Ik kom minstens 1x per week bij de Macquote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, nog 1x dan:
1. We zijn allemaal al dun
2. Niemand heeft hier overgewicht
3. We zijn al lekker, en willen alleen nog maar lekkerder worden
4. We sporten bijna allemaal. Veel
5. Ik kom zelden bij de Mac en dat geldt volgens mij voor de rest ook
6. De helft is hier al 10 kg of meer afgevallen, dus we weten best hoe het moet.
7. Zonder dieet ja
8. Het merendeel van de Slankers heeft HBO+ of Uni en kan dus heel goed zelf nadenken. Degenen zonder HBO+ of Uni die hier posten kunnen dat trouwens net zo goed.
9. Nieuwe guru's mogen zich aansluiten in de wachtrij. Er zijn nog zo'n 35 wachtenden voor je
Neu. Niet echt. Geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2008 09:53 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Jullie hebben gewoon 8 topics volgepost sinds vrijdag ofzo!
Heb ik nog wat gemist?
Ok!quote:
Leuk voor 'm! Waar is het?quote:Op maandag 15 december 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:![]()
30 m2 bitches! Ik ben zo blij
En nu krijgt hij van mij kruidenplantjes! En spatels! En een mes! (O en hij weet het nu wel ik MOEST hem wakker smsen!)
SHE waarom slaap jij nietVan weinig slaap word je lelijk!
Morgen project afmaken en ik hoop dat ik daar snel klaar mee ben dan kan ik weer gaan fitnessen![]()
![]()
Ik vermoed dat ze zijn inloggegevens heeft van studentenwoningweb. Of in zijn email kan.quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik me trouwens nog afvroeg PF: hoe kan het dat jij al wist dat vriendje woonruimte heeft en hij niet? Is het raar dat ik dat raar vind?
quote:Op maandag 15 december 2008 10:52 schreef SHE het volgende:
Oh ja! Cyclechick; helemaal vergeten.
Wat een top prestatie! Ontzettend stoer. Je doet er wel luchtig over, maar ik vind het nogal wat.
Ik ben na 2 uur powersteps al bijna dood gegaanLaat staan 5! uur fietsen.
Hoe voel je je vandaag?
Ik heb echt het idee dat jij al weken lang, elke dag aan het furfen bent, en dan ga ik me toch afvragen: Hoe groot is jullie huis wel nietquote:Op maandag 15 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Mooi lijstje Mini!
Broccolisoep
Hier is het :
O: gebakken rijst
T: yoghurt
L:: brood met spinazie
T : yoghurt en walnoten
D: geen idee, ik moet furfen. Dus wrs een wok thingie
Dat is ook zo! En het huis is heel kleinquote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij al weken lang, elke dag aan het furfen bent, en dan ga ik me toch afvragen: Hoe groot is jullie huis wel niet
Dat jij daar op kunt leven zeg... tot aan je D is het echt zoo weinig lijkt mij, bouillon en fruit enzo, en dan ook geen lunchquote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: twee knackebrod (een met oude kaasen een met runderrookvlees)
T: fruit halen bij de appie
L: misschien geen, anders weer iets van knackebrod, want heb 11.00 ontbeten
T: fruitjes
T: bouillon
D: geen idee nog, makkelijk, vega en gezond wrsch, maarwilde pizza halen
Ben je je huis opnieuw aan het inrichten / decoreren?quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ook zo! En het huis is heel klein
Maar ik doe steeds een klein stukje. En eigenlijk alles gaat op de schop, dus naast furfen is het ook ander kluswerk.
Alle kozijnen, deurposten, deuren..etc. Gaat allemaal mee. En als je dat mooi wil doen, dan moet dat met beleid
Maar het is meer mijn slakkengang hoor
Aha okequote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ook zo! En het huis is heel klein
Maar ik doe steeds een klein stukje. En eigenlijk alles gaat op de schop, dus naast furfen is het ook ander kluswerk.
Alle kozijnen, deurposten, deuren..etc. Gaat allemaal mee. En als je dat mooi wil doen, dan moet dat met beleid
Maar het is meer mijn slakkengang hoor
Kwak heeft volgens mij een grijze muur, aan haar kan je het denk ik ook wel vragenquote:Op maandag 15 december 2008 11:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Aha okeEn welke kleur wordt het allemaal?
Dan ben je strax wel furf-expert! Ik wil graag 1 grijze muur (maar weet niet zo goed welke teint, er zijn zoveel kleuren!) kan ik jou daar niet voor inhuren? (Hoewel, de planning was dat dat in 1 dag moet gebeuren en niet in 2 weken)
quote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
@Nynke: mooi! Alleen... misschien moet je de foto met uitzicht vanuit het slaapkamerraam nog een keer posten, want die zie ik niet en daar ben ik net zo benieuwd naar.
hej, ik heb een beetje een baluwgrijze tint, praxis muurverf zw114quote:Op maandag 15 december 2008 11:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Aha okeEn welke kleur wordt het allemaal?
Dan ben je strax wel furf-expert! Ik wil graag 1 grijze muur (maar weet niet zo goed welke teint, er zijn zoveel kleuren!) kan ik jou daar niet voor inhuren? (Hoewel, de planning was dat dat in 1 dag moet gebeuren en niet in 2 weken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |