En de reacties hier op dan. Het is net BNW meets NWS meets TRU meets ONZ

quote:
deze overheid is geen woorden maar graaien ,mr.balkenende cristelijks is bij u niet meer bij, u doet zo mooi voor maar denk alleen maar aan uw eigen en de rest van het kabinet voor toekomst baantje van 1 milj ¤ , en zeg de nederladers moet niet zeuren, makelijk zeggen,u heefd vrij reizen ,vrij eten ,vrij vervoer en werk dag van s'morgen 06,00 tot 18.00 en dan te horen dat je pensioen niet woord verhoogt
john, nederland | 11:41 | 19.12.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Lekker blijven graaien hoor heren. Wordt het personeelsfeest voor de gewone werkers bij de ABN ook zo aangepakt ?Wordt tijd dat de midden en onderklasse in NL ook maar eens gaat graaien. Dat wil zeggen keiharde graaihoge looneisen stellen en desnoods de boel plat hiervoor. Kennelijk het enige middel om een shock teweeg te brengen bij dit soort graaiers.
cees, rotterdam | 11:42 | 19.12.08
En horen we Bos hier over?, wordt zeker in de doofpot gestopt. Wij zijn gelukkig geen klant van abn
aower, adam | 11:43 | 19.12.08
Meneer Bos vriendelijk bedankt !!!!Ik zou zeggen redt nog meer banken.In ieder geval weten we nu waar onze belasting centen naar toe gaan.Dit is echt ongehoord.
M.Koning, Amsterdam | 11:44 | 19.12.08
Die lui houden een feestje en daarvoor is de inboedel enigszins aangepast, let op, niet nieuw gekocht!Een paar maal tien duidend euro voor een goed kerstdiner van 40 man plus aanhang EN chauffeurs, nounou het is me wat! Laat het gepeupel nou eens verantwoordelijke banen hebben, nee!
Jan ter Been, Appelscha | 12:02 | 19.12.08
Ach, op de Titanic feestten ze tenslotte ook door tot het bittere einde... Maar ik mag aannemen dat iedere ABN rekeninghouder met enig zelfrespekt vandaag nog de relatie met die uitvreters gaat be-eindigen?
Dirk, T Harde | 12:02 | 19.12.08
Nou Gerrit Zalm het wordt je wel gemakkelijk gemaakt deze geldverslinders de deur uit.
KB, Utrecht | 12:02 | 19.12.08
Beste mensen, geld moet rollen, dus niet oppotten of op de bank zetten... en al helemaal niet op de ABN AMRO bank.
Pieter, UK | 12:03 | 19.12.08
Kunnen de gewone Nederlanders hier niet tegen demonsteren? Ons wordt verteld dat wij op ons geld moeten passen, terwijl deze geldwolven het met bakken uit lopen te geven, er een miljonairs beurs is en dat onze regering de staatsschuld van 1,5 miljard van Curacao wil betalen ondanks dat eigen land in een crisis verkeerd. Hier moet de Nederlanders zelf wat aan doen!
Johan, Noordwijk | 12:03 | 19.12.08
Van mij mogen ze heerlijk eten en drinken, maar het is niet chique. En zeker niet in deze tijd. Het past zo bij nieuw geld, net als al die types uit de PC Hooftstraat. Echt ""oud geld"" hangen het niet aan de grote klok wat zij allemaal doen en waar zij gaan eten etc. Het is pure proleterigheid.
Esther, Den haag | 12:04 | 19.12.08
Ja daar staan wij niet meer van te kijken. Het zijn gewoon dieven en daar geeft onze Minister Bos zoveel geld aan!!En de ouderen minder pensioen en de oudjes minder zorg. Daar hebben zij dan voor gewerkt.Conclusie. Minister Bos stap op!!
van de Beek, Barneveld | 12:04 | 19.12.08
Weer is nu duidelijk te zien dat die witte boord crimminelen lak hebben aan de belastingbetaler.2e kamerleden doe hier iets aan en stuur dat zooitje weg en zonder bonus.En stel kamer vragen aan Bos hierover.Hier wordje toch woedend over.En mensen ga naar een andere bank.
wally, Eindhoven | 12:05 | 19.12.08
Zij hebben nietss geleerd van de kredietcrisis. Zij moeten derhalve geen overheidssteun krijgen
K.Harder, Leeuwarden | 12:05 | 19.12.08
Het is en het zal altijd zo blijven dat de maatschappij bestaat uit drie pilaren: GELD SEX en MACHT. Overigens, ze pakken kopstukken op van de Maffia omdat ze zwendelen en meer. Het verschil met de Maffia is, dat je weet dat je zaken doet met iemand die jou belazert. Van de kopstukken van het bankwezen verwacht je het niet. En dat is velen malen triester.
PB, Grote Stad | 12:06 | 19.12.08