okquote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef Agiath het volgende:
Ik moet nu eten, dus plaats je reactie over dit onderwerp, dan post ik misschien wat terug zo.
Alle uitgezonden huursoldaten worden anders niet opgenomen in de dodenstatistieken. Het is dan ook ENORM hypocriet om alleen de doden van het Amerikaanse c.q. het NAVO-leger te vermelden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef Meddo het volgende:
Andere (dodelijke) bedrijfsongevallen worden toch ook gemeld, waarom dit dan niet?
Op een normale manier ja. Alsof Willem van Oranje is omgekomen, zo wordt het gebrachtquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Dus als iemand vecht voor ons land en onze veiligheid en hij sterft mag dat niet vermeld worden?
Mag wel vermeldt worden maar waarom zo overdreven?quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Dus als iemand vecht voor ons land en onze veiligheid en hij sterft mag dat niet vermeld worden?
Het idee is dus om nationalisme aan te moedigen. Dat is een van de beste middelen om het vertrouwen in een land te verbeteren.quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mag wel vermeldt worden maar waarom zo overdreven?
Eensquote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mag wel vermeldt worden maar waarom zo overdreven?
ja het zijn toch heel geen zigeunersquote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef Agiath het volgende:
Ja je zal het wel gehoord hebben de afgelopen paar dagen, er is weer een Nederlandse soldaat doodgegaan in het Midden-Oosten.
Ten eerste wil ik zeggen dat ik respect heb voor de soldaten daar, die er nog iets van proberen te maken. Zelf vind ik het Nederlandse leger heel erg knudde en geromaniseerd over komen op de TV en media.:*
Is geen kwestie van durven. Is een kwestie van er voor kiezen niet de kans te lopen te sterven voor een fascistisch motief, waarin jijzelf gebruikt wordt als een gezichtsloze pion.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Jullie praten er wel heel makkelijk over terwijl geen van jullie daar zou durven staan.
Beetje respectloos dit.
Nee waarom zou je er willen staan.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Jullie praten er wel heel makkelijk over terwijl geen van jullie daar zou durven staan.
Beetje respectloos dit.
Waarom is dat nou weer respectloos?quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Beetje respectloos dit.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
Beetje respectloos dit.
Vechten voor óns land en ónze veiligheid?quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef George_Kloonie het volgende:
Nou zoiets dusquote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is geen kwestie van durven. Is een kwestie van er voor kiezen niet de kans te lopen te sterven voor een fascistisch motief, waarin jijzelf gebruikt wordt als een gezichtsloze pion.
Nou ja, durven? Ik kan gelukkig wel realistische afwegingen maken met toekomstperspectief.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef George_Kloonie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |