ten cate wou hem niet volgens mij. hij wou delorgequote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef superjood het volgende:
[..]
En we konden die jonge nu zo goed gebruiken, maar ze wilden hem gewoon niet voor een prikkie ophalen bij RC Genk. Ik kan hier nog steeds boos om worden
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef ub40_bboy het volgende:
ten cate wou hem niet volgens mij. hij wou delorge
ten cate wou hem 2 jaar verhuren en dat wou elia niet. Piet Keizer zei dat we hem gewoon bij de selectie moesten halen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En ze hadden ook nog eens Elia voor een ton kunnen kopen, maar dat zag die ook niet zitten![]()
Precies. Van Geel had er toen ook wel oren naar, dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ten cate wou hem 2 jaar verhuren en dat wou elia niet. Piet Keizer zei dat we hem gewoon bij de selectie moesten halen.
Enige keer dat van geel het bij het goede eind had.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Van Geel had er toen ook wel oren naar, dacht ik.
Ik was in het begin zeer te spreken over Van Geel. Hij haalde toen Stam, Davids en Perez en rondde ook de komst van Huntelaar af. Bovendien kon hij verkopen als de beste (De Mul naar Sevillaquote:Op woensdag 24 december 2008 12:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Enige keer dat van geel het bij het goede eind had.
Volgens mij wilt hij dat niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef BB-boy het volgende:
Kunnen we Piet Keizer niet terug lokken als technisch adviseur? Die man had volgens mij veel goede ideeen die werden gedwarsboomd door henkie kut en van geel.
Het is zeer te betwijfelen of dat werkelijk zijn filosofie of die van het bestuur was.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was in het begin zeer te spreken over Van Geel. Hij haalde toen Stam, Davids en Perez en rondde ook de komst van Huntelaar af. Bovendien kon hij verkopen als de beste (De Mul naar Sevilla).
Dat seizoen erop met zijn 'breedte-aankopen-filosofie' is het helemaal fout gegaan.
Maduro naar Valencia(met nog een half jaar contract).quote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was in het begin zeer te spreken over Van Geel. Hij haalde toen Stam, Davids en Perez en rondde ook de komst van Huntelaar af. Bovendien kon hij verkopen als de beste (De Mul naar Sevilla) .
Dat seizoen erop met zijn 'breedte-aankopen-filosofie' is het helemaal fout gegaan.
Hij moest toch weg van het oude bestuur?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij dat niet meer.
hij heeft er weleens boller uitgezien. gaat goed dusquote:Op woensdag 24 december 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Over Maduro gesproken: hij is op bezoek in de ArenA.
[ afbeelding ]
Oh men dat was een wereld actie .. al het geld wat ze nog hadden gaven ze voor die gekke griekquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Rejected het volgende:
[..]
Maduro naar Valencia(met nog een half jaar contract).
Ryan Babel naar Liverpool voor een ziek bedrag
Charisteas naar Feyenoord
Als je Keizer binnenhaalt dan haal je de mening van Cruijff binnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef BB-boy het volgende:
Kunnen we Piet Keizer niet terug lokken als technisch adviseur? Die man had volgens mij veel goede ideeen die werden gedwarsboomd door henkie kut en van geel.
Jammer dat ie niet is gebleven en zich door heeft willen ontwikkelen. Was voor beiden goed geweest.. Hij is in ieder geval stukken beter dan Oleguerquote:Op woensdag 24 december 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
2.5 miljoen toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh men dat was een wereld actie .. al het geld wat ze nog hadden gaven ze voor die gekke griek![]()
Hij kijkt weer alsof hij in zijn broek gepoept heeft.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toch? Beiden mensen met verstand van voetbal en Ajax.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je Keizer binnenhaalt dan haal je de mening van Cruijff binnen.
Aan de ene kant is een andere blik nooit verkeerd maar als je daarmee twee schippers binnen haalt wil de 1 rechtsom en de ander links om en blijf je op ramkoersquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Prima toch? Beiden mensen met verstand van voetbal en Ajax.
Een technisch adviseur is geen schipper. Als je hem alleen laat oordelen over nieuwe talenten dan is het prima.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aan de ene kant is een andere blik nooit verkeerd maar als je daarmee twee schippers binnen haalt wil de 1 rechtsom en de ander links om en blijf je op ramkoers
Oprotten met Cruijff nu hoor. Die heeft z'n kans gehad en wenste om een meningsverschil niet langer samen te werken met Van Basten. Dan niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Prima toch? Beiden mensen met verstand van voetbal en Ajax.
Precies, in een adviesrol past hij perfect. Hij was geloof ik ook de enige die tegen de komst van Charisteas was.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Een technisch adviseur is geen schipper. Als je hem alleen laat oordelen over nieuwe talenten dan is het prima.
Alle topics die je over die transfer kan vinden zijn goud. Het leuke (of tragische) is dat ze hem nu wél graag erbij hadden gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh men dat was een wereld actie .. al het geld wat ze nog hadden gaven ze voor die gekke griek![]()
Het was geen meningsverschil!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oprotten met Cruijff nu hoor. Die heeft z'n kans gehad en wenste om een meningsverschil niet langer samen te werken met Van Basten. Dan niet.
Dan noem ik nogal een meningsverschil of op z'n minst een verschil van inzicht.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het was geen meningsverschil!
Cruijf kreeg een vrije hand maar later trok men dit terug terwijl hij alsnog beleid moest gaan voeren over toekomst en het recht moest gaan zetten.
Een van de mensen die bassaal anders dacht over de uitvoer en aanpak was zijn goede vriend Marco. Die was eerder aangesteld dan hij en die had alweer zoveel macht naar zich toe getrokken dat er geen ruimte meer was voor Cruijf.
Nu kan hij inderdaad beter weg blijven zodat je 1 man kan aanwijzen als het fout gaat.. van Basten!
Nee want dit verschill vertaalt zich in verschil van uitvoer en wie de verantwoordelijkheid draagt verder voor die uitvoer en dat is de basis van zijn langhe termijn beleid.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan noem ik nogal een meningsverschil of op z'n minst een verschil van inzicht.
Dat was hilarisch ja.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was hilarisch ja.![]()
Was ook complete chaos op Fok! hier toen. Iets van 5 Feyenoorders gebant ofzo.
RKC is RKC ? Geen idee wat je daar mee bedoeld. Maar Rkc zoekt dus echt wel een goede spits. Hebben een zwaar probleem voorin met scorend vermogen. En Vermaelen en Vertonghen hebben zich goed ontwikkeld in Waalwijk. Dus Bodul verhuren aan Rkcquote:Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
VVV heeft net verlengd met haar topscorer. En RKC is RKC
Die zoeken dus geen spits.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=charisteas+%2231+augustus+2006%22+feyenoord+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&meta=quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn daar nog forums van te vinden? Wil het Feyenoordtopic van die avond wel zien
En dan te bedenken dat ze diezelfde avond nog zaten te klagen over een eventuele komst van Vagner Lovequote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Feijenoord heeft eindelijk zijn top-spits.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn daar nog forums van te vinden? Wil het Feyenoordtopic van die avond wel zien
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Feijenoord heeft eindelijk zijn top-spits.
Banmeldtopic van de bewuste avond: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]![]()
quote:Stekelenburg keert terug op trainingsveld
Geschreven op woensdag, 24 december om 14:13
Maarten Stekelenburg is voor het eerst sinds eind september weer op een training in de buitenlucht verschenen. De Ajax-doelman raakte vroeg in het seizoen geblesseerd aan zijn schouder, waaraan hij half oktober werd geopereerd. Na twee maanden van herstel is hij in de laatste fase van het genezingsproces aanbeland. Wanneer de Oranje-international weer helemaal wedstrijdfit zal zijn is vooralsnog niet duidelijk. Zeker is wel dat de laatste confrontatie van 2008, komende zondag thuis tegen ADO Den Haag, nog te vroeg komt voor de geboren Haarlemmer. Mogelijk kan de sluitpost in de uitwedstrijd tegen NEC, 18 januari, weer zijn rentree kan maken.
Voor het treffen met ADO is middenvelder Rasmus Lindgren nog onzeker. De Zweed is geblesseerd aan zijn rechterenkel, en verscheen woensdag niet op het trainingsveld. De verdedigers Thomas Vermaelen en Oleguer verlieten de oefensessie iets eerder wegens kleine klachten. Donderdag heeft de selectie vrij in verband met eerste kerstdag
quote:
Ik heb hem ook niet echt gemist moet ik zeggen. Vermeer doet het zeker zo goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was hem al vergeten.
Dat is dan een compliment voor Vermeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |