Gelukkig kun je dat rare gedoe met die gele sterren uitzetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:07 schreef nietzman het volgende:
Ja, tof, op zoek naar een alternatief naar Imagewell wat tegenwoordig payware is heeft het vijf minuten op m'n schijf gestaan tot ik tot de conclusie kwam dat de interface een gruwel was.
Je hebt mijn filmpje gezien he ....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat Jing! is best tof
[ afbeelding ]
Eindelijk een manier om makkelijk de soort screenshots te fixen die ik altijd al maakte
Ja. Tof hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt mijn filmpje gezien he ....
Enigmo 2 gratisch!!!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Rapaille het volgende:
Gratis software voor de mac:
http://givingtree.macheist.com/
Sneltoetsen zijn gewoon te vinden in de handleiding of via de support site van Apple (Y)quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef Roi het volgende:
Verrek, ik kom nu pas achter de APPLE-ESC combi! Handig voor film trailers!
Kan ook met de remote! Gaafquote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef Roi het volgende:
Verrek, ik kom nu pas achter de APPLE-ESC combi! Handig voor film trailers!
Ik heb em gewoon bij m'n Macbook gekregen? en bij de aanschaf van de iMac ook overigensquote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Remote? Dat ding wat je náást je Mac moet aanschaffen ..
Ja bij oude MacBooks indeed. De iMac ook ja. Maar bij de MacBook / Pro moet je hem erbij kopen á 20 euro.quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon bij m'n Macbook gekregen? en bij de aanschaf van de iMac ook overigens
Ik vind het alleen kut dat ik voor een Universal Dock ¤40,- moet neerleggen voor een paperweight met 8 waardeloze iPod-adapters van allerlei iPods die ik toch niet heb (Er zit immers ook nog een adapterklepje bij je iPod (Touch)) en een extra Remote die ik toch al heb..
Kênkers, beetje cheap van ze hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja bij oude MacBooks indeed. De iMac ook ja. Maar bij de MacBook / Pro moet je hem erbij kopen á 20 euro.
Oh dat is niet nog niet alles. De DVI-adapter hebben ze er voor het gemak ook maar uitgelaten. Dit geldt ook voor de MacBook Air overigens.quote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kênkers, beetje cheap van ze hoor...
Je betaald al een meerprijs t.o.v een Windows laptop en nog te pinnig om een remote erbij te doen? Dat mogen ze bij de MBP toch wel op z'n minst doen..
Ja, die dus.... Het is toch wel handig om niet elke keer je kabel los te trekken van je geluidsinstallatie om in je iPod te proppen, maar om daar nou ¤40,- voor neer te leggen..quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Geqxon het volgende:
Een apparaatje met de productiekosten van 3 euro. Het verhoogd de shipping-cost niet eens...
De iPod dock al helemaal:
[ afbeelding ]
En voor dat magistrale stukje electronica en plastic betaal je 39 euro.
hangt er vanaf wat er kapot is, of je nog garantie hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef Reddiablo het volgende:
anyone, hoe zit het met het repareren van je iPod bij een Apple store of eventueel de Mediamarkt?
hij doet alleen nog maar mono (na een valpartij) -- garantie moet ik nog hebben, heb 'm 6 maanden ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat er kapot is, of je nog garantie hebt.
Ga er vanuit dat je 'm 2 weken kwijt bent.
Ik kijk voornamelijk via Speedtest.nl, maar heb ook een download opgestart om de snelheid te monitoren. En ik merk het met internetten dat het af en toe helemaal wegvalt. Maar dat is ook direct vanaf het modem, dus dat ligt aan Telfort (of de modem).quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
De DC-202v5 kan als dhcp client maximaal 94Mbps routeren op zijn wanpoort. Dus dat zou geen bottleneck moeten zijn.
Op de eerste plaats, hoe meet je je snelheid?
En op de tweede plaats, welke snelheid haal je als je rechtstreeks op het modem zit.
Ik weet wat voor kosten er bij komen kijken. Maar dat een remote 19 euro kost, en een dock 39 euro? Dan is één van de twee prijzen niet correct.quote:Op zondag 21 december 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Geqxon zijn wereldbeeld is een beetje vertroebeld. Een ipod dock kost echt meer dan 3 euro om te produceren. Ik gok minimaal een dollar of 10 tot 15 dollar FOB, inclusief shared tooling cost voor de mold, kosten voor spuitgieten van de casing, verpakking, FCC, CE, assembly, QC, margin en final inspection.
Vervolgens moet er verscheept, ingeklaard en opgeslagen worden. Daarna komt de fijnmazige distributie om de zooi in een winkel te krijgen. En uiteindelijk de winkel medewerker die het uit de kast moet pakken, de kassaaanslag moet doen en je 'een fijne dag nog' moet toewensen. Uiteindelijk moet er geld gereserveerd worden voor RMA, DOA's, koersschommelingen, liability en andere randzaken waar je als wereldwijde manufacturer mee te maken krijgt. En bij elke stap moet er iets verdiend worden.
Dus 40 euro vind ik in dit geval geen gekke prijs
de tooling voor een remote is al een stuk eenvoudiger, minder materiaal voor het spuitgieten, geen power dus geen LVD ook geen EMC alleen RTTE, minder gecompliceerde techniek.quote:Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet wat voor kosten er bij komen kijken. Maar dat een remote 19 euro kost, en een dock 39 euro? Dan is één van de twee prijzen niet correct.
pfoeh, dat moet geweest zijn toen Eloise haar MBP kreeg dus waar kan ik achterhalen hoe oud die is?quote:Op zondag 21 december 2008 15:45 schreef Tijn het volgende:
Swets, weet jij nog de datum dat je je 12" PowerBook kocht?
Er staat een gebundelde OmniGraffle 3 op en die wil ik graag upgraden naar 5. Daarvoor moet ik aan de OmniGroup het serienummer van m'n Mac vermelden en de datum waarop 'ie gekocht is. Dat eerste kan ik wel achterhalen, maar dat tweede weet alleen jij
Dank jequote:Op zondag 21 december 2008 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
De MBP is 15 maanden oud Tijn, dus je zal hem nu zo'n 14 maanden hebben
Oke.quote:Op zondag 21 december 2008 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de tooling voor een remote is al een stuk eenvoudiger, minder materiaal voor het spuitgieten, geen power dus geen LVD ook geen EMC alleen RTTE, minder gecompliceerde techniek.
Nee hoor, dat klopt wel, een FOB van 5 tot 10 euro.
Niet janken als hij opeens in de brand vliegt hequote:Op zondag 21 december 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb er maar eentje op DealExtreme gekocht. 8.50 euro met shipping vanuit HongKong.
Zal ik doen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet janken als hij opeens in de brand vliegt he
Dit zijn de resoluties die je op je Macbook scherm kunt tonen als ik 't niet mis heb toch? Hoe zit dit dan als je er een extern scherm aanhangt, door middel van VGA of DVI (ik weet niet of dit ook nog verschil uitmaakt), kun je dan ook nog hogere resoluties kiezen, en zo ja, welke zijn dit dan? (Ik roep even een 1440x900?)quote:1280 x 800 (native), 1152 x 720, 1024 x 640, en 800 x 500 pixels bij een aspectratio van 16:10; 1024 x 768, 800 x 600 en 640 x 480 pixels bij een aspectratio van 4:3; 720 x 480 pixels bij een aspectratio van 3:2
Het is namelijk zo dat ik mijn laptop wil vervangen met een Macbook, omdat sinds 2 vrienden van mij een Mac hebben gekocht, ik helemaal verliefd ben geworden op de super manier van werken van deze OS, én omdat 't er erg aantrekkelijk uitziet!quote:Twee beeldschermen en synchrone weergave: gelijktijdige ondersteuning voor volledige native resolutie op het ingebouwde beeldscherm en tot 2560 x 1600 pixels op een extern beeldscherm, beide met miljoenen kleuren
Het antwoord staat toch gewoon in de tekst?quote:Twee beeldschermen en synchrone weergave: gelijktijdige ondersteuning voor volledige native resolutie op het ingebouwde beeldscherm en tot 2560 x 1600 pixels op een extern beeldscherm, beide met miljoenen kleuren
En het paneel is zo'n 39583727 keer beter.quote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
Is de meerwaarde van 24 inch dat hij alleen groter is ? Of is die 2,8GHz echt de moeite waard ?
Waarom ?quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
En het paneel is zo'n 39583727 keer beter.
Kleuren zijn inderdaad heel erg belangrijk voor mij! Dus dat is die 600 zeker waardquote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
TN vs. H-IPS
Dus ; betere kijkhoeken, betere kleurweergave, beter contrast etc. etc.
Ja, dat vind ik ook. Je kunt er later zelf wel een andere harddisk in zetten, maar dan moet je maar even voor jezelf overwegen of je dat het gedoe waard vind. Anders is een externe harddisk natuurlijk ook altijd een optie. Zeker een FW 800 schijf is minstens zo snel als een interne schijf.quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het upgraden van een harde schijf wel aan de dure kant is.
Ga uiteraard een externe halen, heb er inmiddels al 2 versleten. Heb per ongeluk 2 keer laten vallen ( schijven lagen op mijn PC )quote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Je kunt er later zelf wel een andere harddisk in zetten, maar dan moet je maar even voor jezelf overwegen of je dat het gedoe waard vind. Anders is een externe harddisk natuurlijk ook altijd een optie. Zeker een FW 800 schijf is minstens zo snel als een interne schijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |