Ik heb gister ook zoooo veel te veel gedronken. Echt, ik wil het best vertellen maar het kwam er op neer dat ik een kerst diner had met het dispuut van Mr PF.. En dat ik echt te veel gedronken had..quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Was écht héél erg. René heeft me 100 keer hetzelfde horen zeggen en vragen en ik was écht ver heen
ben er niet blij mee en ben nu depressief omdat ik me daar echt voor schaam, terwijl hij het alleen maar schattig vond![]()
ofzo
ontwenningsverschijnselen ofwa?quote:Op zondag 14 december 2008 22:50 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb een huilavond. Ik wil een dekentje en thee.
Wow klinkt super *jealous is*quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:voor Esse_Est, en alle anderen die kusjekroel nodig hebben! Heb nog niet bijgelezen, en gleoof ook niet dat ik alle topics ga bijlezen die ik gemist heb. Heb ik veel gemist?/
Ik ben weer tuerg uit het noorden. 1000 km. gereden in een weekend, veel gezien, veel gedaan, koud (-10), veel sneeuw en ijs. En heel erg mooie natuur. En een huisje met open haard in de middle of nowhere aan de rand van een fjord...het was tof!
Foto's volgen morgenofzo!
Was t ook romantieeeeessss???quote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben weer tuerg uit het noorden. 1000 km. gereden in een weekend, veel gezien, veel gedaan, koud (-10), veel sneeuw en ijs. En heel erg mooie natuur. En een huisje met open haard in de middle of nowhere aan de rand van een fjord...het was tof!
Foto's volgen morgenofzo!
Zoiets. Terugslagje.quote:Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ontwenningsverschijnselen ofwa?
Totdat we ruzie kregen over wie de open haard aan mocht steken wel ja!quote:
dat was het ook. -10 ofzo op dat moment. En ik kan geen foto's maken met handschoenen aan, dus m'n vingers waren bijna bevroren!quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die was niet express
En Nynke, ziet er koud uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |