ik weet hoe je je voeltquote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Op het gebied van afvallen ook zeer gedisciplineerd hier! Met studeren en andere verplichtingen momenteel wat minder.
Serieus, 3/4e van die dingen heb ik nog nooit gegeten.quote:Op zondag 14 december 2008 19:17 schreef SHE het volgende:
[..]
humus; aubergine spread, tartex, slankie met sambal, komkommersalade, toffuti ( bij de reformzaak ) lijkt op roomkaas, is gemaakt van soja, pindakaas + sambal, gegrilde groenten, ei
Nou, met kerst etc eet ik toch een stuk meer dan op een normale dag. Omdat, en dat blijkt toch mijn echte valkuil te zijn: er ís eten, vrij beschikbaar en anderen willen graag dat ik het opeet. Soms ga ik de strijd nog aan, maar dat 'nietsdoen' terwijl er wel voedsel is ... ik hou het meestal een halve dag vol.quote:Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Precies! btw, ik eet met kerst meestal minder dan op een gewone dag, omdat je dan toch maar een beetje loopt te hangen.
bedanktquote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef DuTank het volgende:
Diëten
Gewoon de gym induiken, niet snoepen en gewoon op je eten letten. Dus niet alsnog elke dag naar door de McDrive.
Ik heb een flinke tijd vegetarisch gegeten...naja, eigen vegan.quote:Op zondag 14 december 2008 19:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Serieus, 3/4e van die dingen heb ik nog nooit gegeten.(Zelfs sambal heb ik op de een of andere magische manier altijd ontweken.
)
Maar vooral humus, tartex (hebben ze dat in een supermarkt?) en toffuti klinkt lekker.![]()
Bedankt voor de tips iedereen, blijkbaar zijn er toch een boel meer dingen die je als vegetariër kunt eten dan ik dacht. En dat eet dan al praktisch haar hele leven geen vlees.
Een vriendinnetje van mij dat vegetariër is vertelde laatst dat ze het zo zat is om elke keer voor verjaardagen enzo vegetarische kookboeken te krijgen, "want ik ben al m'n hele leven vegetariër, ik weet heus wel hoe ik vegetarisch kan koken". Dat vond ik zo'n gekke redenering, als ik een kookboek krijg vol vleesrecepten dan denk ik toch ook niet "ik eet al m'n hele leven vlees, dus ik weet inmiddels wel hoe ik een biefstukje bak". Nieuwe recepten en producten zijn juist altijd leuk!quote:Op zondag 14 december 2008 19:35 schreef Bob. het volgende:
Bedankt voor de tips iedereen, blijkbaar zijn er toch een boel meer dingen die je als vegetariër kunt eten dan ik dacht. En dat eet dan al praktisch haar hele leven geen vlees.
Het was het beste dat ik kon verzinnen in die 5 sec bedenktijd, kan ik ´t helpen dat er een of andere nephooligan komt binnenwaaienquote:
Vrouwenquote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bedankt
oh nieuwe Guru
wil je met me trouwen?
Oh, ik ben eigenlijk echt een luie vegetariër, ik laat vlees gewoon weg en mik overal kaas en nootjes door heen en heel af en toe een vega burger.quote:Op zondag 14 december 2008 19:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij dat vegetariër is vertelde laatst dat ze het zo zat is om elke keer voor verjaardagen enzo vegetarische kookboeken te krijgen, "want ik ben al m'n hele leven vegetariër, ik weet heus wel hoe ik vegetarisch kan koken". Dat vond ik zo'n gekke redenering, als ik een kookboek krijg vol vleesrecepten dan denk ik toch ook niet "ik eet al m'n hele leven vlees, dus ik weet inmiddels wel hoe ik een biefstukje bak". Nieuwe recepten en producten zijn juist altijd leuk!![]()
(Niet dat ik bedoel dat jij zo bent als dat vriendinnetje hoor, ik vond 't alleen een leuke anecdote om te vertellen)
Wat had je dan verwacht? Het zal vast heel leuk en lief bedoeld zijn, maar wat jij voorstelt verschilt niets van wat de meeste mensen hier doenquote:
Ik was altijd heel goed in mn talen, vooral nederlands. Alleen de laatste tijd wordt de kennis niet meer zo in praktijk gebracht, en dan verwaterd ´t toch snelquote:
Mensen die binnen komen vallen zonder enig idee te hebben in wat voor een topic ze dat doenquote:
Over diëten, dat woord komt meerdere malen terug in de OP.quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensen die binnen komen vallen zonder enig idee te hebben in wat voor een topic ze dat doen
Zeg datquote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was altijd heel goed in mn talen, vooral nederlands. Alleen de laatste tijd wordt de kennis niet meer zo in praktijk gebracht, en dan verwaterd ´t toch snel
je bent naast een niet lezende bemoeial ook nog domquote:Op zondag 14 december 2008 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over diëten, dat woord komt meerdere malen terug in de OP.
Zij kan ook niet koken, vandaar al die kookboeken die ze krijgtquote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Bob. het volgende:
Dus vegetarisch koken kan ik eigenlijk helemaal niet zo goed, tegenover gestelde van die vriendin.![]()
Heinz maakt sowieso fantastische producten, met veel zorg voor het gezondheids aspect. Weinig troep en toevoegingen.quote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef computergirl het volgende:
Voor de mensen die iets hartigs op brood willen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heinze daily spread, zit veel groente in en maar weinig calorieen. Voor de afwisseling best ok, vooral als je er nog een stoot peper op doet voor een beetje meer pit.
Oke, nog 1x dan:quote:Op zondag 14 december 2008 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over diëten, dat woord komt meerdere malen terug in de OP.
Ohja!quote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
Tink
binnen 10 minuten heb ik een nieuwe Guru gevonden
mag ik dan jou aanbidden?
dat moet ik ook écht gaan doen, over een half uurtje, dan is 't eten genoeg gezakt me dunktquote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja!Eindelijk! Eindelijk ontdekt iemand hier mijn talenten
![]()
![]()
Maar wel buikspieroefeningen doen hè, en opdrukken, dat is de basis van mijn leer.
Gewoon, normaal meel vervangen door boekweit- of volkorenmeel. Of half-om-half doen. Eventueel nog wat bakpoeder erbij om de boel een beetje luchtiger te maken. Of aanmaken met een beetje Spa rood.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Fruity het volgende:
Ik ben dol op pannekoeken en lees dat er een gezond pannekoeken recept is?? Heeft iemand het recept. Ik lees nog steeds af en toe mee en heb hier al weken niet gepost. Maar bij pannekoeken kan ik het niet laten om te reagern :-) Ik wil ook boekwiet pannekoeken!!!
goed ideequote:Op zondag 14 december 2008 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Tink, kan jouw lijstje niet ook in de OP? Misschien schrikt het af
is boekweit gewoon volkoren meel dan, gewoon van die kant en klaar pakken of moet je het dan zelf helemaal samenstellen met alle ingrdienten? weet wel hoe je gewoon pannekoeken moet bakken.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou, gewoon, met volkorenmeelspullie
en dan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadingen stroop en oude kaas
quote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Zij kan ook niet koken, vandaar al die kookboeken die ze krijgt
quote:Op zondag 14 december 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Biecht jij maar eens je lijstje op, truffeltje
van boekweit heb ik totaal geen verstandquote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Fruity het volgende:
[..]
is boekweit gewoon volkoren meel dan, gewoon van die kant en klaar pakken of moet je het dan zelf helemaal samenstellen met alle ingrdienten? weet wel hoe je gewoon pannekoeken moet bakken.
Handig. Moet je er nog iets doorheen mikken? ei, melk? of alleen waterquote:Op zondag 14 december 2008 20:12 schreef Merel het volgende:
Maar ik koop nu altijd bij de Aldi zo'n pak met een stuk of 10 zakjes pannenkoekmix erin. En van zo'n zakje bak ik precies 4 pannenkoeken, en dat is voor mij de perfecte hoeveelheid.
Viking volgens mijquote:Op zondag 14 december 2008 20:14 schreef Merel het volgende:
Oh even tussendoor, wie van jullie had Burn after reading nou gezien? Kan iemand me vertellen wanneer de film nou leuk wordt? Want ik sta op het punt om af te haken
boekweit pannekoekjes:quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Fruity het volgende:
Ik ben dol op pannekoeken en lees dat er een gezond pannekoeken recept is?? Heeft iemand het recept. Ik lees nog steeds af en toe mee en heb hier al weken niet gepost (kopzorgen en al te veel achter een computer zitten op werk) Maar bij pannekoeken kan ik het niet laten om te reagern :-) Ik wil ook boekwiet pannekoeken!!!
Ja, kan je gewoon halen in de beter gesorteerde supermarkt of anders in de reformwinkel. Wat bedoel je eigenlijk met "weet wel hoe je gewoon pannekoeken moet bakken"?Toch niet met zo'n kant-en-klaar pak hè?quote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Fruity het volgende:
[..]
is boekweit gewoon volkoren meel dan, gewoon van die kant en klaar pakken of moet je het dan zelf helemaal samenstellen met alle ingrdienten? weet wel hoe je gewoon pannekoeken moet bakken.
Wordt niet leukerquote:Op zondag 14 december 2008 20:14 schreef Merel het volgende:
Oh even tussendoor, wie van jullie had Burn after reading nou gezien? Kan iemand me vertellen wanneer de film nou leuk wordt? Want ik sta op het punt om af te haken
Alleen melk. En er zit vast allerlei niet door SHE goedgekeurde meuk in die pakjes, maar bij een spontane aanval van pannenkoekentrek kan me dat niks schelenquote:Op zondag 14 december 2008 20:15 schreef computergirl het volgende:
Handig. Moet je er nog iets doorheen mikken? ei, melk? of alleen water
quote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Vivi het volgende:
Goed plan! DE OP trekt engerds aan. Het is een soort schriftelijk te kort rokje.
Doe je dat tochquote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Fruity het volgende:
[..]
morgen meteen maken! thnx en ook ahornsiroop eens proberen, nog nooit gegeten.quote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
boekweit pannekoekjes:
300ml soja of rijstmelk ( ongeveer, kijk even hoe dik je'm wil maken )
1 scheutje limoensap/citroensap ( theelepel )
1 theelepel zonnebloemolie
150 gram boekweitmeel
1 theelepel bakpoeder
150 gram rijstmeel ( als je het helemaal glutenvrij wilt ) of gewoon volkorenmeel als je daar geen last van hebt
snuf zout ( half theelepeltje )
garneren met: Ahorn siroop! en fruit
alle natte dingen mengen, dan alle droge dingen mengen. Pan op vuur, olie erin, met pollepel klein pannekoekje maken.
Maak het beslag zo dik als je wilt, meer meel als je dikker wilt. Wil je dunner, dan meer rijstmelk toevoegen. ( flensjes bijv )
Eventueel kun je er plakjes banaan op leggen en meebakken, of ananas.
Als ze gaar zijn,op bordje leggen en er ahorn siroop over gieten.
Ja? dat heb ik echt nog nooit gedaan, behalve bij appelpannenkoeken. Ik doe er wel eens een zakje vanillesuiker inquote:
[DuTank]quote:Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus teveel, en te slecht... maja moet kunnen he?
Maar jij was toch niet van de soja, eigenlijk??quote:Op zondag 14 december 2008 20:26 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en de reden dat er geen ei in mijn recept zit, is omdat dat vet scheelt, en helemaal niet nodig is.
scheelt 4 gram vet. Deze pannekoekjes mag je dan ook eten tot je erbij nee pleurt. Ze zijn vet en crap-free
hahaaaaa dat hadie kunnen zeggen iddquote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[DuTank]
Als je dat blijft denken blijf je een vadsig varken
[/DuTank]
Daarom staat er ook soja OF rijstmelk.quote:Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar jij was toch niet van de soja, eigenlijk??
Ik weet niet waarom, maar ik had op de een of andere manier verwacht dat je het dan ook niet als optie zou gevenquote:Op zondag 14 december 2008 20:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom staat er ook soja OF rijstmelk.
Ik gebruik zelf nauwelijks soja producten.
Er zijn helaas niet veel opties als je melk wil vervangen, behalve rijst of sojaquote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had op de een of andere manier verwacht dat je het dan ook niet als optie zou geven.
hoeveel wat? Als je op vet doelt dan is dan 4 gram tot 6 vet per dooier ( afhankelijk van soort ei ). In eiwit zit namelijk geen vet.quote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef loveli het volgende:
Weet iemand hoeveel er in eigeel zit? Ik kan het wel vinden per dooier, maar niet per 100 ml. Zal wel niet heel veel impact hebben op de hoeveelheden die ik gebruik, maar de kerst komt er weer aan en ik gebruik graag eigeel voor sausjes en toetjes.
Want melk is te vet? [noobmodus]quote:Op zondag 14 december 2008 20:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zijn helaas niet veel opties als je melk wil vervangen, behalve rijst of soja
Hoeveel kcal, maar dan per volume-eenheid en niet per stuk. Als ik binnenkort aan de slag ga tik ik geen eitjes, maar schenk ik eigeel uit het pak.quote:Op zondag 14 december 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
hoeveel wat? Als je op vet doelt dan is dan 4 gram tot 6 vet per dooier ( afhankelijk van soort ei ). In eiwit zit namelijk geen vet.
3 dooiers per 100 gram, elke dooier ongeveer 80-100 kcal, dus 100 ml telt zo'n 250-300 kcal.quote:Op zondag 14 december 2008 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcal, maar dan per volume-eenheid en niet per stuk. Als ik binnenkort aan de slag ga tik ik geen eitjes, maar schenk ik eigeel uit het pak.
Heb seizoen 1 hier op dvd liggen, maar ben nog niet verder dan 3 afleveringen gekomen. Ik kom er niet goed "in", dus ik bewaar het voor laterquote:Op zondag 14 december 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Kim, heb je de Soprano's ook al gekeken?
Jouw boek zegt hetzelfde als 'mijn' sitequote:Op zondag 14 december 2008 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn voedingswaardetabel zegt:
Per 100 gram eigeel
353 kcal
16,1 g proteine
31,9 g vet
5,5 g vet (MUF - geen idee wat dit moet betekenen)
1260 mg cholesterol
Een eigeel is volgens dit boek gemiddeld 19 gram.
Oeps na het spinnen bijna niks? Ik zou toch nog wat eten ls ik jou was cyclebabe. Met alleen een paar pizzapunten herstel je onvoldoende. Beter nog ff wat carbs tegenaan knallen, bordje brinta of een pancake of rijst ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef cyclechick het volgende:
Hooi![]()
Net terug uit Luyksgestel en heb het gewoon volgehouden! Vijf (5!) uur spinnen, het was echt supervetttt!
Lijstje van vandaag (hihi)
O: Brinta
T: een of andere aardbeien/mueslireep
L:Energie reep
T: banaan
T: muesliereepje
T:energiereepje
Na het spinnen:
Mueslireepje
D: 2 stukken pizza (was bij iemand thuis en er was niks anders)
T: boterham met avocado
En gedronken: heul veel water en inovit ofzo, daar vulden ze je bidons steeds mee.
Oohhh en straks lekker slaaapeen!
Achter zo'n prestatie zit meestal een geweldig leuk verhaal!quote:Op zondag 14 december 2008 21:17 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha, werkelijk IEDEREEN reageerde niet met "wat leuk" oid, maar met "waarom???"
Kheb zojuist nog een tweede boterham op, maar zit nu wel echt vol... En waren grote pizzapunten hoorquote:Op zondag 14 december 2008 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeps na het spinnen bijna niks? Ik zou toch nog wat eten ls ik jou was cyclebabe. Met alleen een paar pizzapunten herstel je onvoldoende. Beter nog ff wat carbs tegenaan knallen, bordje brinta of een pancake of rijst ofzo
Oh voel je echt niet stom hoor! De meesten hadden er zo;n intonatie bij van "je moet wel gek zijn om zo iets vrijwillig te gaan doen" en niet omdat ze daadwerkelijk benieuwd waarom waaromquote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Achter zo'n prestatie zit meestal een geweldig leuk verhaal!En nu voel ik me stom dat ik waarom gevraagd heb
Echt stoer he, heb je al plannen voor een volgende keer?
Heeee Vamp! Hoe is het in huize Brekebeen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Internet ligt er hier uit...
Nou heb ik ven internet via vriendjes telefoon... Nog wat gemist?
Ja in principe welquote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef cyclechick het volgende:
hihi iedereen bedankt voor de complimenten. Maar ik denk dat iedereen het wel kan hoor, als je een beetje sportief bent. Tis gewoon een kwestie van je erop instellen dat het zo lang is, en je energie een beetje verdelen... Ik heb echt niet alle 5 de uren voluit geknald, dat had ik nooit volgehouden..
quote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Heeee Vamp! Hoe is het in huize Brekebeen?
Ik kan je niet updaten, ik volg het zelf ook niet meer
Onderschat jezelf niet, ik denk niet dat iedereen het zou kunnen ... ook niet iedereen zonder gebroken beenquote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef cyclechick het volgende:
hihi iedereen bedankt voor de complimenten. Maar ik denk dat iedereen het wel kan hoor, als je een beetje sportief bent. Tis gewoon een kwestie van je erop instellen dat het zo lang is, en je energie een beetje verdelen... Ik heb echt niet alle 5 de uren voluit geknald, dat had ik nooit volgehouden..
Thanks! Mijn ideeën waren alweer een beetje uitgeput qua vegetarisch etenquote:Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tijd vegetarisch gegeten...naja, eigen vegan.
Tartex en toffuti hebben ze volgens mij alleen bij de reformzaak, maar je moet eens bij het broodbeleg schap in de super kijken. ( vaak ligt het keihard naast het vleesbeleg)
Je kunt echt een keur aan spreads en dingen vinden, zoals vega filet americain, vega smeer leverworst etc.
Zonnatura heeft ook veel vega broodbeleg.
Ik at toen graag gegrilde groenten ( ui, paprika, courgette of aubergine ) op stokbrood. Echt heerlijk.
Gewoon 1 keer de moeite nemen om je supermarkt eens uit te pluizen en 1 bezoekje te brengen aan een natuurwinkel. Er gaat een wereld voor je open!
Kun je meteen even checken wat je lekker vind.
Ik gebruikte toen Vegatopia ( het forum ) om een beetje fatsoenlijk te eten en ideetjes op te doen.
Ik heb gister ook zoooo veel te veel gedronken. Echt, ik wil het best vertellen maar het kwam er op neer dat ik een kerst diner had met het dispuut van Mr PF.. En dat ik echt te veel gedronken had..quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Was écht héél erg. René heeft me 100 keer hetzelfde horen zeggen en vragen en ik was écht ver heen
ben er niet blij mee en ben nu depressief omdat ik me daar echt voor schaam, terwijl hij het alleen maar schattig vond![]()
ofzo
ontwenningsverschijnselen ofwa?quote:Op zondag 14 december 2008 22:50 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb een huilavond. Ik wil een dekentje en thee.
Wow klinkt super *jealous is*quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:voor Esse_Est, en alle anderen die kusjekroel nodig hebben! Heb nog niet bijgelezen, en gleoof ook niet dat ik alle topics ga bijlezen die ik gemist heb. Heb ik veel gemist?/
Ik ben weer tuerg uit het noorden. 1000 km. gereden in een weekend, veel gezien, veel gedaan, koud (-10), veel sneeuw en ijs. En heel erg mooie natuur. En een huisje met open haard in de middle of nowhere aan de rand van een fjord...het was tof!
Foto's volgen morgenofzo!
Was t ook romantieeeeessss???quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben weer tuerg uit het noorden. 1000 km. gereden in een weekend, veel gezien, veel gedaan, koud (-10), veel sneeuw en ijs. En heel erg mooie natuur. En een huisje met open haard in de middle of nowhere aan de rand van een fjord...het was tof!
Foto's volgen morgenofzo!
Zoiets. Terugslagje.quote:Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ontwenningsverschijnselen ofwa?
Totdat we ruzie kregen over wie de open haard aan mocht steken wel ja!quote:
dat was het ook. -10 ofzo op dat moment. En ik kan geen foto's maken met handschoenen aan, dus m'n vingers waren bijna bevroren!quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die was niet express
En Nynke, ziet er koud uit!
Ik kom minstens 1x per week bij de Macquote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, nog 1x dan:
1. We zijn allemaal al dun
2. Niemand heeft hier overgewicht
3. We zijn al lekker, en willen alleen nog maar lekkerder worden
4. We sporten bijna allemaal. Veel
5. Ik kom zelden bij de Mac en dat geldt volgens mij voor de rest ook
6. De helft is hier al 10 kg of meer afgevallen, dus we weten best hoe het moet.
7. Zonder dieet ja
8. Het merendeel van de Slankers heeft HBO+ of Uni en kan dus heel goed zelf nadenken. Degenen zonder HBO+ of Uni die hier posten kunnen dat trouwens net zo goed.
9. Nieuwe guru's mogen zich aansluiten in de wachtrij. Er zijn nog zo'n 35 wachtenden voor je
Neu. Niet echt. Geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2008 09:53 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Jullie hebben gewoon 8 topics volgepost sinds vrijdag ofzo!
Heb ik nog wat gemist?
Ok!quote:
Leuk voor 'm! Waar is het?quote:Op maandag 15 december 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:![]()
30 m2 bitches! Ik ben zo blij
En nu krijgt hij van mij kruidenplantjes! En spatels! En een mes! (O en hij weet het nu wel ik MOEST hem wakker smsen!)
SHE waarom slaap jij nietVan weinig slaap word je lelijk!
Morgen project afmaken en ik hoop dat ik daar snel klaar mee ben dan kan ik weer gaan fitnessen![]()
![]()
Ik vermoed dat ze zijn inloggegevens heeft van studentenwoningweb. Of in zijn email kan.quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik me trouwens nog afvroeg PF: hoe kan het dat jij al wist dat vriendje woonruimte heeft en hij niet? Is het raar dat ik dat raar vind?
quote:Op maandag 15 december 2008 10:52 schreef SHE het volgende:
Oh ja! Cyclechick; helemaal vergeten.
Wat een top prestatie! Ontzettend stoer. Je doet er wel luchtig over, maar ik vind het nogal wat.
Ik ben na 2 uur powersteps al bijna dood gegaanLaat staan 5! uur fietsen.
Hoe voel je je vandaag?
Ik heb echt het idee dat jij al weken lang, elke dag aan het furfen bent, en dan ga ik me toch afvragen: Hoe groot is jullie huis wel nietquote:Op maandag 15 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Mooi lijstje Mini!
Broccolisoep
Hier is het :
O: gebakken rijst
T: yoghurt
L:: brood met spinazie
T : yoghurt en walnoten
D: geen idee, ik moet furfen. Dus wrs een wok thingie
Dat is ook zo! En het huis is heel kleinquote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij al weken lang, elke dag aan het furfen bent, en dan ga ik me toch afvragen: Hoe groot is jullie huis wel niet
Dat jij daar op kunt leven zeg... tot aan je D is het echt zoo weinig lijkt mij, bouillon en fruit enzo, en dan ook geen lunchquote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: twee knackebrod (een met oude kaasen een met runderrookvlees)
T: fruit halen bij de appie
L: misschien geen, anders weer iets van knackebrod, want heb 11.00 ontbeten
T: fruitjes
T: bouillon
D: geen idee nog, makkelijk, vega en gezond wrsch, maarwilde pizza halen
Ben je je huis opnieuw aan het inrichten / decoreren?quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ook zo! En het huis is heel klein
Maar ik doe steeds een klein stukje. En eigenlijk alles gaat op de schop, dus naast furfen is het ook ander kluswerk.
Alle kozijnen, deurposten, deuren..etc. Gaat allemaal mee. En als je dat mooi wil doen, dan moet dat met beleid
Maar het is meer mijn slakkengang hoor
Aha okequote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ook zo! En het huis is heel klein
Maar ik doe steeds een klein stukje. En eigenlijk alles gaat op de schop, dus naast furfen is het ook ander kluswerk.
Alle kozijnen, deurposten, deuren..etc. Gaat allemaal mee. En als je dat mooi wil doen, dan moet dat met beleid
Maar het is meer mijn slakkengang hoor
Kwak heeft volgens mij een grijze muur, aan haar kan je het denk ik ook wel vragenquote:Op maandag 15 december 2008 11:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Aha okeEn welke kleur wordt het allemaal?
Dan ben je strax wel furf-expert! Ik wil graag 1 grijze muur (maar weet niet zo goed welke teint, er zijn zoveel kleuren!) kan ik jou daar niet voor inhuren? (Hoewel, de planning was dat dat in 1 dag moet gebeuren en niet in 2 weken)
quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
@Nynke: mooi! Alleen... misschien moet je de foto met uitzicht vanuit het slaapkamerraam nog een keer posten, want die zie ik niet en daar ben ik net zo benieuwd naar.
hej, ik heb een beetje een baluwgrijze tint, praxis muurverf zw114quote:Op maandag 15 december 2008 11:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Aha okeEn welke kleur wordt het allemaal?
Dan ben je strax wel furf-expert! Ik wil graag 1 grijze muur (maar weet niet zo goed welke teint, er zijn zoveel kleuren!) kan ik jou daar niet voor inhuren? (Hoewel, de planning was dat dat in 1 dag moet gebeuren en niet in 2 weken)
Jaaaaaaa!!quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef kwakveense het volgende:
ola. goeiemorgen enzo....
mijn lijstje van vandaag:
09.00 u O- twee volkoren crackers met ardenner ham
11.00 u T- kiprolletje
13.00 u L- kiprolletje + komkommer
15.00 u T- kiprolletje
17.00 u T- kiprolletje
19.00 u D- koolvis, ik denk gestoofd, met worteltjes
21.00 u T-? als ik nog trek heb iets van 10 amandelen en wat augurkjes.
issie SHE proof?
ben laat opgestaan hoorquote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat jij daar op kunt leven zeg... tot aan je D is het echt zoo weinig lijkt mij, bouillon en fruit enzo, en dan ook geen lunch![]()
Ik wilde dat ik dat kon...
quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoop dat ie het nu wel doet!
Ik vind het zo lastig, al die kleuren, en donker, of juist heel licht...quote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, ik heb een beetje een baluwgrijze tint, praxis muurverf zw114
je moet met grijs vooral opletten dat je de tint pakt die past bij de rest van je woning... je hebt bruin-grijs, paars-grijs en blauw-grijs. ik ben zo dicht mogelijk bij betonkleur gaan zitten...
oh en op de muur wordt t eerst licht, dan donker, dan weer lichter tot de uiteindelijke kleur...
quote:Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu al aan mijn lunchDat is het grootste nadeel van om half 6 opstaan: je krijgt zo bizar vroeg honger! En gek genoeg komt er tot aan de lunch ook niet veel uit mijn vingers. Kan me eenvoudig niet concentreren totdat ik "warm" gegeten heb. Maar om de dag nu te beginnen met een engels ontbijt....
als je de link kopieert dan? Wat gek, hij is precies op de zelfde locatie geupload als alle andere foto's!quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Voor vandaag:
O: brinta met halfvolle melk
T: niets
L: 1 boterham met houmous, schaaltje yoghurt met banaan
T: handje nootjes
D: soep, maar daar moet ik nog een cruciaal ingredient voor vinden....
T: vitalinea
ah dat had ik gisteren ook uitgelegd maar voor de duidelijkheid: een boterham (zonder kortstjes want t brood wat ik nu heb heeft vieze korstjes) met een plukje gepocheerde kipfilet en sla, opgerold en in folie gepakt... met beetje peper erop.quote:
Dat is nog niks! Bij mij staat de teller op 1 glas sap en 2 lincolnshire sausagesquote:Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in de categorie bizarweinig eten!
Wat denk jij zelf eigenlijk kwak?quote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah dat had ik gisteren ook uitgelegd maar voor de duidelijkheid: een boterham (zonder kortstjes want t brood wat ik nu heb heeft vieze korstjes) met een plukje gepocheerde kipfilet en sla, opgerold en in folie gepakt... met beetje peper erop.
she denkt dat t goed is als ik overdag heel regelmatig en heel eentonig eet, om t snaaien af te leren. Dat probeer ik dus uit, de komende twee weken. deze week kiprolletjes (lekker makkelijk vooruit te maken ook) en voolgende week volkorenpannenkoekjes![]()
kijken of ik idd. van t snaaien af kan komen.
Maar daar blijft het toch niet bij hoop ik?quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is nog niks! Bij mij staat de teller op 1 glas sap en 2 lincolnshire sausages
Ja ik vond het ook raarquote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik me trouwens nog afvroeg PF: hoe kan het dat jij al wist dat vriendje woonruimte heeft en hij niet? Is het raar dat ik dat raar vind?
Nee dat niet. Dat houd zelfs ik niet volquote:Op maandag 15 december 2008 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar daar blijft het toch niet bij hoop ik?
quote:Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raarZaterdag was hij bij mij thuis op mijn laptop..
En toen ik gister avond www.gmail.com intikte kwam ik gelijk in zijn inbox en stond er een mailtje met als titel "uitnodiging tekenen huurovereenkomst"
Het was niet expres of zo
Het is vlak bij het Amstel! 1 halte met de metroquote:Op maandag 15 december 2008 01:43 schreef conleche het volgende:
O wat goed Bolletje!!! Waar is het, worden we buren en ga je bij hem wonen??
Ah sorry, ik heb weer eens niet bijgelezen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah dat had ik gisteren ook uitgelegd maar voor de duidelijkheid: een boterham (zonder kortstjes want t brood wat ik nu heb heeft vieze korstjes) met een plukje gepocheerde kipfilet en sla, opgerold en in folie gepakt... met beetje peper erop.
she denkt dat t goed is als ik overdag heel regelmatig en heel eentonig eet, om t snaaien af te leren. Dat probeer ik dus uit, de komende twee weken. deze week kiprolletjes (lekker makkelijk vooruit te maken ook) en voolgende week volkorenpannenkoekjes
kijken of ik idd. van t snaaien af kan komen.
Containerwoning?quote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is vlak bij het Amstel! 1 halte met de metroEn vanaf het Amstel gaat er een bus naar mijn huis rechtstreeks
Ik weet niet of ik bij hem ga wonen
Maar wel vaak logeren!
Idd, ik zal mijnquote:
Ja ik voelde mij ook echt een indringerquote:Op maandag 15 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat jij in zijn mailbox aan het neuzen was. Erg hè?
Jaaa!quote:
Als je er trek in zou hebben zou ik het niet laten. Maar dat is natuurlijk wel hectisch met iedereen die de deur uitmoet en dat jij dan eieren met spek en worst staat te bakken!!quote:Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu al aan mijn lunchDat is het grootste nadeel van om half 6 opstaan: je krijgt zo bizar vroeg honger! En gek genoeg komt er tot aan de lunch ook niet veel uit mijn vingers. Kan me eenvoudig niet concentreren totdat ik "warm" gegeten heb. Maar om de dag nu te beginnen met een engels ontbijt....
Die zijn best OK. Een vriend van mij woont daar ookquote:
Dank je, ik had even iemand nodig die me over de streep te trekken. Morgen eet ik gebakken champignons met worst of ei. En de dag erna een soepje ofzo. Kijken of het dan beter gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er trek in zou hebben zou ik het niet laten. Maar dat is natuurlijk wel hectisch met iedereen die de deur uitmoet en dat jij dan eieren met spek en worst staat te bakken!!
Maar gebakken eitjes moet kunnen, dat is zo klaar!
Wat is gepocheerdquote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah sorry, ik heb weer eens niet bijgelezen.
Klinkt op zich wel logisch. Dan weet je tenminste echt wat je wel en niet mag (eigenlijk niks behalve kiprolletjes) dus kun je niet zeggen dat één koekje ofzo wel mag.
Gekookt.quote:Op maandag 15 december 2008 11:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is gepocheerden koop je dat zo of doe je dat zelf?
Waarom is dat lastig?quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je, ik had even iemand nodig die me over de streep te trekken. Morgen eet ik gebakken champignons met worst of ei. En de dag erna een soepje ofzo. Kijken of het dan beter gaat.
Kan soms met jalouzie naar jouw eetpatroon kijken. Gewoon langzaam opbouwen en dan 's avonds lekker eten. Ik moet me 's morgens helemaal volstoppen en dan langzaam afbouwen om goed te functioneren. En dat is best lastig.
Ah, thanks, dan kan ik de tweede vraag wel zelf invullenquote:
ik zou niet met de motor over al dat ijs gaan rijden. Mijn god, ik had wel zweethandjes in de auto!quote:Op maandag 15 december 2008 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu wel![]()
* motorbloempje gaat Canterbury cancellen en boekt Zweden
Omdat ik twee kleine kinderen heb en nu al half 6 opsta om op tijd bij Kindergarten/werk te zijn. Gewoon tijdgebrek dus 's morgens (en om eerlijk te zijn heb ik ook niet altijd het fut om me 's morgens met dit soort zaken bezig te houden. Gewoon wassen, aankleden, eten, brood smeren, mijn lunch ed bij bij elkaar sprokkelen, konijnen voeren, naar de Kiga fietsen, terugfietsen, auto pakken en een uur naar het werk rijden is al meer dan genoegquote:
Ik heb een donkeroudroze muur (of eigenlijk m'n hele gang is die kleur) en die kan ik aanraden, ik vind het mooi!! In m'n slaapkamer heb ik ook oudroze, maar ik vind die van de gang mooierquote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig, al die kleuren, en donker, of juist heel licht...
De muur in kwestie is nu donkerpaars (en hiervoor rood en daarvoor wit). De meubelen die ertegen staan zijn donker (donker houten tafel en boekenkast, bed met zwarte omheining). Ik vind natuurtinten heel mooi, en vind het bruinige grijs wel mooi, maar het moet niet te bruin worden allemaal... Zucht, keuzes keuzes, en als ik ergens slecht in ben...
whehe, we gaan ook met de auto (van mijn ouders) naar Engeland hoorquote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou niet met de motor over al dat ijs gaan rijden. Mijn god, ik had wel zweethandjes in de auto!
Zo, ik ga zo maar eens douchen denk ik, en een beetje studeren....
Nee. Volgens mij is het van dat oudroze met een zweem van grijs erdoorheen. Alsof het al 70 jaren geleden is aangebracht zeg maar.quote:Op maandag 15 december 2008 11:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een donkeroudroze muur (of eigenlijk m'n hele gang is die kleur) en die kan ik aanraden, ik vind het mooi!! In m'n slaapkamer heb ik ook oudroze, maar ik vind die van de gang mooier
Das zeker worthless without pics he.
ik denk dat ik het pas weet als ik het geprobeerd heb. maar er zit zeker iets in: ik ga de fout in als ik keuzes moet maken en als ik trek heb/te lang niks eet...quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf eigenlijk kwak?
Maar ik ben echt een avondmens! Ik heb 's ochtends echt nergens zin in, ik vind het al heel wat dát ik ontbijt, want dat deed ik vroeger ook nooit!quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je, ik had even iemand nodig die me over de streep te trekken. Morgen eet ik gebakken champignons met worst of ei. En de dag erna een soepje ofzo. Kijken of het dan beter gaat.
Kan soms met jalouzie naar jouw eetpatroon kijken. Gewoon langzaam opbouwen en dan 's avonds lekker eten. Ik moet me 's morgens helemaal volstoppen en dan langzaam afbouwen om goed te functioneren. En dat is best lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat was m'n uitzicht dit weekend.Nu niet meer hoor, nu kijk ik gewoon tegen een flat aan...quote:Op maandag 15 december 2008 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Tinkepink: ik slik in de donkere maanden 's ochtends zo'n Supradyn-pil met allerlei vitaminen en andere nuttige dingen. Ik heb wel het idee dat ik daardoor wat meer energie heb. Misschien is dat een makkelijker alternatief voor 's ochtends warm eten?
AKnynke: is dat jouw uitzicht? Damn!
quote:Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in de categorie bizarweinig eten! Jij eet gewoon de helft van wat ik op een dag naar binnen werk! En ik val al af!
Je hebt toch geen magnetron nodig om brood te ontdooien???quote:Op maandag 15 december 2008 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees, is het ook wel weinig. Maar ontbijt was om half 10, dus daarom niets tussendoor. Nieuw brood ligt nog in de vriezer en ik heb geen magnetron om te ontdooien, dus daarom 1 'oude' boterham, aangevuld met yoghurt. En nieuw lijstje om jullie gerust te stellen:
Ja, maar ik heb me tot dit jaar ook nooit eerder bezig gehouden met mijn gewicht. Nooit een dieet oid gedaan, nauwelijks gesport. Mijn lichaam is dus nog helemaal "onbedorven" en mijn metabolisme is dus nog volledig intact.quote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer jaloers op jou dat je toch behoorlijk wat op kan zonder aan te komen!!
ik wilde net hetzelfde tikken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je hebt toch geen magnetron nodig om brood te ontdooien???
Gewoon een kwartiertje uit de vriezer en het is eetbaar.
Zal ik je maar gedag zeggen dan?quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen dames
lekker wel, zo'n maandag vrij!
even bijkomen van het toetjesbuffet van gisteravond...
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar wil je nokken met het in de war schoppen van mijn plan?quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
. En merk je dat broodjes kip je gaan vervelen, dan is het misschien een oplossing om een beetje af te wisselen met het broodbeleg. De ene dag dit, de andere dag dat dus. Dan blijft het voorgeprogrammeerd, maar is het minder eentoning.
Ik vind Xco zo ontzettend leuk!!quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef k_i_m het volgende:
O: CB vanilleshake
L: Beker milde yoghurt
T: 4 kiwi's
D: rijst, groente, kip, wok.
En 3 kwartier Xco.
Doelde ik natuurlijk ook niet op. Alleen als ik zeg, eenzijdig eten en Tink zegt varieren, dan kan ik me zo voorstellen dat Kwak straks helemaal doordraait van de tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Tink mag toch ook wel haar twee eurocenten inbrengen met betrekking tot kwak's afvalondernemingen?
ik was t ook niet serieus van planquote:Op maandag 15 december 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Dan ga je echt kotsen als je dat doet. Je lever vind dat echt niet grappig.
ik ben heel blij met tink's tips, en ook met cyclechicks bezorgdheid over mn timing. zijn allemaal dingen waar ik wat mee ga doen nadat ik heel hardass controle over mezelf heb verkregen...quote:Op maandag 15 december 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Doelde ik natuurlijk ook niet op. Alleen als ik zeg, eenzijdig eten en Tink zegt varieren, dan kan ik me zo voorstellen dat Kwak straks helemaal doordraait van de tegenstrijdigheden.
Lastig hè, vriendjes die geen dieetvoer meer willen eten...quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
je komt er wel Kwak!
ik nietwant we eten vanavond aardappelbolletjes en kippenvleugeltjes
1 januari is 't uit met de pret weerals ik nu gewoon niet aankom vind ik 't al prima
![]()
Klopt.quote:Op maandag 15 december 2008 12:56 schreef Bob. het volgende:
En wat is Xco? Als ik google zie ik iemand die met een stokje zwiebert?
Kan je ook een post maken zonder jezelf af te vallen ? ( whehehe, ik zei afvallen )quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
je komt er wel Kwak!
ik nietwant we eten vanavond aardappelbolletjes en kippenvleugeltjes
1 januari is 't uit met de pret weerals ik nu gewoon niet aankom vind ik 't al prima
![]()
oh, ik maak opzich nooit speciaal dieetvoer, maar gewoon voer met groentesquote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lastig hè, vriendjes die geen dieetvoer meer willen eten...
Ik heb mijn eigen Xco'squote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind Xco zo ontzettend leuk!!Maar al lang niet meer gedaan omdat mijn nekspieren snel overbelast raken en ik dan weer dagen hoofdpijn heb...
Ja ok, ik bedoel ook gezond eten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik maak opzich nooit speciaal dieetvoer, maar gewoon voer met groentesen dan eet hij 2 borden en ik één, waarna ik meestal al propvol zit
en @SHE: sorry
huh?quote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja mooi, ik stond om 06.15uur al buiten in die kou omdat vriendlief om 07.00uur op zijn werk moest zijn
Ik sliep bij hem en had vroeg een solli gesprek dus het leek me wel zo nuttig ook vroeg te vertrekken. Ik had spijt toen ik buiten stond.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had een lange reactie geschreven, maar eigenlijk geen tijd voor dit gedoe. Maar het kwam er eigenlijk op neer dat je het allemaal goed en lief bedoelt SHE, maar ik dus een beetje mijn twijfels heb of kwak nou wel gelukkig gaat worden van een zweep en een eenzijdig dieet. Helemaal als dat haar opgelegd wordt door iemand die haar niet eens irl kent én kwak zelf al aangegeven heeft dat ze slecht kan omgaan met kritiek.
Ik denk werkelijk dat het uit kwak zelf moet komen. Tips zijn nuttig, "verplichtingen" mi schadelijk.
Vandaag ook mijn vraag wat kwak er eigenlijk zelf van dacht. Want ik ben van mening dat het tijd wordt dat mensen eens gaan vertrouwen op hun gezonde verstand in plaats van blind te vertrouwen om willekeurig iemands mening.
ah, ok!quote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik sliep bij hem en had vroeg een solli gesprek dus het leek me wel zo nuttig ook vroeg te vertrekken. Ik had spijt toen ik buiten stond.
ik lééf voor die met piri piri kruiden bestrooide velletjesquote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Het vetste aan de kip is het vel, als je dat eraf haalt is het best gezond. Maar ja, wel weer minder lekker.
Ik denk dat het grote verschil is, dat jij het gewoon helemaal zat was en echt af wilde vallen en daar gewoon voor bent gegaan zonder al te veel te sjoemelen omdat je een doel voor ogen had.quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar
dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...
En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Jullie kennen mij inmiddels, dus ik ga er vanuit dat het niet zo hard wordt opgevat als het eruit komt;quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had een lange reactie geschreven, maar eigenlijk geen tijd voor dit gedoe. Maar het kwam er eigenlijk op neer dat je het allemaal goed en lief bedoelt SHE, maar ik dus een beetje mijn twijfels heb of kwak nou wel gelukkig gaat worden van een zweep en een eenzijdig dieet. Helemaal als dat haar opgelegd wordt door iemand die haar niet eens irl kent én kwak zelf al aangegeven heeft dat ze slecht kan omgaan met kritiek.
Ik denk werkelijk dat het uit kwak zelf moet komen. Tips zijn nuttig, "verplichtingen" mi schadelijk. dit is dus mijn mening waar kwak dus óók niet naar hoeft te luisteren![]()
Vandaag ook mijn vraag wat kwak er eigenlijk zelf van dacht. Want ik ben van mening dat het tijd wordt dat mensen eens gaan vertrouwen op hun gezonde verstand in plaats van blind te vertrouwen om willekeurig iemands mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |