DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Er gaat vast wel een belangrijke speler weg, en ze krijgen blessures.. en we krijgen ze nog thuis, ze krijgen psv nog een keer.. genoeg punten die ze kunnen laten liggenquote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk koopt iemand wat sterkhouders van AZ weg in januari, anders vrees ik wéér voor een tweede plek in mei.
Als je op deze manier kampioen moet worden.......quote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk koopt iemand wat sterkhouders van AZ weg in januari, anders vrees ik wéér voor een tweede plek in mei.
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!quote:Op zondag 14 december 2008 08:39 schreef Dvm86 het volgende:
Toch jammer van AZ. Had op een 0-0 gerekend.
Vooralsnog moeten we wel constateren dat AZ nu minder snel punten zal laten liggen dan Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 03:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is nog veel te vroeg om al in paniek te raken om AZ. Zelfs op de laatste dag kunnen ze het nog laten liggen.
Ja, want dan zou de achterstand op AZ verkleind worden. Dat lijkt me toch net wat belangrijker dan dat Feyenoord een punt pakt.quote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef horstjan het volgende:
[..]
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!
Vooralsnog constateer ik dat AZ net zo goed punten had kunnen laten liggen in de kuip en ik constateer ook dat de achterstand maar 3 punten bedraagt. Niks om je zorgen over te maken dus.quote:Op zondag 14 december 2008 09:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vooralsnog moeten we wel constateren dat AZ nu minder snel punten zal laten liggen dan Ajax.
Op deze manier? Vriend ik weet niet of je het door hebt maar door die manier hebben we al jaren niks binnen kunnen halen.quote:Op zondag 14 december 2008 05:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je op deze manier kampioen moet worden.......
AZ doet het leuk, maar er zijn nog heel wat wedstrijden te spelen en de druk wordt alsmaar groter. AZ begon onbevangen aan het seizoen, het kon alleen maar beter dan vorig seizoen, maar straks moeten ze kampioen worden en dan ben ik benieuwd of ze deze keer wel met de druk om kunnen gaan.
Ik vind dat AZ te veel opgehemeld wordt .quote:Op zondag 14 december 2008 09:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vooralsnog moeten we wel constateren dat AZ nu minder snel punten zal laten liggen dan Ajax.
AZ speelt bij vlagen prachtig voetbal, maar kan ook moeilijke wedstrijden zakelijk en eigenlijk gewoon probleemloos winnen. Waar AZ stabiel oogt, is Ajax gewoon nog steeds een onberekenbare ploeg met te veel ups en downs. Ajax is nog altijd zoekende, en het is kut om in december tot die conclusie te komen.
Het zou me niet verbazen als onze achterstand nog gaat oplopen. En dan mogen we straks op het eind weer proberen om de boel recht te zetten. ()
quote:Lurling boos op arbiter Nijhuis
AMSTERDAM - Anthony Lurling had na afloop van Ajax-NAC Breda (3-0) geen goed woord over voor scheidsrechter Bas Nijhuis. De aanvaller van NAC was in de Amsterdam ArenA het slachtoffer van kwetsende spreekkoren.
"Op zich raken die me niet", aldus Lurling. "Ik ben inmiddels wel wat gewend. Bijna overal waar ik kom, krijg ik de ergste dingen naar mijn hoofd geslingerd. Maar wat me irriteert, is dat een scheidsrechter die zelf wordt beledigd, binnen twee minuten door de stadionspeaker laat omroepen dat de spreekkoren moeten stoppen. En soms wordt er zelfs gestaakt. De Ajax-supporters hadden het ruim drie kwartier op mij gemunt, maar Nijhuis deed helemaal niks."
quote:Op zondag 14 december 2008 11:28 schreef Han-Pekel het volgende:
zolang het verschil 3 punten blijft is er niks aan de hand. AZ thuis krijg je nog, dus is er nog niks aan de hand.
Het punt waarop AZ vooruit is gegaan is het zakelijk spelen. Ze beseffen zich goed dat ze niet altijd mooi kunnen voetballen, en kiezen hun momenten. En dat zonder ooit controle te verliezen over een wedstrijd. Daarom dat het af en toe wat minder sprankelend oogt.quote:Op zondag 14 december 2008 10:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind dat AZ te veel opgehemeld wordt .
Ze spelen niet zo denderend als iedereen doet geloven. Ajax heeft 1 groot probleem en dat is het Ego van Marco die weigert in de sterkst mogelijke opstelling achterin en op het middenveld te spelen waardoor je het elftal te veel in verschillende opstellingen laat spelen en niet ingespeeld raakt.
En btw AZ heeft in 15 wedstrijden 10 punten laten liggen en dan spelen ze op hun top. ..![]()
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Chadi het volgende:
Wat werd er dan geroepen over Lurling? Niks van gehoord op TV.
Is dat kwetsend? Ik dacht dat we tegenwoordig alles mochten zeggen onder het mom van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 14 december 2008 12:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?
Ajax heeft 010 helemaal niet nodig om kampioen te wordenquote:Op zondag 14 december 2008 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, want dan zou de achterstand op AZ verkleind worden. Dat lijkt me toch net wat belangrijker dan dat Feyenoord een punt pakt.
quote:
quote:
Hij is toch een linker centrale verdediger? Daar hebben we toch Vertonghen en Vermaelen al voor?quote:
Geen zadel op zn fiets. Maar wat een jankerd. Zodra hij wint (beker vorig jaar) staat hij het uitvak uit te dagen, dan wordt er een beetje over hem gezongen in de ArenA en dan is het ineens dikke boehoe.quote:Op zondag 14 december 2008 12:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?
Lurling is zo'n beetje het meest trieste geval dat rondloopt op de Nederlandse velden.quote:Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geen zadel op zn fiets. Maar wat een jankerd. Zodra hij wint (beker vorig jaar) staat hij het uitvak uit te dagen, dan wordt er een beetje over hem gezongen in de ArenA en dan is het ineens dikke boehoe.
quote:Matthew Amoah sluit een overgang naar Ajax vrijwel uit. De topschutter van NAC Breda denkt dat Feyenoord of PSV beter bij zijn speelstijl passen. "Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik bij Ajax zou passen. Ik ben geen echte diepe spits zoals Klaas-Jan Huntelaar of Zlatan Ibrahimovic. Ik zwerf meer van links naar rechts. Bij Feyenoord of PSV komen mijn mogelijkheden beter tot hun recht. Maar ik denk niet aan andere clubs. Ik ben nu alleen bezig met NAC", aldus de Ghanese spits. (Ajax Life)
Jaaa hij is zeker welkom!quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er nog ruimte voor Claudemir Domigues de Souza? Wat een baas.
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef Dvm86 het volgende:
Prima, PSV laat weer punten liggen 1-1 tegen Vitesse
Mwa, te vroeg om te zeggen. En Twente doet ook nog goed mee.quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.
1 goed schot op doel? Verder heb ik um niet echt gezien..quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Van Wolfswinkel! Wat een megatalent! Ho ho ho
Hopelijk gaat groningen even stunten..quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mwa, te vroeg om te zeggen. En Twente doet ook nog goed mee.
Des te beter dan maar dat het gat zes punten is.quote:
Ik heb net zo'n hekel aan f'noord als aan az. Ik hoopte zelfs dat az zou verliezen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef horstjan het volgende:
[..]
Zoooo dus jij gunt Feyenoord wel een punt!
Heb je dan echt zo weinig geleerd van de afgelopen seizoenen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.
Nog 19 wedstrijden en dan PSV dat maar 6 punten achterloopt met dit spel ... afschrijven.quote:Op zondag 14 december 2008 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zo weinig geleerd van de afgelopen seizoenen?
Ja PSV gaat een back-up Brechet kopenquote:Op zondag 14 december 2008 14:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Moreno van AZ is nu geblesseerd, gunstig voor ons. En PSV gaat inkopen doen deze winter dus schrijf ze maar niet af voor de titel.
Een woord: salaris.quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef J.Herrer het volgende:
Wat moet Ajax nou met matige hap van Twente en Vitesse?
Echte bikkels zoals Alex horen in de verdediging
Ik las ergens dat Panathinaikos 10 miljoen had geboden, Ajax heeft geld dus moeten ze hun slag slaan
Ja Reker neemt de beslissingen dus het zal inderdaad niet zo veel soeps zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja PSV gaat een back-up Brechet kopen![]()
Volgens mij is Elia vrij Anti-Ajax, dus denk niet dat hij snel komt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Elia en Douglas halen!!
Ja dat zegt iedereen maar heeft hij dat zelf ook gezegd?quote:Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij is Elia vrij Anti-Ajax, dus denk niet dat hij snel komt.
Hij reageerde nogal gefrustreerd direct na de wedstrijd tegen Twente, maar of hem dat ook meteen anti-Ajax maakt?quote:Op zondag 14 december 2008 15:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen maar heeft hij dat zelf ook gezegd?
Is een kakkerlak.quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Van Wolfswinkel! Wat een megatalent! Ho ho ho
Lekker boeiend.quote:
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballersquote:
Ik durf er wel aardig op in te zetten dat je daar meer kan verdienen dan in Nederland. Broodvoetballers zoals Rivaldo trekken niet voor niets naar dat land. Komt bij dat ze nog actief zijn in de Champions League, dat Alex een PSV man is en dat Chelsea hem niet wil laten gaan.quote:Op zondag 14 december 2008 15:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof Griekenland een jackpot is voor voetballers
Luque verdiende ook iets van 2 miljoen, Alex heeft intussen ook wel lekker gecashed op de reservebank. Die is allang blij dat hij eindelijk weer aan spelen toekomt en 2 miljoen is ook niet bepaald een slavensalaris
quote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef _Mike_ het volgende:
Tering Utrechters, hebben de Pizza zong gestolen
Hier het originele bericht: http://www.salzburg.com/nwas/index.php?article=DText/et$iny6hr2xu7nlxw81kzcu&img=&text=&mode=§ion=fussball&channel=sport&sort=quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalcourant.nl meldt dat Ajax tien miljoen geboden heeft voor Marc Janko.
Pffquote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen... die Fall heeft mijn voorkeur want een Janko bijvoorbeeld wilt altijd spelen en dat gaat met Cvitanich niet op.quote:Op zondag 14 december 2008 15:22 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie echt geen reden voor Ajax om een spits te halen Cvitanich toonde in de wedstrijd al aan dat hij zeker wel potentie heeft. Verdediger lijkt me echt gewoon prioriteit voor asl er blessures komen en als Oleguer zo blijft door spelen.
Ik heb een alibi.quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
Is dat die nummer 5 van ze?quote:Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Gewoon die neger van Standard halen, die Onyewu ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Oguchi_Onyewu ). In de zomer loopt zijn contract af, dus gewoon in de winter voor een redelijke prijs op proberen te pikken.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen...
En wie heeft er nou meer fysiek dan Jan VoH?quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Blight het volgende:
Elia is alleen niet echt het type spits wat we nodig hebben denk ik. Bewoorin al met Suarez en Sulejmani. Liever een beetje een lengte en fysiek er bij.
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat we voor het eerst sinds jaren dik voorstaan op PSV en dan staat opeens AZ 1e!
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.
Ik vond het vooral leuk om na de 34e wedstrijd weer eens eerste te staan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |