En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zou zeggen:
Tien: Aissati (aankoop)
Links: Sulejmani (Urby)
Centraal: Cvitanich (aankoop)
Rechts: Suarez (Martina)
en ik zou zeggen:quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zou zeggen:
Tien: Aissati (aankoop)
Links: Sulejmani (Urby)
Centraal: Cvitanich (aankoop)
Rechts: Suarez (Martina)
Sarpong heeft nog geen één keer goed gespeeld als linksbuiten. dat heeft Marco hopelijk ook wel gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Jup, je hebt Urby ook nog. Maar ik probeer altijd niet te ver van van Basten af te wijken, anders is het helemaal niet realistisch meer. En van Basten ziet Sarpong duidelijk graag als linksbuiten en heeft te kennen gegeven dat Martina vertrekken mag. Leonardo mag echter blijven en hij doet ook nog wel zo nu en dan een beroep op De Jong.
Maar we moeten toch niet altijd alleen maar aan het volgende seizoen denken? We willen dít seizoen de titel pakken. Dadelijk hebben we mooi Elia een half jaar op de bank zitten om Suarez in de zomer te vervangen maar grijpen we naast het kampioenschap omdat achterin de spoeling te dun is.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.
we moeten Suarez koste wat het kost houden, minimaal tot winter 2009. dan zien we wel weer. nu Elia halen geef je eigenlijk al een vrijbrief aan Suarez dat ie weg mag in de zomer.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.
Als het niet ten koste gaat van versterking achterin ben ik uiteraard voor de komst van Elia.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor een mooi bedrag mag Elia gewoon komen. En als Ajax dan toch 7 of 8 miljoen wil betalen laat het dan niet kapot gaan om een miljoen meer. Als je zeker bent van een speler levert hij altijd meer op dan je hoeft te betalen. En daarnaast heb je er jaren plezier van. Als Elia gekocht is wil dat niet zeggen dat er geen verdediger bij kan.
Ik vind het lastig. Elia is een geweldige voetballer en als je hem kunt halen moet je dat zeker doen, want hij levert altijd meer geld op als je hem over een paar jaar doorverkoopt. Maar de linksbuiten positie is de best bezette positie op dit moment. En aangezien Ajax niet oneindig veel geld heeft zou ik liever zien dat ze van dat geld een goede verdediger kopen. Daar mag ook wel eens dik voor betaald worden. Want ik krijg altijd het gevoel dat Ajax bakken met geld aan aanvallers wil uitgeven terwijl men voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten als het verdedigers betreft.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor een mooi bedrag mag Elia gewoon komen. En als Ajax dan toch 7 of 8 miljoen wil betalen laat het dan niet kapot gaan om een miljoen meer. Als je zeker bent van een speler levert hij altijd meer op dan je hoeft te betalen. En daarnaast heb je er jaren plezier van. Als Elia gekocht is wil dat niet zeggen dat er geen verdediger bij kan.
Het is jammer dat Perez niet op de bank wil zitten. Anders was ie zeer bruikbaar geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
prioriteiten:
- een wissel/concurrent voor Aissati
Eentje voor de basis, een absolute versterking.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef Chadi het volgende:
Verdediger inderdaad. Een goede en niet eentje die alles maar half kan.
Wie dan? Wielaert zal niet gaan want hij heeft zn contract net verlengt. Alex is niet haalbaar net als Boulahrouz. Douglas is een goeie maar mist ervaring. Ik zou voor Goian gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Eentje voor de basis, een absolute versterking.
te oud.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef jna het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik dacht vandaag even aan Ooier als nieuwe (haalbare) verdediger.
Ja, die heb ik een paar dagen geleden genoemd. Begin me steeds meer af te vragen of die wel bij Ajax zou passen. Denk het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Mindstate het volgende:
Goian van Steaua Bucarest?
Ja, heb hem op het EK gezien en dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Mindstate het volgende:
Goian van Steaua Bucarest?
Elia kan ook rechtsvoor he.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Elia is een geweldige voetballer en als je hem kunt halen moet je dat zeker doen, want hij levert altijd meer geld op als je hem over een paar jaar doorverkoopt. Maar de linksbuiten positie is de best bezette positie op dit moment. En aangezien Ajax niet oneindig veel geld heeft zou ik liever zien dat ze van dat geld een goede verdediger kopen. Daar mag ook wel eens dik voor betaald worden. Want ik krijg altijd het gevoel dat Ajax bakken met geld aan aanvallers wil uitgeven terwijl men voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten als het verdedigers betreft.
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, die heb ik een paar dagen geleden genoemd. Begin me steeds meer af te vragen of die wel bij Ajax zou passen. Denk het niet eigenlijk.
Suarez blijft nog wel even bij Ajax. Ik zou eens wat beter gaan scouten en komende zomer een jonge (goedkope) vervanger kopen voor Suarez. Zodat hij de tijd heeft om zich aan te passen. Net zoals ze met Cvitanich en Huntelaar hebben gedaan.quote:
Hij lijkt me kwetsbaar met veel ruimte in z'n rug.quote:
Die staat er niet meteen. Vond hem een drama bij PSV, laat die mooiboy maar lekker naar een andere club verkassen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij lijkt me kwetsbaar met veel ruimte in z'n rug.
Ik zit de hele tijd met Manuel da Costa in m'n gedachten, hij was bij PSV wisselvallig en bij Fiorentina komt hij niet aan de bak maar ik vind hem toch wel talentvol. Hij moet weg in januari las ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |