abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64007260
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef _Mike_ het volgende:
Tering Utrechters, hebben de Pizza zong gestolen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64007335
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalcourant.nl meldt dat Ajax tien miljoen geboden heeft voor Marc Janko.
Hier het originele bericht: http://www.salzburg.com/nwas/index.php?article=DText/et$iny6hr2xu7nlxw81kzcu&img=&text=&mode=§ion=fussball&channel=sport&sort=

En hier de Google vertaling ervan: http://translate.google.com/translate?hl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.salzburg.com%2Fnwas%2Findex.php%3Farticle%3DDText%2Fet%24iny6hr2xu7nlxw81kzcu%26img%3D%26text%3D%26mode%3D%26section%3Dfussball%26channel%3Dsport%26sort%3D&sl=de&tl=nl

"Exchange onrealistisch

Er is echter een verandering in de Nederlandse Honor Division lijkt meer dan onrealistisch. Omdat Janko altijd op aangedrongen dat hij op een mogelijke verandering van de club in een van de vier Europese Topligen op Torjagd wilt gaan. "

Salzburg wil hem niet verkopen en Janko wil niet naar de Nederlandse competitie. Ik zie hem niet komen. Maakt me ook niet zoveel uit, de voorhoede is niet de zwakke plek van Ajax.
pi_64007344
Ik zie echt geen reden voor Ajax om een spits te halen Cvitanich toonde in de wedstrijd al aan dat hij zeker wel potentie heeft. Verdediger lijkt me echt gewoon prioriteit voor asl er blessures komen en als Oleguer zo blijft door spelen.
pi_64007373
Verdediger is prioriteit . We krijgen nog steeds te veel goals tegen.
pi_64007392
D'r moet gewoon een extra spits komen als je in het spoor van AZ wil blijven. Die hebben voorin echt een luxeprobleem.
pi_64007408
Vannacht is weer geprobeerd het suppo home in de fik te steken aldus AFCA.nl.
  zondag 14 december 2008 @ 15:26:53 #82
52871 Blight
Supersized.
pi_64007447
Gewoon die neger van Standard halen, die Onyewu ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Oguchi_Onyewu ). In de zomer loopt zijn contract af, dus gewoon in de winter voor een redelijke prijs op proberen te pikken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64007470
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Pff
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64007475
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:22 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie echt geen reden voor Ajax om een spits te halen Cvitanich toonde in de wedstrijd al aan dat hij zeker wel potentie heeft. Verdediger lijkt me echt gewoon prioriteit voor asl er blessures komen en als Oleguer zo blijft door spelen.
En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen... die Fall heeft mijn voorkeur want een Janko bijvoorbeeld wilt altijd spelen en dat gaat met Cvitanich niet op.

Eigenlijk moet er een verdediger komen, een aanvallende middenvelder, een vleugelspits en een spits.
pi_64007481
Ja wat als Cvitanisch geblesseerd raakt? Gewoon Elia halen.
lollig
pi_64007600
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Jasza het volgende:
Ik heb een alibi.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64007610
Als Cvitanich geblesseerd raakt heb je Suarez, Sulejmani , Leonardo die daar kunnen spelen en ook kan je Bodul eens een kans gaan geven. Het probleem met Ajax is op dit moment niet dat we niet scoren maar meer omdat de voorhoede niet echt op elkaar is ingespeeld.
We kwamen tegen NAC in het begin goed weg maar de verdediging stond echt slecht aan de rechter kant. Als we achterin een of meerdere blessures krijgen dan gaan we er kwalitatief hard op achteruit.

Champions league denken komt pas na dit seizoen eventueel, je kan in de zomer altijd nog een nieuwe spits erbij halen. Maar op dit moment lijkt me een goede verdediger echt belangrijker.
  zondag 14 december 2008 @ 15:33:44 #88
52871 Blight
Supersized.
pi_64007617
Elia is alleen niet echt het type spits wat we nodig hebben denk ik. Beweeglijke jongens hebben we voorin al met Suarez en Sulejmani. Liever een beetje een lengte en fysiek er bij.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zondag 14 december 2008 @ 15:34:10 #89
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64007622
Er wordt hooguit een jong gastje of een ervaren backup voor Cvitanich gehaald denk ik.
Elia mag wegblijven (die wil toch naar het buitenland gok ik). Sowieso wil Ajax wat geld in reserve houden en geen grote aankopen doen. Het zo vaak missen van CL, kampioenschap, financieel gunstige uefacup-loting en nu ook de beker moet gecompenseerd worden.

Douglas is wel welkom trouwens, of een andere veelbelovende verdediger
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64007642
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Gewoon die neger van Standard halen, die Onyewu ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Oguchi_Onyewu ). In de zomer loopt zijn contract af, dus gewoon in de winter voor een redelijke prijs op proberen te pikken.
Is dat die nummer 5 van ze?
  zondag 14 december 2008 @ 15:36:53 #91
52871 Blight
Supersized.
pi_64007682
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is dat die nummer 5 van ze?
Jep.
pi_64007710
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En als Cvitanich geblesseerd raakt. Wie komt er dan te staan? We mogen toch hopen dat we volgend seizoen weer CL spelen en Bodul is daar echt nog niet klaar voor... er moet een 2e spits komen...
pi_64007835
Plus dat Cvita wel van wat concurrentie houd las ik. Gezonde concurrentie is niets mis mee
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64008134
Jezus wat is Douglas vandaag weer goed.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64008630
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat we voor het eerst sinds jaren dik voorstaan op PSV en dan staat opeens AZ 1e!
pi_64008666
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Blight het volgende:
Elia is alleen niet echt het type spits wat we nodig hebben denk ik. Bewoorin al met Suarez en Sulejmani. Liever een beetje een lengte en fysiek er bij.
En wie heeft er nou meer fysiek dan Jan VoH?
pi_64009095
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat we voor het eerst sinds jaren dik voorstaan op PSV en dan staat opeens AZ 1e!
AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.
pi_64009152
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

AZ zakt nog wel in, traditiegetrouw.
Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.
pi_64009231
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:50 schreef Rumille het volgende:

[..]

Uiteraard, maar zou leuk zijn om een keer in de winter 1e te staan.
Ik vond het vooral leuk om na de 34e wedstrijd weer eens eerste te staan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64009386
Zag dit ook net
quote:
Gele kaarten 5 Naam: G. van der Wiel Club: Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')