Bij aanvang van het seizoen speelde van Basten met Suarez op rechts, Sarpong links en Sulejmani als nummer 10. Als Elia komt zie ik de kans nog groter dat Sulejmani terug naar de 10-positie gaat. Waar Aissati dan voor gehaald is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Siem moet mooi hier blijven we hebben na Aissatti niet echt een nummer 10. Suarez en Sulejmani kunnen er wel spelen maar liever Siem op die positie.
Sulejmani moet echt niet op 10quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij aanvang van het seizoen speelde van Basten met Suarez op rechts, Sarpong links en Sulejmani als nummer 10. Als Elia komt zie ik de kans nog groter dat Sulejmani terug naar de 10-positie gaat. Waar Aissati dan voor gehaald is?
quote:Maarten Stekelenburg gaat in januari met Ajax mee naar het trainingskamp in Portugal. De doelman van Oranje staat al een paar maanden buitenspel met een schouderblessure en hoopt in de Algarve weer gedeeltelijk aan te sluiten bij de groep.
Samen met Kenneth Vermeer en Hans Vonk moet Stekelenburg het keeperstrio voor de tweede seizoenshelft gaan vormen.
Met Vermeer, de huidige stand-in van Stekelenburg, hoopt Ajax op korte termijn toch om de tafel te kunnen voor een gesprek over contractverlenging. Vermeer en zijn zaakwaarnemer hebben de boot tot dusverre afgehouden. Zij wachten liever tot het contractueel afgesproken evaluatiemoment in mei 2009.
Stekelenburg heeft bij Ajax een contract dat tot medio 2012 loopt. De verbintenis van de drieënhalf jaar jongere Vermeer loopt in 2010 af. Hij is na Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Daley Blind en Toby Alderweireld voorlopig de laatste speler uit de eigen kweek van wie Ajax het contract tussentijds wil openbreken en verlengen.
Voor het trainingskamp in januari slaan de Amsterdammers tussen 5 en 11 januari de tenten op in de omgeving van de Portugese kustplaats Albufeira. In die week speelt Ajax één oefenduel, op zaterdag 10 januari tegen VfB Stuttgart.
mag ook weleens opschieten met Maarten. dat ie voor januari nog een twijfelgeval zou zijn was volgens mij niet de bedoeling.quote:
Tsja, de oplossing is zo simpel: Elia niet kopen maar een (goedkope) jonge/ervaren spits als man achter Cvitanich, dan hebben we alle aanvallende posities prima dubbel bezet:quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Sulejmani moet echt niet op 10. incidenteel kan hij er staan maar zijn kwaliteiten zijn toch echt z'n acties aan de zijkant en z'n voorzet. Aissatti is de enige geschikte optie in de selectie.
ik zou zeggen:quote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tsja, de oplossing is zo simpel: Elia niet kopen maar een (goedkope) jonge/ervaren spits als man achter Cvitanich, dan hebben we alle aanvallende posities prima dubbel bezet:
Tien: Aissati (De Jong)
Links: Sulejmani (Sarpong)
Centraal: Cvitanich (aankoop)
Rechts: Suarez (Leonardo)
...en heul veul geld over om die defensie te versterken.
En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zou zeggen:
Tien: Aissati (aankoop)
Links: Sulejmani (Urby)
Rechts: Suarez (Martina)
en ik zou zeggen:quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik zou zeggen:
Tien: Aissati (aankoop)
Links: Sulejmani (Urby)
Rechts: Suarez (Martina)
Sarpong heeft nog geen één keer goed gespeeld als linksbuiten. dat heeft Marco hopelijk ook wel gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Jup, je hebt Urby ook nog. Maar ik probeer altijd niet te ver van van Basten af te wijken, anders is het helemaal niet realistisch meer. En van Basten ziet Sarpong duidelijk graag als linksbuiten en heeft te kennen gegeven dat Martina vertrekken mag. Leonardo mag echter blijven en hij doet ook nog wel zo nu en dan een beroep op De Jong.
Maar we moeten toch niet altijd alleen maar aan het volgende seizoen denken? We willen dít seizoen de titel pakken. Dadelijk hebben we mooi Elia een half jaar op de bank zitten om Suarez in de zomer te vervangen maar grijpen we naast het kampioenschap omdat achterin de spoeling te dun is.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En wat als Suarez voor 40 miljoen weggekocht wordt? En dat gaat sowieso gebeuren de vraag is alleen wanneer. Dan wil de club waar je de vervanger van koopt ook de hoofdprijs. Nu kan je Elia nog voor onder de 10 miljoen kopen waarschijnlijk. En als Suarez dan weggaat heb je alsnog een prima voorhoede met Sulejmani, Cvitanisch, Elia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |