DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Er gaat vast wel een belangrijke speler weg, en ze krijgen blessures.. en we krijgen ze nog thuis, ze krijgen psv nog een keer.. genoeg punten die ze kunnen laten liggenquote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk koopt iemand wat sterkhouders van AZ weg in januari, anders vrees ik wéér voor een tweede plek in mei.
Als je op deze manier kampioen moet worden.......quote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk koopt iemand wat sterkhouders van AZ weg in januari, anders vrees ik wéér voor een tweede plek in mei.
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!quote:Op zondag 14 december 2008 08:39 schreef Dvm86 het volgende:
Toch jammer van AZ. Had op een 0-0 gerekend.
Vooralsnog moeten we wel constateren dat AZ nu minder snel punten zal laten liggen dan Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 03:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is nog veel te vroeg om al in paniek te raken om AZ. Zelfs op de laatste dag kunnen ze het nog laten liggen.
Ja, want dan zou de achterstand op AZ verkleind worden. Dat lijkt me toch net wat belangrijker dan dat Feyenoord een punt pakt.quote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef horstjan het volgende:
[..]
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!
Vooralsnog constateer ik dat AZ net zo goed punten had kunnen laten liggen in de kuip en ik constateer ook dat de achterstand maar 3 punten bedraagt. Niks om je zorgen over te maken dus.quote:Op zondag 14 december 2008 09:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vooralsnog moeten we wel constateren dat AZ nu minder snel punten zal laten liggen dan Ajax.
Op deze manier? Vriend ik weet niet of je het door hebt maar door die manier hebben we al jaren niks binnen kunnen halen.quote:Op zondag 14 december 2008 05:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je op deze manier kampioen moet worden.......
AZ doet het leuk, maar er zijn nog heel wat wedstrijden te spelen en de druk wordt alsmaar groter. AZ begon onbevangen aan het seizoen, het kon alleen maar beter dan vorig seizoen, maar straks moeten ze kampioen worden en dan ben ik benieuwd of ze deze keer wel met de druk om kunnen gaan.
Ik vind dat AZ te veel opgehemeld wordt .quote:Op zondag 14 december 2008 09:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vooralsnog moeten we wel constateren dat AZ nu minder snel punten zal laten liggen dan Ajax.
AZ speelt bij vlagen prachtig voetbal, maar kan ook moeilijke wedstrijden zakelijk en eigenlijk gewoon probleemloos winnen. Waar AZ stabiel oogt, is Ajax gewoon nog steeds een onberekenbare ploeg met te veel ups en downs. Ajax is nog altijd zoekende, en het is kut om in december tot die conclusie te komen.
Het zou me niet verbazen als onze achterstand nog gaat oplopen. En dan mogen we straks op het eind weer proberen om de boel recht te zetten. ()
quote:Lurling boos op arbiter Nijhuis
AMSTERDAM - Anthony Lurling had na afloop van Ajax-NAC Breda (3-0) geen goed woord over voor scheidsrechter Bas Nijhuis. De aanvaller van NAC was in de Amsterdam ArenA het slachtoffer van kwetsende spreekkoren.
"Op zich raken die me niet", aldus Lurling. "Ik ben inmiddels wel wat gewend. Bijna overal waar ik kom, krijg ik de ergste dingen naar mijn hoofd geslingerd. Maar wat me irriteert, is dat een scheidsrechter die zelf wordt beledigd, binnen twee minuten door de stadionspeaker laat omroepen dat de spreekkoren moeten stoppen. En soms wordt er zelfs gestaakt. De Ajax-supporters hadden het ruim drie kwartier op mij gemunt, maar Nijhuis deed helemaal niks."
quote:Op zondag 14 december 2008 11:28 schreef Han-Pekel het volgende:
zolang het verschil 3 punten blijft is er niks aan de hand. AZ thuis krijg je nog, dus is er nog niks aan de hand.
Het punt waarop AZ vooruit is gegaan is het zakelijk spelen. Ze beseffen zich goed dat ze niet altijd mooi kunnen voetballen, en kiezen hun momenten. En dat zonder ooit controle te verliezen over een wedstrijd. Daarom dat het af en toe wat minder sprankelend oogt.quote:Op zondag 14 december 2008 10:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind dat AZ te veel opgehemeld wordt .
Ze spelen niet zo denderend als iedereen doet geloven. Ajax heeft 1 groot probleem en dat is het Ego van Marco die weigert in de sterkst mogelijke opstelling achterin en op het middenveld te spelen waardoor je het elftal te veel in verschillende opstellingen laat spelen en niet ingespeeld raakt.
En btw AZ heeft in 15 wedstrijden 10 punten laten liggen en dan spelen ze op hun top. ..![]()
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Chadi het volgende:
Wat werd er dan geroepen over Lurling? Niks van gehoord op TV.
Is dat kwetsend? Ik dacht dat we tegenwoordig alles mochten zeggen onder het mom van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 14 december 2008 12:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?
Ajax heeft 010 helemaal niet nodig om kampioen te wordenquote:Op zondag 14 december 2008 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, want dan zou de achterstand op AZ verkleind worden. Dat lijkt me toch net wat belangrijker dan dat Feyenoord een punt pakt.
quote:
quote:
Hij is toch een linker centrale verdediger? Daar hebben we toch Vertonghen en Vermaelen al voor?quote:
Geen zadel op zn fiets. Maar wat een jankerd. Zodra hij wint (beker vorig jaar) staat hij het uitvak uit te dagen, dan wordt er een beetje over hem gezongen in de ArenA en dan is het ineens dikke boehoe.quote:Op zondag 14 december 2008 12:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?
Lurling is zo'n beetje het meest trieste geval dat rondloopt op de Nederlandse velden.quote:Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geen zadel op zn fiets. Maar wat een jankerd. Zodra hij wint (beker vorig jaar) staat hij het uitvak uit te dagen, dan wordt er een beetje over hem gezongen in de ArenA en dan is het ineens dikke boehoe.
quote:Matthew Amoah sluit een overgang naar Ajax vrijwel uit. De topschutter van NAC Breda denkt dat Feyenoord of PSV beter bij zijn speelstijl passen. "Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik bij Ajax zou passen. Ik ben geen echte diepe spits zoals Klaas-Jan Huntelaar of Zlatan Ibrahimovic. Ik zwerf meer van links naar rechts. Bij Feyenoord of PSV komen mijn mogelijkheden beter tot hun recht. Maar ik denk niet aan andere clubs. Ik ben nu alleen bezig met NAC", aldus de Ghanese spits. (Ajax Life)
Jaaa hij is zeker welkom!quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er nog ruimte voor Claudemir Domigues de Souza? Wat een baas.
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef Dvm86 het volgende:
Prima, PSV laat weer punten liggen 1-1 tegen Vitesse
Mwa, te vroeg om te zeggen. En Twente doet ook nog goed mee.quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.
1 goed schot op doel? Verder heb ik um niet echt gezien..quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Van Wolfswinkel! Wat een megatalent! Ho ho ho
Hopelijk gaat groningen even stunten..quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mwa, te vroeg om te zeggen. En Twente doet ook nog goed mee.
Des te beter dan maar dat het gat zes punten is.quote:
Ik heb net zo'n hekel aan f'noord als aan az. Ik hoopte zelfs dat az zou verliezen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef horstjan het volgende:
[..]
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!
Heb je dan echt zo weinig geleerd van de afgelopen seizoenen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.
Nog 19 wedstrijden en dan PSV dat maar 6 punten achterloopt met dit spel ... afschrijven.quote:Op zondag 14 december 2008 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zo weinig geleerd van de afgelopen seizoenen?
Ja PSV gaat een back-up Brechet kopenquote:Op zondag 14 december 2008 14:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Moreno van AZ is nu geblesseerd, gunstig voor ons. En PSV gaat inkopen doen deze winter dus schrijf ze maar niet af voor de titel.
Een woord: salaris.quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef J.Herrer het volgende:
Wat moet Ajax nou met matige hap van Twente en Vitesse?
Echte bikkels zoals Alex horen in de verdediging
Ik las ergens dat Panathinaikos 10 miljoen had geboden, Ajax heeft geld dus moeten ze hun slag slaan
Ja Reker neemt de beslissingen dus het zal inderdaad niet zo veel soeps zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja PSV gaat een back-up Brechet kopen![]()
Volgens mij is Elia vrij Anti-Ajax, dus denk niet dat hij snel komt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Elia en Douglas halen!!
Ja dat zegt iedereen maar heeft hij dat zelf ook gezegd?quote:Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij is Elia vrij Anti-Ajax, dus denk niet dat hij snel komt.
Hij reageerde nogal gefrustreerd direct na de wedstrijd tegen Twente, maar of hem dat ook meteen anti-Ajax maakt?quote:Op zondag 14 december 2008 15:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen maar heeft hij dat zelf ook gezegd?
Is een kakkerlak.quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Van Wolfswinkel! Wat een megatalent! Ho ho ho
Lekker boeiend.quote:
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballersquote:
Ik durf er wel aardig op in te zetten dat je daar meer kan verdienen dan in Nederland. Broodvoetballers zoals Rivaldo trekken niet voor niets naar dat land. Komt bij dat ze nog actief zijn in de Champions League, dat Alex een PSV man is en dat Chelsea hem niet wil laten gaan.quote:Op zondag 14 december 2008 15:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballers
Luque verdiende ook iets van 2 miljoen, Alex heeft intussen ook wel lekker gecashed op de reservebank. Die is allang blij dat hij eindelijk weer aan spelen toekomt en 2 miljoen is ook niet bepaald een slavensalaris
quote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef _Mike_ het volgende:
Tering Utrechters, hebben de Pizza zong gestolen
Hier het originele bericht: http://www.salzburg.com/nwas/index.php?article=DText/et$iny6hr2xu7nlxw81kzcu&img=&text=&mode=§ion=fussball&channel=sport&sort=quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalcourant.nl meldt dat Ajax tien miljoen geboden heeft voor Marc Janko.
Pffquote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen... die Fall heeft mijn voorkeur want een Janko bijvoorbeeld wilt altijd spelen en dat gaat met Cvitanich niet op.quote:Op zondag 14 december 2008 15:22 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie echt geen reden voor Ajax om een spits te halen Cvitanich toonde in de wedstrijd al aan dat hij zeker wel potentie heeft. Verdediger lijkt me echt gewoon prioriteit voor asl er blessures komen en als Oleguer zo blijft door spelen.
Ik heb een alibi.quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
Is dat die nummer 5 van ze?quote:Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Gewoon die neger van Standard halen, die Onyewu ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Oguchi_Onyewu ). In de zomer loopt zijn contract af, dus gewoon in de winter voor een redelijke prijs op proberen te pikken.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen...
En wie heeft er nou meer fysiek dan Jan VoH?quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Blight het volgende:
Elia is alleen niet echt het type spits wat we nodig hebben denk ik. Bewoorin al met Suarez en Sulejmani. Liever een beetje een lengte en fysiek er bij.
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat we voor het eerst sinds jaren dik voorstaan op PSV en dan staat opeens AZ 1e!
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.
Ik vond het vooral leuk om na de 34e wedstrijd weer eens eerste te staan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.
quote:Gele kaarten 5 Naam: G. van der Wiel Club: Ajax
quote:Politie bevestigt poging tot brandstichting
zondag 14 december, door SV, Amsterdam, 17:01u, AT5
Afgelopen nacht hebben vandalen opnieuw geprobeerd om het supportershome van Ajax in brand te steken. Rond 4.00 uur werd er een brandbare stof naar binnen gegooid en aangestoken. Dat heeft de politie bevestigd.
Het clubhuis was al eerder doelwit van brandstichters. In 2005 brandde het bijna helemaal uit. In 2006 was ook het nieuwe clubhuis doelwit en eerder dit jaar werd het beklad door fans van ADO Den Haag.
Is ie opnieuw geblesseerd geraakt? Of bedoel je wanneer ie er weer bij is?quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef jna het volgende:
Al nieuws over de blessure van Aissati?
Mooi dan kan die een wedstrijd rusten. Dan kan Silva zich bewijzen. Ik heb liever dat Van der Wiel tegen De Graafschap niet mee doet dan tegen ADO Den Haag want die leven er nu al helemaal er naar toe en dat kan je hem beter gebruiken.quote:
hij is in vorm, meer niet. normaal gesproken is het een hele modale buitenspeler.quote:Op zondag 14 december 2008 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou het echt wel toejuichen als we Elia halen hoor. Hij is gewoon fokking goed. Okee... hij oogt arrogant, brutaal en hij heeft een grote bek. Maar dan past hij toch juist bij Ajax?
Modale buitenspeler?quote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij is in vorm, meer niet. normaal gesproken is het een hele modale buitenspeler.
Je onderschat het geld dat een club als Olympiakos heeft. Panathinaikos wat minder, maar ze verdienen bij die clubs meer dan hier over het algemeen.quote:Op zondag 14 december 2008 15:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballers
Luque verdiende ook iets van 2 miljoen, Alex heeft intussen ook wel lekker gecashed op de reservebank. Die is allang blij dat hij eindelijk weer aan spelen toekomt en 2 miljoen is ook niet bepaald een slavensalaris
juist ja. echt een speler die meegaat in de goede vorm van het team en dan beter lijkt dan ie normaal is. niet eentje die op zichzelf barst van de kwaliteit (Suarez, Sulejmani etc.). hij is een beetje te vergelijken met die kale buitenspeler van ADO. Elia halen zou een enorme fout zijn.quote:
Mericquote:Op zondag 14 december 2008 17:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij is een beetje te vergelijken met die kale buitenspeler van ADO. Elia halen zou een enorme fout zijn.
quote:Op zondag 14 december 2008 03:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is nog veel te vroeg om al in paniek te raken om AZ. Zelfs op de laatste dag kunnen ze het nog laten liggen.
Dat we met dit elftal nog met 1-8 wonnen, het moet nu wel echt 0-15 worden dan!quote:Op zondag 14 december 2008 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Vriend van me begint net over Graafschap-uit vorig jaar en het Ajax dat daar speelde. Enorme verschillen met nu:
Stekelenburg -> blessure
Ogararu -> weg
Colin -> weg
Heitinga -> weg
Rommedahl -> soms Jong Ajax
Kennedy -> prutser
Stam -> weg
Huntelaar -> weg
Delorge -> zie Rommedahl
Maduro -> weg
Alleen Gabri en Schilder zijn er nog, maar ook vooral wissel. En Vermaelen en Suarez dan.
Kan hard gaan.
Jaquote:Op zondag 14 december 2008 17:31 schreef tenenkaas het volgende:
Nog mensen die woensdag gaan naar Ajax - Slavia ? We zijn dan wel door, maar we moeten wel voor de winst gaan om hoog te eindigen.
Ik ben erbij heb toch al vakantiequote:Op zondag 14 december 2008 17:31 schreef tenenkaas het volgende:
Nog mensen die woensdag gaan naar Ajax - Slavia ? We zijn dan wel door, maar we moeten wel voor de winst gaan om hoog te eindigen.
Geen idee of hij geschorst is. Op Vi.nl staat hij op drie gele kaarten en een geel/rode.quote:
Uiteraard, 418 present.quote:Op zondag 14 december 2008 17:31 schreef tenenkaas het volgende:
De kwaliteit spat ervan af en hij heeft rendement. Dit seizoen is er nog geen een rechtsback die hem echt heeft kunnen afstoppen (incl. de rechtsbacks van Rennes, Man City en Schalke).quote:Op zondag 14 december 2008 17:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
juist ja. echt een speler die meegaat in de goede vorm van het team en dan beter lijkt dan ie normaal is. niet eentje die op zichzelf barst van de kwaliteit (Suarez, Sulejmani etc.).
Hij heeft Sagna ook een paar keer geowned en dat zijn er niet veel die dat kunnen.quote:Op zondag 14 december 2008 18:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De kwaliteit spat ervan af en hij heeft rendement. Dit seizoen is er nog geen een rechtsback die hem echt heeft kunnen afstoppen (incl. de rechtsbacks van Rennes, Man City en Schalke).
'T is echt wel duidelijk dat hij talent heeft en iets toe zou voegen aan Ajax. Het enige tegenargument is misschien dat de linksbuitenpositie al aardig vertegenwoordigd is bij ons (Sulejmani, Leo, Urby, Sarpong, Suarez evt.)
quote:1 vr 19/12 AZ - FC Utrecht Eredivisie vb
2 zo 28/12 AZ - NEC Eredivisie vb
3 zo 18/1 FC Volendam - AZ Eredivisie vb
4 wo 21/1 AZ - Achilles '29 KNVB-beker vb
5 za 24/1 AZ - De Graafschap Eredivisie vb
6 zo 1/2 Sparta Rotterdam - AZ Eredivisie vb
7 wo 4/2 AZ - Roda JC Eredivisie vb
8 za 7/2 AZ - Willem II Eredivisie vb
Ben benieuwd wanneer AZ punten gaat verspelenquote:1 wo 17/12 Ajax - Slavia Praag UEFA Cup vb
2 zo 21/12 De Graafschap - Ajax Eredivisie vb
3 zo 28/12 Ajax - ADO Den Haag Eredivisie vb
4 zo 18/1 NEC - Ajax Eredivisie vb
5 zo 25/1 FC Groningen - Ajax Eredivisie vb
6 za 31/1 Ajax - SC Heerenveen Eredivisie vb
7 di 3/2 Ajax - Heracles Almelo Eredivisie vb
8 zo 8/2 Vitesse - Ajax Eredivisie vb
Utrecht NECquote:Op zondag 14 december 2008 18:52 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wanneer AZ punten gaat verspelen
Allebei thuiswedstrijdenquote:Op zondag 14 december 2008 18:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Utrecht NEC
En volendam uit op dat spekglade kunstgras lijkt me ook geen pretje in januari.
Dat dus. En beter dat ze hun goede vorm verspillen aan de makkelijke wedstrijden, zodat ze des te meer punten verspelen in de wat meer lastige wedstrijden.quote:Op zondag 14 december 2008 19:21 schreef ericajax het volgende:
boeiend dat ze zoveel thuis moeten, ze moeten toch ook alles een keertje uit
Vond het alleen maar opvallend, meer niet.quote:Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat dus. En beter dat ze hun goede vorm verspillen aan de makkelijke wedstrijden, zodat ze des te meer punten verspelen in de wat meer lastige wedstrijden.
Hier wellicht?quote:Op zondag 14 december 2008 18:52 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wanneer AZ punten gaat verspelen
Maar wij zijn Ajaxquote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef Silaz het volgende:
19/04/2009 16:30 PSV-Ajax
26/04/2009 14:30 Ajax-AZ
03/05/2009 14:30 Sparta-Ajax
10/05/2009 14:30 Ajax-FC Twente
Zal ook niet het makkelijkst zijn..
ik denk nogmaals dat het meer van doen heeft met het teamspel van Twente dan de daadwerkelijke kwaliteiten van Elia. we zullen zien wanneer Twente een dip krijgt hoeveel er van hem over blijft. ik verwacht niet veel.quote:Op zondag 14 december 2008 18:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De kwaliteit spat ervan af en hij heeft rendement. Dit seizoen is er nog geen een rechtsback die hem echt heeft kunnen afstoppen (incl. de rechtsbacks van Rennes, Man City en Schalke).
'T is echt wel duidelijk dat hij talent heeft en iets toe zou voegen aan Ajax. Het enige tegenargument is misschien dat de linksbuitenpositie al aardig vertegenwoordigd is bij ons (Sulejmani, Leo, Urby, Sarpong, Suarez evt.)
Eens. Sowieso hebben we al genoeg vleugelaanvallers en backups vind ik. Daar ligt de prioriteit in ieder geval niet. Een extra (sterke,grote) centrale verdediger (voor in de basis/backup) is wel echt nodig, verder valt het wel mee vind ik. Een extra 10 of spits kan ook handig zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik denk nogmaals dat het meer van doen heeft met het teamspel van Twente dan de daadwerkelijke kwaliteiten van Elia. we zullen zien wanneer Twente een dip krijgt hoeveel er van hem over blijft. ik verwacht niet veel.
Ik zie het verband tussen teamspel en de prestaties van Elia niet. Een man passeren doe je over het algemeen in je eentje, en hij heeft dit seizoen al meerdere rechtsbacks van hoge klasse zijn hielen laten zien, om vervolgens vaak genoeg een goede einde aan de actie te brengen. (rendement, overzicht) Hij liet het zelfde ook zien toen Twente nog niet zo goed draaide.quote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik denk nogmaals dat het meer van doen heeft met het teamspel van Twente dan de daadwerkelijke kwaliteiten van Elia. we zullen zien wanneer Twente een dip krijgt hoeveel er van hem over blijft. ik verwacht niet veel.
Dan heb je volgens mij Twente niet veel zien spelen. Het is namelijk eerder omgekeerd... als Elia uitgeschakeld is (wat amper nog gebeurd is dit seizoen), is Twente een stuk minder.quote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik denk nogmaals dat het meer van doen heeft met het teamspel van Twente dan de daadwerkelijke kwaliteiten van Elia.
Ik niet. Bij ADO was hij ook altijd al een van de beste spelers op het veld, ondanks zijn jonge leeftijd.quote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Twente heeft die dip al lang gehad dit seizoen. Ook toen was Elia werelds. Als je Elia een modale buitenspeler noemt, dan heb je hem of nog nooit zien voetballen, of gewoon totaal geen kijk op het spelletje.quote:Op zondag 14 december 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Met FC Groningen verloor Marcus Berg zondag voor de vierde keer op rij een duel in de Eredivisie. De Zweedse spits baalt van de negatieve spiraal waarin hij zich met het elftal van Ron Jans bevindt. Ook op persoonlijk gebied voelt de international momenteel niet de juiste drive. Naar eigen zeggen zijn de transferperikelen over zijn mogelijke vertrek naar Ajax hier voor een gedeelte debet aan.
opvallend genoeg zit hij niet eens in de top 3 aanvoerders van Marco:quote:Op zondag 14 december 2008 20:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Overigens vind ik Vertonghen ook veel meer aanvoerder-waardig dan Lindgren.. Zijn prominente rol mag ook wel erkend worden.
Op mijn verjaardag PSV-Ajax!quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef Silaz het volgende:
19/04/2009 16:30 PSV-Ajax
26/04/2009 14:30 Ajax-AZ
03/05/2009 14:30 Sparta-Ajax
10/05/2009 14:30 Ajax-FC Twente
Zal ook niet het makkelijkst zijn..
Ik ben er!quote:Op zondag 14 december 2008 17:31 schreef tenenkaas het volgende:
Lingren zit in de hol van Marcoquote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
opvallend genoeg zit hij niet eens in de top 3 aanvoerders van Marco:
1. Steek
2. Lindgren
3. Vermaelen
Groningen heeft trouwens wel die Koc van Eindhoven gekocht las ik ergens. Ben benieuwd of Ajax nog een bod gaat uitbrengen op Bergquote:
Cvitanich wil tenminste voetballen en heeft zelf een actie in huis, komt wel goed met die jongenquote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond Cvitanich het zeker niet slecht doen vrijdag 2 doelpunten waarvan er 1 helaas werd afgekeurd. Van Huntelaar werd op een gegeven moment ook niet veel verwacht alleen dat hij doelpunten zou maken.
Huntelaar mocht je toch ook alleen afrekenen op zijn doelpunten?quote:Op zondag 14 december 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met Berg, we moeten een spits hebben die mee kan voetballen als het nodig is.
Honden.quote:
Lindgren speelde geweldig vond ik tegen NAC. Maar een aanvoerder is niet alleen een goede voetballer. Een aanvoerder moet ook buiten het veld over leidende capaciteiten beschikken. Gabri zou een perfecte aanvoerder zijn, het nadeel is alleen dat een aanvoerder het aanspreekpunt moet zijn voor een trainer. Als hij bijna geen Nederlands spreekt snap ik wel waarom hij geen aanvoerder is. Maar je weet niet hoe een speler als Lindgren of Gabri buiten het veld zijn. Begeleiden ze jongere spelers? Kunnen ze andere spelers op hun plek zetten? Gaan ze de discussie aan? Een aanvoerder is niet de beste speler van het team.quote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
opvallend genoeg zit hij niet eens in de top 3 aanvoerders van Marco:
1. Steek
2. Lindgren
3. Vermaelen
Ik waardeerde zijn doelpunten ook maar het was heel vaak alle ballen op Huntelaar en hij is nogal traag... Ik hoop dat Ajax het over een andere boeg gaat gooien met een voetballende spits zoals Dario/Bodul/Castillion.quote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Huntelaar mocht je toch ook alleen afrekenen op zijn doelpunten?
Ik vond het idioot, hij was geblesseerd wat wil je er aan veranderen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:38 schreef toma het volgende:
Vond het wel goed dat Gabri tegen NAC constant gesteund werd door de aanhang. Hij hoort in de basis
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.quote:Ajax-scout aanwezig bij Club Brugge - Standard Luik
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Ajax Club - Discussieer hierover
Vanmiddag was er bij de Belgische topper Club Brugge - Standard Luik (1-4) een scout van Ajax aanwezig. In het Jan Breydelstadion waren maar liefst 23 andere scouts op de tribune te vinden. Naast Ajax waren er uit Nederland ook scouts van FC Twente, Feyenoord, FC Groningen en Willem II aanwezig. De Amsterdamse scout zat er waarschijnlijk voor Steven Defour.
De Belgen uit Luik vragen voor middenvelder Defour vijftien miljoen euro. Defour is een gewild man. Naast Ajax toonden Middlesbrough en Aston Villa zijn zeer concreet voor de middenvelder. Daarnaast zijn ook Olympique Lyon en Arsenal geïnteresseerd in de spelmaker van de Belgische kampioen.
Hotlinking disabledquote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren dit voor doeken trouwens?
Beetje sites promoten in het stadion.quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren dit voor doeken trouwens?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Beetje sites promoten in het stadion.
Onyewu daar zaten ze denk ik voor als die speeldequote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.
Is 'ie ook niet, niet voor ons. Net zoals Sulejmani geen 16 miljoen waard was. Maar dat terzijde: Sulejmani in vorm voegt iets toe aan ons elftal, net zoals Suárez bijvoorbeeld. Berg vind ik nou niet echt zoveel extra bieden dat je hem moet halen als spits, en dus zeker niet voor die prijs.quote:
Ik heb ook een hekel aan Elia dus dat komt goed uitquote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
Elia heeft een hekel aan Ajax, dus tief maar op met die gast.
Kennedy had al kleinkinderen toen hij daar kwam. Als z'n contract afgelopen is bij Ajax gaat ie met pensioen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef F1Bas het volgende:
Kennedy was ook goed bij Twente.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
Elia heeft een hekel aan Ajax, dus tief maar op met die gast.
Wat _Mike_ zegt dus.quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
Elia heeft geen hekel aan Ajax, hij heeft alleen gezegd dat Ajax met "poep" in de broek speelde en dat was waar dus boeiend hij komt zelfs uit de Ajax jeugd...
Als we hem verhuren aan AEK of Panatinaikos kan ie iets doen waar ie wel goed in isquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef StarGazer het volgende:
Laat eerst maar een creatieve middenvelder komen. Daarnaast is een vervanger voor Oleguer ook geen overbodige luxe. Laat Oleguer maar de socialist uithangen en met stenen naar de politie gooien, dat kan hij tenminste wél.
Ik snap er geen reet meer vanquote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
Elia heeft geen hekel aan Ajax, hij heeft alleen gezegd dat Ajax met "poep" in de broek speelde en dat was waar dus boeiend hij komt zelfs uit de Ajax jeugd...
Ik zal Ten Cate wel even informeren.quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef toma het volgende:
[..]
Als we hem verhuren aan AEK of Panatinaikos kan ie iets doen waar ie wel goed in is
Ja uit Voorburg.quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van. Hij is toch een Hagenees?
Blight je was zelf bij Standard?quote:Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Gewoon die neger van Standard halen, die Onyewu ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Oguchi_Onyewu ). In de zomer loopt zijn contract af, dus gewoon in de winter voor een redelijke prijs op proberen te pikken.
Voorburg maar dat zegt geen reet natuurlijk, hij heeft in de Ajax jeugd gespeeld en heeft geen slecht woord over de "club Ajax" gezegd alleen dat we laf speelde tegen ze.quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van. Hij is toch een Hagenees?
Ik heb er kijk op.quote:
Hij kon dus al naar Ajax maar koos daar niet voor omdat hij nog verhuurd zou worden, niet omdat hij zo'n hekel had aan Ajax blijkbaar.quote:Elia: "Geld is niet het belangrijkste, het gaat vooral om het sportieve plaatje. Anderhalf jaar geleden kon ik ook naar Ajax, maar die club wilde me het eerste jaar nog verhuren aan ADO. Bij FC Twente had ik een beter gevoel, want hier wilden ze me beter maken."
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar dan nog, we hebben hem helemaal niet nodig.quote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Voorburg maar dat zegt geen reet natuurlijk, hij heeft in de Ajax jeugd gespeeld en heeft geen slecht woord over de "club Ajax" gezegd alleen dat we laf speelde tegen ze.
Oh men wat een mongolen hier bij de TD af en toe. Je geeft die jongen toch gewoon eerst een kans en als het niet gaat dan pas vpraat je over verhuur.quote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef koningdavid het volgende:
Uit het Elia-interview uit de nieuwste VI:
[..]
Hij kon dus al naar Ajax maar koos daar niet voor omdat hij nog verhuurd zou worden, niet omdat hij zo'n hekel had aan Ajax blijkbaar.
Duidelijke geruchtenquote:Op zondag 14 december 2008 22:15 schreef Wooldoor het volgende:
Stond gister nog klein in het Ad dat Wenger van een vriend trainer had gehoord dat er wekelijks scouts op de bank zitten van o.a Ajax en Roma. De naam van de club was volgens mij Tours uit Frankrijk.
Jawel dan kunnen we schuiven in de aanval als er mensen geblesseerd zijn. Want Sulejmani en Suarez kunnen op alle plaatsen in de aanval en achter de spitsen spelen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar dan nog, we hebben hem helemaal niet nodig.
Dus we gaan hem halen voor de bank?quote:Op zondag 14 december 2008 22:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jawel dan kunnen we schuiven in de aanval als er mensen geblesseerd zijn. Want Sulejmani en Suarez kunnen op alle plaatsen in de aanval en achter de spitsen spelen.
Nee inderdaad, maar ik wilde alleen het "Elia haat Ajax verhaal" uit de wereld helpenquote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar dan nog, we hebben hem helemaal niet nodig.
Hij kan de concurrentie aan met Sulejmani en Cvitanich, Suarez' basisplaats staat buiten kijf. Bovendien zal Suarez waarschijnlijk niet al te lang bij ons blijven als hij zo doorgaat, dan hebben we met Elia alvast een vervanger in huis.quote:Op zondag 14 december 2008 22:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus we gaan hem halen voor de bank?
quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom Elia erbij voor blessures? we hebben Leonardo en Kennedy nog van hetzelfde niveau.
Als ie fit is staat ie er ook naast. Zwaar onterecht naar mijn mening.quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vond het idioot, hij was geblesseerd wat wil je er aan veranderen?
ik hoop het ook. Een jonge spelverdeler zou ook mooi zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop een verdediger. Douglas of een andere die goed en betrouwbaar is.
Douglas vandaag tegen Groningenquote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop een verdediger. Douglas of een andere die goed en betrouwbaar is.
zo ongeveer wel. als ik de statistieken bekijk scoorde Kennedy zelfs stukken meer voor Twente dan Elia.quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef Chadi het volgende:
kennedy van hetzelfde niveau???
Verdediging is echt hopeloos bij ons. Al hebben we de 0 weer gehouden tegen NAc wonder boven wonder. maar je wint omdat je de tegenstander de pass niet laat geven.. dat is dus op het middenveld en achterin. Wij hebben geen wereld middenveld.. nog steeds niet dat we daar domineren waardoor de tegesnatder van ver een bal moet geven of te weinig tijd krijgtquote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop het ook. Een jonge spelverdeler zou ook mooi zijn.
Zolang Defour nog in Belgie speelt, moet Ajax het altijd proberen. Al geef je er een Sulejmani-achtig bedrag aan uit. hij is het dubbel en dwars waard.quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.
Volg je Standard een beetje? Ik heb alleen laatst de wedstrijd tegen Sampdoria gezien daar blonk Jovanovic erg uit. Wat voor speler is Witsel? Met wie kun je hem vergelijken?quote:Op maandag 15 december 2008 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zolang Defour nog in Belgie speelt, moet Ajax het altijd proberen. Al geef je er een Sulejmani-achtig bedrag aan uit. hij is het dubbel en dwars waard.
Jovanovic en Witsel vind ik geen Ajaxspelers. Jovanovic mist imho kwaliteit, en Witsel gaat denk ik naar Lyon of Manchester United.
Ik volg Standard wel een beetje ja. Ik zou niet weten met wie ik Witsel zou kunnen vergelijken, dat vind ik nogal lastig. Hij is technisch vaardig, goed in de combinatie. Erg balvast.quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
Volg je Standard een beetje? Ik heb alleen laatst de wedstrijd tegen Sampdoria gezien daar blonk Jovanovic erg uit. Wat voor speler is Witsel? Met wie kun je hem vergelijken?
Maar ondertussen wel 16 miljoen geven aan Sulejmani...quote:Op maandag 15 december 2008 02:15 schreef Fides het volgende:
Dat geschreeuw om Elia gaat me echt veel te ver. Pak eens de statistieken erbij van beunhazen als Kennedy en Leonardo bij hun laatste club voordat ze naar Ajax gingen. Die speelden toen ook (1 seizoen) de pannen van het dak. Een paar maanden goed spelen bij een in vorm zijnde subtopper is niet zo moeilijk, dit niveau vast houden bij een club als Ajax is veel moeilijker.
Ik snap niet dat hier de vergelijking Sulejmani - Elia wordt gelegd. Slaat nergens op.quote:Op maandag 15 december 2008 02:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel 16 miljoen geven aan Sulejmani...
Ik snap niet dat hier de vergelijking Kennedy, Leonardo - Elia wordt gelegd. Slaat nergens op.
Zlatan heeft bij ons ook op de bank gezeten, als je die ook weer aan het werk zag dit weekend....quote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Rumille het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat Suarez begin dit jaar nog op de bank zat onder Koster
Die gozer blijft zitten waar ie zit zolang er geen club komt die net zo'n salaris voor hem over heeft.quote:Rommedahl: 'Ik wil Ajacied blijven'
Dennis Rommedahl maakt een lastig jaar door in Amsterdam. De Deen kon trainer Marco van Basten niet overtuigen. De hoofdtrainer van Ajax wil de selectie in de winterstop terugbrengen tot maximaal 24 man. Rommedahl verwacht dat hij na de winterstop nog gewoon bij Ajax speelt. “Ik heb geen plannen om te vertrekken”, aldus de vleugelaanvaller tegenover highlow.nl.
Het is alweer een poosje geleden dat Dennis Rommedahl speelminuten maakte in het eerste elftal. Door de terugkeer van Miralem Sulejmani is de Deen totaal uit het beeld verdwenen. Donderdagavond maakte hij zijn opwachting in de inhaalwedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse. Rommedahl baalde flink dat de 2-3 voorsprong uit handen werd gegeven. “Je wilt iedere wedstrijd met een overwinning van het veld afstappen, maar zoals de wedstrijd verliep zat het er niet in. Ik leed balverlies en daar ontstond de 3-3 uit”, zo neemt Rommedahl de schuld gedeeltelijk op zich. Hij constateerde tevens dat de jonge Ajacieden nog veel moeten leren. “De fouten moeten eruit gehaald worden. Maar daar is het wel Jong Ajax voor. De spelers moeten nog veel leren en hopelijk zorgen dit soort wedstrijden ervoor dat ze er in de toekomst van leren. Ik probeer de jongens ook zo goed mogelijk te coachen tijdens de wedstrijd.”
Aan het begin van het huidige voetbalseizoen kreeg Dennis Rommedahl te horen dat er maar weinig perspectief voor hem was weggelegd. Toch kreeg hij zijn kansen in het eerste elftal. Dat hij nu wederom op het tweede plan is beland is een teleurstelling. “Dat hoort erbij. Voetbal is af en toe een moeilijke sport. Op dit moment is mijn situatie zo en ik moet er het beste van maken. Dat heb ik in de wedstrijd tegen Jong Vitesse proberen te doen.” Over een aantal weken gaat de transfermarkt weer open. Dit biedt voor Rommedahl de uitgelezen mogelijkheid om speelminuten op te doen bij een andere club, maar hier denkt de rappe Deen niet aan. “Ik heb geen plannen om te vertrekken. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en ik blijf mijn best doen om te slagen bij Ajax. Momenteel zit het tegen, maar tegenslagen maken je vaak wel sterker”, vervolgt de strijdvaardige Deen vriendelijk glimlachend. Mocht er toch op de deur worden geklopt door een interessante ploeg dan moet Rommedahl dit goed laten bezinken. “Als dat gebeurt dan moet ik daar goed over nadenken. Ik heb nog niks gehoord en het speelt ook niet in mijn gedachten. Ik blijf gewoon lekker Ajacied!”
Maandagavond speelt Jong Ajax om 18.30 uur in Utrecht de laatste wedstrijd voor de winterstop. Tegen Jong FC Utrecht
Dat zeggen we straks ook over Cvitanichquote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Rumille het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat Suarez begin dit jaar nog op de bank zat onder Koster
Geef die jongen eens ongelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 09:28 schreef toma het volgende:
[..]
Die gozer blijft zitten waar ie zit zolang er geen club komt die net zo'n salaris voor hem over heeft.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha zullen ze wel weer in de fik steken de avond ervoor![]()
AZ heeft trouwens echt teveel dingen meezitten dit seizoen tot nu toe.
quote:Het supportershome van Ajax is in de nacht van zaterdag op zondag getroffen door een brand. De schade bleef echter beperkt. De politie zegt rekening te houden met brandstichting.
De F-side van de Amsterdamse club meldt op de eigen website dat onbekenden rond vier uur een brandbare vloeistof naar binnen hebben gegooid en aan hebben gestoken. Doordat de vloeistof door de vloer heen is gezakt bestond de schade slechts uit een gat in vloer en rookschade.
De politie onderzoekt momenteel of er sprake is van brandstichting. Daar werd het supportershome in de afgelopen jaren meerdere keren door geteisterd. In 2005 brandde het door brandstichting zelfs gedeeltelijk uit.
Eenschquote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Elia moet dus echt NIET komen, wat een bord-op-schoot mentaliteit weer jongens, die gozer raakt 3 ballen goed en tis gelijk Ajax materiaal? Zout toch op!
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Elia moet dus echt NIET komen, wat een bord-op-schoot mentaliteit weer jongens, die gozer raakt 3 ballen goed en tis gelijk Ajax materiaal? Zout toch op!
Suarez gaat niet weg.quote:Op maandag 15 december 2008 09:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Elia gaat komen als Suarez van de zomer weg gaat.
dan hoef je ook niet bang te zijn dat elia komtquote:
Ik zat gister naar het commentaar te luisteren tijdens gro - twe, maar vond het echt zwaar overdreven allemaal. Hij speelt nu inderdaad een paar weken achtereen goed, maar zoals de commentator gister zei: 'de beste linksbuiten van Nederland' en 'het zou erg jammer zijn als Elia in de winter vertrekt, het zou weleens zijn laatste wedstrijd voor Twente kunnen zijn'.quote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.
idd. het interesseert me geen zak hoe die gozer eruit ziet.quote:Op maandag 15 december 2008 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Kap eens ff met dat PM-gespam over Crane. Weet niet eens wie de fuck die User is.
Ik snap nog steeds niet wat onze scouts zo'n heel jaar uitvoeren.quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Ga weg man, Elia doet het leuk bij FC Twente, aka de KeuterBoertjes, dat wil niet zeggen dat het de nieuwe Ronaldinho is! We hebben zat kwaliteit voorin, we hoeven niet een vierde!! rommedahl/kennedy/leonardo die na een half seizoen wegkwijnt op de bank!quote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die Elia is vrijwel elke wedstrijd gevaarlijk.. Beter een Elia dan een Leonardo. Nadat Leonardo tegen Hamburg scoorde vond 50% van Fok gelijk dat hij een basisplaats verdiende.
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschilquote:Op maandag 15 december 2008 10:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat gister naar het commentaar te luisteren tijdens gro - twe, maar vond het echt zwaar overdreven allemaal. Hij speelt nu inderdaad een paar weken achtereen goed, maar zoals de commentator gister zei: 'de beste linksbuiten van Nederland' en 'het zou erg jammer zijn als Elia in de winter vertrekt, het zou weleens zijn laatste wedstrijd voor Twente kunnen zijn'.
Kom op zeg, hoelang presteert ie nou goed? En hoelang blijft dat zo?
Ik hoef hem niet bij Ajax te zien spelen.
Lekker goedkoop op vakantie gaan natuurljik.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat onze scouts zo'n heel jaar uitvoeren.
Leo vind ik een super sub en die zou ik niet zomaar in een ruil betrekken.quote:Op maandag 15 december 2008 09:01 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach ja, Elia is toch niet prioriteit nummer 1. Die moet je alleen halen als je Kennedy of Leonardo in een soort van ruil + bedrag kan betrekken. Om veel geld op tafel te leggen voor deze man, die overigens Twente verkoos boven Ajax toendertijd, lijkt me heel overdreven en overbodig.
Ajax dient zich te focussen op de defensie en hoe men van Oleguer af kan komen.
Ledezmaquote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Onze scouts? Nou.. die halen dit soort gasten..
[ afbeelding ]
Weet ik veel zo erg ben ik niet op de hoogte. Ik weet all1 dat t een club is waar Oleguer wel voor zou willen spelen omdat t ook een catalaanse club is. Misschien kan je hem daar slijten. Misschien dat er daar een leuke speler loopt die je in de ruil kunt betrekken. Ik weet t niet ik ben niet op de hoogte van Espanyol.quote:Op maandag 15 december 2008 10:21 schreef Doezelhaar het volgende:
Kijken bij Espanyol omdat? Ik zie liever dat men een Nederlander haalt en/of een speler uit de Nederlandse competitie atm..
johquote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
LOL. Zo kom je nog eens wat te weten als je foto's aan het bekijken ben.
[ afbeelding ]
Genoeg alternatieven buiten Cataluna en Spanje me dunkt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik veel zo erg ben ik niet op de hoogte. Ik weet all1 dat t een club is waar Oleguer wel voor zou willen spelen omdat t ook een catalaanse club is. Misschien kan je hem daar slijten. Misschien dat er daar een leuke speler loopt die je in de ruil kunt betrekken. Ik weet t niet ik ben niet op de hoogte van Espanyol.
Ik brainstorm maar wat. We moeten toch op de 1 of andere manier van Oleguer af zien te komen.
hehe, ach ja. je kan niet alles weten.quote:Op maandag 15 december 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
joh
Hij heeft trouwens wel wat wedstrijden in het eerste gespeeld hoor, die zijn alleen op 1 hand te tellen.
quote:Bij zijn 2e terugkeer bij Ajax, in het seizoen 2003/2004, speelt Čulina in de hoofdmacht van Ajax: 3 competitiewedstrijden. Hij debuteert op 21 december 2003 tegen FC Twente.
3 wedstrijden om precies te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:33 schreef w00h00 het volgende:
Jason Culina heeft wel in Ajax 1 gespeeld volgens mij.
Culina heeft wel een aantal wedstrijden gespeeld in het eerste, maar was vooral een vaste waarde bij Jong Ajax en is verhuurd geweest aan GBA en De Graafschap.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
WTF!? Kom er net pas achter dat Jason Culina ooit bij Ajax onder contract gestaan heeft. Hij heeft nooit gespeeld alleen zie ik net.
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook nog wel brengen hoor, als een Tukker ons Wielaert wilt brengen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:29 schreef Chadi het volgende:
Esp. Mag Oleguer ook gewoon ophalen als het aan mij ligt.
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef Doezelhaar het volgende:
[ afbeelding ]
In t blad wat ze vrijdag voor de wedstrijden weg gaven stond ook nog wel een foto in van t Jong Ajax team dat tot de halve finales reikte van de Amstelcup! Stond Culina ook wel tussen als ik mij niet vergisquote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hij was toch echt jaren vaste keus bij Jong Ajax. Van Basten vond hem wel een leuke spits volgens mij.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen
Omdat het altijd slechter kan.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Wel altijd een prachtige cyclus in het Ajax topic.
Eerst is het hosanna, dan is het kut, gevolgd door kutspelers die bij Ajax hebben gespeeld toen het nog kutter ging.
'Krijgt de bal met een gelukje mee'? Bridji? Raakt de bal ongelukkig? Welke wedstrijd heb jij gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Toch blijft het een mooie pirouettequote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste legende die met rugnummer 14 heeft gespeeld
Echt belachelijk. Speler van het seizoen zou het seizoen daarop met nummer 14 mogen spelen vind ik, ipv dat nummer eruit te halen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dat in de praktijk niet hetzelfde in?quote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Speler van het seizoen zou het seizoen daarop met nummer 14 mogen spelen vind ik, ipv dat nummer eruit te halen.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals dat doelpunt, was gewoon een enorme blunder van de verdediging van Groningen, maar nee, de klasse van Elia maakte het verschil
Ga weg, hij krijgt de bal met een gelukje mee en rent die dikke pad van een Bridji eruit, wat geen prestatie op zich is, raakt de bal ongelukkig, er komt een teen tegenaan en hij zit erin
Ah gossie...quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoef Elia ook niet te zien bij Ajax, zeker niet na z'n grote bek na die 0-2 in Enschede.
Ik zie verder ook niet wat ie toevoegt. We hebben al een Leonardo en die andere faalhaas van Twente, Elia kan lekker in de Engelse sub-top spelen.quote:
Vind je het niet begrijpelijk dat hij zo reageerde omdat hij naar zijn gevoel onterecht had verloren tegen een toen laf spelende counterploeg?quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoef Elia ook niet te zien bij Ajax, zeker niet na z'n grote bek na die 0-2 in Enschede.
Idd teringquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Noshiba het volgende:
Wat moet ik nou met allemaal foto's en reactie van die 'hooligan' Crane in m'n inbox
had 4 pm's , zoveel krijg ik er nooitquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Noshiba het volgende:
Wat moet ik nou met allemaal foto's en reactie van die 'hooligan' Crane in m'n inbox
Lekker wegblijven dus.quote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'
19/06/2007 00:00
Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.
'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'
Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters.'
In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweestquote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is hij al onsterfelijk door z'n sprongetje tegen werderquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweest
Tegen Manchester City en Schalke deed hij hetzelfde. Maarja de scouts bij Arsenal zullen er wel geen kijk op hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ergens heb je wel een punt hoor. Het lag 'm meer aan het feit dat de verdediging van Groningen aan alle kanten rammelde dan aan de klasse van die jongen. Voetballen kan die jongen absoluut maar het gemak waarmee hij het strafschofgebied vrolijk mocht betreden is wel heel naïef verdedigd.
Tegen Willem II, als ik daar nog aan terug denk word ik weer boos, iemand die totaal geen zin had in te voetballen laten ze die vrije trap nemenquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Had ooit op 29 april maar een vrije trap in de slotfase erin hoeven te schieten, dan was 'ie onsterdelijk geweest
MIjn verjaardag, bloedhitte in Tilburg, en dan nog zo'n tering eind terug naar huis toe ookquote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Tegen Willem II, als ik daar nog aan terug denk word ik weer boos, iemand die totaal geen zin had in te voetballen laten ze die vrije trap nemenwat een dag was dat...
En wat als Cvitanisch, Aissatti en Leonardo geblesseerd zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat Elia moeilijk van ADO naar Ajax kon is opzich geen ramp toch? Maar ik blijf er bij dat het geen prioriteit heeft die knakker te kopen.
quote:maandag 15 december, door highlow, Amsterdam, 13:23u, www.highlow.nl
Ajax gaat vanavond naar de beurs, de Miljonairs Fair wel te verstaan. Miralem Sulejmani, Maarten Stekelenburg en conditietrainer Rene Wormhoudt zullen maandagavond een bezoekje brengen aan sponsors Ebel, TechnoGym en Oger. De fabrikant van speciale horloges, het Zwitserse Ebel, brengt binnenkort een speciaal Ajax-horloge op de markt.
Als, als als. Dan maar jeugd in passen, met Sulejmani en Suarez hebben we uitstekende buitenspelers. Met daarachter een Leonardo en Rommedahl en jeugd kan ik best leven. Daarnaast komt Elia echt niet als hij Sulejmani en/of Suarez voor zich heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 13:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En wat als Cvitanisch, Aissatti en Leonardo geblesseerd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |