Cvitanich wil tenminste voetballen en heeft zelf een actie in huis, komt wel goed met die jongenquote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond Cvitanich het zeker niet slecht doen vrijdag 2 doelpunten waarvan er 1 helaas werd afgekeurd. Van Huntelaar werd op een gegeven moment ook niet veel verwacht alleen dat hij doelpunten zou maken.
Huntelaar mocht je toch ook alleen afrekenen op zijn doelpunten?quote:Op zondag 14 december 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met Berg, we moeten een spits hebben die mee kan voetballen als het nodig is.
Honden.quote:
Lindgren speelde geweldig vond ik tegen NAC. Maar een aanvoerder is niet alleen een goede voetballer. Een aanvoerder moet ook buiten het veld over leidende capaciteiten beschikken. Gabri zou een perfecte aanvoerder zijn, het nadeel is alleen dat een aanvoerder het aanspreekpunt moet zijn voor een trainer. Als hij bijna geen Nederlands spreekt snap ik wel waarom hij geen aanvoerder is. Maar je weet niet hoe een speler als Lindgren of Gabri buiten het veld zijn. Begeleiden ze jongere spelers? Kunnen ze andere spelers op hun plek zetten? Gaan ze de discussie aan? Een aanvoerder is niet de beste speler van het team.quote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
opvallend genoeg zit hij niet eens in de top 3 aanvoerders van Marco:
1. Steek
2. Lindgren
3. Vermaelen
Ik waardeerde zijn doelpunten ook maar het was heel vaak alle ballen op Huntelaar en hij is nogal traag... Ik hoop dat Ajax het over een andere boeg gaat gooien met een voetballende spits zoals Dario/Bodul/Castillion.quote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Huntelaar mocht je toch ook alleen afrekenen op zijn doelpunten?
Ik vond het idioot, hij was geblesseerd wat wil je er aan veranderen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:38 schreef toma het volgende:
Vond het wel goed dat Gabri tegen NAC constant gesteund werd door de aanhang. Hij hoort in de basis
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.quote:Ajax-scout aanwezig bij Club Brugge - Standard Luik
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Ajax Club - Discussieer hierover
Vanmiddag was er bij de Belgische topper Club Brugge - Standard Luik (1-4) een scout van Ajax aanwezig. In het Jan Breydelstadion waren maar liefst 23 andere scouts op de tribune te vinden. Naast Ajax waren er uit Nederland ook scouts van FC Twente, Feyenoord, FC Groningen en Willem II aanwezig. De Amsterdamse scout zat er waarschijnlijk voor Steven Defour.
De Belgen uit Luik vragen voor middenvelder Defour vijftien miljoen euro. Defour is een gewild man. Naast Ajax toonden Middlesbrough en Aston Villa zijn zeer concreet voor de middenvelder. Daarnaast zijn ook Olympique Lyon en Arsenal geďnteresseerd in de spelmaker van de Belgische kampioen.
Hotlinking disabledquote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren dit voor doeken trouwens?
Beetje sites promoten in het stadion.quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren dit voor doeken trouwens?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Beetje sites promoten in het stadion.
Onyewu daar zaten ze denk ik voor als die speeldequote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.
Is 'ie ook niet, niet voor ons. Net zoals Sulejmani geen 16 miljoen waard was. Maar dat terzijde: Sulejmani in vorm voegt iets toe aan ons elftal, net zoals Suárez bijvoorbeeld. Berg vind ik nou niet echt zoveel extra bieden dat je hem moet halen als spits, en dus zeker niet voor die prijs.quote:
Ik heb ook een hekel aan Elia dus dat komt goed uitquote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
Elia heeft een hekel aan Ajax, dus tief maar op met die gast.
Kennedy had al kleinkinderen toen hij daar kwam. Als z'n contract afgelopen is bij Ajax gaat ie met pensioen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef F1Bas het volgende:
Kennedy was ook goed bij Twente.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
Elia heeft een hekel aan Ajax, dus tief maar op met die gast.
Wat _Mike_ zegt dus.quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
Elia heeft geen hekel aan Ajax, hij heeft alleen gezegd dat Ajax met "poep" in de broek speelde en dat was waar dus boeiend hij komt zelfs uit de Ajax jeugd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |