abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64310490
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik zou zeggen:

Tien: Aissati (aankoop)
Links: Sulejmani (Urby)
Centraal: Cvitanich (aankoop)
Rechts: Suarez (Martina)
En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.
lollig
pi_64310562
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik zou zeggen:

Tien: Aissati (aankoop)
Centraal: Cvitanich (aankoop)
en ik zou zeggen:

Tien: Aissati (de Jong)
Centraal: Cvitanich (Leonardo)

koop maar een verdediger

[ Bericht 0% gewijzigd door toma op 24-12-2008 01:39:59 ]
  woensdag 24 december 2008 @ 00:55:19 #103
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64310742
Jup, je hebt Urby ook nog. Maar ik probeer altijd niet te ver van van Basten af te wijken, anders is het helemaal niet realistisch meer. En van Basten ziet Sarpong duidelijk graag als linksbuiten en heeft te kennen gegeven dat Martina vertrekken mag. Leonardo mag echter blijven en hij doet ook nog wel zo nu en dan een beroep op De Jong.
pi_64310978
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Jup, je hebt Urby ook nog. Maar ik probeer altijd niet te ver van van Basten af te wijken, anders is het helemaal niet realistisch meer. En van Basten ziet Sarpong duidelijk graag als linksbuiten en heeft te kennen gegeven dat Martina vertrekken mag. Leonardo mag echter blijven en hij doet ook nog wel zo nu en dan een beroep op De Jong.
Sarpong heeft nog geen één keer goed gespeeld als linksbuiten. dat heeft Marco hopelijk ook wel gezien.
  woensdag 24 december 2008 @ 01:02:40 #105
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64311004
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.
Maar we moeten toch niet altijd alleen maar aan het volgende seizoen denken? We willen dít seizoen de titel pakken. Dadelijk hebben we mooi Elia een half jaar op de bank zitten om Suarez in de zomer te vervangen maar grijpen we naast het kampioenschap omdat achterin de spoeling te dun is.
  woensdag 24 december 2008 @ 01:03:35 #106
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64311036
Voor een mooi bedrag mag Elia gewoon komen. En als Ajax dan toch 7 of 8 miljoen wil betalen laat het dan niet kapot gaan om een miljoen meer. Als je zeker bent van een speler levert hij altijd meer op dan je hoeft te betalen. En daarnaast heb je er jaren plezier van. Als Elia gekocht is wil dat niet zeggen dat er geen verdediger bij kan.
#FreeHat
pi_64311047
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

we moeten Suarez koste wat het kost houden, minimaal tot winter 2009. dan zien we wel weer. nu Elia halen geef je eigenlijk al een vrijbrief aan Suarez dat ie weg mag in de zomer.
  woensdag 24 december 2008 @ 01:05:00 #108
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64311083
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor een mooi bedrag mag Elia gewoon komen. En als Ajax dan toch 7 of 8 miljoen wil betalen laat het dan niet kapot gaan om een miljoen meer. Als je zeker bent van een speler levert hij altijd meer op dan je hoeft te betalen. En daarnaast heb je er jaren plezier van. Als Elia gekocht is wil dat niet zeggen dat er geen verdediger bij kan.
Als het niet ten koste gaat van versterking achterin ben ik uiteraard voor de komst van Elia.
pi_64311160
prioriteiten:

- 1 a 2 verdedigers
- een wissel/concurrent voor Aissati
- jonge spits als wissel voor Cvitanich
pi_64311205
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind het lastig. Elia is een geweldige voetballer en als je hem kunt halen moet je dat zeker doen, want hij levert altijd meer geld op als je hem over een paar jaar doorverkoopt. Maar de linksbuiten positie is de best bezette positie op dit moment. En aangezien Ajax niet oneindig veel geld heeft zou ik liever zien dat ze van dat geld een goede verdediger kopen. Daar mag ook wel eens dik voor betaald worden. Want ik krijg altijd het gevoel dat Ajax bakken met geld aan aanvallers wil uitgeven terwijl men voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten als het verdedigers betreft.
pi_64311254
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
prioriteiten:

- een wissel/concurrent voor Aissati
Het is jammer dat Perez niet op de bank wil zitten. Anders was ie zeer bruikbaar geweest.
pi_64311314
Verdediger inderdaad. Een goede en niet eentje die alles maar half kan.
  woensdag 24 december 2008 @ 01:13:43 #113
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64311358
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef Chadi het volgende:
Verdediger inderdaad. Een goede en niet eentje die alles maar half kan.
Eentje voor de basis, een absolute versterking.
pi_64311423
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Eentje voor de basis, een absolute versterking.
Wie dan? Wielaert zal niet gaan want hij heeft zn contract net verlengt. Alex is niet haalbaar net als Boulahrouz. Douglas is een goeie maar mist ervaring. Ik zou voor Goian gaan.
  woensdag 24 december 2008 @ 01:16:35 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_64311439
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik dacht vandaag even aan Ooier als nieuwe (haalbare) verdediger.
Jawel, je keek.
pi_64311469
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef jna het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik dacht vandaag even aan Ooier als nieuwe (haalbare) verdediger.
te oud.
pi_64311495
Goian van Steaua Bucarest?
pi_64311565
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Mindstate het volgende:
Ja, die heb ik een paar dagen geleden genoemd. Begin me steeds meer af te vragen of die wel bij Ajax zou passen. Denk het niet eigenlijk.
pi_64311566
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem op het EK gezien en dat lijkt me wel wat.
pi_64311579
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef toma het volgende:

[..]

Ik vind het lastig. Elia is een geweldige voetballer en als je hem kunt halen moet je dat zeker doen, want hij levert altijd meer geld op als je hem over een paar jaar doorverkoopt. Maar de linksbuiten positie is de best bezette positie op dit moment. En aangezien Ajax niet oneindig veel geld heeft zou ik liever zien dat ze van dat geld een goede verdediger kopen. Daar mag ook wel eens dik voor betaald worden. Want ik krijg altijd het gevoel dat Ajax bakken met geld aan aanvallers wil uitgeven terwijl men voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten als het verdedigers betreft.
Elia kan ook rechtsvoor he.
lollig
pi_64311592
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, die heb ik een paar dagen geleden genoemd. Begin me steeds meer af te vragen of die wel bij Ajax zou passen. Denk het niet eigenlijk.
Waarom niet?
pi_64311637
Die Goian schijnt volgens het geruchtentopic in de belangstelling van SC Heerenveen te staan.
pi_64311655
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Elia kan ook rechtsvoor he.
Suarez blijft nog wel even bij Ajax. Ik zou eens wat beter gaan scouten en komende zomer een jonge (goedkope) vervanger kopen voor Suarez. Zodat hij de tijd heeft om zich aan te passen. Net zoals ze met Cvitanich en Huntelaar hebben gedaan.
pi_64311666
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef toma het volgende:

[..]

Waarom niet?
Hij lijkt me kwetsbaar met veel ruimte in z'n rug.

Ik zit de hele tijd met Manuel da Costa in m'n gedachten, hij was bij PSV wisselvallig en bij Fiorentina komt hij niet aan de bak maar ik vind hem toch wel talentvol. Hij moet weg in januari las ik.
pi_64311776
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij lijkt me kwetsbaar met veel ruimte in z'n rug.

Ik zit de hele tijd met Manuel da Costa in m'n gedachten, hij was bij PSV wisselvallig en bij Fiorentina komt hij niet aan de bak maar ik vind hem toch wel talentvol. Hij moet weg in januari las ik.
Die staat er niet meteen. Vond hem een drama bij PSV, laat die mooiboy maar lekker naar een andere club verkassen.
pi_64311846
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef toma het volgende:

[..]

Die staat er niet meteen. Vond hem een drama bij PSV, laat die mooiboy maar lekker naar een andere club verkassen.
Waarom denk je dat die Roemeen of Douglas er wel direct staan?

Douglas is sowieso ook weer jong en speelde afgelopen 3 maanden ook niet super, naar wat ik meekreeg - terwijl hoeveel heb je gezien van Goian?
pi_64311859
Niet dat Da Costa van mij moet komen trouwens !!!
pi_64311862
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef toma het volgende:

[..]

Suarez blijft nog wel even bij Ajax. Ik zou eens wat beter gaan scouten en komende zomer een jonge (goedkope) vervanger kopen voor Suarez. Zodat hij de tijd heeft om zich aan te passen. Net zoals ze met Cvitanich en Huntelaar hebben gedaan.
Cvitanisch kostte 7 miljoen, zoiets moet Elia ook kosten.
lollig
pi_64311997
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die Roemeen of Douglas er wel direct staan?

Douglas is sowieso ook weer jong en speelde afgelopen 3 maanden ook niet super, naar wat ik meekreeg - terwijl hoeveel heb je gezien van Goian?
Ik zeg ook net dat Douglas er niet meteen zal staan omdat ie ervaring mist. Heb niet heel veel van Goian gezien maar ik denk dat je hem wel in de basis kunt zetten hij heeft immers genoeg ervaring.
pi_64312061
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Cvitanisch kostte 7 miljoen, zoiets moet Elia ook kosten.
Tja. het is lastig. Suarez speelt waarschijnlijk volgend jaar ook nog het hele jaar bij Ajax en je gaat geen speler kopen van 7 miljoen die over anderhalf jaar pas Suarez moet gaan vervangen.
pi_64312134
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef toma het volgende:

[..]

Tja. het is lastig. Suarez speelt waarschijnlijk volgend jaar ook nog het hele jaar bij Ajax en je gaat geen speler kopen van 7 miljoen die over anderhalf jaar pas Suarez moet gaan vervangen.
Vraag het me af. Als Suarez in de uefa cup goed gaat spelen is hij deze zomer weg voor 40 miljoen.
lollig
pi_64312236
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Vraag het me af. Als Suarez in de uefa cup goed gaat spelen is hij deze zomer weg voor 40 miljoen.
Waarom? Hij heeft dan nog een contract voor 3 jaar. Met een contract van 2 jaar is ie ook nog wel veel waard. Ajax hoeft (volgens mij) financieel gezien geen spelers te verkopen om gezond te zijn.
pi_64312394
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef toma het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft dan nog een contract voor 3 jaar. Met een contract van 2 jaar is ie ook nog wel veel waard. Ajax hoeft (volgens mij) financieel gezien geen spelers te verkopen om gezond te zijn.
Als Real, AC Milan, Chelsea komt met 40 miljoen is hij niet te houden hoor.
lollig
pi_64312421
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als Real, AC Milan, Chelsea komt met 40 miljoen is hij niet te houden hoor.
Misschien heb je wel gelijk. En anders gaat ie waarschijnlijk zelf wel moeilijk doen
Ik zou er niet van opkijken iig.
pi_64312445
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef toma het volgende:

[..]

En anders gaat ie waarschijnlijk zelf wel moeilijk doen
Ik zou er niet van opkijken iig.
daarom dus. ik zeg elia halen.
lollig
pi_64315116
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:49 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

daarom dus. ik zeg elia halen.
Ik ook ! Mocht Suarez weg gaan heeft hij een half jaar op niveau mee kunnen trainen/spelen. Staat hij er na de zomer gelijk

En nog een verdediger, hoop dat Hans van der Zee nog een talentje in zijn database heeft staan !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64315863
Als Elia 7 miljoen kost, dan mag hij van mij meteen komen. Kan hij meteen op linksbuiten in de basis, Suarez op rechts en Sulejmani op 10. Wat een aanval hebben we dan. Echter kan ik me niet voorstellen dat Elia maar 7 miljoen kost. Ik denk eerder dat Twente rond de 12 miljoen wil hebben, wat in mijn ogen dan weer veel te duur is.

Een nieuwe centrumspits hoeft in mijn ogen niet zo nodig. Ik heb erg veel vertrouwen in Bodul. Eerlijk gezegt heb ik hem zelden zien spelen, maar ik hoor erg veel goede verhalen over hem. Geef die jongen maar een keer een kans wat mij betreft. En ook Leo en Suarez kunnen nog in de spits. Mogelijkheden genoeg wat mij betreft.

Een nieuwe centrale verdediger is pure noodzaak. Goian of Douglas lijken mij prima spelers. Maar misschien duikt er ergens een nieuwe Chivu op

Siem kan best verhuurd worden aan De Graafschap. Die jongen zie ik na de winterstop weinig minuten meer maken. Als Sarpong en Aissati weer fit zijn, is hij de 4e keus op de 10. Laat hem dan maar lekker een half jaartje bij De Graafschap spelen, die kunnen hem goed gebruiken.
pi_64316385
quote:
Standard wijst miljoenenbod op Defour af
Geschreven op woensdag, 24 december om 09:24

Standard Luik heeft dinsdag een bod van vijftien miljoen euro op Steven Defour naast zich neergelegd, zo meldt Het Laatste Nieuws in haar woensdageditie. De Luikenaars bevestigden tegenover de Belgische krant het afgewezen bod, maar wilden niet zeggen om welke club het gaat. Wel zou het gaan om een club uit Moskou.

Een overgang naar Moskou, waar CSKA, FK, Dinamo, Spartak en Lokomotiv de eer van de stad hooghouden, is nog niet uitgesloten. De geïnteresseerde club is namelijk van plan om het bod van vijftien miljoen euro aanzienlijk te verhogen. Het tweede bod zou zelfs het transferbedrag van Marouane Fellaini naar Everton overstijgen.

Defour gaat er vooralsnog vanuit dat hij het seizoen afmaakt bij de regerend landskampioen, zo laat hij in een korte reactie aan Het Laatste Nieuws weten. De pas twintigjarige middenvelder wordt al maanden aan diverse buitenlandse (top)clubs gelinkt. De achttienvoudig international, die op zestienjarige leeftijd in de hoofdmacht van RC Genk debuteerde, vertrekt het liefst naar de Premier League.

"Wij vrezen de transferperiode in de winterstop niet", vertelde Standard-directeur Pierre François eerder deze week in La Dernière Heure. "Na de transfer van Fellaini (die twintig miljoen euro opleverde, red.) zitten we in een betere positie, we moeten niemand verkopen. Voor de meeste spelers is een transfer niet de beste stap in hun carrière en met anderen hebben we afspraken gemaakt."
En we konden die jonge nu zo goed gebruiken, maar ze wilden hem gewoon niet voor een prikkie ophalen bij RC Genk. Ik kan hier nog steeds boos om worden
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64316454
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef superjood het volgende:

[..]

En we konden die jonge nu zo goed gebruiken, maar ze wilden hem gewoon niet voor een prikkie ophalen bij RC Genk. Ik kan hier nog steeds boos om worden
Ik vond het een goed statement van Ajax dat ze hem niet gehaald hadden toen.
pi_64316538
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond het een goed statement van Ajax dat ze hem niet gehaald hadden toen.
Ja ik vind dat zo'n bullshit. Topsport is hard en iedereen zag dat dit een groeibriljantje was en dan kun je hem voor weinig ophalen laat je hem gaan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64316658
Moet die Bodul niet nog een half jaartje uitgeleend worden? Ik ken nog wel een geschikte club.
pi_64316685
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet die Bodul niet nog een half jaartje uitgeleend worden? Ik ken nog wel een geschikte club.
Hij leert meer bij Jong Ajax dan bij Den Bosch.
pi_64316786
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:05 schreef sjimz het volgende:
Hij leert meer bij Jong Ajax dan bij Den Bosch.
Haha dat is echt bullshit. Van de trainingen als die bij 1 mee mag doen waarschijnlijk wel, maar van de competitie zeker niet.
pi_64316888
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Haha dat is echt bullshit. Van de trainingen als die bij 1 mee mag doen waarschijnlijk wel, maar van de competitie zeker niet.
Laat hem dan maar naar VVV of RKC gaan voor een verhuur.
pi_64316953
VVV heeft net verlengd met haar topscorer. En RKC is RKC

Die zoeken dus geen spits.
pi_64317591
quote:
Miguel Veloso zal in de winterstop waarschijnlijk de overstap maken naar Fiorentina. De club uit Florence heeft de Portugese middenvelder al langer op het oog en stuurde onlangs weer scouts naar Lissabon om de international aan het werk te zien bij zijn club Sporting.

Volgens Sportsmediaset wil La Viola de transfer nog voor Kerstmis afronden. Veloso’s zaakwaarnemer denkt dat de acht miljoen die Sporting vraagt geen probleem is. ‘Ik verwacht dat er na de vakantie duidelijkheid komt.’ (LvS)
Kan die Veloso uitkomen tegen Ajax?
pi_64317625
quote:
Afgelopen week maakte Marco van Basten een lijst bekend van spelers die mogen vertrekken of worden verhuurd. Aanvoerder Toby Alderweireld van Jong Ajax is juist overgeheveld naar het eerste elftal. “De trainer heeft gezegd dat ik bij het eerste elftal zit”, aldus een stralende Alderweireld tegenover highlow.nl.

Afgelopen zomer was iedere Ajax-supporters verrast met het optreden van Toby Alderweireld in de vriendschappelijke wedstrijd van Ajax tegen Inter Milaan. Sindsdien zit de verdedigende Belg regelmatig bij de wedstrijdselectie. De jonge Ajacied maakt zelfs vanaf heden definitief deel uit van het eerste elftal. Dit houdt in dat hij meetraint en een grotere kans heeft om bij de wedstrijdselectie te zitten. “De trainer heeft nu ook officieel gezegd dat ik bij het eerste elftal zit”, vertelt een gelukkige Alderweireld. “Als ik daar niet speel dan blijf ik wel gewoon wedstrijdritme in Jong Ajax opdoen.” Zijn uitverkiezing heeft hij te danken aan de Engelse wedstrijd in de Uefa Cup. “Het is allemaal stilletjes aan begonnen na de uitwedstrijd tegen Aston Villa. Ook in de uitwedstrijd tegen HSV zat ik erbij en toen ben ik bij de selectie gebleven en heb ik steeds meegetraind.” De carrière van Toby heeft een vlucht genomen sinds Vito Wormgoor uit de selectie werd verwijderd, wegens vermeend diefstal. “Het is allemaal erg snel gegaan”, aldus de trotse Belg. “Ik had het niet verwacht, maar ik heb wel een goede eerste seizoenshelft gehad. En dit is een leuke beloning.”

De carrière van Toby Alderweireld is in een stroomversnelling belandt. Niet lang geleden zat hij voor de tv te kijken naar de grote sterren. Nu traint hij met spelers van formaat. Maar erg lang om tegen hen op te kijken heeft Toby niet. “Afgelopen zomer keek ik nog naar bepaalde spelers op de televisie en nu train ik ermee. Daar wen je vrij snel aan moet ik zeggen.” En dan moet je verder als speler. Een eigen stijl ontwikkelen en zelfverzekerdheid uitstralen. “Binnenkort wil ik mezelf ook bewijzen en dan kan ik niet blijven kijken naar grote spelers. Je moet toch je eigen persoonlijkheid neerzetten. Daar ben ik meer mee bezig dan naar anderen te kijken.” Hij staat dan ook een stuk sterker in het hart van de verdediging dan, zeg, een half jaar geleden. Alderweireld is een snelle leerling, die al veel heeft geleerd in zijn korte periode bij het eerste elftal. “Het gaat daar allemaal iets sneller en krachtiger. Als je in de trainingen tegenover een Suárez staat dan leer je daar heel veel van.”

Het is voor de centrale verdediger een pittige opgave om de verdedigers die er nu staan te verdrijven, maar de jonge Belg heeft geduld en concentreert zich dan ook op zijn wedstrijden bij het tweede. “Ik vind het totaal niet erg om m’n wedstrijden met Jong Ajax te spelen. Ik heb nu niet een gevoel dat ik vast bij het eerste hoor. Ik train daar wel en probeer zoveel mogelijk bij de wedstrijdselectie te horen, maar ik blijf ook gewoon mijn wedstrijden met Jong Ajax spelen, want daar kan ik ook nog heel veel leren.”NU ook Daley Blind is overgeheveld naar het eerste en daar regelmatig speelminuten krijgt, is Toby de aangewezen captain. “Ik neem met alle plezier de aanvoerdersband van Daley over”, lacht de sympathieke Vlaming.

De defensie van Ajax begint steeds meer Belgen te tellen. Ooit was een Belg in het eerste gedoemd te mislukken. Met spelers als Tom Soetaers en Wesley Sonck in de aanval wilde het niet lukken, maar met de nieuwe generatie gaat het een stuk beter bij Ajax. Met Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en nu ook Alderweireld nemen de Rode Duivels de regie achterin in handen. Toby is trots op zijn landgenoten. “Thomas en Jan doen het ook echt fantastisch. Ik doe mijn best om daar zo snel mogelijk bij te komen. Dit is tevens een teken dat Ajax er goed aan heeft gedaan om in België te scouten.” In Alderweireld’s vaderland volgen de media de Vlaamse Ajacieden op de voet. “In België zijn ze trots, maar de pers komt pas kijken als je echt vast in het eerste zit en wedstrijden speelt. Tot op heden heb ik wel al leuke reacties ontvangen, maar ze komen nog niet speciaal naar Amsterdam voor mij.” In het tempo waarin hij zich nu ontwikkelt, zal dat laatste niet lang op zich laten wachten.
Goed nieuws. Alderweireld
pi_64317630
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Kan die Veloso uitkomen tegen Ajax?
Volgens mij wel omdat hij alleen maar CL heeft gevoetbald.
Althans ik neem aan dat het mag want andersom mag het wel.
Zie Huntelaar die in de CL mag uitkomen.
pi_64319432
Sinds wanneer, voor hoeveel geld en vanaf wie komen Vertonghen en Vermaelen eigenlijk? Of zijn die als jonge jochies al bij Ajax gestald (kan het me niet voorstellen ), maar ik kan me een transfer niet herinneren.
pi_64319607
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Sinds wanneer, voor hoeveel geld en vanaf wie komen Vertonghen en Vermaelen eigenlijk? Of zijn die als jonge jochies al bij Ajax gestald (kan het me niet voorstellen ), maar ik kan me een transfer niet herinneren.
Die zijn van Beerschot overgekomen, die Belgische satellietclub destijds. En hebben dus lang in de jeugd van Ajax gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')