Ik heb hem ook niet echt gemist moet ik zeggen. Vermeer doet het zeker zo goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was hem al vergeten.
Dat is dan een compliment voor Vermeer.
Op hoge ballen is Stekelenburg ook niet bepaald een zekerheidje.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef VoreG het volgende:
Als er een voorzet bij Vermeer in de buurt komt pis ik altijd in mn broek. Dat kan hij namelijk totaal niet.
Voor de rest is het een topkeeper, dat dan weer wel.
Enoh/Gabri dus. Beter gewoon helemaal dezelfde opstelling als tegen Graafschap.quote:Het is nog niet duidelijk of Rasmus Lindgren de laatste wedstrijd van Ajax dit kalenderjaar meemaakt. Hij is nog steeds niet hersteld van een enkelblessure. Lindgren ontbrak woensdag op de training.
Hij komt tenminste niet uit als een kamikazepiloot om vervolgens onder de bal door te vliegen. Daarnaast heeft hij net wat meer lengte mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Op hoge ballen is Stekelenburg ook niet bepaald een zekerheidje.
Vermeer kan wel eens gekke dingen doen inderdaad. Maar wat de lengte betreft compenseert hij veel met zijn atletische vermogen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij komt tenminste niet uit als een kamikazepiloot om vervolgens onder de bal door te vliegen. Daarnaast heeft hij net wat meer lengte mee.
Als Steek weer helemaal fit is, zou ik toch voor hem gaan. Hij heeft toch wat meer ervaring en stond voor zijn blessure uitstekend te keepen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het moeilijk kiezen in ieder geval.
Hmm ik vond em bij jong oranje altijd heel goed dus ik heb je niet uitgelachen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef _Mike_ het volgende:
En ik werd vorig jaar uitgelachen toen ik zei dat Vermeer de perfecte opvolger voor Maarten zou zijn.
Willem II snapt er ook weinig van, ze wilde Vermeer niet meer huren omdat Aerts een stuk beter zou zijn
Was nog voor de OS dat ik het zei, toen hij Aerts verving tijdens Ajax - Willem II, maar lekker boeiendquote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hmm ik vond em bij jong oranje altijd heel goed dus ik heb je niet uitgelachen.
Hij heeft daar ook wel een aantal goede wedstrijden gekeept volgens mij (misschiend at Toma hier meer over kan vertellen).quote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef kevin6188 het volgende:
Toch heeft Vermeer het bij Willem II niet heel goed gedaan ofzo.
Spelen heeft hij geweldig gedaan inderdaad. Niets dan lof daarvoor ook. Maar denk eens terug aan Ajax - Willem II, toen Vermeer er plots in moest voor Aerts. Meteen werd het onrustig achterin en bepaald goed keepte Vermeer die wedstrijd ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook wel een aantal goede wedstrijden gekeept volgens mij (misschiend at Toma hier meer over kan vertellen).
En hij maakte ongelooflijk veel indruk op de Olympische Spelen waar hij echt grandioos stond te keepen.
Dat was natuurlijk een toneelspelletje van Kenneth om ons drie punten te bezorgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Spelen heeft hij geweldig gedaan inderdaad. Niets dan lof daarvoor ook. Maar denk eens terug aan Ajax - Willem II, toen Vermeer er plots in moest voor Aerts. Meteen werd het onrustig achterin en bepaald goed keepte Vermeer die wedstrijd ook niet.
De meeste keepers moeten eerst een tijdje een vaste plek hebben in de basis. Een beetje het gevoel krijgen enzo. Daardoor kun je nu zien dat Vermeer gewoon goed is! Reacties zoals Lobont! Hoop dat ie blijft bij Ajax, want zijn echte tijd komt nog wel, en dan gaat ie mooie dingen beleven in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Spelen heeft hij geweldig gedaan inderdaad. Niets dan lof daarvoor ook. Maar denk eens terug aan Ajax - Willem II, toen Vermeer er plots in moest voor Aerts. Meteen werd het onrustig achterin en bepaald goed keepte Vermeer die wedstrijd ook niet.
Maar, laat duidelijk zijn: hij doet het prima bij Ajax.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vraag me af wanneer die transfer van Elia nou eens rondkomt voordat Bayern of Arsenal met een zak poen naar Munsterman komt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dan heb ik heel slecht nieuws voor je, de transfer van Elia naar Ajax zal er nooit komen, niet in de winterstop en niet aan het eind van het seizoen. Je gaat me toch niet vertellen dat dit een verbetering (met uitzondering van zijn salaris dan) zal zijn voor hem, want dan moet ik toch echt even heel hard lachen.
Hij gaat voor een heel leuk bedrag naar een Engelse topclub, maar niet voordat hij Twente met zijn weergaloze acties naar de Champions League heeft gebracht.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dan heb ik heel slecht nieuws voor je, de transfer van Elia naar Ajax zal er nooit komen, niet in de winterstop en niet aan het eind van het seizoen. Je gaat me toch niet vertellen dat dit een verbetering (met uitzondering van zijn salaris dan) zal zijn voor hem, want dan moet ik toch echt even heel hard lachen.
Hij gaat voor een heel leuk bedrag naar een Engelse topclub, maar niet voordat hij Twente met zijn weergaloze acties naar de Champions League heeft gebracht.
Laat Elia nou heel graag naar ajax willen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Angstgegner het volgende:
Al plaatsen jullie nog vijftigduizend smilies. Elia blijft tot het eind van het seizoen gewoon in Enschede. Hij wordt elke week een miljoen duurder, en aangezien de hoofdprijs niet wil betalen voor deze toekomstige international, gaat hij net als Engelaar, Wielaert en Douglas aan jullie neus voorbij. Verder kan ik jullie nu alvast vertellen dat een andere Twentse topper, Marko Arnautovic ook NOOIT het Ajax-shirt zal dragen. Jammer boys!!
Ik heb meer en betere informatie dan jullie, want ik zit namelijk erg dichtbij het vuur. Daar kun je je nog weleens lelijk in vergissen. Elia zal Twente in deze fase van het seizoen niet in de steek laten voor Ajax. Dat heeft hij zich al enkele keren in kleine kring laten ontvallen. Zijn zaakwaarnemer, toevallig de voorzitter van de Ajax Business Associates wil wel graag dat hij naar Ajax gaat. Mijn grote vriend Joop Munsterman zal echter andermaal niet meewerken. Elia zal nooit, maar dan ook nooit voor Ajax spelen. Geloof me nou maar, want ik heb deze info uit de eerste hand.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Laat Elia nou heel graag naar ajax willen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Angstgegner het volgende:
Al plaatsen jullie nog vijftigduizend smilies. Elia blijft tot het eind van het seizoen gewoon in Enschede. Hij wordt elke week een miljoen duurder, en aangezien Ajax de hoofdprijs niet wil betalen voor deze toekomstige international, gaat hij net als Engelaar, Wielaert en Douglas aan jullie neus voorbij. Verder kan ik jullie nu alvast vertellen dat een andere Twentse topper, Marko Arnautovic ook NOOIT het Ajax-shirt zal dragen. Jammer boys!!
Lekker he, bij die open haardquote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik heb meer en betere informatie dan jullie, want ik zit namelijk erg dichtbij het vuur. Daar kun je je nog weleens lelijk in vergissen. Zijn zaakwaarnemer, toevallig de voorzitter van de Ajax Business Associates wil wel graag dat hij naar Ajax gaat. Mijn grote vriend Joop Munsterman zal echter andermaal niet meewerken. Elia zal nooit, maar dan ook nooit voor Ajax spelen. Geloof me nou maar, want ik heb deze info uit de eerste hand.
Ok, ik geloof je. Donder je dan nu weer op?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik heb meer en betere informatie dan jullie, want ik zit namelijk erg dichtbij het vuur. Daar kun je je nog weleens lelijk in vergissen. Elia zal Twente in deze fase van het seizoen niet in de steek laten voor Ajax. Dat heeft hij zich al enkele keren in kleine kring laten ontvallen. Zijn zaakwaarnemer, toevallig de voorzitter van de Ajax Business Associates wil wel graag dat hij naar Ajax gaat. Mijn grote vriend Joop Munsterman zal echter andermaal niet meewerken. Elia zal nooit, maar dan ook nooit voor Ajax spelen. Geloof me nou maar, want ik heb deze info uit de eerste hand.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Angstgegner het volgende:
Binnenkort zal het lachen jullie snel vergeten,
Eind december zal ik me weer melden, benieuwd hoeveel mensen uit Amsterdam en omstreken hun ongelijk zullen toegeven.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Angstgegnerwe zien jou wel weer in januari wanneer het rond is.
Elia heeft al gezegd dat ajax een mooie club is en dat het te vroeg is voor het buitenland. Dus ik weet niet bij welk vuur jij zit.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik heb meer en betere informatie dan jullie, want ik zit namelijk erg dichtbij het vuur. Daar kun je je nog weleens lelijk in vergissen. Elia zal Twente in deze fase van het seizoen niet in de steek laten voor Ajax. Dat heeft hij zich al enkele keren in kleine kring laten ontvallen. Zijn zaakwaarnemer, toevallig de voorzitter van de Ajax Business Associates wil wel graag dat hij naar Ajax gaat. Mijn grote vriend Joop Munsterman zal echter andermaal niet meewerken. Elia zal nooit, maar dan ook nooit voor Ajax spelen. Geloof me nou maar, want ik heb deze info uit de eerste hand.
Dat hoor ik graag, maar vind je het erg dat ik je niet geloof?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef BB-boy het volgende:
Prima, ik lig er niet wakker van of hij komt of niet.
Welk ongelijk moet ik dan toegeven?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Eind december zal ik me weer melden, benieuwd hoeveel mensen uit Amsterdam en omstreken hun ongelijk zullen toegeven.
Het is z'n vader gewoon die niet wil dat ie naar Ajax gaatquote:Op woensdag 24 december 2008 16:27 schreef DurQ het volgende:
Als je het allemaal zo leest wat angstgegner schrijft zou je toch bijna denken dat ie het bed deelt met Elia ofzo....hoezo dicht bij het vuur zitten:P haha
Dat heeft Elia nooit beweerd, dat is een compleet uit zijn verband getrokken quote van het Ajax-krantje De Telegraaf, die ondertussen wel vaker onzin over Elia heeft gepubliceerd. Ik zal mijn bron nooit verraden, maar neem maar mij aan dat hij zeer goed op de hoogte is van alles wat er speelt bij Twente.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Elia heeft al gezegd dat ajax een mooie club is en dat het te vroeg is voor het buitenland. Dus ik weet niet bij welk vuur jij zit.
Naar welk land is hij dan? Aangezien de transferwindow pas 3 februari dicht is.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Eind december zal ik me weer melden, benieuwd hoeveel mensen uit Amsterdam en omstreken hun ongelijk zullen toegeven.
Wat denk je zelf, of behoor je nu opeens niet meer tot de fantasten die echt denken dat Elia naar Ajax gaat??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor ongelijk moet ik dan toegeven?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Trancelocator het volgende:
Je punt is gemaakt Angstgegner. Je kan weer gaan.
Pas maar op dat je niet op de blaren moet zitten straks. Dicht bij het vuur.
Waar zeg ik dat ik zeker weet dat Elia naar Ajax komt? Kom maar op met een quote.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, of behoor je nu opeens niet meer tot de fantasten die echt denken dat Elia naar Ajax gaat??
als Elia wel naar ajax gaat kom je dan even je ongelijk aangeven hier?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, of behoor je nu opeens niet meer tot de fantasten die echt denken dat Elia naar Ajax gaat??
Jij kon wel eens een aanleiding zijn tot mijn eerste ban op Fokquote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens uit wie ik in werkelijkheid ben en ga daarna je mondje spoelen, lelijke dakaap.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef DurQ het volgende:
idioten die zomaar dingen op internet fora posten hebben helemaal geen goede bronnen wat betreft dit soort zaken
Je bent Duits aan je naam te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens uit wie ik in werkelijkheid ben en ga daarna je mondje spoelen, lelijke dakaap.
Maitresse van Munsterman?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens uit wie ik in werkelijkheid ben en ga daarna je mondje spoelen, lelijke dakaap.
Ben je Elia zelf nietquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag, maar vind je het erg dat ik je niet geloof?
Heel misschien, als ik zin heb. Maar dat is helemaal niet nodig, want voor de zoveelste keer, Elia gaat niet naar Ajax. Tegen Munsterman kunnen jullie niet op, dat is al diverse malen gebleken.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
als Elia wel naar ajax gaat kom je dan even je ongelijk aangeven hier?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie ik in werkelijkheid benJe vindt jezelf nogal wat he. Tyf eens op.
Hebben wij jou wat gevraagd? Nee hè, dus houd even je grote rotsmoel en ga met je duitse vriendjes spelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heb ik jou wat gevraagd? Nee hé, dus houd even je grote rotsmoel en ga met Veendam-supportertjes ouwehoeren.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef DurQ het volgende:
[..]
Jij kon wel eens een aanleiding zijn tot mijn eerste ban op Fok
Bij jou klinkt Munsterman een beetje als een soort eindbaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heel misschien, als ik zin heb. Maar dat is helemaal niet nodig, want voor de zoveelste keer, Elia gaat niet naar Ajax. Tegen Munsterman kunnen jullie niet op, dat is al diverse malen gebleken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hebben wij jou wat gevraagd? Nee hè, dus houd even je grote rotsmoel en ga met je duitse vriendjes spelen.
Dus je zit niet dicht bij het vuur je hebt er alleen vertrouwen in dat munsterman veel te veel vraagt.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heel misschien, als ik zin heb. Maar dat is helemaal niet nodig, want voor de zoveelste keer, Elia gaat niet naar Ajax. Tegen Munsterman kunnen jullie niet op, dat is al diverse malen gebleken.
Nu moeten Ajacieden al hun mond gaan houden in hun eigen topic? Het wordt steeds leukerquote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk helemaal je kop houden en gauw gaan genieten van de tweede plaats op de ranglijst. Misschien kun je vandaag nog wat billetjes gaan wassen van je Joodse holmaatjes?
quote:
Dat wordt janken deze winter. Angstgegner forever.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
Het was me weer zeer aangenaam heren, het wordt tijd voor een lekkere kop koffie met mijn vrouw en een roomsoesje erbij. Houd Teletekst goed in de gaten. Elia forever.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
Het was me weer zeer aangenaam heren, het wordt tijd voor een lekkere kop koffie met mijn vrouw en een roomsoesje erbij. Houd Teletekst goed in de gaten. Elia forever.
Doe de groeten aan je Führer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
I know, maar een lolletje in deze barre tijd op het ajax forum mag wel tochquote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
het is of escaleren, of uit de hand lopen en niet uit de hand escaleren
Ik denk dat diegene dat wel weet hoor ...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
het is of escaleren, of uit de hand lopen en niet uit de hand escaleren
Ja kruip maar weer snel terug in je hol.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Angstgegner het volgende:
Zulk stom volk zit er zelfs bij ons op het vak niet eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef DurQ het volgende:
Of zou Angstgegner stiekum een kloon zijn, en elke week in Vak 410 zitten...ons een beetje te stangen hier
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef DurQ het volgende:
Dit escaleert uit de hand
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Jajong het volgende:
[..]right back at ya, leer ironie herkennen.
Ik zit trouwens heel dicht bij 't vuur van Urzaiz, Angstgegner. Let op mijn woorden, die maakt deze winter zijn comeback bij Ajax. Hij heeft in het geheim met Frank de Boer getraind en hij zal bij zijn comeback de positie van Oleguer over gaan nemen. Ik kom aan het eind van het jaar terug zodat iedereen hier zijn ongelijk mag toegeven lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |