Gelukkig kun je dat rare gedoe met die gele sterren uitzetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:07 schreef nietzman het volgende:
Ja, tof, op zoek naar een alternatief naar Imagewell wat tegenwoordig payware is heeft het vijf minuten op m'n schijf gestaan tot ik tot de conclusie kwam dat de interface een gruwel was.
Je hebt mijn filmpje gezien he ....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat Jing! is best tof
[ afbeelding ]
Eindelijk een manier om makkelijk de soort screenshots te fixen die ik altijd al maakte
Ja. Tof hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt mijn filmpje gezien he ....
Enigmo 2 gratisch!!!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Rapaille het volgende:
Gratis software voor de mac:
http://givingtree.macheist.com/
Sneltoetsen zijn gewoon te vinden in de handleiding of via de support site van Apple (Y)quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef Roi het volgende:
Verrek, ik kom nu pas achter de APPLE-ESC combi! Handig voor film trailers!
Kan ook met de remote! Gaafquote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef Roi het volgende:
Verrek, ik kom nu pas achter de APPLE-ESC combi! Handig voor film trailers!
Ik heb em gewoon bij m'n Macbook gekregen? en bij de aanschaf van de iMac ook overigensquote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Remote? Dat ding wat je náást je Mac moet aanschaffen ..
Ja bij oude MacBooks indeed. De iMac ook ja. Maar bij de MacBook / Pro moet je hem erbij kopen á 20 euro.quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon bij m'n Macbook gekregen? en bij de aanschaf van de iMac ook overigens
Ik vind het alleen kut dat ik voor een Universal Dock ¤40,- moet neerleggen voor een paperweight met 8 waardeloze iPod-adapters van allerlei iPods die ik toch niet heb (Er zit immers ook nog een adapterklepje bij je iPod (Touch)) en een extra Remote die ik toch al heb..
Kênkers, beetje cheap van ze hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja bij oude MacBooks indeed. De iMac ook ja. Maar bij de MacBook / Pro moet je hem erbij kopen á 20 euro.
Oh dat is niet nog niet alles. De DVI-adapter hebben ze er voor het gemak ook maar uitgelaten. Dit geldt ook voor de MacBook Air overigens.quote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kênkers, beetje cheap van ze hoor...
Je betaald al een meerprijs t.o.v een Windows laptop en nog te pinnig om een remote erbij te doen? Dat mogen ze bij de MBP toch wel op z'n minst doen..
Ja, die dus.... Het is toch wel handig om niet elke keer je kabel los te trekken van je geluidsinstallatie om in je iPod te proppen, maar om daar nou ¤40,- voor neer te leggen..quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Geqxon het volgende:
Een apparaatje met de productiekosten van 3 euro. Het verhoogd de shipping-cost niet eens...
De iPod dock al helemaal:
[ afbeelding ]
En voor dat magistrale stukje electronica en plastic betaal je 39 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |