Mwa, te vroeg om te zeggen. En Twente doet ook nog goed mee.quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.
1 goed schot op doel? Verder heb ik um niet echt gezien..quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Van Wolfswinkel! Wat een megatalent! Ho ho ho
Hopelijk gaat groningen even stunten..quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mwa, te vroeg om te zeggen. En Twente doet ook nog goed mee.
Des te beter dan maar dat het gat zes punten is.quote:
Ik heb net zo'n hekel aan f'noord als aan az. Ik hoopte zelfs dat az zou verliezen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef horstjan het volgende:
[..]
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!
Heb je dan echt zo weinig geleerd van de afgelopen seizoenen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.
Nog 19 wedstrijden en dan PSV dat maar 6 punten achterloopt met dit spel ... afschrijven.quote:Op zondag 14 december 2008 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zo weinig geleerd van de afgelopen seizoenen?
Ja PSV gaat een back-up Brechet kopenquote:Op zondag 14 december 2008 14:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Moreno van AZ is nu geblesseerd, gunstig voor ons. En PSV gaat inkopen doen deze winter dus schrijf ze maar niet af voor de titel.
Een woord: salaris.quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef J.Herrer het volgende:
Wat moet Ajax nou met matige hap van Twente en Vitesse?
Echte bikkels zoals Alex horen in de verdediging
Ik las ergens dat Panathinaikos 10 miljoen had geboden, Ajax heeft geld dus moeten ze hun slag slaan
Ja Reker neemt de beslissingen dus het zal inderdaad niet zo veel soeps zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja PSV gaat een back-up Brechet kopen![]()
Volgens mij is Elia vrij Anti-Ajax, dus denk niet dat hij snel komt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Elia en Douglas halen!!
Ja dat zegt iedereen maar heeft hij dat zelf ook gezegd?quote:Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij is Elia vrij Anti-Ajax, dus denk niet dat hij snel komt.
Hij reageerde nogal gefrustreerd direct na de wedstrijd tegen Twente, maar of hem dat ook meteen anti-Ajax maakt?quote:Op zondag 14 december 2008 15:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen maar heeft hij dat zelf ook gezegd?
Is een kakkerlak.quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Van Wolfswinkel! Wat een megatalent! Ho ho ho
Lekker boeiend.quote:
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballersquote:
Ik durf er wel aardig op in te zetten dat je daar meer kan verdienen dan in Nederland. Broodvoetballers zoals Rivaldo trekken niet voor niets naar dat land. Komt bij dat ze nog actief zijn in de Champions League, dat Alex een PSV man is en dat Chelsea hem niet wil laten gaan.quote:Op zondag 14 december 2008 15:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballers
Luque verdiende ook iets van 2 miljoen, Alex heeft intussen ook wel lekker gecashed op de reservebank. Die is allang blij dat hij eindelijk weer aan spelen toekomt en 2 miljoen is ook niet bepaald een slavensalaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |