abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64015330
Opflikkeren met Berg, we moeten een spits hebben die mee kan voetballen als het nodig is.

Plus dat je de hoofdprijs betaald
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64015435
Ik vond Cvitanich het zeker niet slecht doen vrijdag 2 doelpunten waarvan er 1 helaas werd afgekeurd. Van Huntelaar werd op een gegeven moment ook niet veel verwacht alleen dat hij doelpunten zou maken.
pi_64015507
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond Cvitanich het zeker niet slecht doen vrijdag 2 doelpunten waarvan er 1 helaas werd afgekeurd. Van Huntelaar werd op een gegeven moment ook niet veel verwacht alleen dat hij doelpunten zou maken.
Cvitanich wil tenminste voetballen en heeft zelf een actie in huis, komt wel goed met die jongen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 14 december 2008 @ 21:31:55 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64015543
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met Berg, we moeten een spits hebben die mee kan voetballen als het nodig is.
Huntelaar mocht je toch ook alleen afrekenen op zijn doelpunten?
  zondag 14 december 2008 @ 21:33:04 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64015576
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:04 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Honden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64015617
Berg vind ik geen 15 miljoen waard.
pi_64015737
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

opvallend genoeg zit hij niet eens in de top 3 aanvoerders van Marco:

1. Steek
2. Lindgren
3. Vermaelen
Lindgren speelde geweldig vond ik tegen NAC. Maar een aanvoerder is niet alleen een goede voetballer. Een aanvoerder moet ook buiten het veld over leidende capaciteiten beschikken. Gabri zou een perfecte aanvoerder zijn, het nadeel is alleen dat een aanvoerder het aanspreekpunt moet zijn voor een trainer. Als hij bijna geen Nederlands spreekt snap ik wel waarom hij geen aanvoerder is. Maar je weet niet hoe een speler als Lindgren of Gabri buiten het veld zijn. Begeleiden ze jongere spelers? Kunnen ze andere spelers op hun plek zetten? Gaan ze de discussie aan? Een aanvoerder is niet de beste speler van het team.

Vond het wel goed dat Gabri tegen NAC constant gesteund werd door de aanhang. Hij hoort in de basis
pi_64015874
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Huntelaar mocht je toch ook alleen afrekenen op zijn doelpunten?
Ik waardeerde zijn doelpunten ook maar het was heel vaak alle ballen op Huntelaar en hij is nogal traag... Ik hoop dat Ajax het over een andere boeg gaat gooien met een voetballende spits zoals Dario/Bodul/Castillion.
pi_64015909
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:38 schreef toma het volgende:
Vond het wel goed dat Gabri tegen NAC constant gesteund werd door de aanhang. Hij hoort in de basis
Ik vond het idioot, hij was geblesseerd wat wil je er aan veranderen?
pi_64015930
quote:
Ajax-scout aanwezig bij Club Brugge - Standard Luik
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Ajax Club - Discussieer hierover

Vanmiddag was er bij de Belgische topper Club Brugge - Standard Luik (1-4) een scout van Ajax aanwezig. In het Jan Breydelstadion waren maar liefst 23 andere scouts op de tribune te vinden. Naast Ajax waren er uit Nederland ook scouts van FC Twente, Feyenoord, FC Groningen en Willem II aanwezig. De Amsterdamse scout zat er waarschijnlijk voor Steven Defour.

De Belgen uit Luik vragen voor middenvelder Defour vijftien miljoen euro. Defour is een gewild man. Naast Ajax toonden Middlesbrough en Aston Villa zijn zeer concreet voor de middenvelder. Daarnaast zijn ook Olympique Lyon en Arsenal geďnteresseerd in de spelmaker van de Belgische kampioen.
Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.
pi_64015966
http://img.ajaxinside.nl/i2/1229172347.jpg
Wat waren dit voor doeken trouwens?

[ Bericht 30% gewijzigd door toma op 14-12-2008 21:49:46 ]
pi_64016006
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Hotlinking disabled
pi_64016011
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje sites promoten in het stadion.
pi_64016150
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef Rumille het volgende:

[..]

Beetje sites promoten in het stadion.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_64016158

Ik denk dat Toma op de ACAB doeken doelt?
pi_64016171
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef toma het volgende:

[..]

Defour lijkt me te hoog gegrepen. Het zou me niet verbazen als ze voor Witsel of Jovanovic op de tribune zaten.
Onyewu daar zaten ze denk ik voor als die speelde
  zondag 14 december 2008 @ 21:50:25 #167
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64016183
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef Chadi het volgende:
Berg vind ik geen 15 miljoen waard.
Is 'ie ook niet, niet voor ons. Net zoals Sulejmani geen 16 miljoen waard was. Maar dat terzijde: Sulejmani in vorm voegt iets toe aan ons elftal, net zoals Suárez bijvoorbeeld. Berg vind ik nou niet echt zoveel extra bieden dat je hem moet halen als spits, en dus zeker niet voor die prijs.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64016258
Nee die Berg moeten we niet hebben, Nijland vraagt standaard veel te veel. Defour is ook te duur op dit moment en we hebben al een goede aan Aissatti. We moeten Elia en Douglas hebben.
lollig
pi_64016313
Berg hoef ik ook niet...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 14 december 2008 @ 21:55:24 #170
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64016368
Elia heeft een hekel aan Ajax, dus tief maar op met die gast.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64016398
Elia heeft geen hekel aan Ajax, hij heeft alleen gezegd dat Ajax met "poep" in de broek speelde en dat was waar dus boeiend hij komt zelfs uit de Ajax jeugd...
pi_64016429
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Elia dus dat komt goed uit
Hij kan jammergenoeg wel goed kan voetballen.
pi_64016513
Kennedy was ook goed bij Twente.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64016551
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef F1Bas het volgende:
Kennedy was ook goed bij Twente.
Kennedy had al kleinkinderen toen hij daar kwam. Als z'n contract afgelopen is bij Ajax gaat ie met pensioen.
pi_64016580
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
Elia heeft geen hekel aan Ajax, hij heeft alleen gezegd dat Ajax met "poep" in de broek speelde en dat was waar dus boeiend hij komt zelfs uit de Ajax jeugd...
Wat _Mike_ zegt dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')