Oeps na het spinnen bijna niks? Ik zou toch nog wat eten ls ik jou was cyclebabe. Met alleen een paar pizzapunten herstel je onvoldoende. Beter nog ff wat carbs tegenaan knallen, bordje brinta of een pancake of rijst ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef cyclechick het volgende:
Hooi![]()
Net terug uit Luyksgestel en heb het gewoon volgehouden! Vijf (5!) uur spinnen, het was echt supervetttt!
Lijstje van vandaag (hihi)
O: Brinta
T: een of andere aardbeien/mueslireep
L:Energie reep
T: banaan
T: muesliereepje
T:energiereepje
Na het spinnen:
Mueslireepje
D: 2 stukken pizza (was bij iemand thuis en er was niks anders)
T: boterham met avocado
En gedronken: heul veel water en inovit ofzo, daar vulden ze je bidons steeds mee.
Oohhh en straks lekker slaaapeen!
Achter zo'n prestatie zit meestal een geweldig leuk verhaal!quote:Op zondag 14 december 2008 21:17 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha, werkelijk IEDEREEN reageerde niet met "wat leuk" oid, maar met "waarom???"
Kheb zojuist nog een tweede boterham op, maar zit nu wel echt vol... En waren grote pizzapunten hoorquote:Op zondag 14 december 2008 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeps na het spinnen bijna niks? Ik zou toch nog wat eten ls ik jou was cyclebabe. Met alleen een paar pizzapunten herstel je onvoldoende. Beter nog ff wat carbs tegenaan knallen, bordje brinta of een pancake of rijst ofzo
Oh voel je echt niet stom hoor! De meesten hadden er zo;n intonatie bij van "je moet wel gek zijn om zo iets vrijwillig te gaan doen" en niet omdat ze daadwerkelijk benieuwd waarom waaromquote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Achter zo'n prestatie zit meestal een geweldig leuk verhaal!En nu voel ik me stom dat ik waarom gevraagd heb
Echt stoer he, heb je al plannen voor een volgende keer?
Heeee Vamp! Hoe is het in huize Brekebeen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Internet ligt er hier uit...
Nou heb ik ven internet via vriendjes telefoon... Nog wat gemist?
Ja in principe welquote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef cyclechick het volgende:
hihi iedereen bedankt voor de complimenten. Maar ik denk dat iedereen het wel kan hoor, als je een beetje sportief bent. Tis gewoon een kwestie van je erop instellen dat het zo lang is, en je energie een beetje verdelen... Ik heb echt niet alle 5 de uren voluit geknald, dat had ik nooit volgehouden..
quote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Heeee Vamp! Hoe is het in huize Brekebeen?
Ik kan je niet updaten, ik volg het zelf ook niet meer
Onderschat jezelf niet, ik denk niet dat iedereen het zou kunnen ... ook niet iedereen zonder gebroken beenquote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef cyclechick het volgende:
hihi iedereen bedankt voor de complimenten. Maar ik denk dat iedereen het wel kan hoor, als je een beetje sportief bent. Tis gewoon een kwestie van je erop instellen dat het zo lang is, en je energie een beetje verdelen... Ik heb echt niet alle 5 de uren voluit geknald, dat had ik nooit volgehouden..
Thanks! Mijn ideeën waren alweer een beetje uitgeput qua vegetarisch etenquote:Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tijd vegetarisch gegeten...naja, eigen vegan.
Tartex en toffuti hebben ze volgens mij alleen bij de reformzaak, maar je moet eens bij het broodbeleg schap in de super kijken. ( vaak ligt het keihard naast het vleesbeleg)
Je kunt echt een keur aan spreads en dingen vinden, zoals vega filet americain, vega smeer leverworst etc.
Zonnatura heeft ook veel vega broodbeleg.
Ik at toen graag gegrilde groenten ( ui, paprika, courgette of aubergine ) op stokbrood. Echt heerlijk.
Gewoon 1 keer de moeite nemen om je supermarkt eens uit te pluizen en 1 bezoekje te brengen aan een natuurwinkel. Er gaat een wereld voor je open!
Kun je meteen even checken wat je lekker vind.
Ik gebruikte toen Vegatopia ( het forum ) om een beetje fatsoenlijk te eten en ideetjes op te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |