Nou niet echt want ik kon geen leuke topictitel bedenken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goedzo Hans...
Zelfs met SR wil je altijd weer de laatste zijn heh
jaja, ik weet nu wel dat ik te laat was, maar het openen en het posten heeft bij elkaar nog geen 5 sec geduurd..quote:
500 error zie ik net, wou ff kijken of ik daar m'n plaatjes goed op kan hosten.. Zal wel niet goed komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gerben je locatie is supertraag of je plaatjes zijn supergroot, want ze verschijnen amper.
Werd tijd !quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De veenbesjes , ze komen terug met nieuw album
Kan geen 2 zaken tegelijkertijd. Vandaar dat het iets langer duurde. Verdere details zal ik je besparen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Wat zei je nou net Hans? Had je een fuckmoment?
Dan zou ik ook ff wachten met een topic openen
quote:
Ik vraag me ook af hoeveel posts ik vandaag heb geplaatst...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef gerbenp het volgende:
Mijn postcount gaat zwaar omhoog merk ik.. Zometeen een nieuw shotje plaatsen van het plein, hoe het ernu uitziet?
[SR @ 3FM #934] Hakken met Paul! (1)quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel posts ik vandaag heb geplaatst...
Na middernacht komt er weer een overzicht ergens hier op FOK!, dus ik ben benieuwd waar ik sta in die lijst.
Hoe kom je aan die info ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[SR @ 3FM #934] Hakken met Paul! (1)
[SR @ 3FM #933] Met friet en Merel! (9)
[SR @ 3FM #932] Speciaal voor Roel_Jewel geen Coen of Sander (15)
[SR @ 3FM #930] Met nu: de Coen zonder Sandershow! (1)
[SR @ 3FM #929] Waar de DJ's nog steeds niet op FOK zitten (1)
[SR @ 3FM #928] Op naar de 2.5 MIljoen (6)
[SR @ 3FM #927] Vorig topic zat net zo dicht als het huis. (1)
[SR @ 3FM #926] En de deur is (zo goed als) dicht! (4)
[SR @ 3FM #925] Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp! (5)
[SR @ 3FM #924] Wie stapt als eerste het glazenhuis binnen. (15)
reken maar uit, is niet eens genoeg om onderaan te staan in de lijst
![]()
Die vraag heb je me al eens eerder gesteld. Maar ik zit momenteel in Zweden. Maar ga morgen weer naar huis, dus dan ik gewoon tv kijken en Radio luisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je dan niet je TV / Radio aan zetten? Dat scheelt weer bandbreedte.
Mja, ik ben dan ook een flinke tijd vandaag niet aanwezig geweest...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #934] Hakken met Paul! (1)
[SR @ 3FM #933] Met friet en Merel! (9)
[SR @ 3FM #932] Speciaal voor Roel_Jewel geen Coen of Sander (15)
[SR @ 3FM #930] Met nu: de Coen zonder Sandershow! (1)
[SR @ 3FM #929] Waar de DJ's nog steeds niet op FOK zitten (1)
[SR @ 3FM #928] Op naar de 2.5 MIljoen (6)
[SR @ 3FM #927] Vorig topic zat net zo dicht als het huis. (1)
[SR @ 3FM #926] En de deur is (zo goed als) dicht! (4)
[SR @ 3FM #925] Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp! (5)
[SR @ 3FM #924] Wie stapt als eerste het glazenhuis binnen. (15)
reken maar uit, is niet eens genoeg om onderaan te staan in de lijst
Ik vergeet zulke dingen altijd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef Mokus het volgende:
[..]
Die vraag heb je me al eens eerder gesteld. Maar ik zit momenteel in Zweden. Maar ga morgen weer naar huis, dus dan ik gewoon tv kijken en Radio luisteren.
Ik wou vanavond nog ff lekker meeposten, maar dat gaat er ook niet inzitten helaas.
Wat hij zegtquote:
Zo groot is 'ie nou ook weer niet . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef gateway het volgende:
damn giel in dat pakje..... dat ie erin paste!! En die arme merel..........
Je gaat er ook echt voor om bovenaan te eindigen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben dan ook een flinke tijd vandaag niet aanwezig geweest...
Morgen een nieuwe kans.
Madcon - Beggin'quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef JeroenV het volgende:
van wie is deze?
Nee, dat niet. Maakt me eigenlijk weinig uit hoeveel ik post (heb zelfs geen idee hoeveel posts ik in totaal op FOK! heb, volgens mij tussen de 10.000 en 20.000), maar bij SR vorig jaar vond ik 't best grappig om in de topregionen van de lijst alleen maar mensen van dit topic te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er ook echt voor om bovenaan te eindigen?
Volgens mij ben ik vorig jaar 2x 2e geworden. Begon vandaag wel hard met posten, maar in de middag zwakte dat af (o.a. door een treinreis).
Ik kreeg het idee dat Timur Paul niet hoorde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Paul hoort zeker liever zichzelf dan Timur...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maakt me eigenlijk weinig uit hoeveel ik post (heb zelfs geen idee hoeveel posts ik in totaal op FOK! heb, volgens mij tussen de 10.000 en 20.000), maar bij SR vorig jaar vond ik 't best grappig om in de topregionen van de lijst alleen maar mensen van dit topic te zien.
Een questie van iemand met een loopzender naar buiten sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
OP dit soort momenten is het jammer dat ze geen buiten mic's hebben
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Koop op de webcam-stream!
Nouja... voor 3 seconden dan...
Tja, maak dan gewone nieuwe bulletins of laat die herhalingen vallen . . .quote:
Liever de updates dan die reclames die op dit moment op 3FM te horen zijn...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik schakel op die momenten weer ff naar de radio. Die "updates" kan ik inmiddels dromen.
Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=87436
leuke grafiekjes erbij![]()
is inderdaad TE aan het wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik schakel op die momenten weer ff naar de radio. Die "updates" kan ik inmiddels dromen.
wordt ieder heel uur van de dag bij gewerkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig . . .
welke pizza is het voor jou geworden, die van mij was te snel opquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
De pizza's waren al heerlijk maar zo'n biertje.... oef, te lekker!
Ik hoop dat ze ooit eens in Grunn gaan staan. Dat lijkt mij echt te gek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een drukte daarnet.
't Is allebei niet wat. Maar goed, op de radio begint 't weer eerder in 't nieuwe uur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever de updates dan die reclames die op dit moment op 3FM te horen zijn...
DR. Oetker (ofzo iets) BBQ en die vond ik vrij ranzig en iets met vis en die was toch wel erg lekker. Was die van jou verder wel lekker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke pizza is het voor jou geworden, die van mij was te snel op
Zag er inderdaad niet al te tof uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
toch creepy hoor.. die man met z'n gebroken arm
Toch wel Jupiler he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
De pizza's waren al heerlijk maar zo'n biertje.... oef, te lekker!
slaap lekker en tot het volgende momentjequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef gateway het volgende:
pffff, zo langzaam wil mijn hoofd niet meer...... Dusseuh ik haak af voor vandaag, kijk nog wel ff verder op tv, en dan lekker slapen, en hopen dat het morgen beter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |