Dat mag hoor. Ze mogen gewoon cola drinken. Sterker nog, ze worden gesponsord door Coca Cola.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
Zag ik Giel met een blikje cola in z'n hand ??![]()
Zeker nog z'n laatste blikje
Oh, jawel, maar ik hou 't zelf wel bij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Och ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een geinig idee.
Naast de sapjes van de Cock! drinken ze de hele week cola en water.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
Zag ik Giel met een blikje cola in z'n hand ??![]()
Zeker nog z'n laatste blikje
Hopen nu voor langere tijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, Ziggo is eindelijk goed nu
Of mensen gaan extra veel kotsen en schelden omdat ze een bepaald bedrag voor ogen hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kosten en schelden, is meer ook een stimulans om het hier een keer een weekje iets vriendelijker te houden en is een extratje
Hier is het geluid soms ff slecht, maar verder nog geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, Ziggo is eindelijk goed nu
Klopt, maar daar kan ik wel mee leven, maar veel stukken missen door dat informatie zooi van Ziggo is wel irritant.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier is het geluid soms ff slecht, maar verder nog geen problemen gehad.
Behalve dan dat ik het eerst niet kon vinden. Voorgaande jaren was SR te zien op het etalagekanaal van Casema, maar nu is het op het infokanaal.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef TheArt het volgende:
Dat mag hoor. Ze mogen gewoon cola drinken. Sterker nog, ze worden gesponsord door Coca Cola.
Ik dacht dat ze alleen maar water mochten drinken en dat cola en al dat soort dranken uit ten boze wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Marc63 het volgende:
Naast de sapjes van de Cock! drinken ze de hele week cola en water.
't Is ook pas net begonnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat het in Breda drukker is dan in Den Haag vorig jaar. Maar dat het bijna weekend/vakantie is, kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben.
Zet hem op Siska, heerlijk programma in de middag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef jmac het volgende:
De 3FM Serious Request-actie heeft zich in de loop der jaren uitgebreid naar het buitenland. De Belgen hebben zich via Studio Brussel aangesloten bij de eindejaarsactie. Onder de titel ‘Music For Life’ zamelen de jocks van StuBru geld in voor hetzelfde doel. Vrijdagochtend 19 december start gelijktijdig met het Nederlandse Serious Request een Glazen Huis in Gent. De dj’s Tomas de Soete, Siska Schoeters en Sofie Lemaire laten zich zes dagen lang zonder eten opsluiten in het Glazen Huis op het Gentse ‘Zuid’ voor het goede doel.
Nope.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ze alleen maar water mochten drinken en dat cola en al dat soort dranken uit ten boze was![]()
Als we nou ook eens een regel maken dat mensen geld doneren als ze geen hoofdletters en leestekens gebruiken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kosten en schelden, is meer ook een stimulans om het hier een keer een weekje iets vriendelijker te houden en is een extratje
Ah, dit jaar in Gent dus. Zag straks wel wat op tv dat in Leuven was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef jmac het volgende:
Lang verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |