GMTAquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef Marc63 het volgende:
Wat leuk zeg. Niet alleen worden platen aangevraagd, ze worden nu ook aangeboden
Is 't bier op?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanmiddag / vanavond.
Trustenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Geloof niet dat iemand geld geeft voor het gespem hierquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef cygnusx het volgende:
Kan niet iemand een sponsor regelen dat voor elke reactie in deze topicreeks er 50 cent of een euro o.i.d. gedoneerd wordt?
Neuj heb nog wel watquote:
Volgen is sowieso niet genoeg, je moet ook donerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hellow! Alleen twitter volgen is niet genoeg
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hellow! Alleen twitter volgen is niet genoeg
ik ga er zondag zelf even heenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgen is sowieso niet genoeg, je moet ook doneren
Slaap ze !quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga er zondag zelf even heen
Als ze d'r benen spreid welquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ilse mag toch zeker 400 euro per uur opbrengen
Ga jij nou maar lekker dromenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze d'r benen spreid wel, anders maar 300
.
Presteren tijdens de bingo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj heb nog wel wat, maar ik ben wel moe nu
. Moet vanavond ook weer flink presteren tijdens de bingo
.
Postbus 3 in Breda, maar postcode weet ik niet. Staat vast wel op de site. En een SR-zegel zal wel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef weirdofm het volgende:
heeft iemand het postadres? is dat gewoon in hilversum?
hoeveel postzegels moeten erop?
En dat maakt het gewoon harstikke leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef TheArt het volgende:
Ze blijven goede en slechte nummers afwisselen op dit moment
We kunnen (hoe toepasselijk) levensmiddelen pakketen winnenquote:
Komt nu wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker dromen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze d'r benen spreid wel, anders maar 300
.
Dat doen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef TheArt het volgende:
Ze blijven goede en slechte nummers afwisselen op dit moment
4800 tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Postbus 3 in Breda, maar postcode weet ik niet. Staat vast wel op de site. En een SR-zegel zal wel genoeg zijn.
je kan ook zeggen bezorgen in de gleuf van Giel, laat hem nou een riem dragenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef weirdofm het volgende:
heeft iemand het postadres? is dat gewoon in hilversum?
hoeveel postzegels moeten erop? is 0.39 cent voldoende?![]()
![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
We kunnen (hoe toepasselijk) levensmiddelen pakketen winnen![]()
.
Ja daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat dank je wel niet aan de verkeerde kant van het raam
Dit is wel heel erg vroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:49 schreef Marc63 het volgende:
Leuk om Annemieke te zien, maar om nou al om kwart voor met de headlines te beginnen
Ik wilde je nog wel ff gedag zeggen, maar ik werd opgehouden door het afscheidscomité (aka Janne Schra).quote:
Oh, okay. Dan was ik dus niet perse onbeleefd. En... wie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel ff gedag zeggen, maar ik werd opgehouden door het afscheidscomité (aka Janne Schra).
Zangeres Room Eleven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh, okay. Dan was ik dus niet perse onbeleefd. En... wie?
ik heb hier nog wat zwitsers geld liggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
Er worden ook al dollars door de brievenbus gegooid.
Er liep een dame in een galajurk rond. Viel erg uit de toon.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat zou ik beter aan jou kunnen vragen. Champagne and all... ben nog dronken.
wow!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb besloten 1 euro per gesloten SR topic te doneren aan de SR
Probeer deze plugin dan eens: http://www.profm.nl/tl_files/wmpfirefoxplugin.exequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef jakkop het volgende:
Wat pauperig dat de webcamstream niet in firefox werkt hier![]()
Maar het is weer begonnen!
Zou het zelf niet doen. Als het nou Zimbabwaanse Dollars waren....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:09 schreef weirdofm het volgende:
jongens ik heb een probleem: ik wil harstikke graag meedoen, alleen ik heb de komende week geen geld op zak
ik heb wel een 10 gulden munt gevonden uit 1970 van juliana, hij schijnt veel waard te zijn.(is een erfstuk)
opsturen of niet?
op het muntenforum,zeiden ze dat hij redelijk bijzonder wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou het zelf niet doen. Als het nou Zimbabwaanse Dollars waren....
Zet hem op Marktplaats en kijk wat de gek er voor geeft. Dan geef je dat toch aan SR?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef weirdofm het volgende:
[..]
op het muntenforum,zeiden ze dat hij redelijk bijzonder was, ik heb er zelf geen verstand van.
Ik kijk radio gewoon op tv. Ziggo doet ook wel eens iets goeds.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
Kijken jullie nou echt allemaal de webcam? Heb SR nog nooit "gekeken".
Kijk sowieso weinig radio.
Hej tof ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef linebear het volgende:
en ik was dus net op de radiomet het aanvragen van Milow
Vorig jaar wel, nu (nog) niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
Kijken jullie nou echt allemaal de webcam? Heb SR nog nooit "gekeken".
Kijk sowieso weinig radio.
Effe een vraagje, weet iemand welk nummer het was op de webcamstream voor die van de Blues Brothers ??quote:
Brabant hèquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat het in Breda drukker is dan in Den Haag vorig jaar. Maar dat het bijna weekend/vakantie is, kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben.
Misschien niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moeten we niet weer een lijstje bijhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |