Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Chadi het volgende:
Wat werd er dan geroepen over Lurling? Niks van gehoord op TV.
Is dat kwetsend? Ik dacht dat we tegenwoordig alles mochten zeggen onder het mom van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 14 december 2008 12:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?
Ajax heeft 010 helemaal niet nodig om kampioen te wordenquote:Op zondag 14 december 2008 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, want dan zou de achterstand op AZ verkleind worden. Dat lijkt me toch net wat belangrijker dan dat Feyenoord een punt pakt.
quote:
quote:
Hij is toch een linker centrale verdediger? Daar hebben we toch Vertonghen en Vermaelen al voor?quote:
Geen zadel op zn fiets. Maar wat een jankerd. Zodra hij wint (beker vorig jaar) staat hij het uitvak uit te dagen, dan wordt er een beetje over hem gezongen in de ArenA en dan is het ineens dikke boehoe.quote:Op zondag 14 december 2008 12:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Iets met kakkerlak, schele en homosexuele?
Lurling is zo'n beetje het meest trieste geval dat rondloopt op de Nederlandse velden.quote:Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geen zadel op zn fiets. Maar wat een jankerd. Zodra hij wint (beker vorig jaar) staat hij het uitvak uit te dagen, dan wordt er een beetje over hem gezongen in de ArenA en dan is het ineens dikke boehoe.
quote:Matthew Amoah sluit een overgang naar Ajax vrijwel uit. De topschutter van NAC Breda denkt dat Feyenoord of PSV beter bij zijn speelstijl passen. "Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik bij Ajax zou passen. Ik ben geen echte diepe spits zoals Klaas-Jan Huntelaar of Zlatan Ibrahimovic. Ik zwerf meer van links naar rechts. Bij Feyenoord of PSV komen mijn mogelijkheden beter tot hun recht. Maar ik denk niet aan andere clubs. Ik ben nu alleen bezig met NAC", aldus de Ghanese spits. (Ajax Life)
Jaaa hij is zeker welkom!quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er nog ruimte voor Claudemir Domigues de Souza? Wat een baas.
Titelrace gaat tussen AZ en Ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef Dvm86 het volgende:
Prima, PSV laat weer punten liggen 1-1 tegen Vitesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |