Morgen slaris en eindejaars uitkeringquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie juist heel snel gaat.
Moest eigenlijk zit net zo dicht zijn ipv zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:
die topictitel... in een woord: briljant !
moet nog wachten tot maandag , 13de maand + 1malige harmonisatievergoeding.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen slaris en eindejaars uitkering.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef Marc63 het volgende:
Dat is wel de regel, maar als iemand em per sé wil openen vind ik het best. Het moet alleen niet een "wie opent de volgende?"-topic worden ipv het 3FM-topic.
Moet toch lukken beetje afhankelijk van je eisen eraan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ergens een goedkoop tweede flatscreentje vandaan kan trekken
Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moest eigenlijk zit net zo dicht zijn ipv zat.
Commercieël kutnummer, ik word er niet warm of koud vanquote:
Wat wil je eraan uitgeven ? Ik heb er nog 2 te koopquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ergens een goedkoop tweede flatscreentje vandaan kan trekken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef Marc63 het volgende:
Kwam Florent ff vertellen dat die broeken opgetrokken moeten worden?
Ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonder SR , zou het een lange week worden
Ik wordt wel heet van haar hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Commercieël kutnummer, ik word er niet warm of koud van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |