't Lijkt me ook niet al te fijn, zo strak tussen je benen.quote:
Echt vreselijk gewoon.. Het is inderdaad dat het voor een goed doel is..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Lijkt me ook niet al fijn, zo strak tussen je benen.Maar goed, alles voor 't goede doel.
Dat gaat volgens mij echt nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is wachten tot iemand daar vol op z'n bek gaat.
Wil graag dan wel de caps ervan hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is wachten tot iemand daar vol op z'n bek gaat.
Kan je dan niet je TV / Radio aan zetten? Dat scheelt weer bandbreedte.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Mokus het volgende:
Ik waan me 10 jaar terug. Het internet is hier zo traag dat ik niet eens zonder onderbrekingen naar een 22kbs stream kan luisteren.
En nee, het is geen telefoon modem, maar draadloos breedsmalband
Ging het vanmorgen nog wel goed, want het is best goed te doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Mokus het volgende:
Ik waan me 10 jaar terug. Het internet is hier zo traag dat ik niet eens zonder onderbrekingen naar een 22kbs stream kan luisteren.
En nee, het is geen telefoon modem, maar draadloos breedsmalband
Nee joh, daar horen videobeelden bij!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil graag dan wel de caps ervan hebben.
Nog Beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, daar horen videobeelden bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |