Nee, dat niet. Maakt me eigenlijk weinig uit hoeveel ik post (heb zelfs geen idee hoeveel posts ik in totaal op FOK! heb, volgens mij tussen de 10.000 en 20.000), maar bij SR vorig jaar vond ik 't best grappig om in de topregionen van de lijst alleen maar mensen van dit topic te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er ook echt voor om bovenaan te eindigen?
Volgens mij ben ik vorig jaar 2x 2e geworden. Begon vandaag wel hard met posten, maar in de middag zwakte dat af (o.a. door een treinreis).
Ik kreeg het idee dat Timur Paul niet hoorde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Paul hoort zeker liever zichzelf dan Timur...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maakt me eigenlijk weinig uit hoeveel ik post (heb zelfs geen idee hoeveel posts ik in totaal op FOK! heb, volgens mij tussen de 10.000 en 20.000), maar bij SR vorig jaar vond ik 't best grappig om in de topregionen van de lijst alleen maar mensen van dit topic te zien.
Een questie van iemand met een loopzender naar buiten sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
OP dit soort momenten is het jammer dat ze geen buiten mic's hebben
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Koop op de webcam-stream!
Nouja... voor 3 seconden dan...
Tja, maak dan gewone nieuwe bulletins of laat die herhalingen vallen . . .quote:
Liever de updates dan die reclames die op dit moment op 3FM te horen zijn...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik schakel op die momenten weer ff naar de radio. Die "updates" kan ik inmiddels dromen.
Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=87436
leuke grafiekjes erbij![]()
is inderdaad TE aan het wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik schakel op die momenten weer ff naar de radio. Die "updates" kan ik inmiddels dromen.
wordt ieder heel uur van de dag bij gewerkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig . . .
welke pizza is het voor jou geworden, die van mij was te snel opquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
De pizza's waren al heerlijk maar zo'n biertje.... oef, te lekker!
Ik hoop dat ze ooit eens in Grunn gaan staan. Dat lijkt mij echt te gek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een drukte daarnet.
't Is allebei niet wat. Maar goed, op de radio begint 't weer eerder in 't nieuwe uur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever de updates dan die reclames die op dit moment op 3FM te horen zijn...
DR. Oetker (ofzo iets) BBQ en die vond ik vrij ranzig en iets met vis en die was toch wel erg lekker. Was die van jou verder wel lekker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke pizza is het voor jou geworden, die van mij was te snel op
Zag er inderdaad niet al te tof uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
toch creepy hoor.. die man met z'n gebroken arm
Toch wel Jupiler he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
De pizza's waren al heerlijk maar zo'n biertje.... oef, te lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |