Dat is zeker gaafquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit jaar is er begin januari een event waarop de geschenken worden uitgedeeld. Normaal is het in december.
Ik ga 1/1/09 uit dienst, dus geen cadeautje voor mij dit jaar. En dat is wel balen, want meestal is het wel iets leuks zoals bijv. een tijdschrift-abonnement 2 jaar geleden.
Gelukje: vrijdag zat het cadeau in de post, weer een tijdschriften-abonnement dit jaarquote:
Leuke combiquote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef kevin33 het volgende:
ff zien, volgens mij een vleespakket, en iets van glas
Ze zijn weer lekker creatief, als ik het heb post ik wel een fotoquote:
Die zit dan nog een beetje leuk verpakt. De fles bij ons zit nergens in of bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2 jaar geleden kreeg ik deze
[ afbeelding ]
en vorig jaar digitaal fotolijstje..
dit jaar is geloof ik crap
ja wel leuk zeide doekje erin... 2 kristallen glazen.. en een lekkere fles champiequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die zit dan nog een beetje leuk verpakt. De fles bij ons zit nergens in of bij
Ow ja ik had de glazen nog niet eens gezien..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja wel leuk zeide doekje erin... 2 kristallen glazen.. en een lekkere fles champie
En van onze overkoepelende holding kregen we een mooi zijden tafelkleed, designed by Marcel Wandersquote:Op zondag 7 december 2008 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukje: vrijdag zat het cadeau in de post, weer een tijdschriften-abonnement dit jaar
En ik heb besloten. Ik kies voor de cadeaubon van ¤40,- van de Hema. Die hoef je niet in een keer uit te geven. Zo kan ik de komende tijd meerder cadeautjes voor mezelf uitzoeken.quote:Van de plek waar ik werk:
Een bon waarmee ik zelf een cadeau uit kan zoeken en dat gaat echt van een tijdschrift abbo tot een bbq en van een hema cadeaubon tot een gift voor een goed doel. Echt super leuk (ik werk er nog maar net en ik ben er niet eens in dienst omdat ik gedetacheerd ben) maar ik weet nog niet wat ik moet kiezen.
"Les Miserables"quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Mss het volgende:
Ik had een op musicals gebaseerd eetpakket
Ook leuk, kun je honderden euro's aan vakanties uit gaan geven als je iets met je kerstgeschenk wil doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
- Waardecheque twv. EUR 50 van Canvas Holidays
- Waardecheque twv. EUR 50 van Landal Greenparks
de oranje pluim krijgen we dus twv 72 euroquote:Op zondag 14 december 2008 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
wij krijgen als het goed is een pluim
http://www.pluimen.nl
geen idee welke kleur/welk bedrag, Hoor ik misschien vanavond wel, kerstfeest van t werk
Die krijg ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En van onze overkoepelende holding kregen we een mooi zijden tafelkleed, designed by Marcel Wanders
Mooi ding!
Ook gehad, tip: kleine lettertjes lezen....quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:10 schreef boem-dikkie het volgende:
....Postcode loterij nieuwjaarslot.....
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef FrankP het volgende:
[..]
Ook gehad, tip: kleine lettertjes lezen....
Verder van mijn opdrachtgever (Prorail) een leuk "kerstpakket" gehad, een tinteling (www.tintelingen.nl).
Erg leuk, gewoon lekker zelf wat uitzoeken.
Wordt een beetje moe van al die standaard pakketjes met troep die je absoluut niet nodig hebt.
Hoei!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Goover het volgende:
Als inleenkracht heb ik bij mijn huidige opdrachtgever een kleiner pakket gehad dan de rest
Bij mij zat er in:
- Zaagsel
Ja, duh. Een lijk dus!quote:De rest van het bedrijf kreeg een doos waar je een lijk in zou kunnen stoppen. Ik weet alleen nog niet wat er in zit, want niemand wil hem open maken.
Wow o.o echt waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Vorig jaar een Xbox 360 + 32" Samsung plasma en een fles Champagne in cadeauverpakking plus glazen.
Dit jaar gaan er geruchten over Macbooks, ik hoop dat het klopt
je vergeet de wekker.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn pakket ook gekregen maandag, het thema was ontbijt![]()
* 4 ciabatta broodjes
* 1 flesje sinaasappelsap
* klein pakje koffie
* klein pakje thee
* fles bloemenhoning
* een zakje meusli
* een servies set bestaande uit:
4 koffie kopjes
4 ontbijt borden
4 schaaltjes
vind het wel een leuk idee
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef lies1947 het volgende:
van de baas van mijn man:
grote platte kist met als inhoud (thema vis):
allerlei fantastische gekoelde visproducten: 2 soorten gerookte zalm, 2 soorten gerookte paling, 2 soorten makreel, blikjes tonijn, hollandsche garnalen, gerookte forel, saus voor erbij, toastjes en een fles muscadet.
kwam goed uit, had ik ook op mijn boodschappenlijstje staan voor een hapjes-avond.
Geen last van kredietcrisis bij jouw baasquote:Op donderdag 18 december 2008 20:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Het gerucht bleek waar te zijn; een splinternieuwe MacBook 13"
Jouw vriend werkt dan zeker bij een bank die het niet zo breed meer heeft dit jaar? Dacht toch dat banken altijd wel mega-paketten gavenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:46 schreef Maes het volgende:
Werk vriend een fair trade pakket
Handdoeken
chips
wijn
toastjes
zoutjes
flesje oranje iets
chocolade
kerstkaart
schrijfblok
bonnen (ben even vergeten waarvan)
Mijn werk:
bubbeltjeswijn
2 handdoeken
doosje chocolaatjes
chips
douchepuff
borstel met lange steel
douchegel
badolie
badjas
kaart
Mijn vriend werkt bij een bank en ik in de gezondheidszorg.
De rest van het jaar werk je voor minimum loon ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Vorig jaar een Xbox 360 + 32" Samsung plasma en een fles Champagne in cadeauverpakking plus glazen.
Dit jaar gaan er geruchten over Macbooks, ik hoop dat het klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |