Maar wel in de lijn van Multiply.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Leuke plaat maar niet in lijn met de wombats en chelsea dagger etc
Volgens mij was dat ook later handmatig toegevoegd door m_a_w.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Dandelion het volgende:
Ja, ik zie dat het verhaal over desmiley weer uit de startpost weg is? Teveel weerstand?
Okee danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Net Boston - Don't look back op radio 2
Helemaal eens. Een fantastische plaat en zeker de beste op Day & Age.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg: The Killers - Spaceman, dat gaat het 3FM-Serious Request-lijflied worden. Het voldoet aan alle kenmerken.
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook later handmatig toegevoegd door m_a_w.
Die kerstplaat van The Wombats zou 't dit jaar ook wel 's kunnen worden..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Leuke plaat maar niet in lijn met de wombats en chelsea dagger etc
Mja, inderdaad. Ik tel 't gewoon bij m'n donatie op voor de request.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.
Och ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een geinig idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad. Ik tel 't gewoon bij m'n donatie op voor de request.
Welkom!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ga ook maar eens wat posten hier. Luister toch al dagelijks 3FM, en deze actie is elk jaar weer genieten geblazen
kosten en scheldenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar zou doneren als je kotssmileys gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |