Nee, de MacWorld Expo wordt georganiseerd door MacWorld, een grote website en maandblad over de producten van Apple. Blijkbaar hebben Apple en MacWorld al jaren ruzie over de Expo en nu is het dus definitief voorbij.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht dat Apple zelf macworld organiseerde.
Ja, dat is wel een probleem. We hebben allemaal gezien hoe Apple afgleed in de jaren dat Steve Jobs niet aan het roer stond. Hetzelfde begin je overigens bij Microsoft te merken. Nu Bill Gates definitief het gebouw verlaten heeft, is zijn bedrijf er ook niet echt beter op gaan presteren.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en steve gaat ooit wel dood natuurlijk. Laten we hopen dat zijn legacy niet verkwanseld wordt als het zover is.
VideoDrivequote:Op woensdag 17 december 2008 07:35 schreef DaMook het volgende:
Is er een makkelijke manier om .avi's in itunes te krijgen ? Via QT en met dat saven als referentie is me een beetje veel werk voor zoveel bestanden.
Mjah ik denk dat de huidige visie wel wat beter gefundeerd is binnen apple. Maar we staan inderdaad wel aan de vooravond van interessante ontwikkelingen. De pioniers van de consumenten computers zijn straks allemaal gestopt. Hoe gaan de opvolgers er mee om.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat is wel een probleem. We hebben allemaal gezien hoe Apple afgleed in de jaren dat Steve Jobs niet aan het roer stond. Hetzelfde begin je overigens bij Microsoft te merken. Nu Bill Gates definitief het gebouw verlaten heeft, is zijn bedrijf er ook niet echt beter op gaan presteren.
Goeie tip, thanks!quote:
Bron? Url?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en steve gaat ooit wel dood natuurlijk.
Ooit eens gedacht dat het hoesje voor zowel de 80 , 120 en 160 GB geschikt is? Het scheelt niet veel qua mm en met zo'n flipcase zit ie meestal toch al niet zo strak strak..quote:Op woensdag 17 december 2008 23:11 schreef RichCalibier het volgende:
Even een vraagje over de MP3Shop,
Ik ben op zoek naar een leuk hoesje voor mijn 80 GB Ipod die ik onlangs gekregen heb, nu zie ik toevallig een mooie die ik graag wil bestellen, maar vervolgens zegt deze site dat ie zowel voor 80 als de 160 geschikt is. Terwijl dat helemaal niet kan want de 160 GB versie is dikker neem ik aan?
Deze dus:
http://www.mp3shop.nl/pro(...)assic-red-white.html
Toch maar bellen alvorens ik ga bestellen?
Vind het maat onduidelijk.
Bij de Preferences van iSync.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je dit kunt uitschakelen? Ik word een beetje moe van al die meldingen als ik taken toevoegen, contactpersonen wijzig of een afspraak toevoeg...
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de Preferences van iSync.
[ afbeelding ]
Zou erg mooi zijn.quote:AMSTERDAM - Apple wil zijn nieuwe besturingssysteem 'Snow Leopard' volgende maand presenteren op Macworld, een handelsbeurs die begin januari plaatsvindt in San Francisco.
Dat schrijft de Britse krant The Guardian. Mac OS X 10.6 - of Snow Leopard - komt vermoedelijk eerder beschikbaar dan tot nu toe werd verwacht. Mogelijk wordt het al binnen een maand na Macworld uitgebracht, al zou het ook maart of april kunnen worden.
Door een snelle introductie zou het bedrijf Microsoft willen dwarszitten, zeggen analisten tegen de krant. Dat presenteert vermoedelijk in de eerste helft van 2009 Windows 7, de opvolger van het grotendeels mislukte Windows Vista.
Sneller
Snow Leopard, net als zijn voorgangers Puma, Jaguar, Panther, Tiger en Leopard vernoemd naar een grote katachtige, beschikt over twee technologieën die het systeem veel sneller zou moeten maken dan zijn voorgangers. Dat doet het vooral door gebruik te maken van de deels onbenutte rekenkracht van grafische processoren in de computer.
Ik vind het gebruik van de Mac over het algemeen erg dragelijk. Goeie keuze, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
En het word een apparaat voor het dragelijke gebruik.
Er moet dagelijkse staan, sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 23:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van de Mac over het algemeen erg dragelijk. Goeie keuze, zou ik zeggen.
Ben gewoon een beetje klaar met Windows. Moet gewoon om de zoveel tijd een schone installatie doen wil ik de snelheid benutten die mijn pc kan bieden. En dat is dan ook nog voor korte duur. En dan niet te spreken over de tijd die je bezig bent voordat je PC compleet is met programma's.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, video en muziek. Er zit standaard al iLife '08 en iTunes op, je kan meteen starten. Stuk minder gezeur dan met Windows..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had je bijna een laptop aangeraden.
Nieuwberichten van NU over Apple zijn echt zoooo overrated. Al geloof ik wel dat Snow Leopard in Q1 2009 moet uitkomen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ac-os-x-al-snel.html
[..]
Zou erg mooi zijn.
Wat een stuk ongefundeerde tekst is dat?quote:Dat presenteert vermoedelijk in de eerste helft van 2009 Windows 7, de opvolger van het grotendeels mislukte Windows Vista.
Je wou zeggen dat Vista met open armen ontvangen is?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat een stuk ongefundeerde tekst is dat?Lekker objectief ook.
Het marktaandeel van Windows is dalende en die van Mac OS X stijgende. Dat was een paar jaar geleden nog compleet anders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
En zoveel aandeel heeft Apple wereldwijd nog niet van Microsoft afgesnoept..
Dat weet ik, maar het feit dat het marktaandeel van MS voor het eerst in het bestaan van het bedrijf slinkt in plaats van groeit is echt een hele grote ontwikkeling. En dat komt niet alleen door de stijgende kwaliteit van concurrerende platformen (Mac OS X, Linux) maar ook door het falen van MS zelf met o.a. Windows Vista, Windows Mobile en Live.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er zit wel een shift in het Marktaandeel, maar het is wereldwijd in percentages gezien nog niet heel veel. MS heeft nog steeds meer dan 3/4 van de markt in handen, dat is echt nog ontzettend veel.
Die heb ik helaas niet voor je.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:51 schreef -Menn0- het volgende:
Daar heb ik nu een trial van en die lijkt me als volledige versie super maar heb er eigenlijk geen geld voor over
ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
hallo![]()
serious request is weer begonnenen vorig jaar kon ik op mn iMac ook de webcam bekijken. niet via de 3fm website, maar via een andere link. weet iemand die toevallig nog? luisteren is natuurlijk 1 ding, maar kijken in het huis is ook leuk!
bij mij niet hier, maar dat komt misschien ook omdat ik op mn werk zit nu... vanavond thuis eens proberen met mn eigen iMacquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef portier het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam werkt bij mij gewoon?
Werkt hier ook, met de Flip4Mac toestanden..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef portier het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam werkt bij mij gewoon?
Gelukkig kun je dat rare gedoe met die gele sterren uitzetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:07 schreef nietzman het volgende:
Ja, tof, op zoek naar een alternatief naar Imagewell wat tegenwoordig payware is heeft het vijf minuten op m'n schijf gestaan tot ik tot de conclusie kwam dat de interface een gruwel was.
Je hebt mijn filmpje gezien he ....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat Jing! is best tof
[ afbeelding ]
Eindelijk een manier om makkelijk de soort screenshots te fixen die ik altijd al maakte
Ja. Tof hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt mijn filmpje gezien he ....
Enigmo 2 gratisch!!!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Rapaille het volgende:
Gratis software voor de mac:
http://givingtree.macheist.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |