VisualHub.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:35 schreef DaMook het volgende:
Is er een makkelijke manier om .avi's in itunes te krijgen ? Via QT en met dat saven als referentie is me een beetje veel werk voor zoveel bestanden.
Even gegoogled en dat schijnt niet meer te bestaanquote:
Dat klopt, FilmRedux is ook nog niet af. Maar je kunt vast wel een torrent van VisualHub vinden.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even gegoogled en dat schijnt niet meer te bestaan, heet nu filmredux, maar daar kan ik geen download van vinden.
Nee, dat gaat niet.quote:En het liefst converteer ik ze niet, maar voeg ze gewoon toe, maar dat zal wel niet gaan gok ik.
Ah op download.com stond ie nogquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klopt, FilmRedux is ook nog niet af. Maar je kunt vast wel een torrent van VisualHub vinden.
[..]
Nee, dat gaat niet.
niet echt..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:55 schreef fliert het volgende:
Ik krijg steeds een scriptinglistenersJS.log op mijn bureaublad. Als ik het open komt de warning console tevoorschijn met allerlei foutmeldingen.
Verder blijft er een firefox schijf opduiken (heb ik waarschijnlijk verkeerd geinstalleerd) en wordt de verbinding met het netwerk regelmatig verbroken. Herkenbaar?
Nee, de MacWorld Expo wordt georganiseerd door MacWorld, een grote website en maandblad over de producten van Apple. Blijkbaar hebben Apple en MacWorld al jaren ruzie over de Expo en nu is het dus definitief voorbij.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht dat Apple zelf macworld organiseerde.
Ja, dat is wel een probleem. We hebben allemaal gezien hoe Apple afgleed in de jaren dat Steve Jobs niet aan het roer stond. Hetzelfde begin je overigens bij Microsoft te merken. Nu Bill Gates definitief het gebouw verlaten heeft, is zijn bedrijf er ook niet echt beter op gaan presteren.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en steve gaat ooit wel dood natuurlijk. Laten we hopen dat zijn legacy niet verkwanseld wordt als het zover is.
VideoDrivequote:Op woensdag 17 december 2008 07:35 schreef DaMook het volgende:
Is er een makkelijke manier om .avi's in itunes te krijgen ? Via QT en met dat saven als referentie is me een beetje veel werk voor zoveel bestanden.
Mjah ik denk dat de huidige visie wel wat beter gefundeerd is binnen apple. Maar we staan inderdaad wel aan de vooravond van interessante ontwikkelingen. De pioniers van de consumenten computers zijn straks allemaal gestopt. Hoe gaan de opvolgers er mee om.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat is wel een probleem. We hebben allemaal gezien hoe Apple afgleed in de jaren dat Steve Jobs niet aan het roer stond. Hetzelfde begin je overigens bij Microsoft te merken. Nu Bill Gates definitief het gebouw verlaten heeft, is zijn bedrijf er ook niet echt beter op gaan presteren.
Goeie tip, thanks!quote:
Bron? Url?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en steve gaat ooit wel dood natuurlijk.
Ooit eens gedacht dat het hoesje voor zowel de 80 , 120 en 160 GB geschikt is? Het scheelt niet veel qua mm en met zo'n flipcase zit ie meestal toch al niet zo strak strak..quote:Op woensdag 17 december 2008 23:11 schreef RichCalibier het volgende:
Even een vraagje over de MP3Shop,
Ik ben op zoek naar een leuk hoesje voor mijn 80 GB Ipod die ik onlangs gekregen heb, nu zie ik toevallig een mooie die ik graag wil bestellen, maar vervolgens zegt deze site dat ie zowel voor 80 als de 160 geschikt is. Terwijl dat helemaal niet kan want de 160 GB versie is dikker neem ik aan?
Deze dus:
http://www.mp3shop.nl/pro(...)assic-red-white.html
Toch maar bellen alvorens ik ga bestellen?
Vind het maat onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |