en is een extratje
Ah, dit jaar in Gent dus. Zag straks wel wat op tv dat in Leuven was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef jmac het volgende:
Lang verhaal.
drinken mocht toch gewoon, het is alleen een week niet etenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is ook pas net begonnen.
En Brabant... je zou zo weer naar die zaterdagavond met Guus verlangen![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef jmac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou tien euro betalen om die plaat NIET te draaien.
Nee, nadersomquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef jmac het volgende:
Is Bianca een soort van Miley cirus oid?
Volgens Twitter is ie nog maar een uur onderweg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij is nog niet hier in de stad, begrijp ikVeenstra, schiet es op!
quote:
Ow, hij stond daar al eerder?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
We hebben er een jaarlijkse traditie van gemaakt om in de lunchpauze ff richting de suprisetruck @ Vrijthof te wandelen.
wordt late lunch dan als hij pas om 15:00 er is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
We hebben er een jaarlijkse traditie van gemaakt om in de lunchpauze ff richting de suprisetruck @ Vrijthof te wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |