SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat was m'n uitzicht dit weekend.Nu niet meer hoor, nu kijk ik gewoon tegen een flat aan...quote:Op maandag 15 december 2008 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Tinkepink: ik slik in de donkere maanden 's ochtends zo'n Supradyn-pil met allerlei vitaminen en andere nuttige dingen. Ik heb wel het idee dat ik daardoor wat meer energie heb. Misschien is dat een makkelijker alternatief voor 's ochtends warm eten?
AKnynke: is dat jouw uitzicht? Damn!
quote:Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in de categorie bizarweinig eten! Jij eet gewoon de helft van wat ik op een dag naar binnen werk! En ik val al af!
Je hebt toch geen magnetron nodig om brood te ontdooien???quote:Op maandag 15 december 2008 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees, is het ook wel weinig. Maar ontbijt was om half 10, dus daarom niets tussendoor. Nieuw brood ligt nog in de vriezer en ik heb geen magnetron om te ontdooien, dus daarom 1 'oude' boterham, aangevuld met yoghurt. En nieuw lijstje om jullie gerust te stellen:
Ja, maar ik heb me tot dit jaar ook nooit eerder bezig gehouden met mijn gewicht. Nooit een dieet oid gedaan, nauwelijks gesport. Mijn lichaam is dus nog helemaal "onbedorven" en mijn metabolisme is dus nog volledig intact.quote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer jaloers op jou dat je toch behoorlijk wat op kan zonder aan te komen!!
ik wilde net hetzelfde tikken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je hebt toch geen magnetron nodig om brood te ontdooien???
Gewoon een kwartiertje uit de vriezer en het is eetbaar.
Zal ik je maar gedag zeggen dan?quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen dames
lekker wel, zo'n maandag vrij!
even bijkomen van het toetjesbuffet van gisteravond...
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar wil je nokken met het in de war schoppen van mijn plan?quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
. En merk je dat broodjes kip je gaan vervelen, dan is het misschien een oplossing om een beetje af te wisselen met het broodbeleg. De ene dag dit, de andere dag dat dus. Dan blijft het voorgeprogrammeerd, maar is het minder eentoning.
Ik vind Xco zo ontzettend leuk!!quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef k_i_m het volgende:
O: CB vanilleshake
L: Beker milde yoghurt
T: 4 kiwi's
D: rijst, groente, kip, wok.
En 3 kwartier Xco.
Doelde ik natuurlijk ook niet op. Alleen als ik zeg, eenzijdig eten en Tink zegt varieren, dan kan ik me zo voorstellen dat Kwak straks helemaal doordraait van de tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, Tink mag toch ook wel haar twee eurocenten inbrengen met betrekking tot kwak's afvalondernemingen?
ik was t ook niet serieus van planquote:Op maandag 15 december 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Dan ga je echt kotsen als je dat doet. Je lever vind dat echt niet grappig.
ik ben heel blij met tink's tips, en ook met cyclechicks bezorgdheid over mn timing. zijn allemaal dingen waar ik wat mee ga doen nadat ik heel hardass controle over mezelf heb verkregen...quote:Op maandag 15 december 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Doelde ik natuurlijk ook niet op. Alleen als ik zeg, eenzijdig eten en Tink zegt varieren, dan kan ik me zo voorstellen dat Kwak straks helemaal doordraait van de tegenstrijdigheden.
Lastig hè, vriendjes die geen dieetvoer meer willen eten...quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
je komt er wel Kwak!
ik nietwant we eten vanavond aardappelbolletjes en kippenvleugeltjes
1 januari is 't uit met de pret weerals ik nu gewoon niet aankom vind ik 't al prima
![]()
Klopt.quote:Op maandag 15 december 2008 12:56 schreef Bob. het volgende:
En wat is Xco? Als ik google zie ik iemand die met een stokje zwiebert?
Kan je ook een post maken zonder jezelf af te vallen ? ( whehehe, ik zei afvallen )quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
je komt er wel Kwak!
ik nietwant we eten vanavond aardappelbolletjes en kippenvleugeltjes
1 januari is 't uit met de pret weerals ik nu gewoon niet aankom vind ik 't al prima
![]()
oh, ik maak opzich nooit speciaal dieetvoer, maar gewoon voer met groentesquote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lastig hè, vriendjes die geen dieetvoer meer willen eten...
Ik heb mijn eigen Xco'squote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind Xco zo ontzettend leuk!!Maar al lang niet meer gedaan omdat mijn nekspieren snel overbelast raken en ik dan weer dagen hoofdpijn heb...
Ja ok, ik bedoel ook gezond eten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik maak opzich nooit speciaal dieetvoer, maar gewoon voer met groentesen dan eet hij 2 borden en ik één, waarna ik meestal al propvol zit
en @SHE: sorry
huh?quote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja mooi, ik stond om 06.15uur al buiten in die kou omdat vriendlief om 07.00uur op zijn werk moest zijn
Ik sliep bij hem en had vroeg een solli gesprek dus het leek me wel zo nuttig ook vroeg te vertrekken. Ik had spijt toen ik buiten stond.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had een lange reactie geschreven, maar eigenlijk geen tijd voor dit gedoe. Maar het kwam er eigenlijk op neer dat je het allemaal goed en lief bedoelt SHE, maar ik dus een beetje mijn twijfels heb of kwak nou wel gelukkig gaat worden van een zweep en een eenzijdig dieet. Helemaal als dat haar opgelegd wordt door iemand die haar niet eens irl kent én kwak zelf al aangegeven heeft dat ze slecht kan omgaan met kritiek.
Ik denk werkelijk dat het uit kwak zelf moet komen. Tips zijn nuttig, "verplichtingen" mi schadelijk.
Vandaag ook mijn vraag wat kwak er eigenlijk zelf van dacht. Want ik ben van mening dat het tijd wordt dat mensen eens gaan vertrouwen op hun gezonde verstand in plaats van blind te vertrouwen om willekeurig iemands mening.
ah, ok!quote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik sliep bij hem en had vroeg een solli gesprek dus het leek me wel zo nuttig ook vroeg te vertrekken. Ik had spijt toen ik buiten stond.
ik lééf voor die met piri piri kruiden bestrooide velletjesquote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Het vetste aan de kip is het vel, als je dat eraf haalt is het best gezond. Maar ja, wel weer minder lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |