okquote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef Agiath het volgende:
Ik moet nu eten, dus plaats je reactie over dit onderwerp, dan post ik misschien wat terug zo.
Alle uitgezonden huursoldaten worden anders niet opgenomen in de dodenstatistieken. Het is dan ook ENORM hypocriet om alleen de doden van het Amerikaanse c.q. het NAVO-leger te vermelden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef Meddo het volgende:
Andere (dodelijke) bedrijfsongevallen worden toch ook gemeld, waarom dit dan niet?
Op een normale manier ja. Alsof Willem van Oranje is omgekomen, zo wordt het gebrachtquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Dus als iemand vecht voor ons land en onze veiligheid en hij sterft mag dat niet vermeld worden?
Mag wel vermeldt worden maar waarom zo overdreven?quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Dus als iemand vecht voor ons land en onze veiligheid en hij sterft mag dat niet vermeld worden?
Het idee is dus om nationalisme aan te moedigen. Dat is een van de beste middelen om het vertrouwen in een land te verbeteren.quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mag wel vermeldt worden maar waarom zo overdreven?
Eensquote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mag wel vermeldt worden maar waarom zo overdreven?
ja het zijn toch heel geen zigeunersquote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef Agiath het volgende:
Ja je zal het wel gehoord hebben de afgelopen paar dagen, er is weer een Nederlandse soldaat doodgegaan in het Midden-Oosten.
Ten eerste wil ik zeggen dat ik respect heb voor de soldaten daar, die er nog iets van proberen te maken. Zelf vind ik het Nederlandse leger heel erg knudde en geromaniseerd over komen op de TV en media.:*
Is geen kwestie van durven. Is een kwestie van er voor kiezen niet de kans te lopen te sterven voor een fascistisch motief, waarin jijzelf gebruikt wordt als een gezichtsloze pion.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Jullie praten er wel heel makkelijk over terwijl geen van jullie daar zou durven staan.
Beetje respectloos dit.
Nee waarom zou je er willen staan.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Jullie praten er wel heel makkelijk over terwijl geen van jullie daar zou durven staan.
Beetje respectloos dit.
Waarom is dat nou weer respectloos?quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Beetje respectloos dit.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Beetje respectloos dit.
Vechten voor óns land en ónze veiligheid?quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Nou zoiets dusquote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is geen kwestie van durven. Is een kwestie van er voor kiezen niet de kans te lopen te sterven voor een fascistisch motief, waarin jijzelf gebruikt wordt als een gezichtsloze pion.
Nou ja, durven? Ik kan gelukkig wel realistische afwegingen maken met toekomstperspectief.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Precies, en het zijn dezelfde jongens, maar omdat vele niet achter de missie staan boeit het al meteen niet meerquote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Als Nederland zelf aangevallen word of iets waar je echt voor staat zou het anders zijn voor velen.
Wat ben je weer lekker scherp vandaagquote:Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het zijn toch heel geen zigeuners
Waarom moet ik respect hebben voor een mensenleven? Geef me daar eens één echt goede reden voor?quote:Op maandag 22 december 2008 18:26 schreef Northside het volgende:
Omdat het om een mensenleven gaat, daar doet iedereen altijd respectvol over. Zelfs bij mensen die voor de trein springen en er dus ECHT zelf voor kiezen.
En waarom zou het mij wel moeten boeien dan?quote:Op maandag 22 december 2008 18:26 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Precies, en het zijn dezelfde jongens, maar omdat vele niet achter de missie staan boeit het al meteen niet meer
Ik vind het ook compleet misplaatst en niet betuigen van enig respect.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Beetje respectloos dit.
Ik heb wel respect voor een mensenleven hoor , maar een soldaat die er bewust voor kiest ,,,, tja , dan moet je het zelf weten hoorquote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarom moet ik respect hebben voor een mensenleven? Geef me daar eens één echt goede reden voor?
ja idd je kan beter respect hebben voor iemand ie sterft voor een zaak waar je het totaal niet mee een bentquote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind het ook compleet misplaatst en niet betuigen van enig respect.
En waarom dan?quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind het ook compleet misplaatst en niet betuigen van enig respect.
Fatsoen en opvoeding?quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef sinadO het volgende:
Waarom moet ik respect hebben voor een mensenleven? Geef me daar eens één echt goede reden voor?
quote:
ik vind oorlog niet echt fatsoenlijkquote:
Of dode afghanen for that matter..quote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef N.icka het volgende:
Maar een dode soldaat moet dus veel meer aandacht krijgen dan bv een dood verkeersslachtoffer?
hij vecht om geld te verdienen, zo gauw ze geen salaris meer krijgen is er geen een die nog uitgezonden wil worden...quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Omdat "voor vrede en veiligheid" voor sommige mensen misschien verder gaat dan de voordeur van hun eigen huis?quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee waarom zou je er willen staan.
Nee ik vroeg om echt goede redenen. Niet dit soort drogredenen. Maar ik dacht wel al dat men niet veel verder dat dit zou komen. Omdat 'men' vindt dat je respect voor mensen moet hebben, moet je dat dus hebben? Bullshit. Ik heb nog steeds geen goede reden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Fatsoen en opvoeding en menselijkheid?
Mensen die voor geld andere mensen dood schieten verdienen respect?quote:
Ik heb 7 jaar in het leger gezeten. 2 uitzendingen. Ik zeg: beroepsrisico. De rest is propaganda.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Beetje respectloos dit.
appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef George_Kloonie het volgende:
Zodra nederland geraakt word door een grote terreur aanval zullen vele van jullie wel anders piepen, that's for sure.
Verder kijken dan je neus lang is, beetje nadenken enzo.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef George_Kloonie het volgende:
Zodra nederland geraakt word door een grote terreur aanval zullen vele van jullie wel anders piepen, that's for sure.
Verder kijken dan je neus lang is, beetje nadenken enzo.
Wat dan een aanval zou zijn omdat 'onze jongens' daar zitten om 'onze veiligheid' te beschermen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef George_Kloonie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |