quote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef _Mike_ het volgende:
Tering Utrechters, hebben de Pizza zong gestolen
Hier het originele bericht: http://www.salzburg.com/nwas/index.php?article=DText/et$iny6hr2xu7nlxw81kzcu&img=&text=&mode=§ion=fussball&channel=sport&sort=quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalcourant.nl meldt dat Ajax tien miljoen geboden heeft voor Marc Janko.
Pffquote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen... die Fall heeft mijn voorkeur want een Janko bijvoorbeeld wilt altijd spelen en dat gaat met Cvitanich niet op.quote:Op zondag 14 december 2008 15:22 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie echt geen reden voor Ajax om een spits te halen Cvitanich toonde in de wedstrijd al aan dat hij zeker wel potentie heeft. Verdediger lijkt me echt gewoon prioriteit voor asl er blessures komen en als Oleguer zo blijft door spelen.
Ik heb een alibi.quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
Is dat die nummer 5 van ze?quote:Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Gewoon die neger van Standard halen, die Onyewu ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Oguchi_Onyewu ). In de zomer loopt zijn contract af, dus gewoon in de winter voor een redelijke prijs op proberen te pikken.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen...
En wie heeft er nou meer fysiek dan Jan VoH?quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Blight het volgende:
Elia is alleen niet echt het type spits wat we nodig hebben denk ik. Bewoorin al met Suarez en Sulejmani. Liever een beetje een lengte en fysiek er bij.
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.quote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat we voor het eerst sinds jaren dik voorstaan op PSV en dan staat opeens AZ 1e!
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.
Ik vond het vooral leuk om na de 34e wedstrijd weer eens eerste te staan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |