Wat denk je zelf, of behoor je nu opeens niet meer tot de fantasten die echt denken dat Elia naar Ajax gaat??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor ongelijk moet ik dan toegeven?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Trancelocator het volgende:
Je punt is gemaakt Angstgegner. Je kan weer gaan.
Pas maar op dat je niet op de blaren moet zitten straks. Dicht bij het vuur.
Waar zeg ik dat ik zeker weet dat Elia naar Ajax komt? Kom maar op met een quote.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, of behoor je nu opeens niet meer tot de fantasten die echt denken dat Elia naar Ajax gaat??
als Elia wel naar ajax gaat kom je dan even je ongelijk aangeven hier?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, of behoor je nu opeens niet meer tot de fantasten die echt denken dat Elia naar Ajax gaat??
Jij kon wel eens een aanleiding zijn tot mijn eerste ban op Fokquote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens uit wie ik in werkelijkheid ben en ga daarna je mondje spoelen, lelijke dakaap.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef DurQ het volgende:
idioten die zomaar dingen op internet fora posten hebben helemaal geen goede bronnen wat betreft dit soort zaken
Je bent Duits aan je naam te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens uit wie ik in werkelijkheid ben en ga daarna je mondje spoelen, lelijke dakaap.
Maitresse van Munsterman?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens uit wie ik in werkelijkheid ben en ga daarna je mondje spoelen, lelijke dakaap.
Ben je Elia zelf nietquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag, maar vind je het erg dat ik je niet geloof?
Heel misschien, als ik zin heb. Maar dat is helemaal niet nodig, want voor de zoveelste keer, Elia gaat niet naar Ajax. Tegen Munsterman kunnen jullie niet op, dat is al diverse malen gebleken.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
als Elia wel naar ajax gaat kom je dan even je ongelijk aangeven hier?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie ik in werkelijkheid benJe vindt jezelf nogal wat he. Tyf eens op.
Hebben wij jou wat gevraagd? Nee hè, dus houd even je grote rotsmoel en ga met je duitse vriendjes spelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heb ik jou wat gevraagd? Nee hé, dus houd even je grote rotsmoel en ga met Veendam-supportertjes ouwehoeren.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef DurQ het volgende:
[..]
Jij kon wel eens een aanleiding zijn tot mijn eerste ban op Fok
Bij jou klinkt Munsterman een beetje als een soort eindbaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heel misschien, als ik zin heb. Maar dat is helemaal niet nodig, want voor de zoveelste keer, Elia gaat niet naar Ajax. Tegen Munsterman kunnen jullie niet op, dat is al diverse malen gebleken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hebben wij jou wat gevraagd? Nee hè, dus houd even je grote rotsmoel en ga met je duitse vriendjes spelen.
Dus je zit niet dicht bij het vuur je hebt er alleen vertrouwen in dat munsterman veel te veel vraagt.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heel misschien, als ik zin heb. Maar dat is helemaal niet nodig, want voor de zoveelste keer, Elia gaat niet naar Ajax. Tegen Munsterman kunnen jullie niet op, dat is al diverse malen gebleken.
Nu moeten Ajacieden al hun mond gaan houden in hun eigen topic? Het wordt steeds leukerquote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk helemaal je kop houden en gauw gaan genieten van de tweede plaats op de ranglijst. Misschien kun je vandaag nog wat billetjes gaan wassen van je Joodse holmaatjes?
quote:
Dat wordt janken deze winter. Angstgegner forever.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
Het was me weer zeer aangenaam heren, het wordt tijd voor een lekkere kop koffie met mijn vrouw en een roomsoesje erbij. Houd Teletekst goed in de gaten. Elia forever.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
Het was me weer zeer aangenaam heren, het wordt tijd voor een lekkere kop koffie met mijn vrouw en een roomsoesje erbij. Houd Teletekst goed in de gaten. Elia forever.
Doe de groeten aan je Führer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
I know, maar een lolletje in deze barre tijd op het ajax forum mag wel tochquote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
het is of escaleren, of uit de hand lopen en niet uit de hand escaleren
Ik denk dat diegene dat wel weet hoor ...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
het is of escaleren, of uit de hand lopen en niet uit de hand escaleren
Ja kruip maar weer snel terug in je hol.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
Zulk stom volk zit er zelfs bij ons op het vak niet eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef DurQ het volgende:
Of zou Angstgegner stiekum een kloon zijn, en elke week in Vak 410 zitten...ons een beetje te stangen hier
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef DurQ het volgende:
Dit escaleert uit de hand
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Jajong het volgende:
[..]right back at ya, leer ironie herkennen.
Ik zit trouwens heel dicht bij 't vuur van Urzaiz, Angstgegner. Let op mijn woorden, die maakt deze winter zijn comeback bij Ajax. Hij heeft in het geheim met Frank de Boer getraind en hij zal bij zijn comeback de positie van Oleguer over gaan nemen. Ik kom aan het eind van het jaar terug zodat iedereen hier zijn ongelijk mag toegeven lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |