Mensen die binnen komen vallen zonder enig idee te hebben in wat voor een topic ze dat doenquote:
Over diëten, dat woord komt meerdere malen terug in de OP.quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensen die binnen komen vallen zonder enig idee te hebben in wat voor een topic ze dat doen
Zeg datquote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was altijd heel goed in mn talen, vooral nederlands. Alleen de laatste tijd wordt de kennis niet meer zo in praktijk gebracht, en dan verwaterd ´t toch snel
je bent naast een niet lezende bemoeial ook nog domquote:Op zondag 14 december 2008 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over diëten, dat woord komt meerdere malen terug in de OP.
Zij kan ook niet koken, vandaar al die kookboeken die ze krijgtquote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Bob. het volgende:
Dus vegetarisch koken kan ik eigenlijk helemaal niet zo goed, tegenover gestelde van die vriendin.![]()
Heinz maakt sowieso fantastische producten, met veel zorg voor het gezondheids aspect. Weinig troep en toevoegingen.quote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef computergirl het volgende:
Voor de mensen die iets hartigs op brood willen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heinze daily spread, zit veel groente in en maar weinig calorieen. Voor de afwisseling best ok, vooral als je er nog een stoot peper op doet voor een beetje meer pit.
Oke, nog 1x dan:quote:Op zondag 14 december 2008 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over diëten, dat woord komt meerdere malen terug in de OP.
Ohja!quote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
Tink
binnen 10 minuten heb ik een nieuwe Guru gevonden
mag ik dan jou aanbidden?
dat moet ik ook écht gaan doen, over een half uurtje, dan is 't eten genoeg gezakt me dunktquote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja!Eindelijk! Eindelijk ontdekt iemand hier mijn talenten
![]()
![]()
Maar wel buikspieroefeningen doen hè, en opdrukken, dat is de basis van mijn leer.
Gewoon, normaal meel vervangen door boekweit- of volkorenmeel. Of half-om-half doen. Eventueel nog wat bakpoeder erbij om de boel een beetje luchtiger te maken. Of aanmaken met een beetje Spa rood.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Fruity het volgende:
Ik ben dol op pannekoeken en lees dat er een gezond pannekoeken recept is?? Heeft iemand het recept. Ik lees nog steeds af en toe mee en heb hier al weken niet gepost. Maar bij pannekoeken kan ik het niet laten om te reagern :-) Ik wil ook boekwiet pannekoeken!!!
goed ideequote:Op zondag 14 december 2008 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Tink, kan jouw lijstje niet ook in de OP? Misschien schrikt het af
is boekweit gewoon volkoren meel dan, gewoon van die kant en klaar pakken of moet je het dan zelf helemaal samenstellen met alle ingrdienten? weet wel hoe je gewoon pannekoeken moet bakken.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou, gewoon, met volkorenmeelspullie
en dan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadingen stroop en oude kaas
quote:Op zondag 14 december 2008 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Zij kan ook niet koken, vandaar al die kookboeken die ze krijgt
quote:Op zondag 14 december 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Biecht jij maar eens je lijstje op, truffeltje
van boekweit heb ik totaal geen verstandquote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef Fruity het volgende:
[..]
is boekweit gewoon volkoren meel dan, gewoon van die kant en klaar pakken of moet je het dan zelf helemaal samenstellen met alle ingrdienten? weet wel hoe je gewoon pannekoeken moet bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |